Gość ragus Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 (edytowane) Misje, a przynajmniej te początkowe są niezłe. Mieszanka skradania, pościgów, jakieś strzelanie zza osłony. Bajery związane z hakowaniem urozmaicają trochę rozgrywkę, czy to poprzez manipulowanie sytuacją na drodze, rozpraszaniem wrogów itd. Boli jedynie bardzo, BARDZO tępa sztuczna inteligencja przeciwników. Coś w stylu serii AC. Misje poboczne z tych, które miałem okazję zobaczyć, są dosyć wtórne i schematyczne, mocno zajeżdżające Assassinem (śledź kogoś, goń go przez miasto i zneutralizuj). Ze 4 razy w ciągu godziny mi się coś takiego wydarzyło. Jednak tutaj nie chcę się za bardzo wypowiadać, może misje poboczne potem są bardziej zróżnicowane. Na ten moment śmierdzą mi zapchajdziurą. W moim przypadku problem z misjami pobocznymi w tego typu grach jest taki, że mam ich już po dziurki w nosie. Assassiny, Batmany, Sleepibg Dogs - zawsze miałem świra na punkcie odhaczenia wszystkich tego typu misji i bardzo mi zbrzydły takie zabawy. Dlatego też pewnie nie będę się nimi nawet zajmował, no chyba, że będą na poziomie GTA. Schemat: punkt widokowy -> zeskanuj -> odblokuj 100 punktów na mapie z misjami pobocznymi jest oczywiście dostępny, bo czym by była gra Ubisoftu bez tego. Pierwsze wrażenie było bardzo słabe w związku z tragicznym początkiem, ale po kilku misjach jest trochę lepiej. Jakoś tak mniej tekstu na ekranie i więcej swobody. Miałem dać sobie spokój, ale chyba jeszcze się pobawię. Edytowane 25 maja 2014 przez ragus Cytuj
SpacierShark123 1 506 Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 Titan po paczach wkońcu działa jak należy ale tutaj wychodząc na początku na zewnątrz jak światło we mnie uderzyło to fps poleciał jak szalony.Pewnie to wina 2gb Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 Ale grasz na piracie to i optymalizacja nie musi być ostateczna. Żyjemy w czasach first day patch oraz dodatkowych sterowników do kart. Ja pamiętam że metro last light chrupalo na moim wypasionym za 4, 5 k zl pc dopóki nie zainstalowałem nowych sterowników nvidi Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 Porownanie wersji, PC ULTRA, PS4: Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 Oczywiscie, że góra to PC. Lepsze cienie postaci i słupa. Takie samo martwe miasto na obu ujęciach. Właściwie to na każdym screenie z gry, co wrzucacie to "Ghost Town" jest aż za bardzo widoczne. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 (edytowane) W centrum miasta przechodniów jest więcej niż w V. Która to która? Obrazek w 900p jest z ps4. Ale to wiesz, trzeba najpierw powiększyć, bo chyba nie oceniasz z miniaturki? Edytowane 25 maja 2014 przez ragus Cytuj
Gość suteq Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 https://www.youtube.com/watch?v=yuEUKPZg9xg Perdole ten cały PC Gejming. Czas kupić PS4. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 25 maja 2014 Opublikowano 25 maja 2014 Która to która? Mniejszy powieksz na caly ekran, jak to nie pomoze spojrz na asfalt Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Robię główny wątek i jest co raz lepiej. Bardzo dobre misje, niby liniowe, ale w których zawsze mamy sporą swobodę w osiągnięciu celu. Można lecieć na rambo, można zabawić się w cichego zabójce, no i dochodzą patenty związane z hakowaniem (zmyłka poprzez wysyłąnie sms'ów, detonowanie granatów wroga i tak dalej). Dodajmy do tego rajcowny system strzelania (mocno kojarzy mi się z Max Paynem 3), a także milion widowiskowych skryptów i wychodzi z tego dobry blockbuster. Jak ktoś nie ma w co grać na PS4, a strzelam, że jest taka możliwość, to W_D można brać. A jak lubi się zbieractwo i 100 dodatkowych misji na kilometr kwadratowy, to już w ogóle taka osoba poczuje się jak w niebie. Za W_D ciągnie się smród, który Ubi same sobie zgotowało, ale pod tym całym sra/niem ogniem istnieje niezła gra. I bardzo ładna. Edytowane 26 maja 2014 przez ragus Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Nooo.. na takie info czekałem, spokojnie czekam na kuriera, ale to pewnie dopiero jutro.. Już wiem że się nie zawiodę, bo właśnie tylko (albo aż) tego oczekiwałem i myślę, że będę się dobrze bawić Cytuj
kislawa 548 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 mi już amazonia wysłała, więc akurat dojdzie na mój urlop w przyszłym tygodniu Cytuj
