kotlet_schabowy 2 671 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Zaczyna się, teraz już nie samo ultra, ale jeszcze mody. W ten sposób to faktycznie zawsze ta gierka będzie wyglądać kosmicznie. Odnośnik do komentarza
yaczes 14 464 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) No ale kurde, chyba po cichu kazdy liczyl na cos takiego: Ogolnie licze na zblizenie sie do fotorealizmu. W takich mordobiciach, gdzie jest 2 chlopkow i mala arena to chyba nie wymagam zbyt wiele jak na 2014 rok? Edytowane 22 Lutego 2013 przez Dave Czezky Odnośnik do komentarza
Dahaka 1 851 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Skąd wiesz czy za 5 lat taki naughty dog nie zbliży się do tego ? Na dobrą sprawę widzieliśmy tylko jedną konkretną graficznie grę robioną od początku na ps4, w dodatku na starym dev-kicie z 2x mniejszą ilością ramu. Poczekajmy do e3 na więcej materiałów z ostatecznej specyfikacji i zobaczymy jak się to będzie prezentować, bo nie ukrywajmy, ps meeting to było tylko takie pierdu pierdu, byleby być przed microsoftem i dopiero w czerwcu dostaniemy danie główne. Odnośnik do komentarza
Figaro 8 190 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Wie ktoś czy ten Killzone hula na nowym silniku zrobionym specjalnie pod ps4? Odnośnik do komentarza
Disvertigo 7 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Robione pod dev-kit z 4GB GDDR5 Odnośnik do komentarza
Figaro 8 190 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Nie chcę udawać eksperta (gdyż nim nie jestem), ale nie sądzę by te 4 giga nagle upiększyły tę grę. Niech mnie ktoś poprawi. Odnośnik do komentarza
Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. MaZZeo 14 180 Opublikowano 22 Lutego 2013 Ta odpowiedź cieszy się zainteresowaniem. Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 modern warfare iksde odpalcie sobie crysisa z modami, na ultra to zobaczycie co to ładna grafika. Odpal sobie Crysisa 2 z modami to zobaczysz jeszcze lepszą. Crysis 1 w wersji normalnej wygląda już przestarzale, szczególnie pod względem oświetlenia. Dwójka, a tymbardziej trójka niszczą Crysisa 2007, ale oczywiście pecetowi fanboje nie przyjmują tego do wiadomości pisząc na odwrót, wszystko dlatego że jedynka to był "pc master race exclusive", podczas gdy dwie kolejne części skalone śmierdzącymi konsolami :< Pecetowcy to najgorsza zaraza w internecie. Sam mam dobrego kompa ale przez nich aż mi się odechciewa grać. Swoją drogą to przechodzę teraz Crysisa 2 w DX11 max i ogólnie jest super ładnie ale bawię się gorzej niż na konsoli. Nie chodzi o grę, bo jest równie dobra co dwa lata temu ale sam fakt siedzenia przy monitorze na fotelu sprawia mi dyskomfort. Teraz zapowiedź PS4 i widać popłoch wśród pecetowej trzody. Lata czytania o konsolach stopujących rozwój i coś nadal im nie pasuje. Nagle 8GB ramu to mało, podczas gdy wg statystyk steama użytkownicy mają w większości nie więcej niż 4GB ram. Sytuacja jest inna niż na początku tej generacji, w 2005/2006 roku już sporo nowych gier wymagało więcej niż 1GB ramu (BF2, FEAR, Doom 3), podczas gdy w PS3/X360 było tylko 512mb ram. Mimo tego nadal można czytać o stopowaniu grafiki przez konsole. Ale czy to one stopują? W takim razie exy na pc, nie stopowane konsolowymi ograniczeniami, powinny wyglądać uber realistycznie. Tymczasem największymi hitami pecetowymi są Minecraft, LoL i Diablo III - no mega killery