Skocz do zawartości

Watch Dogs


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

...idz wylewaj swój miód gdzie indziej.

Nie wolno pisać źle o Watch Dogs.Ta gra nie ma wad.Dodatkowo dostala 9- od Rozba wiec tym bardzie krytyka źle widziana.

Co ty piep.rzysz? Nic poza hejtem sie na WD nie wylewa, wiec takie posty jak Texza to wrecz bialy kruk forumowych postow.

Opublikowano

mimo nudow w ac to jednak klimatem miast bil wszystkie inne czesci plus setting? czasy krucjat. powtarzalnosc mimo ze zabijala to obol swietnego ac2 pod wzgledem zroznicowania to jedynka u mnie rownie wysoko ze wzgledu na gesty klimat i swietne lokacje. co do WD w momencie kiedy skupilem sie na fabule olalem te zbieractwo lazenie to gra zyskuje w oczach. ciagle nie jest to tytul idealny ale solidna rzemieslnicza robota - takie mocne 7/10 w mojej skali. jak stanieje do 150 warto brac.

Opublikowano

Model jazdy w tej grze jest mega slaby, niie przeszkadza mi to tak bardzo jak beznadziiejnie dobrany Soundtrack. Chyba pierwszy sandbox, w ktorym od razu gdy wsiadam do auta wylaczam radio.

Opublikowano

Mi się właśnie zbieractwo podoba. Po 1sze, to wiadomo gdzie szukać, ale nie zawsze wiadomo jak. Nieźle się musiałem nakombinować, żeby wykonać niektóre zadania. Po za tym, jak już coś znajdziemy to uzupełnia fabułę, co też jest na +, oraz odblokowujemy rzeczy dla Aidena. Jest to moim zdaniem dobrze przemyślane i nie zrobione na odwal. Najlepsze akcje przy podglądaniu mieszkań :D Gra jest na prawdę 18+

Opublikowano (edytowane)

no dla mnie misje poboczne jak i cale zbieractwo mimo ze oklepane przez inne serie i powtarzajace sie daja rade (czasami co prawda sam przystane na dluzsza chwile, gdy nie moge dojsc do sciezka do odblokowania danych drzwi, itp.) Mozna wykonywac misje po zakonczeniu glownego watku ?

Edytowane przez easye
Opublikowano

Ja pogralem troszkę wczoraj wreszcie i skończyłem 1 akt. Gra nie ma dla mnie tej magii co choćby wolfenstein. Tam grałem tylko w tą jedną grę do końca a tutaj w międzyczasie gram na 3ds i pc. Cholernie nierówna. Nie jest to zła gra ale trochę nudna. Skończyć na pewno skończę ale tylko wątek główny. Poboczne misje są nudne. Poza małymi wyjątkami jak zagadki szachowe. Polecam tylko tym co nie mają w co grać. Watch dogs spowodował u mnie tyle ze obecnie zbieram na wii u bo mam dość gier aaa robionych z jednego wzoru.

Opublikowano

Nie ma co się załamywać. Pierwszy akt jest na maksa sztampowy (na szczęście krótki) i akcja rozkręca się wraz z drugim. Im dalej w las tym więcej drzew jak mawiał pewien znany ktoś. 

Opublikowano

No tu się zgodzę . Gram na normalu a ginę czasem czyli coś co mi się w Far Cry 3 czy AC od 1 do 4 nie zdarzało nigdy :D

 

Spodobała mi się jednak jedna misja poboczna aż tak bardzo że wszystkie dziś zrobiłem. Odblokowywanie tych wież dzięki którym widzimy wszystko na mapie. Fajna zabawa i łamigłówka.

Opublikowano

No ja dziś w końcu postanowiłem, że nie gram wieczorem w mesjasza Mario Kart i pograłem dłużej w WD. No i kurde podtrzymuję, że to bardzo dobra gra. Szczególnie na plus bardzo gęsty klimat, fabuła, naprawdę fajnie się chłonie tą intrygę/ tajemnicę. Gram tak jak tu już kilka osób doradzało, czyli ciągnę praktycznie cały czas bardzo wciągającą fabułę, aby nie stracić wątku, a z multum zadań pobocznych robię tylko te co wspomniał blantman, świetnie się kombinuje aby dostać się do wież. Po skończeniu fabuły porobię na pewno kilka dodatkowych zadań.

 

Gra zdecydowanie ciekawsza od Infamous, z (UWAGA!!!) dobrą grfiką, a czasami bardzo dobrą :)

  • Plusik 1
Opublikowano

Gra daje rade i to bardzo. W pierwszych 2 godzinach kręciłem nosem, ale gra zrobiła się tak miodna, że czekam na koniec pracy coby pograć, a dawno mnie to nie  spotkało, a na nowej generacji nigdy. Tak jak któryś przemówca na dniach kupuje wii u i czas pomiędzy dużymi grami na ps4 wypełniam miodem :)

  • Plusik 1
Gość suteq
Opublikowano

Ta gra jest trudna jak na sandboxa, a szczególnie jak na sndboxa od Ubi...

Zauważyłem, że AI jest po prostu źle zaprojektowane. Gram na normalu i jak się wychylam zza zasłony to celność przeciwnika we mnie to przeważnie 100%. Praktycznie w ogóle nie pudłują, jeden wielki aimbot. Na plus to, że próbują flankować, przybliżać się stopniowo, ale ich celność jest imo zbyt perfekcyjna, a przeżywalność Aidena dosyć słaba.

