Skocz do zawartości

Killzone Shadow Fall


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

- Gra zmierza jako launch title na PS4.

- Akcja gry dzieje się kilkadziesiąt lat po wydarzeniach z KZ3.

- 1080p/30fps

- gameplay z psmeeting:

 

Gify:

 

 

ibkLh2II7UZlqe.gifiSylqprP2LVet.gifibkmWFX3ngHLMg.gifibyQj7xrsdUH2F.gif

 

 

Screeny:

 

 

image_killzone_shadow_fall-21476-2660_00

ibeNWvgEaHtcCO.jpg

ibzwdrMeMRcums.jpg

iblg9DfJVkeL5J.jpg

ibykP0UTwfpxCY.jpg

 

 

  • Plusik 1
Opublikowano

Vekta zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, coś pięknego i jaka widoczność! Początek filmiku zapamiętam na długo. Fajnie że akcja toczy się wiele lat po wydarzeniach z KZ3, nowi bohaterowie, nowe problemy. Poziom jarania się: 95%

Opublikowano (edytowane)

Vekta zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, coś pięknego i jaka widoczność! Początek filmiku zapamiętam na długo. Fajnie że akcja toczy się wiele lat po wydarzeniach z KZ3, nowi bohaterowie, nowe problemy. Poziom jarania się: 95%

Plus brak Rico.

 

 

9Gs8DC0.jpg

Edytowane przez Hela
Opublikowano

yep, to była piękna demonstracja siły :drag: po tym gameplayu zbierano mnie z ziemi szufelką, taka grafika w grze na launch?! przerażające co będzie później

 

jakiś typ z Bethesdy w wywiadzie na GT po meetingu powedział że największego skilla mają devsi wypuszczający launchowe gry, gdzie specs w czasie developerki nie są jeszcze dopięte/są płynne, tym wieksze propsy dla GG że rzucają takie coś na wejściu, a nie jakieś siki typu Resistance

Opublikowano

Vekta zrobiła na mnie gigantyczne wrażenie, coś pięknego i jaka widoczność! Początek filmiku zapamiętam na długo. Fajnie że akcja toczy się wiele lat po wydarzeniach z KZ3, nowi bohaterowie, nowe problemy. Poziom jarania się: 95%

Nie wiem, czy dobrze z tymi bohaterami, bo Sev'a bardzo polubiłem i dla mnie jest charakterystyczną postacią z uniwersum. 

Gość Szprota
Opublikowano

Czy tylko mi ten gameplay zalatywał trochę Black Opsem 2?

Opublikowano (edytowane)

Panorama miasta jest za(pipi)ista, gorszy jest pierwszy plan, czy tylko mnie animacja postaci kłuła w oczy? przecie ten koleś co schodzi przed nami po schodach wygląda jak sprężyna z miotłą w tyłku

Edytowane przez grabipl
Opublikowano

Gra cudownie wyglada i na pewno kupie na premierea,no ale dwóch kolesi ktorzy sobie stoją w tle i rozmawiają ze soba i mają identyczne twarze,myslalem ze w nowej generacji bedzie troche lepiej pod tym wzgledem:-)

Opublikowano

Shadow Fall to będzie test dla Sony jak ten nawał socjalnych bajerów będzie działał na ps4. Czy czasem nie będzie co chwilę wywalać z serwerów, a co dwa dni "konserwacji sieci psn". Do GG wrócił główny projektant multi z Killzone2 więc jest bardzo duża nadzieja, że ten tryb w SF będzie dopracowany. Do tego nagrywanie filmików, dzielenie się, podglądanie rozgrywki itp - po prostu orgazm dla ludzi, którzy będą się bawić w ligi lub klanówki jak to wszystko będzie fajnie działało.

Opublikowano (edytowane)

 

 

 Do tego nagrywanie filmików, dzielenie się, 

to juz potwierdzone? Czy w czasie konfy było coś o datach - kiedy premiera PS4 a zarazem nowego KZ?

Edytowane przez waldusthecyc
Opublikowano

zobacz konfę to się dowiesz wszystkiego o opcjach spolecznosciowych jakie ma oferowac teraz kazda gra na ps4. PS4 na razie bez dokładnej premiery - podali, że okolice końca tego roku, a KZ będzie tytułem startowym

Opublikowano (edytowane)

 

 

 Do tego nagrywanie filmików, dzielenie się, 

to juz potwierdzone? Czy w czasie konfy było coś o datach - kiedy premiera PS4 a zarazem nowego KZ?

W każdej grze będzie nagrywanie, jest to jedna z funkcji konsoli, nie pojedynczych pozycji.

Edytowane przez Hela
Opublikowano

Killzone oficjalnie jako tytuł startowy i oficjalnie działać będzie w 1080p w 30fps - GG na twitterze pisało po konferencji

Opublikowano

Mnie już ciekawi jak rozwiązali kwestie fabularne po niezbyt udanej trójce, m.in:

 


- Porażka Vekty

- Zielone "coś" wokół helganu

- Co się stało z córką Visariego ?

