Skocz do zawartości

Playstation Meeting 20.02.2013 - opinie, komentarze, pogaduszki podczas konfy.


Rekomendowane odpowiedzi

Ja też nie bardzo widzę zastosowanie tego patentu w grach. Przynajmniej nie na większą skalę. Częściej zapewne będziemy z tego korzystać podczas QTE, a raczej nie o to chodzi pomysłodawcy. Gdyby panel dotykowy zastosowano z tyłu, jak w Vicie, miałoby to większy sens, choć w dalszym ciągu byłoby wyłącznie bajerem. Już wolałbym mały wyświetlacz z przodu, na którym mógłbym oglądać mapę lokacji czy wyświetlały by się informacje o ilości amunicji.

 

Edytowane przez Haro
Odnośnik do komentarza

Będziesz mógł sobie smigać w opcjach tym taczpadem łała łiła... ale trigery w końcu wyglądają na porządne, ładnie wyprofilowane i ruch jakby stabilniejszy, a nie jak te wyślizgujące się popierdółki w ds3.

Odnośnik do komentarza
Gość DonSterydo

Tak jak już było wcześniej mówione - touchpad i synchronizacja z PSeye zupełnie niepotrzebne, nikt nie będzie z tego korzystał, a pady będą jeszcze droższe niż teraz. Sam pad wygląda świetnie i widać, że będzie bardziej funkcjonalny niż obecny.

Odnośnik do komentarza

to coś pod spodem to chyba jednak nie guma tylko dziurkowany plastik

 

8493772388_e5b7d4278e_h.jpg

 

controller004.jpg

 

 

ogolnie spoko wyglada, ale troche mi sie jednak nie podoba nachalność guzika "share" , pewnie czasem sie rpzyda, ale jego pozycja zaraz obok innych guzikow wydaje mi sie zbedna, mogly byc troche zboku bo raczej nie bedzie jednak aż tak czesto używany przez zwykłego gracza (pomijam dziennikarzy i jutubowców)

 

powiem nawet ze pewnie równie dobrze wystarczyło by gdyby funkcja share była wybierana z menu po naciśnieciu guzika PS, było by to ze 3 klikniecia więcej ale raczej spokojnie dało by sie to znieśc, a miejsce guzika share moglo by zastapic cos naprawde przydatnego w czasie gry

Odnośnik do komentarza

Czepiałem się Nintendo, że najpierw zapomniało pokazać konsoli tylko pada albo konsolę w padzie a potem, że na WiiU będą jechać na pierdyliardach części swoich flagowych Mario,Zelda etc. a tu Sony wyleciało z tym samym.

Tak bardzo chcieli wyjść przed szereg, że w sumie wyszło średnio. "Panowie oto nowy model Lamborghini ale prezentujemy wam tylko koło i kilka prospektów bo sprzęt pokażemy wam dopiero później". Liczyłem na konkretną bombę a wyszło jak spotkanie dla inwestorów. Dual Shock prezentuje się ładnie, 8Gb pamięci też, no i Killzone. Poza tym nic specjalnie nowego czy odkrywczego. A ile tych gier wyjdzie na premierę lub niedługo potem? Knack? Ciśnienie na dzielenie się wszystkim co mamy to chyba uderzenie w pokolenie facebooka. Może młodzież tego oczekuje, nie wiem...ja bym pograł w dobre gry.

Poza tym dopiero po konferencji wyszło, że nowa konsola nie będzie blokować używanych gier a potem, że może będzie ale to zależy do wydawców którzy nam wszystko zablokowują jak będą chcieli.
Czekamy na Microsoft.
 

Odnośnik do komentarza

No ale to jest dopiero zapowiedź konsoli. Trudno, żeby teraz wszystko pokazali, a na e3 nic. Ktoś kiedyś dobrze powiedział, że dopiero targi w czerwcu będą daniem głównym, a to to tak na rozgrzewkę ;) 

 

Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. W każdym razie jest na pewno 1000 razu lepiej niż podczas zapowiedzi/prezentacji ps3 :P

Odnośnik do komentarza

 

sensowne zastosowanie tego touchpada było już parę razy poruszane.

 

Hmm jakoś nie pamiętam aby rzucono ciekawym pomysłem tu na forum, jedynie co to ktoś wspominał o kursorze podczas przeglądania www, co jako pierwsze nasuwa się na myśl.

 

 

 

Ktos pisal o zastapieniu myszki, nierealne raczej.

Dlaczego? Nie zapowiada się to równie wygodne jak myszka, ale na 100% wygodniejsze niż operowanie wskaźnikiem za pomocą gałki analogowej. W Laptopach touchpad zdaje egzamin, tutaj też powinien sobie poradzić. Oczywiście mam tutaj na myśli obsługę takiej przeglądarki, a nie sterowanie w jakimś RTSie. W grach można byłoby przypisać pod określone sektory takiego touchpada "wirtualne" przyciski (dla łatwiejszej orientacji, mogłyby fizycznie rozdzielone narysowanymi liniami). Ja nie widzę żadnego problemu w takim rozwiązaniu, a daje ono spore możliwości.