graficzne. Dodać do tego przeciętnie wygląjące gry F2P (pomijając możę Hawkena i Planetside 2 ale oba to kupsztale gameplayowe). Tak naprawdę to multiplatformy to najładniejsze gry na tę platformę. Dzieje się tak przez uczciwość i hojność graczy konsolowych, dzięki którym opłaca się tworzyć blockbustery i zatrudniać grube rzesze ludzi którzy tworzą niesamowicie wyglądające gry. Konsole nie hamują rozwoju grafiki, konsole to jedyny powód dla których gry AAA jeszcze istnieją. Na PC nie opłaca się robić ładnych exów. Śmiem więc twierdzić że nie konsole stopują rozwój grafiki, tylko pecetowcy. 19 Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Tak trochę po ptokach, ale nie miałem okazji jeszcze się podzielić z publiką swoimi wrażeniami. Jaj mi nie urwało. SONY niczym nie zaskoczyło, ale też nie było rozczarowania. Plotki znowu się potwierdziły i dostaliśmy to o czym tutaj przez długi czas dyskutowano. Mega skoku graficznego nie widać (ta pierwsza gierka to w ogóle był jakiś pokazowy trolling), zwłaszcza jak się ma do czynienia z PCtami. Bzdury o tym, że przez 2-3 lata żaden PC pod względem grafiki nie podskoczy do PS4 jakkolwiek dla niektórych przed pokazem miały jeszcze jakąś wartość (Andrew), tak teraz zupełnie możemy wsadzić między bajki. PS4 jest w stanie dostarczyć mega grafę, o ile generuję samą facjatę starucha lub liczy tylko poligony (pokaz Capcomu).To tyle o mocy, która średnio mnie jarała przed samym pokazem i nie oczekiwałem cudów więc powiedzmy, że pod tym wględem jest jak miało być. Kontroler. Widać fanboje Xa maczali swoje kciuki przy projektowaniu gałek. Nie wiem jak sprawa ma się ze spustami, bo nie widziłałem zdjęcia pada z profilu i nadal mam obawy o ich wykonanie. Panel zapowiada się miodzio i mam nadzieję, że SONY wykorzysta jego potencjał. Głośniczek wypas, posiadacz Wii może zagwarantować sceptykom, że to bajer mocno zwiększający imersję z gierkami. Przycisk Share to jak dla mnie mało przydatny wzbogacacz, ale wiem, że jestem w mniejszości, więc też zaliczam jako plus. W skrócie, jestem bardzo zadowolony z tego co zobaczyłem. Gry. Pokaz Killzone'a to dla mnie padaka. Przykro mi. Zobaczyłem Halo of Duty. Oklepane skrypty, żałosne spreparowane pod pokaz SI (akcja ze skokiem na czekającego na nie wiadomo co żołnierza w samym środku batali). Grafa śliczna, ale zapowiedź podpakowania obecnej generacji o to samo tylko w prawdziwym Full HD jest lekko osłabiająca. Prezentacja wyścigów od twórców genialnego Motorstorma, to 2/3 gadania o funkcjach społecznościowych i niech mnie kule biją, jeżeli gra będzie polegać na masturbowaniu się nad lakierem autek kolegów. Pokazówka od MM, ładnie, milutko, casualowo.Watch Dogs to taki asasyn na sterydach, ale byłby chyba jedynym tytułem z prezentowanych, który miałbym ochotę kupić. Funkcje społecznościowe to nie dla mnie, a podobno to ma być konik nadchodzącej generacji. Ciepły chłopek od prezentacji na zamkniętej konfie mówił podobno, że będą odchodzić od gier single player na rzecz multiplayerowych tytułów. Średnio to widzę, ale może rynek wymusi weryfikację tych planów Sam pomysł konferencji i jej forma to strategiczny strzał w dziesiątkę. Zwłaszcza specyfikacja (być może nie dosłyszałem, jesteście pewni, że była mowa o DDR5?), która została jedynie zarysowana, więc jeżeli konkurencja powiedzmy, że chiała zareagować ewentualnymi zmianami w swoim systemie, to tak naprawdę