Opublikowano

 

Ta gra jest trudna jak na sandboxa, a szczególnie jak na sndboxa od Ubi...

Zauważyłem, że AI jest po prostu źle zaprojektowane. Gram na normalu i jak się wychylam zza zasłony to celność przeciwnika we mnie to przeważnie 100%. Praktycznie w ogóle nie pudłują, jeden wielki aimbot. Na plus to, że próbują flankować, przybliżać się stopniowo, ale ich celność jest imo zbyt perfekcyjna, a przeżywalność Aidena dosyć słaba.

 

 

No i to jest właśnie fajne. Strzelania po prostu trzeba unikać jak ognia i 80 % gry można grać bez wymian ognia ale trzeba się na kombinować. W momentach gdzie trzeba strzelać, nie wystarczy się schować za jedną osłoną ale być w ruchu, aha i znacznie lepiej chroni np ściana, a samochód, co akurat jest logiczne.  Mnie właśnie denerwowało, czy to w Gearsach czy Uncharted, że 90 % strzelania to można było schować się za jednym murkiem na arenie i walić.

Opublikowano

A ja mam pytanie do "zbieraczy". Czy wy tez macie taki problem, że zbieraliście QR Codes, morderstwa, telefony itd. i nagle pomimo tego, ze na mapie juz ich nie ma, nadal brakuje wam jednego-dwóch do zebrania żeby odblokować misje ich dotyczące? Jestem pod koniec Aktu drugiego, może musze bardziej progresować wątek główny? W sieci znalazłem info, że niby wszystkie te znajdzki są oznaczone na mapie. Ktoś z Was też ma taki problem?

Opublikowano

 

Mnie właśnie denerwowało, czy to w Gearsach czy Uncharted, że 90 % strzelania to można było schować się za jednym murkiem na arenie i walić.

 

Chyba na Easy albo Normalu. Na hardzie i wzwyż to już granaty leciały i trzeba szybko zapjerdalać między osłonami.

Opublikowano

 

 

Mnie właśnie denerwowało, czy to w Gearsach czy Uncharted, że 90 % strzelania to można było schować się za jednym murkiem na arenie i walić.

 

Chyba na Easy albo Normalu. Na hardzie i wzwyż to już granaty leciały i trzeba szybko zapjerdalać między osłonami.

 

 

Dokładnie na normal, a dokładniej to na normal w Gersach i hardzie Uncharted 1 i 2, bo w 3 trzeba było na hard już trochę się przemieszczać.

 

Pytanie za 100 pkt a dlaczego np porównuję do normal z Gearsów  ? (Uwaga bo będzie bardzo niespodziewana odp.) Bo w Watch Dogs też gram na normal !

Opublikowano (edytowane)

Ja tam mam ochote odpsrzedac ta gre (wersja Ps4), poki cena jest jeszcze wysoka. Gra poza kapitalnym modelem jazdy samochodow, nie oferuja nic nowego. Animacja postaci zywcem wyciagnieta z Assassin Creed (fajnie to wyglada, ale nie czuc ciezaru postaci), grafa momentami kuleje (zapomomnijcie o wganiatajacym w fotel demie sprzed 2 lat) graficznie. Raz jest swietnie, a chwile potem wkraczami w ere poprzedniej generacji. 30 FPS, to nie jest to oczekuje na PS4. Rozumiem, ze swiat jest spory, ale ten wizualny maksymalnie sredniak powiniem miec te 60 FPS, cholera jasna!. Jak narazie wielkie rozczarowanie, gre wrzucam do worka z napisem- wieksza rozdzialka, lepsze tekstury oraz oswietlenie. Wciaz czekam na pierwszego next-gen. Ocena 7

 

Ps. Czy ja dobrze slyszalem, ze gre robili 5 lat? Po prostu smiech na sali. :rofl2:

Edytowane przez walek
Opublikowano (edytowane)

Kolejny "prawdziwy" gracz... Ręce opadają. Po cholere Ci to 60fps i 1080p? Dalbys wtedy ocene 2 oczka wyzej? No ogarnij się stary. Zachowanie NPCów, żyjący świat, interakcja już są dowodem nowej generacji.

 

Grę robili prawie 5 lat.

6 platform.

Pierwszy taki sandbox od Ubisoft, co wiąże się z wieloma problemami i dodatkową pracą.

Gra zawiera wiele elementów, których próżno szukać w innych produkcjach.

Taką produkcję jest o wiele trudniej zrobić niż takiego Killzone'a.

 

Ile gry z serii GTA robiono? Przypomnij sobie, bo tyle samo (prawie, że).

 

Mimo hejtu, w tydzień sprzedano 4 mln sztuk. Jak widzisz ludziom się podoba i maja gdzieś te 60 fps i 1080p. To nie jest wyznacznik dobrej gry. Next-gen to nie tylko wyzsza rozdzielczosc i wiecej klatek. Gdybys nieco wiecej dowiedział się o produkcji gier to byś nie wypisywał takich bzdur.

 

Oficjalny reveal wersji na ps4 to rok 2013, wiec rok temu, nie dwa.

Edytowane przez ezils
Gość suteq
Opublikowano

Przy GTA przynajmniej widać, że te 5 lat nie poszło na marne(wystarczy zagrać w V), przy W_D widać, że to gra robiona na max 2 lata.

 

 

Zachowanie NPCów, żyjący świat, interakcja już są dowodem nowej generacji.

Łał, to już było w GTA 4. Nowa generacja pełną gębą.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...