 

edit. Nadal jednak obstawiam, że powyższe rozwiązania plus o wiele więcej najlepiej sprawdzałyby się na dotykowym ekranie, ale nawet dotykowy panel to zawsze krok do przodu w odświeżeniu jakolwiek świetnego pada, ale nie dającego szans na rozwój w kwestii multimedialności .

 

W sumie to ja wspominałem. Mam właśnie takie zdanie na temat touchpada. Na 101% doświadczymy przeglądarki na PS4, a taki touchpad w końcu nadałby korzystaniu z niej jakiegoś sensu. Oczywiście przy założeniu, że nie chcemy robić z konsoli PCta i podpinać myszy oraz klawiatury. Pad przecież jest najbardziej uniwersalnym kontrolerem i touchpad rozwija tą idee.

Wirtualne klawisze też mogą się przydać.

 

Tak po chwili zastanowienia, to obsługa kciukiem takiego touchpada podczas grania wydaje się być możliwa i całkiem wygodna. Po pierwsze pad nadal jest dosyć mały i nawet na gifie zarzuconym przez Mazza doskonale to widać, że to żaden problem . Po drugie w padzie od xa,, który jest jednak sporo większy przyciski start i option znajdują się w miejscu w którym na DS4 jest touchpad, a nigdy nie słyszałem, żeby ktoś narzekał, że niewygodnie się z nich korzysta (już o DS3 nie wspominając). Spokojnie panowie, dajmy im rozwinąc idee dla której umieścili ten panel i dopiero oceniajmy potencjalne "zagrożenie"

Odnośnik do komentarza

 

"Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. "

 

 

ale po co ci widzieć pudełko? oceniasz konsole i decydujesz sie na zakup konsoli po tym jaką ma obudowe? czy po grach?

bo sensowniej jest chyba patrzeć na gry, obudowa to obudowa, wszystko jedno jak wygląda , jeśli gry będa dobre

  • Plusik 1
Odnośnik do komentarza

 

 

"Myślę jednak, że lepiej by to wyszło gdyby pokazali konsole i 2 albo 3 gry zamiast tylu gier i braku konsoli. "

 

 

ale po co ci widzieć pudełko? oceniasz konsole i decydujesz sie na zakup konsoli po tym jaką ma obudowe? czy po grach?

bo sensowniej jest chyba patrzeć na gry, obudowa to obudowa, wszystko jedno jak wygląda , jeśli gry będa dobre

To jest świetny przykład na to kto kreuje rynek gier - idioci. Nie ważne jakie funkcje oferuje konsola, jakie gry. Kogo obchodzi jaka jest strategia firmy i usługi jakich możemy się spodziewać. Nieważny jest joypad i cały osprzęt. Najważniejsze jest to, że Sony nie pokazało konsoli. Co za fail. Nie zamierzam kupować PS4 z tego powodu. Boo hoo.

 

Szkoda gadać. Sony świetnie się zaprezentowało jak na ten czas. Zamiast się cieszyć, że zostało ujawione i potwierdzone tyle ważnych informacji to ludzie wynajdują jakieś bzdury.

  • Plusik 3
Odnośnik do komentarza

Info ze strony gamnesia.com:

 

"Sony recently announced their next generation console, the PlayStation 4, and in spectacular fashion. A well-rounded software
presentation coupled with a look at the DualShock 4 showcased the new Sony system in a fantastic manner. Yet investors thing otherwise, as Sony's shares have fallen sinceWednesday's announcement. Although gaming company stock usually does this after the first look at new hardware, it's worth noting Sony's USshares have fallen 2.7% at the price of $14.08.

What's even funnier is the fact that Nintendo's shares rising. In the same time as Sony's stock hiccup, Nintendo has experience a 2% boost, selling at $11.79.The trend is also following suit in Japan, with Nintendo gaining 1.3% inits home country and Sony dropping 1.8%. There isn't really any explanation to these stock fluctuations (nor to the stock market in general), but  it's nice to see Nintendo going in a positive financial direction for the first time in a while. Although I am disappointed Sony has fallen by a fraction, Nintendo growth is always welcome"

Edytowane przez Dobos
Odnośnik do komentarza

Chciałbym przypomnieć "mądrym", że w słowie "konsola" kryje się coś więcej niż tylko "pudełko" a raczej obudowa. Najważniejsze jest by wszystkie komponenty tak spasować i zaplanować ich pracę by nie pojawiły się znowu narzekania na przekombinowaną architekturę. Na dzień dzisiejszy nie wiemy jak będzie PS4 działać. Wszystko może się zdarzyć więc tak samo śmieszne jest twierdzenie, że nie kupię jak i kupię.

Co do kształtowania rynku gier po części się zgodzę: najpierw przekleństwa świata, że online passy to zamach na rynek gier i graczy a potem masowe ich kupowanie. Analogicznie jest np. z badziewnym Aliens: CM który święcił triumfy na listach sprzedaży w UK. Może to idioci lub bogaci idioci, ciężko stwierdzić.

Obawiam się, że poziom inteligencji konsumenta dla korporacji jest mniej istotny niż zasobność jego portfela.

Edytowane przez da$io
Odnośnik do komentarza
Gość
Ten temat został zamknięty. Brak możliwości dodania odpowiedzi.
  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...