nie do końca wie na co (ok. wydajność grafy, plus ten ram znamy, ale pozostaje nadal wiele niewiadomych). Co do wojenki konsole/PC. Sporo osób pisze, że gierki na PC są słabo zooptymalizowane. Teraz w PS4 wsadzą procek od AMD, o architekturze procków zstosowanych w PC. Grafa to samo. Jak dla mnie oznacza to, że: a) AMD zacznie się liczyć na rynku PC, bo producenci gier siłą rzeczy zaczną wykorzystywać ich wielowątkowe procki. b) optymalizacja gierek pod PC to powinna być pestka, bo PS4 to zamkniękte PC, czyli tak jak ukochane i wyszydzane przez sonybotów za PCtowy rodowód xklocki. Dla normalnego gracza oznacza to też dużą szansę, że posiadacze kosnoli SONY nie będą dostawać niepełnosprawnych multiplatform. Edit. Mazzeo - następny kosolowiec, który uważa, że grać na pc można tylko na fotelu przed 20 calowym monitorem. Spoko za wnikliwą analizę rynku PC. Edytowane 22 Lutego 2013 przez Gość Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Sam pomysł konferencji i jej forma to strategiczny strzał w dziesiątkę. Zwłaszcza specyfikacja (być może nie dosłyszałem, jesteście pewni, że była mowa o DDR5?), która została jedynie zarysowana, więc jeżeli konkurencja powiedzmy, że chiała zareagować ewentualnymi zmianami w swoim systemie, to tak naprawdę nie do końca wie na co (ok. wydajność grafy, plus ten ram znamy, ale pozostaje nadal wiele niewiadomych). Odnośnik do komentarza
Andrew21 856 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Jak pokarzą na E3 Uncharted 4 to przypomnę Ci Pajgi tego posta. Jeśli startowy tytuł Killzone 4 wygląda jak Crysis 3 na full detalach to gry od wewnętrznych studiów za rok będą miażdżyc. Edytowane 22 Lutego 2013 przez Andrew21 Odnośnik do komentarza
YETI 10 944 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Jeśli startowy tytuł Killzone 4 wygląda jak Crysis 3 na full detalach to gry od wewnętrznych studiów za rok będą miażdżyc. Na starych devkitach i jeszcze przynajmniej 9 miesięcy do premiery. Zobaczymy jaki progres będzie między tym demkiem, a pokazem na E3. 8) Odnośnik do komentarza
xanon21 71 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Jak pokarzą na E3 Uncharted 4 to przypomnę Ci Pajgi tego posta. Jeśli startowy tytuł Killzone 4 wygląda jak Crysis 3 na full detalach to gry od wewnętrznych studiów za rok będą miażdżyc. Zgadzam się.Konsole to nie Pcty. Pierwszy Xbox też miał Pctowe podzespoły a wystarczy zobaczyć jaką ogromną różnicę pod względem graficznym miało Halo 1 w stosunku do 2. Odnośnik do komentarza
Gość SoolidSnake Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Jak pokarzą na E3 Uncharted 4 to przypomnę Ci Pajgi tego posta. Jeśli startowy tytuł Killzone 4 wygląda jak Crysis 3 na full detalach to gry od wewnętrznych studiów za rok będą miażdżyc. Bzdura Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Andrew21, dnia 22 Lut 2013 - 20:39, napisał: Jak pokarzą na E3 Uncharted 4 to przypomnę Ci Pajgi tego posta. Jeśli startowy tytuł Killzone 4 wygląda jak Crysis 3 na full detalach to gry od wewnętrznych studiów za rok będą miażdżyc. Przypomnij mi go na początku 2015 (czyli tak rok po premierze konsolki) . Widzę, że jednak nadal wielu z Was wierzy w te bajki, spoko. Na pokazach PS3 też puszczali filmiki z grafą, której nie widzieliśmy do dzisiaj, więc już się doczekać nie mogę na ten 2015. edit. YETI- jeżeli to jest oficjalna notka SONY to faktycznie DDR5. edit 2. No i jeszcze