Skocz do zawartości

Killzone Shadow Fall


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

alleluja, bo w k2 i k3 na mapach z dlc dało się grać miesiąc po ich premierze, później znalezienie kogoś do gry na nich graniczyło z cudem

Opublikowano

Nie wiem po cholere oni starają się zbliżyć designem do Halo, bo własnie siła w KZ była w tym brudnym klimacie. 

Opublikowano

 

On the periphery, Killzone: Shadow Fall is deceivingly simple. It totes only three classes, and these classes are easily defined and understood. The Assault class aims to be “in the middle of the action,” while the Scout class wants to “strike from the shadows.” The third class, Support, is the “real team player,” with the ability to heal fallen comrades while contributing only moderately to the offensive success of a given team.

 

Trzy klasy postaci. No i parę serwisów mówi o więcej niż 30 FPS-ach w multi.

 

http://uk.ign.com/articles/2013/08/22/gamescom-hands-on-with-killzone-shadow-falls-multiplayer

Opublikowano

ppe twierdzi, że ciężar postaci jest taki jak w K2....ojjj szkoda...wolałem ciężkość z k3/mercenary niż powrót do prowadzenia człowieka ważącego 2 tony

Opublikowano

ppe twierdzi, że ciężar postaci jest taki jak w K2....ojjj szkoda...wolałem ciężkość z k3/mercenary niż powrót do prowadzenia człowieka ważącego 2 tony

 

Ficuś ale ten ficzer zdecydowanie wyróżniał serię na tle innych tytułów. Nie dało się biec na pałę, zatrzymać nagle i odpalić serię z ciężkiego karabinu. Trzeba było więcej pomyślunku, starania a i rozgrywka była jedyna w swoim rodzaju.

 

Duży plus, trzymam kciuki aby parę innych rzeczy również poszło w tę stronę. 

Opublikowano

ale K3/mercenary też ma przecież ciężar postaci, nie jest to cod ani bf, czuć masę, dużo czasu zajmuje odwrócenie. Wg mnie jest to wyważone w nich tak po środku pomiędzy ciężkim K2, a arcadowymi bf czy cod. Ale jak widać są gusta i guściki

Opublikowano (edytowane)

Wy chyba nie rozróżniacie ciężaru postaci od zlagowanego sterowania. W KZ2 były obie te rzeczy, dlatego grało się drętwo, w KZ3 to poprawili i było już super.

Poprawili jedną rzecz, a spier.dolili całą resztę.

Po KZ SF nie spodziewam się wiele, jak serwery nie będą wiać pustkami po paru miesiącach to już będzie sukces GG.

Ciekawe też czy także tym razem warstwa fabularna sięgnie dna jak to było w przypadku KZ3. Na plus napewno brak tego debila Rico.

Edytowane przez Paliodor
Opublikowano

 

Wy chyba nie rozróżniacie ciężaru postaci od zlagowanego sterowania. W KZ2 były obie te rzeczy, dlatego grało się drętwo, w KZ3 to poprawili i było już super.

Poprawili jedną rzecz, a spier.dolili całą resztę.

Po KZ SF nie spodziewam się wiele, jak serwery nie będą wiać pustkami po paru miesiącach to już będzie sukces GG.

 

W dwójkę do dzisiaj grają ;p

Opublikowano

Ja tam na GG mam wyj.ebane od czasów ogrania KZ3. Najgorszy zakup growy od kiedy pamiętam i to jeszcze na premierę ten syf kupiłem :/ Jakoś wątpię, że przy SF się poprawia. Graficznie na pewno będzie spoczko ale całą reszta to już pewnie będzie żenada.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...