Skocz do zawartości

Killzone Shadow Fall


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Ogralem demko na expo wczoraj, i powiem ze graficznie jest bardzo dobrze, lepiej niz na filmikach ktore na YT bardzo traca.

 

Tekstury bardzo ostre i dopracowane, poruszanie sie postacia bardzo wywazone pomiedzy mobilnoscia i oddaniem bezwladnosci.Troszke moze jest  zbyt kolorowo i "cieplo", wolalbym otoczenie  szare i ponure no ale niestety tak nie jest.Nie kazdemu zreszta musi to przeszkadzac.Zadnych spowolnien nie zaobserwowalem.

 

To dobry tytul startowy lecz niestety to zamalo jak dla mnie zeby kupic ps4 na starcie, po nowym roku i wysypie gier oraz ewentualnych poprawkach hardwarowo-softwarych pewnie polece do sklepu ;)

  • Plusik 1
Opublikowano

 

BF4 wygląda lepiej. Ta zielona osłona i prawie zerowy recoil sprawia że słabo mi, ale dam szansę temu multi.

Oczywiście porównujesz do wersji z PS4 nie z kompa ?

 

 

Porównuje do wersji PC bo z taką mam do czynienia.

 

Gdzie najtaniej można łyknąć Shadow Fall w polskim sklepie?

Opublikowano

Sony wie jak sprawić bym wyciągnął portfel z uśmiechem krzycząc bierzcie moją kasę tylko dajcie mi to w łapki:) kurde nie brałem preordera, liczę że pierwszego dni rzucę się rano po sklepach i kupię ps4 w bundlu z tą zajefajną pozycją. Jestem bardziej nakręcony niż na premierę ps3:D oby nie było problemu 29 listopada ;/

Opublikowano (edytowane)

Lista trofeów:

 

 

 

Platynowe

Hero

Obtain all Killzone Shadow Fall trophies

Złote

The Savior

Complete level "The Savior" and prevent the escalation of a new war

Elite Shadow Marshal

Complete all missions on Hard difficulty

Multiplayer Elite

Complete 400 challenges

Million Points

Get a total of 1,000,000 points in multiplayer

Jack Of All Trades

Max out all upgradable abilities

Weapons Specialist

Unlock all attachments for all weapons

Srebrne:

The Dead

Complete level "The Dead"

The Destroyer

Complete level "The Destroyer"

Outgunned

In singleplayer, kill 6 Helghast with headshots within a single adrenaline rush

Shadows Cannot Be Killed

Complete the campaign on any difficulty without dying

The Knowledge

Find all collectibles in the campaign

Dominator

Win a match on every multiplayer map

On Your Way

Complete 200 challenges

Decorated

Earn a total of 500 accolades

Brązowe:

The Father

Complete level "The Father"

The Shadow

Complete level "The Shadow"

Deniable

In "The Shadow", operate without raising an alarm or disabling the security mainframe

The Doctor

Complete level "The Doctor"

The Patriot

Complete level "The Patriot"

The Helghast

Complete level "The Helghast"

The Agent

Complete level "The Agent"

The Handler

Complete level "The Handler"

New Shadow

In "The Savior", complete the mission without being spotted

Violence is the answer?

In "The Savior", kill 20 soldiers and still complete the mission

Outsmarted

In singleplayer, get a quadruple kill with a single Frag Grenade#

Outmaneuvered

In singleplayer, kill 5 Helghast with gunfire while ziplining

Conscientious Killer

Complete the campaign on any difficulty without shooting any civilians

Gatherer

Find 50% of the collectibles in the campaign

Tourist

Complete a match on every multiplayer map

Scout

Max out any upgradable Scout ability

Support

Max out any upgradable Support ability

Assault

Max out any upgradable Assault ability

 

 

Edytowane przez Kre3k
Opublikowano (edytowane)

Shadow Marshal Tactical Combat Tutorial

http://www.youtube.com/watch?v=HLcrmqW7MKM

Ależ śliczność. 0__o

 

z innego forum

 

 

@UP:

GG pisali gdzies, ze nie zoptymalizowali shaderow, i jak to zrobia to powinno im sie udac zwiekszyc liczbe poligonow az dwukrotnie, gdze nalezy zaznaczyc, ze te "dwukrotnie" w przypadku KZ:SF oznacza kilka ladnych MLN, wiec jak widac jest jeszcze spory zapas mocy.

Edytowane przez YETI
Opublikowano

 

GG pisali gdzies, ze nie zoptymalizowali shaderow, i jak to zrobia to powinno im sie udac zwiekszyc liczbe poligonow az dwukrotnie, gdze nalezy zaznaczyc, ze te "dwukrotnie" w przypadku KZ:SF oznacza kilka ladnych MLN, wiec jak widac jest jeszcze spory zapas mocy.

 

Tak było zawsze, z każdą konsolą :) dlatego nie rozumiem jak niektórzy mogą pisać, że skoro to architektura pecetowa, to znaczy że dostęp do mocy jest od razu i że gry które wyjdą teraz to max tych sprzętów. Byli tacy, głównie blachowcy.

Opublikowano

jak oni przy takim przepychu graficznym do takiej gry mogli wcisnąć tak wyglądający deszcz o_O...przecież w Mercenary jest ładniejszy. Mega hiper fail GG

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...