Skocz do zawartości

Killzone Shadow Fall


MBeniek

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Pewnie juz gdzies bylo ale zapytam, da sie przyciszyc gdzies glosniczek w padzie? Bo w ustawieniach gry nigdzie nie widze takiej opcji

E: tak, musisz wyjsc z gry i to bedzie w ustawieniach tylko nie pamietam w jakiej zakladce. Chyba ustawienia audio albo urzadzen. Wiem bo sam musialem przyciszyc xd

No wlasnie chyba slepy jestem sciszylem ogolnie dialogi to znowu potem sa za cicho. Nie moge znalezc opcji ogolnego przyciszenia samego glosniczka w padzie :blink:

 

 

przytrzymaj homebutton i na samym dole masz opcje głośnosci HSa i głośniczka w padzie. 

  • Plusik 1
Opublikowano

Ja już kończe i faktycznie w porownaniu do poprzedniczek fabuła nie co gorsza, chociaż patent hellghan i Vektan oraz obywatele daje do myślenia. Grafa robi :D a muzyka jest świetna, dwóch kompozytorów i industrial cyberpunkowy :D. Trochę też gra przypominała mi Crysis'a a zwłaszcza strój głównego bohatera :), bywało nudne etapy ale na razie nadrabia to wszystko grafika :)

Opublikowano

A jak byście ją porównywali do tych kampanii KZ 2 czy KZ 3? 

 

Bo tamte mimo hejtów to nawet mi się podobały jak na FPS.

Kampania w nowym Killzone wypada śrenio. Graficznie jest super ale jestem juz w 8 rozdziale i fabularnie jakoś nie mogę się wciągnąć.

Opublikowano

Tak jak na poczatku gra mnie nudzila to teraz chyba ja decenialem  :turned:  Napewno pomoglo w tym ogranie BF'a w singlu ktory jest biedny jak cholera a KZ ma jednak inne podejscie. Nie jest to napewno zwykly shooterek w ktorym licza sie tylko skrypty i wymiana ognia z byle kim. Nie jest to rewolucja ale napewno skoncze ta gre z usmiechem na ustach  :thumbsup:  

Opublikowano

Skonczylem i musze przyznac, ze nawet mi sie podobalo. Fabula nawet mnie wciagnela i z zaciekawieniem przechodzilem kolejne etapy. Strasznie spodobal mi sie motyw z dziennikami audio i wykorzystanie glosniczka z DS4 - swietny pomysl. Samo to zbieranie dziennikow mocno mnie wciagnelo i staralem sie lizac sciany, czego zazwyczaj nie robie. Graficznie miazdzy i to jak dotychczas najladniejsza gra w jaka gralem. Mocne 4+/6 i czekam na kolejna czesc, tym razem z Helghastem jako glownym bohaterem i ISA jako 'tym zlym'.

Opublikowano

Matko ja nie umiem w to grać. Tym chłopcem zginąłem z 15 razy będąc w cieniu a to pierwsze 2-3 minuty gry. W lesie nie jest lepiej, chyba za bardzo polegam na tym OWL...dżizas. No i w końcu wiem od czego higi mają te wyłupiaste, czerwone oczy. Widzą w ciemności, we mgle, ich wzrok przeszywa przeszkody i to z 15 krotnym zoomem. 

Opublikowano (edytowane)

dla mnie śmieszne jest, ze główny bohater nie ma tułowia, tylko nogi i ręce, czyli to co widzimy, bądź nie widzimy. 

można to bardzo dobrze zauważyć podczas misja w stanie nieważkości(wystarczy skierować w tedy kamerę w dol i tra-la), porażka.

 

na + muzyka, ktora bardzo mi sie podobała w całej grze, a zwłaszcza podczas większej zadymy i końcówce   :)

Edytowane przez MEVEK
Opublikowano

Nie tylko muzyka, ale w ogóle cała strona audio mocno daje radę. Dźwięki otoczenia, broni, zakłócenia podczas rozmów przez radio, dźwięk spadających łusek po wystrzale + dodatkowy bajer w postaci audiologów z głośniczka DualSchocka - 10/10 w temacie audio.

Opublikowano (edytowane)

Gra ukończona , przejście kampanii zajmuje jakieś 9h (na normal).

Na plus: 

-grafika

-muzyka

-klimat 

 

Na minus:

-główny bohater 

-niedopracowany gameplay (ala szczał w ramie i zgon :confused:)

-Głupiejące SI Helgastów

 

Klimat jest w pytę i dlatego daję +8/10 (kto ukończył  Killzone 3 i doszedł w K:SF do etapu na Helganie wie o co chodzi)

Edytowane przez AbraHAM
Opublikowano (edytowane)

Niestety moim zdaniem polski dubbing jest tragiczny. Gram więc po angielsku.
Tyle w temacie dźwięku. Po pierwszych prezentacjach wszyscy zastanawiali się czy gra nie będzie za łatwa. Higi tępe no i nasz przemocny OWL. No cóż, Guerilla znalazła rozwiązanie. Na szybko. Zachodzą nas z wszystkich stron. Strzelają seriami po 100 naboi bez zmiany magazynka. Tam gdzie wcześniej pomieszczenie zostało wyczyszczone następuje teleportacja i złamanie czasoprzestrzeni i higi pojawiają się ponownie by walnąć nas kosą w plecy. W recenzji PSX narzekano, że mało akcji z otwartą przestrzenią. Mnie to cieszy bo zdarza się niejednokrotnie, że nie wiemy kto, skąd i dlaczego.

Masakra z tą obławą.

Edytowane przez da$io
Opublikowano

No wczoraj sobie pograłem i grafika na prawdę daje radę. Nie wiem czemu dali skoki fpsów w singu, lepiej by było gdyby dali sztywne 30, a nie jak w pomieszczeniu 60 w lesie 30. Co prawda nie jest tragicznie w tych 30 (AC mnie przyzwyczaił do tych 30 fpsów), ale było by wtedy lepiej wg. mnie. Muli nie odpalałem, ale podobno działa w 60 stałych fpsach, jestem ciekaw jakie graficzne ficzery cięli by to osiągnąć.

 

Dodatkowo konsola wchodzi na wyższy poziom, ale obrotów wentylatora, w AC ani razu tak głośna nie była, a tu czasami zagłusza mi grę :S Co prawda mam cicho głośniki w monitorze, ale w AC żadnych problemów z usłyszeniem dialogów, w KZ często mam tak, że Helgastów przez te maski nie słyszę, jedynie jakieś mamrotanie.

 

Chyba będę musiał przestawić konsolę pod biurko lub założyć słuchawki, ale wtedy żałosny czas działania pada jeszcze bardziej się skróci...

Opublikowano

Niestety ale temat fpsów w tej grze jest bardzo szeroki. 60 jest chyba tylko przy respawnie, a tak to średnio koło 30. W trybie 12 na 12 to chyba jeszcze mniej. tak więc tylko 7 na 7 polecam grać, tam to w miarę po oczach nie wali jeszcze.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...