waldusthecyc 4 767 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 Pewnie juz gdzies bylo ale zapytam, da sie przyciszyc gdzies glosniczek w padzie? Bo w ustawieniach gry nigdzie nie widze takiej opcji E: tak, musisz wyjsc z gry i to bedzie w ustawieniach tylko nie pamietam w jakiej zakladce. Chyba ustawienia audio albo urzadzen. Wiem bo sam musialem przyciszyc xd No wlasnie chyba slepy jestem sciszylem ogolnie dialogi to znowu potem sa za cicho. Nie moge znalezc opcji ogolnego przyciszenia samego glosniczka w padzie przytrzymaj homebutton i na samym dole masz opcje głośnosci HSa i głośniczka w padzie. 1 Cytuj
Słupek 2 183 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 (edytowane) Ustawienia -> Urządzenia -> Kontrolery -> Regulacja głośności (głośnik w DS4) Edit: o to nawet nie widziałem. Edytowane 2 grudnia 2013 przez Słupek 1 Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 2 grudnia 2013 Opublikowano 2 grudnia 2013 wygodniej tak bo na bieżąco w czasie gry to wtedy regulujesz.. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 3 grudnia 2013 Opublikowano 3 grudnia 2013 Ja już kończe i faktycznie w porownaniu do poprzedniczek fabuła nie co gorsza, chociaż patent hellghan i Vektan oraz obywatele daje do myślenia. Grafa robi a muzyka jest świetna, dwóch kompozytorów i industrial cyberpunkowy . Trochę też gra przypominała mi Crysis'a a zwłaszcza strój głównego bohatera , bywało nudne etapy ale na razie nadrabia to wszystko grafika Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 4 grudnia 2013 Opublikowano 4 grudnia 2013 A jak byście ją porównywali do tych kampanii KZ 2 czy KZ 3? Bo tamte mimo hejtów to nawet mi się podobały jak na FPS. Kampania w nowym Killzone wypada śrenio. Graficznie jest super ale jestem juz w 8 rozdziale i fabularnie jakoś nie mogę się wciągnąć. Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 Tak jak na poczatku gra mnie nudzila to teraz chyba ja decenialem Napewno pomoglo w tym ogranie BF'a w singlu ktory jest biedny jak cholera a KZ ma jednak inne podejscie. Nie jest to napewno zwykly shooterek w ktorym licza sie tylko skrypty i wymiana ognia z byle kim. Nie jest to rewolucja ale napewno skoncze ta gre z usmiechem na ustach Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 Nie jest to napewno zwykly shooterek w ktorym licza sie tylko skrypty i wymiana ognia z byle kim. wut? właśnie tak zapamiętałem całą tę grę... Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 5 grudnia 2013 Opublikowano 5 grudnia 2013 nie da się włączyć angielskiego dubingu i polskich napisów ? Cytuj
Suboshi 3 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Da się zmienić poziom trudności podczas gry. Wystarczy włączyc grę opcją "select chapter" i tam sobie wybrać chceckpoint i poziom trudności. Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Skonczylem i musze przyznac, ze nawet mi sie podobalo. Fabula nawet mnie wciagnela i z zaciekawieniem przechodzilem kolejne etapy. Strasznie spodobal mi sie motyw z dziennikami audio i wykorzystanie glosniczka z DS4 - swietny pomysl. Samo to zbieranie dziennikow mocno mnie wciagnelo i staralem sie lizac sciany, czego zazwyczaj nie robie. Graficznie miazdzy i to jak dotychczas najladniejsza gra w jaka gralem. Mocne 4+/6 i czekam na kolejna czesc, tym razem z Helghastem jako glownym bohaterem i ISA jako 'tym zlym'. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 6 grudnia 2013 Opublikowano 6 grudnia 2013 Matko ja nie umiem w to grać. Tym chłopcem zginąłem z 15 razy będąc w cieniu a to pierwsze 2-3 minuty gry. W lesie nie jest lepiej, chyba za bardzo polegam na tym OWL...dżizas. No i w końcu wiem od czego higi mają te wyłupiaste, czerwone oczy. Widzą w ciemności, we mgle, ich wzrok przeszywa przeszkody i to z 15 krotnym zoomem. Cytuj
MEVEK 3 618 Opublikowano 7 grudnia 2013 Opublikowano 7 grudnia 2013 (edytowane) dla mnie śmieszne jest, ze główny bohater nie ma tułowia, tylko nogi i ręce, czyli to co widzimy, bądź nie widzimy. można to bardzo dobrze zauważyć podczas misja w stanie nieważkości(wystarczy skierować w tedy kamerę w dol i tra-la), porażka. na + muzyka, ktora bardzo mi sie podobała w całej grze, a zwłaszcza podczas większej zadymy i końcówce Edytowane 7 grudnia 2013 przez MEVEK Cytuj