 

Mam nadzieję że wyjaśnią m.in jak doszło do częściowego odzyskania przez UCN i ISA Vekty

 

 

Co do grafiki ... prezentuje się za(pipi)iście, do tego ten horyzont, detale... a jeżeli multi będzie wolne od lagów i będzie miało listę serwerów, to już mnie mają :)

Opublikowano (edytowane)

Bardziej zastanawiające jest czemu Killzone na Vitę wygląda jak KZ2/3, a nie jak nowe Killzone, które wyznacza zupełnie nowy kierunek serii będąc praktycznie rebootem.

Edytowane przez Hela
Opublikowano (edytowane)

ile lat miał Rico w K3? akcja SF ma się dziać 30 lat po tamtych wydarzeniach więc jeszcze mogą wymyśleć, że teraz Rico jest jakąś szychą w ISA. Zresztą obojętnie co wymyślą byle tylko już nie biegał koło nas :P

 

Bardziej zastanawiające jest czemu Killzone na Vitę wygląda jak KZ2/3, a nie jak nowe Killzone, które wyznacza zupełnie nowy kierunek serii będą praktycznie rebootem.

 

Killzone Mercenary - akcja ramowo umiejscowiona pomiędzy killzone1/killzone2, miejsce akcji Helgast

Killzone Shadow Fall - akcja ramowo 30 lat po killzone3, miejsce akcji Vecta (choć może będzie też się dziać gdzie indziej)

 

Do tego K:M chodzi na zmodyfikowanym silniku K3, a SF na zupełnie nowym

Edytowane przez Ficuś
Opublikowano

ile lat miał Rico w K3? akcja SF ma się dziać 30 lat po tamtych wydarzeniach więc jeszcze mogą wymyśleć, że teraz Rico jest jakąś szychą w ISA. Zresztą obojętnie co wymyślą byle tylko już nie biegał koło nas :P

 

Bardziej zastanawiające jest czemu Killzone na Vitę wygląda jak KZ2/3, a nie jak nowe Killzone, które wyznacza zupełnie nowy kierunek serii będą praktycznie rebootem.

 Killzone Mercenary - akcja ramowo umiejscowiona pomiędzy killzone1/killzone2, miejsce akcji Helgast

 Killzone Shadow Fall - akcja ramowo 30 lat po killzone3, miejsce akcji Vecta (choć może będzie też się dziać gdzie indziej)

 

Do tego K:M chodzi na zmodyfikowanym silniku K3, a SF na zupełnie nowym

Tak, rozumiem kiedy się dzieją obie gry.

Tylko nie rozumiem czemu nie chcą w Killzone na Vicie oddać swojej nowej wizji dla serii.

Opublikowano

Może dlatego że chcieli wypełnić lukę między KZ2 a KZ3 ?

Jak dla mnie zamiast robić grę o najemnikach, to mogli wrócić do Luger i Hakhi.

Opublikowano

Mnie już ciekawi jak rozwiązali kwestie fabularne po niezbyt udanej trójce, m.in:

 

 

- Porażka Vekty

- Zielone "coś" wokół helganu

- Co się stało z córką Visariego ?

 

Mam nadzieję że wyjaśnią m.in jak doszło do częściowego odzyskania przez UCN i ISA Vekty

 

 

Co do grafiki ... prezentuje się za(pipi)iście, do tego ten horyzont, detale... a jeżeli multi będzie wolne od lagów i będzie miało listę serwerów, to już mnie mają :)

 

Przeciez te zielone cos to wybuch głowicy po zabawach sev'a.

Byla ona załadowana radioaktywnym irydium i z wybuchu zginela wiekszosc ludzi na helghanie.

 

 

Mnie bardziej ciekawi kogo dwaj zolnierze witali po napisach. Bylo widac ze znalezli kapsule ratunkową z kims. Czyzby Stahl przezyl ? Ciekawe czy to sie wyjasni

 

Opublikowano

raczej na pewno...

 

radioaktywność po wybuchu sprawiła, że helgan nie nadawał się do zamieszkania. Pewnie ISA podpisała jakieś zawieszenie broni z Helgastami i w ramach pomocy humanitarnej resztki ocalałych ewakuowali na Vectę gdzie otworzono dla nich oddzielne getto co sugeruje gameplay z 20 lutego i jego końcówka - widać wielki mur oddzielający helgańską część miasta

 

Opublikowano (edytowane)

Ile lat po KZ3 będzie się działo Shadow Falls? A tak w ogóle to mógłby ktoś założyć subforum PS4?

 

 

aha, dobra, już widzę, że 30. Czyli na powrót Seva i reszty świty nie ma co liczyć.

Edytowane przez Nemesis US

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...