Loko_PL 49 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Opublikowano 22 sierpnia 2013 Wy chyba nie rozróżniacie ciężaru postaci od zlagowanego sterowania. W KZ2 były obie te rzeczy, dlatego grało się drętwo, w KZ3 to poprawili i było już super. W Kz2 dzięki temu sterowaniu było widać kto potrafi grać a kto nie (nie jak w CoD czy innych tego typu produkcjach gdzie każdy każdego zabić może bez problemu). Po za tym mam nadzieję,że przywrócą cały system klanowy które zniszczyli w Kz3. Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 grafa super ale to znak rozpoznawczy każdego killzone'a w multi - prócz tego dalej tytanowe otoczenie Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 (edytowane) Te snajperki mi się podobają szczególnie. Ale kur.wa ten brak recoila, nawet waląc z biodra, normalnie kałofdjuti. Niech tylko jakiś gamersyde umieści 60fpsowy filmik... Edytowane 23 sierpnia 2013 przez MaZZeo Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 No snajperka jest super zrobiona. Ale też mnie martwi ten brak recoila, mało Killzone w tym, a czuć po prostu kolejnego CODa. Co to się porobiło z tymi fpsami. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Jakby ktoś chciał w 1080p https://mega.co.nz/#!VtlCRDaL!T9VUfnQDsulcBt3usnnkU1_qNCAkS1xTeHdtKYhs2tA przejrzałem całość i daleko temu do 60fps, mało tego, niejednokrotnie spada framerate do 15-20. Nie wiem co myśleć. Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 nie widziałem filmiku, ale może to wina bitrate'u. Plus wiadomka, w listopadzie premiera. Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Dobrze że konsola z grą wychodzi w USA wcześniej, będą beta testerami. Aha a ta zielona tarcza to pedalstwo. Cytuj
agst 138 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Obejrzałem ten filmik z multi i kurczę... fajnie to wygląda. Nie lubie zbytnio FPS, ale aż miałem ochotę zagrać jak to oglądałem. Wygląda na to, że po wpadce jaką był KZ3 GG w końcu wróci do poziomu KZ2. Swoją drogą, to ciekawe jak teraz wygląda single w tej grze, tutaj takie gifowe porównanie obecnego multi z wcześniejszym pokazem singla: single: multi: KZ król gifów xD Co do recoila: Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 (edytowane) Wygląda na to, że po wpadce jaką był KZ3 GG w końcu wróci do poziomu KZ2 Ta pedalska zielona tarcza, gdzie z jednej strony tylko kule przelatują to KZ3 do potęgi, a nie powrót do KZ2. anyłej, bronie jakie ujawniono Edytowane 26 sierpnia 2013 przez Square 1 Cytuj
KarolJanuszGejmingu 480 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Ta zielona tarcze pewnie bedzie sie dalo wylaczyc w opcji serwera.Takie same (pipi) jest w black ops2 Stunuje cie to jeszcze pali. Mam nadzieje,ze to rade latwo roz(pipi)ac.bo jesli tak ma wygladac ten killozne w multi jak 3,to syf jakich malo.Juz widze ludzi kampiacych w kontach mapy zta tarcza Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Granat EMP i pewnie po sprawie. Założe się też, że te pukawki typu railgun przebijają się przez tarczę bez problemu. Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 A ta tarcza nie będzie działać jak w Mercenary ? W sensie jak ty strzelasz przez nią, to ona jest w tedy nieaktywna i kule cię dosięgają. No ale faktycznie, jest to już i tak mało istotne, bo będzie to można spokojnie wyłączyć i z pewnością będzie sporo serwerów bez tych dodatków. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 (edytowane) Dla mnie ten cały Shadow Fall to jest jakieś nieporozumienie. Kolorowy design, gdzie to uniwersum zawsze kojarzy mi się z brudem, syfem, itd. Multi to już totalny hit. I nawet 30 fps nie wyciąga czasem. I ja mam dla tego exa wydać w listopadzie przeszło dwa koła? E, jednak trochę przesadziłem, aż tak kolorowo nie jest xD. Ale i tak w ogólnym rozrachunku Shadow Fall średnio mi się podoba. Poza tym trochę więcej exów by się przydało bo na razie interesują mnie głównie multiplatformy. Edytowane 24 sierpnia 2013 przez Nemesis US Cytuj
