Skocz do zawartości

Killzone Shadow Fall


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogralem demko na expo wczoraj, i powiem ze graficznie jest bardzo dobrze, lepiej niz na filmikach ktore na YT bardzo traca.

 

Tekstury bardzo ostre i dopracowane, poruszanie sie postacia bardzo wywazone pomiedzy mobilnoscia i oddaniem bezwladnosci.Troszke moze jest  zbyt kolorowo i "cieplo", wolalbym otoczenie  szare i ponure no ale niestety tak nie jest.Nie kazdemu zreszta musi to przeszkadzac.Zadnych spowolnien nie zaobserwowalem.

 

To dobry tytul startowy lecz niestety to zamalo jak dla mnie zeby kupic ps4 na starcie, po nowym roku i wysypie gier oraz ewentualnych poprawkach hardwarowo-softwarych pewnie polece do sklepu ;)

  • Plusik 1
Opublikowano
  W dniu 4.11.2013 o 22:39, szarku123 napisał(a):

 

  W dniu 4.11.2013 o 22:03, MaZZeo napisał(a):

BF4 wygląda lepiej. Ta zielona osłona i prawie zerowy recoil sprawia że słabo mi, ale dam szansę temu multi.

Oczywiście porównujesz do wersji z PS4 nie z kompa ?

 

 

Porównuje do wersji PC bo z taką mam do czynienia.

 

Gdzie najtaniej można łyknąć Shadow Fall w polskim sklepie?

Opublikowano

Sony wie jak sprawić bym wyciągnął portfel z uśmiechem krzycząc bierzcie moją kasę tylko dajcie mi to w łapki:) kurde nie brałem preordera, liczę że pierwszego dni rzucę się rano po sklepach i kupię ps4 w bundlu z tą zajefajną pozycją. Jestem bardziej nakręcony niż na premierę ps3:D oby nie było problemu 29 listopada ;/

Opublikowano (edytowane)

Lista trofeów:

 

 

  Pokaż ukrytą zawartość

 

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano (edytowane)
  W dniu 9.11.2013 o 16:15, easye napisał(a):

Shadow Marshal Tactical Combat Tutorial

http://www.youtube.com/watch?v=HLcrmqW7MKM

Ależ śliczność. 0__o

 

z innego forum

 

  Cytat

 

@UP:

GG pisali gdzies, ze nie zoptymalizowali shaderow, i jak to zrobia to powinno im sie udac zwiekszyc liczbe poligonow az dwukrotnie, gdze nalezy zaznaczyc, ze te "dwukrotnie" w przypadku KZ:SF oznacza kilka ladnych MLN, wiec jak widac jest jeszcze spory zapas mocy.

Edytowane przez YETI
Opublikowano
  Cytat

 

GG pisali gdzies, ze nie zoptymalizowali shaderow, i jak to zrobia to powinno im sie udac zwiekszyc liczbe poligonow az dwukrotnie, gdze nalezy zaznaczyc, ze te "dwukrotnie" w przypadku KZ:SF oznacza kilka ladnych MLN, wiec jak widac jest jeszcze spory zapas mocy.

 

Tak było zawsze, z każdą konsolą :) dlatego nie rozumiem jak niektórzy mogą pisać, że skoro to architektura pecetowa, to znaczy że dostęp do mocy jest od razu i że gry które wyjdą teraz to max tych sprzętów. Byli tacy, głównie blachowcy.

Opublikowano

jak oni przy takim przepychu graficznym do takiej gry mogli wcisnąć tak wyglądający deszcz o_O...przecież w Mercenary jest ładniejszy. Mega hiper fail GG

Opublikowano
  W dniu 12.11.2013 o 17:23, Ficuś napisał(a):

jak oni przy takim przepychu graficznym do takiej gry mogli wcisnąć tak wyglądający deszcz o_O...przecież w Mercenary jest ładniejszy. Mega hiper fail GG

 

Obejrzyj Tech Trailer.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...