Skocz do zawartości

Watch Dogs


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Misje, a przynajmniej te początkowe są niezłe. Mieszanka skradania, pościgów, jakieś strzelanie zza osłony. Bajery związane z hakowaniem urozmaicają trochę rozgrywkę, czy to poprzez manipulowanie sytuacją na drodze, rozpraszaniem wrogów itd. Boli jedynie bardzo, BARDZO tępa sztuczna inteligencja przeciwników. Coś w stylu serii AC.

 

Misje poboczne z tych, które miałem okazję zobaczyć, są dosyć wtórne i schematyczne, mocno zajeżdżające Assassinem (śledź kogoś, goń go przez miasto i zneutralizuj). Ze 4 razy w ciągu godziny mi się coś takiego wydarzyło. Jednak tutaj nie chcę się za bardzo wypowiadać, może misje poboczne potem są bardziej zróżnicowane. Na ten moment śmierdzą mi zapchajdziurą. W moim przypadku problem z misjami pobocznymi w tego typu grach jest taki, że mam ich już po dziurki w nosie. Assassiny, Batmany, Sleepibg Dogs - zawsze miałem świra na punkcie odhaczenia wszystkich tego typu misji i bardzo mi zbrzydły takie zabawy. Dlatego też pewnie nie będę się nimi nawet zajmował, no chyba, że będą na poziomie GTA.

 

Schemat: punkt widokowy -> zeskanuj -> odblokuj 100 punktów na mapie z misjami pobocznymi jest oczywiście dostępny, bo czym by była gra Ubisoftu bez tego.

 

Pierwsze wrażenie było bardzo słabe w związku z tragicznym początkiem, ale po kilku misjach jest trochę lepiej. Jakoś tak mniej tekstu na ekranie i więcej swobody. Miałem dać sobie spokój, ale chyba jeszcze się pobawię.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Ale grasz na piracie to i optymalizacja nie musi być ostateczna. Żyjemy w czasach first day patch oraz dodatkowych sterowników do kart. Ja pamiętam że metro last light chrupalo na moim wypasionym za 4, 5 k zl pc dopóki nie zainstalowałem nowych sterowników nvidi :)

Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

W centrum miasta przechodniów jest więcej niż w V.

 

 

Która to która? :)

 

Obrazek w 900p jest z ps4. Ale to wiesz, trzeba najpierw powiększyć, bo chyba nie oceniasz z miniaturki?

Edytowane przez ragus
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Robię główny wątek i  jest co raz lepiej. Bardzo dobre misje, niby liniowe, ale w których zawsze mamy sporą swobodę w osiągnięciu celu. Można lecieć na rambo, można zabawić się w cichego zabójce, no i dochodzą patenty związane z hakowaniem (zmyłka poprzez wysyłąnie sms'ów, detonowanie granatów wroga i tak dalej). Dodajmy do tego rajcowny system strzelania (mocno kojarzy mi się z Max Paynem 3), a także milion widowiskowych skryptów i wychodzi z tego dobry blockbuster.

 

Jak ktoś nie ma w co grać na PS4, a strzelam, że jest taka możliwość, to W_D można brać. A jak lubi się zbieractwo i 100 dodatkowych misji na kilometr kwadratowy, to już w ogóle taka osoba poczuje się jak w niebie. Za W_D ciągnie się smród, który Ubi same sobie zgotowało, ale pod tym całym sra/niem ogniem istnieje niezła gra.

 

I bardzo ładna.

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Ja pewnie wezmę na xone, ale jak skończę wolfa czyli pewnie za tydzień lub dwa

 

Chociaż z drugiej strony sam nie wiem bo za dużo kombinowali z tym tytułem

Edytowane przez kubson
Opublikowano (edytowane)

Ja wezme w przyszlym tygodniu jak wroce z urlopu. Brakuje mi troche takiej gry, a licze ze gameplay bedzie dobry i roznorodny. Grafa schodzi an drugi plan :)

Edytowane przez hav3n
Opublikowano (edytowane)

Co prawda nie do mnie pytanie ale moge wtracic swoje 3 grosze.

