Gość Soul Opublikowano 15 września 2014 Opublikowano 15 września 2014 (edytowane) SOJ, ring of royal grandeur(po co się zapychać przedmiotem tylko dla bonusu z sety, kiedy w to miejsce można włożyć coś lepszego, zachowując pryz tym bonus) unity reszta pierścionków taka sobie, prócz SOJ'a, drugi pierścionek powinien wyglądać tak: main staty czyli int/dex/str etc i trzy kox bony AS,CD,CC. Edytowane 15 września 2014 przez Soul Cytuj
kleven 0 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 Potrzebuję rady. Gram barbem 185 lvl na dwie bronie pod ogień (cd 500%, szansa na krytyka 40%). Główne skille to amok (maniak), berserker, tąpnięcie (mocarne), tornado z runą do ognia, odwet, okrzyk bitewny. Mam juz sporo rzeczy pod ogien (tunike, rekawice maga, karwasze nemezis) i pytania: -jesli wyroluje w dwóch broniach obrażenia od ognia to bedę zadawał większe obrażenia niż grając np. piecem? -czy lepiej grać jedną bronią z obrażeniami pod ogień, a drugą np. fizyczne z jakąś fajną legendą która boostuje te obrażenia? -jakie buty do ognia? (onuce lut pod skakanie)? -jakie skille będą najbardziej efektywne jeśli zostanę przy dwóch broniach? PS. Nie odpowiada mi gra w skoczka. Chce na**** z bliska Teraz daję sobie radę na Udręce IV, (V trochę już za dużo), choć denerwujące jest to, że byle mag, czy dh z mniejszym lvl bije 2, 3, razy mocniej. Obrażenia wg statów to około 900 k, z okrzykiem czy berserkem rosną ponad 1,2 M albo i więcej. Cytuj
Iras 24 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 (edytowane) Ogień - zwiększenie obrażeń: Zwiększa obrażenia zadawanie przez umiejętności korzystające z tego żywiołu. Teoretycznie zwiększenie obrażeń dotyczy tylko umiejętności, ale w praktyce tego nie sprawdziłem. Sam używam w jednej ręce Dewastatora od kowala - obrażenia od umiejętności ognia i +20% obrażeń od ognia, a w drugiej Słonecznego strażnika z obrażeniami od mocy świętej i +30% przeciw elitom. Niestety zaklinanie zmarnowałem na wprawienie gniazda. Jak mi kiedyś wypadnie drugi taki z gniazdem, to zamienię moc świętą na ogień i zobaczę czy to coś daje. Gram skoczkiem i jak najbardziej na... z bliska. Hop w grupę przeciwników, przyciągam ich do siebie za pomocą tąpnięcia, 2x hop w miejscu, trzęsienie ziemi i dobijam tornadem. Edytowane 16 września 2014 przez Iras Cytuj
Ader 383 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 (edytowane) Ogień - zwiększenie obrażeń: Zwiększa obrażenia zadawanie przez umiejętności korzystające z tego żywiołu. Teoretycznie zwiększenie obrażeń dotyczy tylko umiejętności, ale w praktyce tego nie sprawdziłem. Sam używam w jednej ręce Dewastatora od kowala - obrażenia od umiejętności ognia i +20% obrażeń od ognia, a w drugiej Słonecznego strażnika z obrażeniami od mocy świętej i +30% przeciw elitom. Niestety zaklinanie zmarnowałem na wprawienie gniazda. Jak mi kiedyś wypadnie drugi taki z gniazdem, to zamienię moc świętą na ogień i zobaczę czy to coś daje. Gram skoczkiem i jak najbardziej na... z bliska. Hop w grupę przeciwników, przyciągam ich do siebie za pomocą tąpnięcia, 2x hop w miejscu, trzęsienie ziemi i dobijam tornadem. Nie da się zmienić % żywiołu na broni na inny żywioł. @kieven - to,że ktoś z niższym paragonem bije mocniej znaczy tylko tyle,że miał większe szczęście do dropów,bo na tym poziomie paragony mają marginalne znaczenie. Poza tym,zawsze stackuje się jeden żywioł,nie ma sensu mieć np % obrażeń od ognia,fizycznych i od zimna w sprzęcie.Zawsze jeden żywioł. Edytowane 16 września 2014 przez Ader Cytuj
Gość Soul Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 Jemu raczej chodzi o obrażenia broni (widełki od/do) jakie zadaje, a te zmienić się da. % są w budowane na stałe to fakt. Cytuj
Ader 383 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 W takim razie źle zrozumiałem Cytuj
Iras 24 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 Dokładnie, x-x obrażeń od mocy świętej na x-x obrażeń od ognia. Wg opisu bonus do obrażeń od umiejętności ognia nie powinien wpływać na obrażenia od broni, ale szukać potwierdzenia w necie mi się nie chce, a dopóki nie sprawdzę, to pewności nie mam. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 16 września 2014 Opublikowano 16 września 2014 zmienilem u doktorka i zainwestowalem w attack speed i od razu lepiej. rozumiem ze crit dmg nie wplywa na dmg petow? wrzucilem kamien jordana plus unity plus set augh i mam teraz dmg 54% do elit i teraz pytanie oplaca sie wyrzucic zielony kamien (max rozwiniety i zamienic na diament +20% dmg do elit) z tym ze wtedy dps mi spadnie ale juz nie kumam jak to jest z petami.. Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Trzeba ubic te bossy z Infernal machine, kurcze jak tak dalej bedzie nam szlo to poziom T6 nie bedzie stanowil zadnego wyzwania dla nas Zreszta juz sie jedzie jak po szmacie. Cytuj