kermit 6 998 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 biere cyfrowo na xone, jutro z rana pobudka i szpil ragus dzięks, na taką opinię czekałem Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Ja pewnie wezmę na xone, ale jak skończę wolfa czyli pewnie za tydzień lub dwa Chociaż z drugiej strony sam nie wiem bo za dużo kombinowali z tym tytułem Edytowane 26 maja 2014 przez kubson Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Ja wezme w przyszlym tygodniu jak wroce z urlopu. Brakuje mi troche takiej gry, a licze ze gameplay bedzie dobry i roznorodny. Grafa schodzi an drugi plan Edytowane 26 maja 2014 przez hav3n Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Ragus Jak wygląda mechanika skradania? Proste, wymagające? Coś a'la Splinter Cell czy to pseudo skradanie jak w AC? Wrogowie dają radę jeśli idzie o AI, czy nie bardzo? Dużo wymuszonych elementów akcji jak w ostatnim SC. Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Co prawda nie do mnie pytanie ale moge wtracic swoje 3 grosze. Wrogowie sa tepi, widza trupa, mysla ze spi, chwile sie kreca i wracaja na wlasciwa droge patrolu. Jednak mechanika skradania przypomina bardziej SC, nie jest to niegrywalny szrot jak AC pod tym wzgledem, wiekszosc miejsc mozna zrobic na dowolny sposob, skradanie, rambo czy cicha eliminacja bez wszczynania alarmu (pistolet z tlumikiem <3). Poki co w story mialem jeden moment ze wlaczyl sie alarm jednak mozna bylo wyjsc po cichu, jesli sie bylo cierpliwym. Edytowane 26 maja 2014 przez Bansai Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Ragus Jak wygląda mechanika skradania? Proste, wymagające? Coś a'la Splinter Cell czy to pseudo skradanie jak w AC? Wrogowie dają radę jeśli idzie o AI, czy nie bardzo? Dużo wymuszonych elementów akcji jak w ostatnim SC. Zanim wróg ciebie zobaczy musi się wypełnić pasek, który widać (gdzieś tak ze 2 sekundy to zajmuje). Jeżeli prźed zapełnieniem się paska dasz radę się schować, to nie ma żadnych konsekwencji. Na trupy wrogowie reagują nromalnie, jak w innych skradankach. Zaczynają szukać, wzywają posiłki itd. AI jest głupie, ale pobawić się trochę można. Co do wymuszonych elementów akcji, to często mamy do czynienia z takim schematem w misjach ze skradaniem: 1. Masz określony cel 2. Dostajesz się do niego kompletnie niezauważonym 3. Po filmiku włącza się jakiś alarm i masz 2 opcje: a)eleminujesz wszystkich wrogów b)(pipi)sz, wykorzystując otoczenie (i ta opcja się nieźle sprawdza, zwłaszcza jak ze 2-3 skrypty wejdą do akcji). Edytowane 26 maja 2014 przez ragus Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Brzmi trochę jak ostatnie części SC. Jeśli dobrze to wykonali to będzie na +. A na jakimś filmiku widziałem wykończenia podobne do krav magi z SC: Conviction. Są w grze? Dają radę? Cytuj
Bansai 11 198 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Takedowny maja wiele animacji i wygladaja bardzo fajnie, wiekszosc wykonuje sie Batonem jednak podczas alarmu lub otwartej walki, kiedy mamy wyciagnieta bron, uzywa broni i robi egzekucje, rowniez efektownie to wyglada. Takedowny ktore byly na materialach promocyjnych, sa w grze, tutaj nic nie wycieli. Edytowane 26 maja 2014 przez Bansai 1 Cytuj
da$io 110 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 (edytowane) Recneznenci chwalą gę za grafikę i rżyjące Chicago. To jakieś żarty albo potrzebuję okulisty....Chicago Edytowane 26 maja 2014 przez da$io Cytuj
czeskimaster 3 275 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Model jazdy, o ile można mówić o jakimś modelu.. Npc siedzący w palącym się samochodzie grzecznie czeka aż samochód wybuchnie Doczytywanie się textur tuż przed oczami Ale i tak jutrzejsza recenzja w psx extreme będzie zapewne na 8 lub 9, ponieważ redaktorzy nie dostrzegają żadnych wad w tej grze (sądząc po wczorajszych artykułach na ppe. Pl) Cytuj
Kre3k 581 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Z tego co wyczytalem, to sa poziomy trudnosci w przeciwienstwie do Asasynow, Ragus na ktorym ty grasz ze wrogowie potrzebuja 3 sekund na zauwazenie Cie? Cytuj
Gość ragus Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 Nic nie zmieniałem, więc pewnie jakiś normal. Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 26 maja 2014 Opublikowano 26 maja 2014 No ja wziąłem jednak. W miarę normalna cena jak na gierke PS4 oraz dzień przed premierą w MM (akurat byłem w pobliżu) spowodowało to że gra wylądowała w czytniku na przekór śmierdzącym hipsterom negującym wszystko co jest main stream w sosie komercji:) Początek jak początek ale co do grafy to byłem przygotowany na znacznie gorsze odczucia niż w Infamous ale jednak się miło zaskoczyłem tym co zobaczyłem na mojej 46 calowej Bravi z serii HX. Grafa bardzo dobra, mi się nawet bardziej podoba niż w IF bo zdecydowanie wolę bardziej 'realne" klimaty. Jak coś to nie gram na PC więc może dlatego jest dla mnie taka dobra? Po pierwszej godzinie czuję, że to będzie dobra, długa gra idealnie uzupełniająca się z Mario Kart 8 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.