Patricko 1 404 Opublikowano 31 marca 2019 Opublikowano 31 marca 2019 Devkit PS5 razem z padem. 1 Cytuj
Samotnik 0 Opublikowano 11 kwietnia 2019 Opublikowano 11 kwietnia 2019 Witam w ciągu miesiąca chce zakupić pierwszą w życiu konsole PS4, dla exclusivów i do gry w The Elder Scrolls Online Mam jedno ważne pytanie które mnie męczy, gdy kupię sobie TESO na PS4 i gdy w 2020 roku wyjdzie nowa konsola PS5 to czy dalej będę mógł grać w TESO(PS4) ale na nowej konsoli? Pytam bo nie widzi mi się granie teraz w MMO by za rok stracić cały progres, dodam że wraz z zakupem PS5 mam zamiar pozbyć się starej konsoli Jeśli zły dział to proszę o przeniesienie i wyrozumiałość, jestem tutaj nowy Cytuj
kotlet_schabowy 2 693 Opublikowano 11 kwietnia 2019 Opublikowano 11 kwietnia 2019 Póki nie znamy oficjalnej specyfikacji PS5, to zwyczajnie nie wiadomo, czy będzie się dało w ogóle odpalić tytuły z PS4 na PS5, nie mówiąc o graniu online. Inna sprawa, to konwersja na nowy sprzęt. Odnosząc się do znanych przykładów z przeszłości: GTAV wyszło na PS3 i jakoś po roku na PS4, progres w trybie online dało się "przenieść" na nowszą konsolę, ale tylko do określonego terminu. No i gierkę trzeba było kupić od nowa. Zresztą, konsoli nie zapowiedziano, konwersji TESO na niezapowiedziany sprzęt tym bardziej, no ciężko wróżyć z fusów w takiej sytuacji. Cytuj
MEVEK 3 514 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 (edytowane) Cytat Sony od czasu do czasu przygotowuje nową aktualizację PlayStation 4, które wprowadzają nowe funkcje. W ostatnich miesiącach niezbyt często mogliśmy liczyć na ciekawe opcje, ale najwidoczniej nadciąga nowa i ważna łatka. PS4 w promocji za 949 zł! W sprawie zmian w PlayStation 4 wypowiedział się Tidux, który od dawna dzieli się zakulisowymi informacjami dotyczącymi japońskiej maszyny. Zdaniem informatora już wkrótce mamy skorzystać z kilku nowych opcji: Lista życzeń Wysyłanie prezentów Progresja trofeów Czas gry i statystyki dla wszystkich gier Możliwość przypinania gier na dashboardzie W sumie niemal wszystkie opcje są dostępne na Xboksie One i wielu graczy korzysta z między innymi systemu odpowiedzialnego za osiągnięcia. Zainteresowani otrzymują szczegółowe dane dotyczące kolejnych wyzwań i mogą zdecydowanie szybciej zdobywać calaki. Co powiecie na takie nowości? Nie jest to oczywiście oficjalna lista od Sony, ale akurat Tidux nie zawodzi w przypadku przecieków dotyczących japońskiej korporacji. https://www.ppe.pl/news/132650/ps4-otrzyma-kilka-ciekawych-funkcji-informator-przedstawil-konkretne-szczegoly.html Super, ale czegoś mi tutaj brakuje. Mowa o rzeczywistym czasie roboczym konsoli, albo ile razy dotychczas była uruchomiana. Taka informacja była/jest przydatna. Niby zwykle informacje, ale na pewno pomogłyby przy gwarancji czy innych sprawach. Czas gry zazwyczaj jest juz zaimplementowany w save'ach, czy menu gry. Ogólny czas konsoli by sie przydał. Można by sie na nim opierać kiedy konsola zdechnie, czy kiedy sobie wymienić pastę itp. Edytowane 14 maja 2019 przez MEVEK 1 Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 14 maja 2019 Opublikowano 14 maja 2019 Najwyższa pora, to miało być od premiery PS4. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 15 maja 2019 Opublikowano 15 maja 2019 (edytowane) 8 godzin temu, MEVEK napisał: Ogólny czas konsoli by sie przydał. Można by sie na nim opierać kiedy konsola zdechnie, czy kiedy sobie wymienić pastę itp. Sprawdź parametr 09 w S.M.A.R.T dysku twardego... Każdego dysku twardego, nawet w drukarce, nie mówiąc już o konsolach. Tylko uprzedzam by nie robić tego na Windows. Czasu w danej grze nie da się zmierzyć, o ile ona sama tego nie robi i o ile OS konsoli tego gdzieś nie zapisuje. Podejrzewam, że to jedne z wielu danych telemetrycznych zapisywanych na serwerach Sony. Karkołomnie można też robić różnicę dat utworzenia pliku i modyfikacji w UFS2, ale do tego już potrzeba złamanej konsoli. Edytowane 15 maja 2019 przez Berion Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 15 maja 2019 Opublikowano 15 maja 2019 Wczoraj zauważyłem, że jak kupujemy jakiś tańszy tytuł to nie ma już minimalnego doładowania 20 PLN. Orientuje się ktoś kiedy się to zmieniło? 1 Cytuj
SunaGuidesPL 124 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 W dniu 30.03.2019 o 13:30, Square napisał: Taki tam filmik od Sony Bardzo czekam na Ghost of Tsushima. Szkoda, że brak informacji nt. Nioh 2. TLoU Part II będzie hiciorem. Naughty Dog, wiadomo. Nioh jest dla mnie najlepszą grą na PS4. 2 Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 W dniu 15.05.2019 o 10:30, Square napisał: Wczoraj zauważyłem, że jak kupujemy jakiś tańszy tytuł to nie ma już minimalnego doładowania 20 PLN. Orientuje się ktoś kiedy się to zmieniło? A kiedyś też było, że kasa po jakimś czasie przepadała. Dalej tak jest? Bo żem ostatnio doładował trochę tańszymi zdrapkami. @Figaro Cytuj
Figaro 8 220 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 Nie wiem, ale operacja brzmi nielegalnie. Cytuj
Gość Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 Miałem PS4, sprzedałem, zapomniałem zdezaktywować konto. Teraz kupiłem nową konsolę, zalogowałem się na to samo konto, ale nie mogę dezaktywować sprzedanej konsoli ani poprzez samo urządzenie, ani przez stronę internetową. Dodatkowo w miejscu, gdzie powinien być napis "Dezaktywuj wszystkie" mam informację, że "Niedawno deaktywowano urządzenia, więc wybrana funkcja jest obecnie niedostępna". Nie wiem, może zrobił to właściciel poprzedniej konsoli, ale aktywacja obecnej konsoli powinna chyba działać. Ewentualnie jaki czas od poprzedniej "deaktywacji wszystkich" musi minąć? Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 Kiedyś było chyba co 6 miesięcy, jeżeli masz problemy z aktywacją konta to pisz do Sony pomogą. Cytuj
Gość Opublikowano 17 maja 2019 Opublikowano 17 maja 2019 Jaki jest do nich adres e-mail? Szukałem, ale chyba słabo, bo nie znalazłem. Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 21 maja 2019 Opublikowano 21 maja 2019 Nowe Uncharted pewnie już się robi. Cytuj
YETI 10 994 Opublikowano 21 maja 2019 Opublikowano 21 maja 2019 Obecne studia nadal będą powiększanie, Sony planuje także zakup nowych. Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 21 maja 2019 Opublikowano 21 maja 2019 To by byla mila odmiana od ciaglego zamykania istniejacych. Cytuj
Patricko 1 404 Opublikowano 21 maja 2019 Opublikowano 21 maja 2019 Evolution im nigdy nie daruje... Cytuj
Alastor84 324 Opublikowano 21 maja 2019 Opublikowano 21 maja 2019 Warto kupić SSD do PS4? Wiadomo nie będzie tak dobrze jak na PC. Różne są opinie. Część osób twierdzi że poprawa jest minimalna, inni zaś że zauważalna. Podobno PS4PRO niewiele lepiej radzi sobie z SSD od zwykłej PS4. Cytuj