SeD 12 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Trzeba ubic te bossy z Infernal machine, kurcze jak tak dalej bedzie nam szlo to poziom T6 nie bedzie stanowil zadnego wyzwania dla nas Zreszta juz sie jedzie jak po szmacie. Chyba,że wpadnie disko i wszyscy leżą Cytuj
Pryxfus 820 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 raczej te kręcące się wokoło laserki i elektro kule. Cytuj
Iras 24 Opublikowano 17 września 2014 Opublikowano 17 września 2014 Nemezis zwykle robi taką dyskotekę, a wpada w najmniej odpowiednich momentach. Normalnie mnie te laserki i kule za bardzo nie ruszają, bo je dobrze widać. Najgorzej mam z efektami na podłodze, bo często się z moim trzęsieniem ziemi zlewają i jak się zorientuję, to mam 10% życia. Cytuj
yatza 2 Opublikowano 23 września 2014 Opublikowano 23 września 2014 Nie mogę pograć online wyskakuje mi komunikat:"usługa diablo 3 jest niedostępna spróbuj ponownie pózniej " oczywiście porty pootwierane inne gry działają online psn działa. Macie jakieś pomysły ktoś sie spotkał z podobnym problemem? Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk Cytuj
czarek250885 330 Opublikowano 23 września 2014 Opublikowano 23 września 2014 Zwracam się do was z takim zapytaniem, nie wiem może jestem ślepy, ale nie widzę opcji zapisz grę? Rozumiem, że automatycznie następuje zapis, jednakże gdy wracam do gry, przebyte tereny są znów zaciemnione? Nie wiem czy tak ma każdy? Teraz pytanie z innej beczki, zakładka mistrz czy coś w tym stylu, mamy 4 symbole i wszędzie np. 0/50. W jaki sposób zdobywa się punkty do podniesienia tych cech? Oraz do czego służą klejnoty? Gram od dwóch dni, grafika pamięta jeszcze stare czasy, jednakże muszę przyznać rozgrywka jest przyjemna i dynamiczna, moim pierwszym wyborem został szaman. Chętnie zaczerpnę jakiś podpowiedzi od graczy siedzących głęboko w tematyce świata Diablo. Cytuj
stoodio 2 080 Opublikowano 24 września 2014 Opublikowano 24 września 2014 Zwracam się do was z takim zapytaniem, nie wiem może jestem ślepy, ale nie widzę opcji zapisz grę? Rozumiem, że automatycznie następuje zapis, jednakże gdy wracam do gry, przebyte tereny są znów zaciemnione? Nie wiem czy tak ma każdy? Wszystko jest ok, mapy generują się losowo przy każdym wznowieniu gry "by design". Teraz pytanie z innej beczki, zakładka mistrz czy coś w tym stylu, mamy 4 symbole i wszędzie np. 0/50. W jaki sposób zdobywa się punkty do podniesienia tych cech? Wspomniane cechy podniesiesz dopiero po osiągnięciu maksymalnego 70 poziomu. Każdy kolejny poziom (mistrzowski) pozwoli ci podnieść jedną ze stosownych statystyk. Oraz do czego służą klejnoty? Podnoszą wybrane cechy przedmiotów, w których są umieszczone (musisz znaleźć część rynsztunku z tzw. socketem - dziurą): 1 Cytuj
czarek250885 330 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 Zwracam się do was z takim zapytaniem, nie wiem może jestem ślepy, ale nie widzę opcji zapisz grę? Rozumiem, że automatycznie następuje zapis, jednakże gdy wracam do gry, przebyte tereny są znów zaciemnione? Nie wiem czy tak ma każdy? Wszystko jest ok, mapy generują się losowo przy każdym wznowieniu gry "by design". Teraz pytanie z innej beczki, zakładka mistrz czy coś w tym stylu, mamy 4 symbole i wszędzie np. 0/50. W jaki sposób zdobywa się punkty do podniesienia tych cech? Wspomniane cechy podniesiesz dopiero po osiągnięciu maksymalnego 70 poziomu. Każdy kolejny poziom (mistrzowski) pozwoli ci podnieść jedną ze stosownych statystyk. Oraz do czego służą klejnoty? Podnoszą wybrane cechy przedmiotów, w których są umieszczone (musisz znaleźć część rynsztunku z tzw. socketem - dziurą): Dzięki za wyczerpującą odpowiedź. Cytuj
Niewidoczny 334 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 Wczoraj ciurałem na T6, Wszyscy tam lataja z Ruskim Perfectem. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 my latamy na T6 bez wiec zalezy z kim grasz.. Cytuj
Niewidoczny 334 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 Dołaczałem sie na randoma, I wiem Danielski ze wy gracie bez , bo gram z wami czasami a ty nie wiesz kim ja jestem Cytuj
Longstar 62 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 To nie skillz, ale znam dobrze tego trola A jesli chodzi o te modzone itemy to od razu wychodze z takiej gry. Tak jak danielski pisze, latamy we 4 osoby na T6i czyscimy wszystko bez wiekszych problemow. Oczywiscie zgody tez sa, ale nemezisy przeciez same sie nie zrobią Cytuj
Niewidoczny 334 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 Uzywam tego do taxi , bo szybko paragony wpadaja jak 3 typow z Ruskimi jest w grze. Cytuj
danielskii 155 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 no przeciez dzien bez wypuszczenia trzech nemezisow to jak rift bez legendy:) 1 Cytuj
SeD 12 Opublikowano 25 września 2014 Opublikowano 25 września 2014 no przeciez dzien bez wypuszczenia trzech nemezisow to jak rift bez legendy:) pryxa nie ma to lecą od ciebie Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.