sprawa używek. Wielki plus, że... będą. ALE!. Co wiemy na to chwilę o formie w jakiej bedziemy mogli z tych używek korzystać? Wątpliwe, żeby zaprzestano wsadzania do pudełek kodów np. na grę online itp. Jeżeli do tego, np. dojdzie blokowanie części zawartości singla lub jakieś inne ograniczenia (np. czasowe)? Tak naprawdę sama deklaracja "będą używki", bez podania szczegółów jest mało satysfakcjonująca, a jak wiele osób przed premierą pisało, to miał być główny argument za zakupem nowego sprzętu. Być może SONY samo jeszcze nie zna odpowiedzi na to pytanie i bada teren (ruch konkurencji). Edytowane 22 Lutego 2013 przez Gość Odnośnik do komentarza
sosnaa 1 205 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 modern warfare iksde odpalcie sobie crysisa z modami, na ultra to zobaczycie co to ładna grafika. Odpal sobie Crysisa 2 z modami to zobaczysz jeszcze lepszą. Crysis 1 w wersji normalnej wygląda już przestarzale, szczególnie pod względem oświetlenia. Dwójka, a tymbardziej trójka niszczą Crysisa 2007, ale oczywiście pecetowi fanboje nie przyjmują tego do wiadomości pisząc na odwrót, wszystko dlatego że jedynka to był "pc master race exclusive", podczas gdy dwie kolejne części skalone śmierdzącymi konsolami :< Pecetowcy to najgorsza zaraza w internecie. Sam mam dobrego kompa ale przez nich aż mi się odechciewa grać. Swoją drogą to przechodzę teraz Crysisa 2 w DX11 max i ogólnie jest super ładnie ale bawię się gorzej niż na konsoli. Nie chodzi o grę, bo jest równie dobra co dwa lata temu ale sam fakt siedzenia przy monitorze na fotelu sprawia mi dyskomfort. Teraz zapowiedź PS4 i widać popłoch wśród pecetowej trzody. Lata czytania o konsolach stopujących rozwój i coś nadal im nie pasuje. Nagle 8GB ramu to mało, podczas gdy wg statystyk steama użytkownicy mają w większości nie więcej niż 4GB ram. Sytuacja jest inna niż na początku tej generacji, w 2005/2006 roku już sporo nowych gier wymagało więcej niż 1GB ramu (BF2, FEAR, Doom 3), podczas gdy w PS3/X360 było tylko 512mb ram. Mimo tego nadal można czytać o stopowaniu grafiki przez konsole. Ale czy to one stopują? W takim razie exy na pc, nie stopowane konsolowymi ograniczeniami, powinny wyglądać uber realistycznie. Tymczasem największymi hitami pecetowymi są Minecraft, LoL i Diablo III - no mega killery graficzne. Dodać do tego przeciętnie wygląjące gry F2P (pomijając możę Hawkena i Planetside 2 ale oba to kupsztale gameplayowe). Tak naprawdę to multiplatformy to najładniejsze gry na tę platformę. Dzieje się tak przez uczciwość i hojność graczy konsolowych, dzięki którym opłaca się tworzyć blockbustery i zatrudniać grube rzesze ludzi którzy tworzą niesamowicie wyglądające gry. Konsole nie hamują rozwoju grafiki, konsole to jedyny powód dla których gry AAA jeszcze istnieją. Na PC nie opłaca się robić ładnych exów. Śmiem więc twierdzić że nie konsole stopują rozwój grafiki, tylko pecetowcy. w chvju mam konsolowe wojenki, i to czy pc jest lepszy od konsol. śmieszy mnie to, jesteście tylko klientami, którzy dają hajs twórcom a zachowujecie się jakby było zupełnie inaczej. 1 1 Odnośnik do komentarza
Milo 56 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Z takimi dyskusjami chyba pasowało by zmienic temat na PS4 Vs PC po co ja dawałem linka z tą kartą. Się co niektórzy kur_wa zajawali nie wiem na co. Konfiguracja konsoli jest OK i grafa jak na początek też jest OK i nie ma co pierd_olić a jak ktoś chciał sprzętu z 25 wieku to niech dzwoni do Nasa albo wyżej... Edytowane 22 Lutego 2013 przez Milo Odnośnik do komentarza
