Skocz do zawartości

Killzone Shadow Fall


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Wy chyba nie rozróżniacie ciężaru postaci od zlagowanego sterowania. W KZ2 były obie te rzeczy, dlatego grało się drętwo, w KZ3 to poprawili i było już super.

W Kz2 dzięki temu sterowaniu było widać kto potrafi grać a kto nie (nie jak w CoD czy innych tego typu produkcjach gdzie każdy każdego zabić może bez problemu). Po za tym mam nadzieję,że przywrócą cały system klanowy które zniszczyli w Kz3.

Opublikowano

Obejrzałem ten filmik z multi i kurczę... fajnie to wygląda. Nie lubie zbytnio FPS, ale aż miałem ochotę zagrać jak to oglądałem. Wygląda na to, że po wpadce jaką był KZ3 GG w końcu wróci do poziomu KZ2. Swoją drogą, to ciekawe jak teraz wygląda single w tej grze, tutaj takie gifowe porównanie obecnego multi z wcześniejszym pokazem singla:

single:

ibvZ53RXBDlNFL.gif

 

multi:

killzownedppsgz.gif

ieMF3148lYzoM.gif

KZ król gifów xD

 

Co do recoila:

7kyy9Oq.png

Opublikowano

Ta zielona tarcze pewnie bedzie sie dalo wylaczyc w opcji serwera.Takie same (pipi) jest w black ops2

Stunuje cie to jeszcze pali.

Mam nadzieje,ze to rade latwo roz(pipi)ac.bo jesli tak ma wygladac ten killozne w multi jak 3,to syf jakich malo.Juz widze ludzi kampiacych w kontach mapy zta tarcza :D

Opublikowano

A ta tarcza nie będzie działać jak w Mercenary ? W sensie jak ty strzelasz przez nią, to ona jest w tedy nieaktywna i kule cię dosięgają.

 

No ale faktycznie, jest to już i tak mało istotne, bo będzie to można spokojnie wyłączyć i z pewnością będzie sporo serwerów bez tych dodatków.

Opublikowano (edytowane)

Dla mnie ten cały Shadow Fall to jest jakieś nieporozumienie. Kolorowy design, gdzie to uniwersum zawsze kojarzy mi się z brudem, syfem, itd. Multi to już totalny hit. I nawet 30 fps nie wyciąga czasem. I ja mam dla tego exa wydać w listopadzie przeszło dwa koła?

 

E, jednak trochę przesadziłem, aż tak kolorowo nie jest xD. Ale i tak w ogólnym rozrachunku Shadow Fall średnio mi się podoba. Poza tym trochę więcej exów by się przydało bo na razie interesują mnie głównie multiplatformy. 

Edytowane przez Nemesis US
Opublikowano

Może nie będzie tak źle

 

Jeśli miałbym porównać zabawę w sieci z Shadow Fall z poprzednimi odsłonami Killzone, wybieram najnowszą produkcję. To najlepszy wieloosobowy KZ w jakiego do tej pory grałem.

 

 

 

I trochę o padzie.
 

 

PS A na koniec...zakochałem się w padzie od PS4. Był to mój pierwszy kontakt z PlayStation 4 i kontrolerem DualShock 4. Nie jestem fanem dwóch analogowych gałek umieszczonych na jednej wysokości, dlatego zawsze łatwiej i przyjemniej grało mi się na padzie od 360. Kontroler od nowej konsoli Sony kupił mnie jednak z miejsca. Jest bardzo miły w dotyku, obecne tu i ówdzie elementy gumowe sprawiają, że sprzęt nie wyślizguje się z dłoni. Nowa forma analogów jest bardzo wygodna, a sam pad wydaje się idealnie leżeć w dłoniach. Spusty działają tak jak trzeba, a dotykowy panel nie psuje wizualnego odbioru urządzenia.

 

 

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,14481287,Prosto_z_Gamescom__Sieciowe_boje_nowej_generacji_.html?bo=1

Opublikowano

Wszystko wyjdzie w praniu. Czyli wg autora multi jest lepsze niż w KZ2? To wciąż tylko opinia, jakich teraz mamy setki. Wszystko trzeba zweryfikować samemu. Może Shadow Fall nie będzie taki zły ale i tak nie zajmie miejsca na mojej liście gier do zakupu przy konsoli. 

Opublikowano
przejrzałem całość i daleko temu do 60fps, mało tego, niejednokrotnie spada framerate do 15-20. Nie wiem co myśleć.

 

nie widziałem filmiku, ale może to wina bitrate'u. 

 

i jednak miałem rację

 

na filmiku:

 

kznormal.gif

 

naprawione:

 

kzsffixed.gif

  • Plusik 1
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

 

i jednak miałem rację

 

Jednak nie

 

I'll get the big one out of the way: the framerate is highly variable right now. I'd estimate the range was 20 to 60 depending on where in the map I was and what kind of action was happening. Most of the time it seemed to stay at 30. There's severe aliasing issues and horrible dithering on all foliage. Worse than Witcher 2 shadow dithering.

 

The game itself was very fun, though a bit more fast paced than I expected. Kill time is still fairly long but it's kind of run and gun. I was a bit thrown off by the controls since it now uses the triggers.

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=665749

 

Edytowane przez MaZZeo
Opublikowano (edytowane)

11.15.13 data premiery? Widać na filmiku u MaZZeo.

 

e: A sory zapomniałem, że wtedy jest premiera ps4 w usa :)

Edytowane przez Stunik

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...