 

Wrogowie sa tepi, widza trupa, mysla ze spi, chwile sie kreca i wracaja na wlasciwa droge patrolu. Jednak mechanika skradania przypomina bardziej SC, nie jest to niegrywalny szrot jak AC pod tym wzgledem, wiekszosc miejsc mozna zrobic na dowolny sposob, skradanie, rambo czy cicha eliminacja bez wszczynania alarmu (pistolet z tlumikiem <3). Poki co w story mialem jeden moment ze wlaczyl sie alarm jednak mozna bylo wyjsc po cichu, jesli sie bylo cierpliwym.

Edytowane przez Bansai
Gość ragus
Opublikowano (edytowane)

Ragus

Jak wygląda mechanika skradania? Proste, wymagające? Coś a'la Splinter Cell czy to pseudo skradanie jak w AC? Wrogowie dają radę jeśli idzie o AI, czy nie bardzo? Dużo wymuszonych elementów akcji jak w ostatnim SC.

Zanim wróg ciebie zobaczy musi się wypełnić pasek, który widać (gdzieś tak ze 2 sekundy to zajmuje). Jeżeli prźed zapełnieniem się paska dasz radę się schować, to nie ma żadnych konsekwencji. Na trupy wrogowie reagują nromalnie, jak w innych skradankach. Zaczynają szukać, wzywają posiłki itd. AI jest głupie, ale pobawić się trochę można.

 

Co do wymuszonych elementów akcji, to często mamy do czynienia z takim schematem w misjach ze skradaniem:

 

1. Masz określony cel

2. Dostajesz się do niego kompletnie niezauważonym

3. Po filmiku włącza się jakiś alarm i masz 2 opcje:

a)eleminujesz wszystkich wrogów

b)(pipi)sz, wykorzystując otoczenie (i ta opcja się nieźle sprawdza, zwłaszcza jak ze 2-3 skrypty wejdą do akcji).

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Takedowny maja wiele animacji i wygladaja bardzo fajnie, wiekszosc wykonuje sie Batonem jednak podczas alarmu lub otwartej walki, kiedy mamy wyciagnieta bron, uzywa broni i robi egzekucje, rowniez efektownie to wyglada.

 

Takedowny ktore byly na materialach promocyjnych, sa w grze, tutaj nic nie wycieli.

Edytowane przez Bansai
  • Plusik 1
Opublikowano

Model jazdy, o ile można mówić o jakimś modelu..

 

Npc siedzący w palącym się samochodzie grzecznie czeka aż samochód wybuchnie

 

Doczytywanie się textur tuż przed oczami

 

Ale i tak jutrzejsza recenzja w psx extreme będzie zapewne na 8 lub 9, ponieważ redaktorzy nie dostrzegają żadnych wad w tej grze (sądząc po wczorajszych artykułach na ppe. Pl)

Opublikowano

Z tego co wyczytalem, to sa poziomy trudnosci w przeciwienstwie do Asasynow, Ragus na ktorym ty grasz ze wrogowie potrzebuja 3 sekund na zauwazenie Cie?

Opublikowano

No ja wziąłem jednak. W miarę normalna cena jak na gierke PS4 oraz dzień przed premierą w MM (akurat byłem w pobliżu) spowodowało to że gra wylądowała w czytniku na przekór śmierdzącym hipsterom negującym wszystko co jest main stream w sosie komercji:)

 

Początek jak początek ale co do grafy to byłem przygotowany na znacznie gorsze odczucia niż w Infamous ale jednak się miło zaskoczyłem tym co zobaczyłem na mojej 46 calowej Bravi z serii HX. Grafa bardzo dobra, mi się nawet bardziej podoba niż w IF bo zdecydowanie wolę bardziej 'realne" klimaty. Jak coś to nie gram na PC więc może dlatego jest dla mnie taka dobra?

 

Po pierwszej godzinie czuję, że to będzie dobra, długa gra idealnie uzupełniająca się z Mario Kart 8

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...