MatekDM 1 299 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 Swoją droga, wymagac fotorealizmu od konsol, które muszą być przystępne cenowo. Skoro PC maja wydajnosc rzędu 4,5 TFlopsa, to dlaczego tam nie ma fotorealizmu? To jeszcze nie te lata. Cholera, PS4 naprawdę jest za(pipi)istym rozwinięciem idei konsoli i unowoczesnia ja w każdy możliwy sposób. Ale niektórzy maja wymagania, które są po prostu chore. Odnośnik do komentarza
Square 8 506 Opublikowano 22 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2013 (edytowane) Fajny ten filmik z otwarcia konfy Jakby kogoś interesowal główny kawałek: Metric - Monster Hospital Edytowane 22 Lutego 2013 przez Square Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Swoją droga, wymagac fotorealizmu od konsol, które muszą być przystępne cenowo. Skoro PC maja wydajnosc rzędu 4,5 TFlopsa, to dlaczego tam nie ma fotorealizmu? To jeszcze nie te lata. Cholera, PS4 naprawdę jest za(pipi)istym rozwinięciem idei konsoli i unowoczesnia ja w każdy możliwy sposób. Ale niektórzy maja wymagania, które są po prostu chore. Zwłaszcza wymagania osób jarających się 2TFlopami, które nawet po kilku latach mają dawać grafę lepszą niż PCty. To co dostałem na konfie jest wystarczające, szczególnie jak mam za to płacić mniej niż 2000 zł Odnośnik do komentarza
MaZZeo 14 180 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Jest wporzo, DS3 wygląda przy tym jak tandeta z bazarku. 1 Odnośnik do komentarza
Square 8 506 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 No wygląda nieporównywalnie lepiej niż ten prototyp, chociaż ja i tak bym wolał aby touchpad był na spodzie. Nie wyobrażam sobie narazie sensownego jego zastosowania, bo i tak i tak trzeba odrywać palce od przycisków/gałki. Odnośnik do komentarza
Gość Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 KOT! Do tego chyba matowy plastik Square sensowne zastosowanie tego touchpada było już parę razy poruszane. Odnośnik do komentarza
Haro 78 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Mi to z początku wyglądało na gumę. Miało by to jakiś sens, bo matowy plastik prędzej czy później i tak by się wytarł. Odnośnik do komentarza
SzewczykDratewka 202 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Wcale nie bzdura. Nie widziales - nie odzywaj sie. Widziałem wystarczająco, by stwierdzić ze ta gra ma nalecialosci, które są paskudne. Kanciaste głowy, rozmazane i brzydkie tekstury krzewów i krzakow w oddali, przenikajace sie tekstury ciuchów, tekstury podłoża tez posysaja niekiedy. Draw distance jest bardzo marny, brak odbić w tafli wody - ta gra wyglada za(pipi)iscie jak na dzisiejsze standardy, ale każda gra nowej generacji ja zje na śniadanie. Kanciaste głowy: brak odbic w wodzie: Jestes pewien ze odpalales crysis 3 a nie battlefield 3 na konsoli? ;D Odnośnik do komentarza
Yacek 852 Opublikowano 23 Lutego 2013 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2013 Z gumą jest jeszcze gorzej bo się łuszczy i tworzą się drobne kulki. Kto używa myszek logitecha ten wie o co chodzi. Na starych DS2 guma na gałkach też się łuszczyła. Plastik jak sięwypoleruje to jeszcze można sobie w domu zmatowić drobnym papierem sciernym a z gumą to jest kaplica. Odnośnik do komentarza
Rekomendowane odpowiedzi