Hejas 455 Opublikowano 7 grudnia 2013 Opublikowano 7 grudnia 2013 Nie tylko muzyka, ale w ogóle cała strona audio mocno daje radę. Dźwięki otoczenia, broni, zakłócenia podczas rozmów przez radio, dźwięk spadających łusek po wystrzale + dodatkowy bajer w postaci audiologów z głośniczka DualSchocka - 10/10 w temacie audio. Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 7 grudnia 2013 Opublikowano 7 grudnia 2013 potwierdzam audio jest mega, a motywy muzyczne im dalej w grze tym lepiej. Cytuj
AbraHAM 8 Opublikowano 7 grudnia 2013 Opublikowano 7 grudnia 2013 (edytowane) Gra ukończona , przejście kampanii zajmuje jakieś 9h (na normal). Na plus: -grafika -muzyka -klimat Na minus: -główny bohater -niedopracowany gameplay (ala szczał w ramie i zgon :confused:) -Głupiejące SI Helgastów Klimat jest w pytę i dlatego daję +8/10 (kto ukończył Killzone 3 i doszedł w K:SF do etapu na Helganie wie o co chodzi) Edytowane 7 grudnia 2013 przez AbraHAM Cytuj
qvstra 3 213 Opublikowano 7 grudnia 2013 Opublikowano 7 grudnia 2013 Helghan i Nowy Helghan robia robote. Na dlugo zapadna mi w pamiec. Cytuj
El Loco Chocko 2 029 Opublikowano 8 grudnia 2013 Opublikowano 8 grudnia 2013 Bylo? W temacie super dzwieku itd 1 Cytuj
da$io 110 Opublikowano 9 grudnia 2013 Opublikowano 9 grudnia 2013 (edytowane) Niestety moim zdaniem polski dubbing jest tragiczny. Gram więc po angielsku.Tyle w temacie dźwięku. Po pierwszych prezentacjach wszyscy zastanawiali się czy gra nie będzie za łatwa. Higi tępe no i nasz przemocny OWL. No cóż, Guerilla znalazła rozwiązanie. Na szybko. Zachodzą nas z wszystkich stron. Strzelają seriami po 100 naboi bez zmiany magazynka. Tam gdzie wcześniej pomieszczenie zostało wyczyszczone następuje teleportacja i złamanie czasoprzestrzeni i higi pojawiają się ponownie by walnąć nas kosą w plecy. W recenzji PSX narzekano, że mało akcji z otwartą przestrzenią. Mnie to cieszy bo zdarza się niejednokrotnie, że nie wiemy kto, skąd i dlaczego. Masakra z tą obławą. Edytowane 9 grudnia 2013 przez da$io Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 No wczoraj sobie pograłem i grafika na prawdę daje radę. Nie wiem czemu dali skoki fpsów w singu, lepiej by było gdyby dali sztywne 30, a nie jak w pomieszczeniu 60 w lesie 30. Co prawda nie jest tragicznie w tych 30 (AC mnie przyzwyczaił do tych 30 fpsów), ale było by wtedy lepiej wg. mnie. Muli nie odpalałem, ale podobno działa w 60 stałych fpsach, jestem ciekaw jakie graficzne ficzery cięli by to osiągnąć. Dodatkowo konsola wchodzi na wyższy poziom, ale obrotów wentylatora, w AC ani razu tak głośna nie była, a tu czasami zagłusza mi grę :S Co prawda mam cicho głośniki w monitorze, ale w AC żadnych problemów z usłyszeniem dialogów, w KZ często mam tak, że Helgastów przez te maski nie słyszę, jedynie jakieś mamrotanie. Chyba będę musiał przestawić konsolę pod biurko lub założyć słuchawki, ale wtedy żałosny czas działania pada jeszcze bardziej się skróci... Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 Muli nie odpalałem, ale podobno działa w 60 stałych fpsach Podobno Cytuj
bartiz 1 619 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 Niestety ale temat fpsów w tej grze jest bardzo szeroki. 60 jest chyba tylko przy respawnie, a tak to średnio koło 30. W trybie 12 na 12 to chyba jeszcze mniej. tak więc tylko 7 na 7 polecam grać, tam to w miarę po oczach nie wali jeszcze. Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 To już bym wolał stałe 30 niż takie skakanie... Cytuj
CrossSleet 5 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 gram w mutli sporo i nigdy nie uświadczyłem zacieć, zwolnien animacji ani lagów. Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 13 grudnia 2013 Opublikowano 13 grudnia 2013 Dzisiaj zagram to się przekonam Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.