Moldar 2 273 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Może nie będzie tak źle Jeśli miałbym porównać zabawę w sieci z Shadow Fall z poprzednimi odsłonami Killzone, wybieram najnowszą produkcję. To najlepszy wieloosobowy KZ w jakiego do tej pory grałem. I trochę o padzie. PS A na koniec...zakochałem się w padzie od PS4. Był to mój pierwszy kontakt z PlayStation 4 i kontrolerem DualShock 4. Nie jestem fanem dwóch analogowych gałek umieszczonych na jednej wysokości, dlatego zawsze łatwiej i przyjemniej grało mi się na padzie od 360. Kontroler od nowej konsoli Sony kupił mnie jednak z miejsca. Jest bardzo miły w dotyku, obecne tu i ówdzie elementy gumowe sprawiają, że sprzęt nie wyślizguje się z dłoni. Nowa forma analogów jest bardzo wygodna, a sam pad wydaje się idealnie leżeć w dłoniach. Spusty działają tak jak trzeba, a dotykowy panel nie psuje wizualnego odbioru urządzenia. http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,14481287,Prosto_z_Gamescom__Sieciowe_boje_nowej_generacji_.html?bo=1 Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Wszystko wyjdzie w praniu. Czyli wg autora multi jest lepsze niż w KZ2? To wciąż tylko opinia, jakich teraz mamy setki. Wszystko trzeba zweryfikować samemu. Może Shadow Fall nie będzie taki zły ale i tak nie zajmie miejsca na mojej liście gier do zakupu przy konsoli. Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 przejrzałem całość i daleko temu do 60fps, mało tego, niejednokrotnie spada framerate do 15-20. Nie wiem co myśleć. nie widziałem filmiku, ale może to wina bitrate'u. i jednak miałem rację na filmiku: naprawione: 1 1 Cytuj
dApo 313 Opublikowano 25 sierpnia 2013 Opublikowano 25 sierpnia 2013 (edytowane) gify w dużej wielkości i filmik https://mega.co.nz/#!tZZQ2bjQ!BB0R9UEyxQ4_2yUqcjRc5C2V4vUbjM43LYJCqyu5pHQ Edytowane 25 sierpnia 2013 przez dApo Cytuj
MaZZeo 14 241 Opublikowano 31 sierpnia 2013 Opublikowano 31 sierpnia 2013 (edytowane) i jednak miałem rację Jednak nie I'll get the big one out of the way: the framerate is highly variable right now. I'd estimate the range was 20 to 60 depending on where in the map I was and what kind of action was happening. Most of the time it seemed to stay at 30. There's severe aliasing issues and horrible dithering on all foliage. Worse than Witcher 2 shadow dithering. The game itself was very fun, though a bit more fast paced than I expected. Kill time is still fairly long but it's kind of run and gun. I was a bit thrown off by the controls since it now uses the triggers. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=665749 Edytowane 31 sierpnia 2013 przez MaZZeo Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 (edytowane) 11.15.13 data premiery? Widać na filmiku u MaZZeo. e: A sory zapomniałem, że wtedy jest premiera ps4 w usa Edytowane 1 września 2013 przez Stunik Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 1 września 2013 Opublikowano 1 września 2013 Przecież wtedy PS4 ma premierę. Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 2 września 2013 Opublikowano 2 września 2013 Potwierdzono rzucanie respów, jak dla mnie bardzo dobra wiadomosc. http://www.killzone.com/kz3/pl_PL/blog/news/2013-09-03_kzsf-multiplayer-detailed.html Cytuj
Stunik 1 402 Opublikowano 3 września 2013 Opublikowano 3 września 2013 1:50 wygląd Helgasta osom Cytuj
Pazdziochu 18 Opublikowano 4 września 2013 Opublikowano 4 września 2013 Ten helgan naprawde wyglada jak kot :-) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.