grzybiarz 10 296 Opublikowano 22 maja 2019 Opublikowano 22 maja 2019 https://store.playstation.com/pl-pl/product/EP0896-CUSA14070_00-BUNDLEBACKIN1995 To nie jest gra tego twórcy, co robił filmiki na YT w stylu starych gier? Wiem, że miał robić jakąś grę... coś mi świta. Ktoś z forum jarał się jego demoscenkami. Cytuj
Gość Opublikowano 26 maja 2019 Opublikowano 26 maja 2019 (edytowane) 1. Czy patch przygotowywany z myślą o PS4 Pro pobiera się jako jeden, skumulowany patch, czy najpierw pobiera się taka sama aktualizacja dla gry jak dla PS4 Slim, a dopiero później poprawka pod Pro? Jest w opcjach jakaś zakładka dająca wybór, czy chcemy pobrać zwykły patch w wersji standardowej czy PS4 Pro Enhanced? Gdybym na przykład chciał zagrać w standardową wersję w "trybie boost" (chyba tak to się nazywa). 2. Ile średnio ważą takie patche dodające obsługę PS4 Pro? 3. Są jakieś gry (bez aktualizacji dla Pro), które nie działają poprawnie w trybie "trybie boost"? Edytowane 26 maja 2019 przez Gość Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 16 godzin temu, krzyhu923 napisał: 1. Czy patch przygotowywany z myślą o PS4 Pro pobiera się jako jeden, skumulowany patch, czy najpierw pobiera się taka sama aktualizacja dla gry jak dla PS4 Slim, a dopiero później poprawka pod Pro? Jest w opcjach jakaś zakładka dająca wybór, czy chcemy pobrać zwykły patch w wersji standardowej czy PS4 Pro Enhanced? Gdybym na przykład chciał zagrać w standardową wersję w "trybie boost" (chyba tak to się nazywa). 2. Ile średnio ważą takie patche dodające obsługę PS4 Pro? 3. Są jakieś gry (bez aktualizacji dla Pro), które nie działają poprawnie w trybie "trybie boost"? 1. Nie, po prostu ściąga się update i tyle. 2. Zależy od gry zazwyczaj te dodające obsługę "4k" i tak jest wrzucony do update'u i jak chcesz mieć grę zupdate'owaną do najnowszej wersji to musisz sciągnąć pełnego patcha (czyli np w przypadku Wiedźmina 3 to było jakieś 19GB) 3. Raczej nie, nie pamiętam takiego przypadku, ale nie wykluczam, że może coś się dziać ale głownie działają lepiej. Cytuj
Square 8 604 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 2 minuty temu, _Be_ napisał: 2. Zależy od gry zazwyczaj te dodające obsługę "4k" i tak jest wrzucony do update'u i jak chcesz mieć grę zupdate'owaną do najnowszej wersji to musisz sciągnąć pełnego patcha (czyli np w przypadku Wiedźmina 3 to było jakieś 19GB) Kolekcja Borderlands ma osobny "dodatek 4K" do ściągnięcia ze sklepu. Reszta tytułów chyba ma wszystko razem. Cytuj
Berion 207 Opublikowano 27 maja 2019 Opublikowano 27 maja 2019 W dniu 21.05.2019 o 22:45, Alastor84 napisał: Warto kupić SSD do PS4? Wiadomo nie będzie tak dobrze jak na PC. Różne są opinie. Część osób twierdzi że poprawa jest minimalna, inni zaś że zauważalna. Podobno PS4PRO niewiele lepiej radzi sobie z SSD od zwykłej PS4. Co rozumiesz pod pojęciem: radzi sobie? Do każdej PS3 i każdej PS4 możesz wrzucić SSD, ale nie uzyskasz maksymalnych transferów (z różnych przyczyn: wydajności kontrolera SATA/USB, w fatach PS3 przez mniej wydajny AES-CBC od AES-XTS etc.). Zysk będzie głównie na IOPS. W przypadku PS4 to kiepski pomysł bo masz stały zapis na pamięci masowej (nagrywanie filmów w tle). Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.