Bansai 11 198 Opublikowano 23 kwietnia 2014 Opublikowano 23 kwietnia 2014 (edytowane) Tutaj z komentarzem od EG Gameplay z "multi": Edytowane 23 kwietnia 2014 przez Bansai Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Grafiką nie rozwala, co było do przewidzenia. Ale płynnie chodzi na załączonych filmikach, nawet przy większej zadymie. Generalnie wygląda na ciekawy, rozbudowany tytuł z dużą liczbą nowości w stosunku do poprzednich gier Ubi. Jest skradanie, jest walka, jest kombinowanie (trochę jak Blacklist). Dla mnie ok, myślę że gra dostanie dobre oceny i będzie się podobać - byłaby jeszcze lepiej odbierana, gdyby nie zaszkodzili sobie tym starym filmikiem. Ja mam to gdzieś, ale sporo ludzi się "obraziło" Cytuj
Karas 433 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Opublikowano 24 kwietnia 2014 (edytowane) Ubi samo sobie zaszkodziło , po tym jak polecieli sobie w (pipi)a ludzie mieli prawo się obrazić. Edytowane 24 kwietnia 2014 przez Karas Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Opublikowano 24 kwietnia 2014 (edytowane) Zaawansowany model fizyki jest zastosowany w grze. Widać to na początku filmu, kiedy raz leci mnóstwo odłamków z samochodów, dwa, tuż obok nas gracz rozwala słupek na kilka część. Nie znikających i reagujących na otoczenie. Świetnie to wyglada i w znacznym stopniu podnosi poziom immersji. Takiej fizyki w grach nie było od czasów pierwszego Crysisa. Jeżeli gra spodoba się ludziom( graczom na forach, wy(pipi)ane na recenzje) to kupuje PS4 razem z grą. Z drugiej strony, miasto wydaje się kompletnie puste. Choć może jest to złudne wrażenie, ponieważ można to dostrzec podczas poruszania się gracza przez miasto w nocy ale w dzień, widać większe natężenie na ulicy. Tak, czy inaczej, gra sporo zyskałaby, gdyby omineła poprzednią generację. Edytowane 24 kwietnia 2014 przez Marian446 Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Graficznie na tych nowych materiałach wygląda naprawdę ładnie, mnie tylko ciekawi różnorodność misji, czy to nie będzie taki drugi AC, wtórność, nuda i w kółko to samo. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Opublikowano 24 kwietnia 2014 Kto chce wiedzieć ile misji będzie w Watch_Dogs, ręka do góry Jeden z użytkowników niezastąpionego forum NeoGAF, uczestniczył w tegorocznym GDC i udało mu spisać 100 % misji w nadchodzącym, potencjalnym hicie Ubisoftu. Lista nie zawiera spoilerów, tylko rodzaje misji i ich ilość w grze. Wygląda na to, że będzie sporo do roboty, jednak pamiętajmy, że nie są to oficjalne dane. Wczoraj mogliśmy zobaczyć sporo materiałów z Watch_Dogs (PS4). Dziś możemy wstępnie oszacować ile zabawy nas czeka. Na brak zajęć raczej nikt narzekać nie powinien. Cała lista prezentuje się następująco: Misje główne: ( wartości po myślniku oznaczają ilość misji w danym akcie ) Act I - 9Act II - 15Act III - 6Act IV - 8Act V - 1 Misje poboczne: Criminal Convoys - 18Crimes Detected - 20 ( dostępnych jest więcej niż 20, ale tylko potrzebne jest do skończenia gry na 100% )Fixer Contracts - 40Gang Hideouts - 15Dochodzenia: Human Traffic - 11Burner Phones - 8QR Codes - 17Missing Persons - 7Weapons Trade - 10 Znajdźki: Song Sneak - 23Privacy Invasion - 30ctOS Towers - 13ctOS Breach - 16City Hotspots - 100Audio Logs - 10Mini gry : Jest nieskończona ilość możliwości uczestnictwa; Jeśli chcesz mieć 100% gry, wystarczy skończyć tylko kilka.Kontrakty sieciowe: Jest nieskończona ilość możliwości uczestnictwa; Jeśli chcesz mieć 100% gry, wystarczy skończyć tylko kilka. Źródło: http://neogaf.com/ http://www.pssite.com/news-32603-kto_chce_wiedziec_ile_misji_bedzie_w_watch_dogs__reka_do_gory.html Lawina szczegółów odnośnie rozgrywki w Watch_Dogs! Ostatnie dni to istny wysyp informacji na temat Watch_Dogs (PS4). Wczoraj mogliście zapoznać się z kilkoma materiałami wideo przygotowanymi przez Eurogamera, dziś natomiast fala nowinek nadciąga wraz z wywiadem przeprowadzonym przez PlayStation Access. Rozmowa z dyrektorem kreatywnym projektu Jonathanem Morinem przyniosła odpowiedzi na wiele ciekawych pytań. Poniżej prezentujemy w pigule najciekawsze informacje przekazane przez pracownika Ubisoft Montreal. Deweloper nie robi niczego specjalnego z DualShockiem 4. Touchpad służyć będzie do otwierania mapy. Wirtualne Chicago jest oczywiście mniejsze od prawdziwego odpowiednika, ale ulice są bardziej zagęszczone przez ludzi, niż ma to miejsce w rzeczywistości. Można zabijać przypadkowych przechodniów. Sposób, w jaki NPC na ciebie reagują, zależy od twojego zachowania i wskaźnika reputacji. Gra posiada podobny system poszukiwania przez policję do tego znanego z GTA V. W przypadku Watch_Dogs nasze zachowania są jednak zapamiętywane przez otoczenie, więc problemów przysporzyć mogą nam również ludzie rozmawiający o nas na ulicy. Rozgrywka będzie niosła ze sobą inne doświadczenia w zależności od tego, czy zdecydujemy się na działania powszechnie uważane za dobre, czy też złe. Nie będzie to miało jednak wpływu na samą historię. Aiden ma kilka rodzajów ubrań, które gracz może dowolnie zmieniać. Nie ma opcji ulepszania broni oraz tuningowania samochodów. W grze znalazło się 70 różnych modeli aut. Model jazdy będzie się różnił w zależności od typu samochodu. Miasto jest duże, ale nie jest największe, jakie widziałeś w grach wideo. Możesz odblokować kilka kryjówek, gdzie bohater będzie mógł spać i zaszyć się do czasu zawieszenia poszukiwań przez policję. Korzystając z kryjówki, można dowolnie zmieniać porę dnia oraz teleportować się do innych odkrytych wcześniej mieszkań. Niektóre narzędzia przeznaczone do hakowania są bardziej skuteczne w określonych porach dnia. Przeciętny gracz spędzi przy grze od 35 do 40 godzin. Zaliczenie jej na 100% to ponad 100 godzin gry. Niektóre tryby w rozgrywce sieciowej dostępne będą jedynie na konsolach nowej generacji oraz PC. Istnieje tryb sieciowy, w którym wraz z innymi graczami możesz swobodnie poruszać się po mieście i robić, co tylko zechcesz. Nie ma w nim żadnych aktywności ani zadań. W każdej chwili możesz wyłączyć możliwość włamywania się przez innych graczy do twojej gry, ale Morin zachęca, aby przed podjęciem takiej decyzji dać temu systemowi szansę. W multiplayerze nie ma żadnego lobby. Nie ma żadnej sieciowej interakcji pomiędzy wersjami gry na PS3 i PS4 Poniżej materiał wideo, z którego pochodzą cytowane informacje. Źródło: www.dualshockers.com http://www.pssite.com/news-32608-lawina_szczegolow_odnosnie_rozgrywki_w__watch_dogs_.html Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Opublikowano 25 kwietnia 2014 Pewnie wersja na PS3 będzie chodzić i wyglądać jak guvno, także daruje sobie zakup, ale gdybym miał PS4 to chyba bym się skusił. I śmieszą mnie typki, którzy myślą, że jak parę osób z gafa płacze o jakimś downgrade'u to gra będzie się walała na półkach i Ubisoft przeniesie devsów odpowiedzialnych za ten projekt na komórki i tablety niczym Square Enix. No nie moi drodzy, ta słynna prezentacja z E3 2012 zrobiła na tyle wielką burzę w internetach, że możecie być pewni, że WD osiągnie spory sukces i Ubi będzie wydawać sequele co conajmniej 2 lata. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Panowie jak jest w końcu z tym hackowanie (jeden przycisk X ?) bo dawno olałem tą grę ciepłym moczem ale chyba mam gorączkę bo znów coś mnie do niej ciągnie. Cytuj
da$io 110 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Opublikowano 27 kwietnia 2014 Przerzuć swoje ciśnienie np. na Wolfensteina. Uczciwie przyznam, że samochody wyglądają teraz lepiej a mianowicie mają lakier metalik a nie mat jak ostatnio Zresztą nie wiem, może ten efekt tylko na PC... Cytuj
Figaro 8 215 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Jak ktoś pamięta "kultowy" gif z WD związany z mostem, tutaj jest wersja z PS4: http://a.pomf.se/bmerwy.webm Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 To tamta pochodziła chyba z PS3 albo Wiiu. Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Jak ktoś pamięta "kultowy" gif z WD związany z mostem, tutaj jest wersja z PS4: http://a.pomf.se/bmerwy.webm Swietnie to wyglada. A to jest dopiero cross-platforma. Division dopiero pokaze pazur Cytuj
Gość mate5 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Jak ktoś pamięta "kultowy" gif z WD związany z mostem, tutaj jest wersja z PS4: http://a.pomf.se/bmerwy.webm łooooooo ;o BTW fajnie że nowy jork się wreszcie zaczął nudzić w dużych grach, najpierw infamous teraz watch dogs. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) BTW fajnie że nowy jork się wreszcie zaczął nudzić w dużych grach, najpierw infamous teraz watch dogs. Spokojnie, powrót do Nowego Jorku czeka nas w The Division Edytowane 28 kwietnia 2014 przez SzczurekPB Cytuj
Gość suteq Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 (edytowane) Wersja PS4 wygląda naprawdę zacnie. Edytowane 28 kwietnia 2014 przez suteq Cytuj
Janush 224 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Chyba pierwsza gra którą kupię odkąd mam ps4 Super, że giera jednak wygląda zacnie, nie to co na tych trailerach. Ja nie wiem co oni sobie myśleli, jak je wypuszczali, może woleli pokazać gorszy produkt (pewnie gameplay z tych trailerów był z wcześniejszej wersji gry, która nie wyglądała tak świetnie jak ta teraz), żeby potem nie było płaczu, jak po e3 2012. Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Wyglada całkiem przyzwoicie, najbardziej cieszy fakt ze nie widać spadków fps, mam nadzieje ze tak samo bedzie jak włożę dysk do nextgena Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 28 kwietnia 2014 Opublikowano 28 kwietnia 2014 First of all, he clarified the difference between the PS4 version and the PC version of the game: The only differences are the FX mentioned in the NVIDIA video & resolution. http://www.dualshockers.com/2014/04/28/watch_dogs-director-talks-difference-between-ps4-and-pc-free-roaming-weather-and-more/ Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Nagle wszystkim się podoba A tyle płaczu było i fochów. Spoko, ja od początku mówiłem, że mi się podoba, niezależnie co pokazali i na jakim E3. Jest coś nowego. Kontrola miasta fonem będzie ciekawa. Walka wgląda jak SC: Blacklist, dobre animacje wykończeń. Potencjał na szpil na 8 dla mnie. Chyba, że zaskoczy czymś ekstra (mega fabuła, zapadające w pamięć misje), ale nie nastawiam się. Myślę o niej jak o bardziej rozbudowanym Sleeping Dogs. A to akurat porównanie na + dla mnie. Cytuj
YETI 10 992 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Tylko ostatni materiał wygląda znacznie lepiej, niż ten pokazana po dłuższej przerwie, który musiał pochodzić z wersji na PS3/X360, albo komus zapomniało się nałożyć na obiekty kilku graficznych efektów. Chodzby ten skok motorem, obecnie wygląda to o niebo lepiej. Najważniejszy jednak będzie gameplay, oby wyszło coś lepszego od AC. Cytuj
MaZZeo 14 182 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 No i ten krótki filmik robi wrażenie. Oby model jazdy był jakiś strawny... Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Opublikowano 29 kwietnia 2014 Chyba nie wytrzymam presji i kupię, ale mam blokadę I jakoś nie lubię wydawać 250 zł ( a ostatnio nawet więcej) za grę... Ale czuję, że to dobra gierka będzie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.