Skocz do zawartości

Watch Dogs


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Zakupiłem dziś i ja. Niestety czasu na granie brak to tylko pudełko obejrzałem. Nie rozumiem tak mocnych opinii negatywnych dla tego tytułu. Większym oszustwem był render killzone 2 a tam takiego hejtu nie widziałem. Zobaczę czy gra obroni się grywalnoscia to sie wypowiem

Opublikowano

Panowie. Ta gra potrafi zauroczyć. Zrobiłem dwie misje na razie, a tak to chodzę sobie powoli na piechotę po Czikago i obserwuję co się dzieje. Włączyłem sobie playlistę z telefonu i od razu klimat zrobił się gęsty niczym kisiel w gaciach. Hacking uber alles. 

  • Plusik 1
Opublikowano

ja dzis przytargalem wersje na PS4 i jest klops...ubi tak jak rockstar z gta v dalo cialo...myslalem ze pogram online a za huya nie da sie polaczyc caly czas komunikat ze serwery sa niedostepny i kaze probowac pozniej...;/....

Opublikowano

No model jazdy slaby ale mozna sie go wyuczyc i gra nie w(pipi)ia. Podczas poscigow jak nam ziomek ucieknie to mamy czas na dogonienie rywala a nie od razu misja nieudana. Ogolnie misje moga byc ale dziela sie one w sumie na kilka kategorii. Z tego co widzialem jest ich troche razem z dodatkowymi i zastanawiam sie czy beda nudzic za kilka h grania. Narzekania na grafike nie rozumiem. Jest srednio ale to jest utrzymany ten chvjowy poziom 'nextgenow'. WD to tak ps3,5 a nie ps4 ale niech ktos mi pokaze tytul pelna geba nowej generacji. No nie ma takiego narazie. Mi tam sie podoba. Zjada na sniadanie wszystkie powazne tytuly na czele z kz i i:ss. NO (pipi)A NIE NUDZE SIE. Doczytywanie tekstur sie nie dopatrzylem, spadku plynnosci tez raczej nie. Gra zalatuje troche i far cryem i assassinem (na szczescie tego (pipi) mniej) i gta (gta to 10 polek wyzej ale to chyba zadne zaskoczenie). Poprawny sandbox, miasto ladne chociaz nie wciaga i zamiast pojezdzic postrzelac czy powchodzic na dachy (gdzieniegdzie sie da) wole robic misje. Te hakerskie myki sa ciekawe i na poczatku robia wrazenie. Uwielbiam robic wypadki przez zmiane swiatel czy podnosic most kiedy tylko pojawiaja sie na nim auta. Ale takie bajerki po czasie tez sie pewnie znudza. Wedlug mnie watch dogs z palcem w dvpie i sporym zapasem przeskakuje next genowa poprzeczke zawieszona wczesniej przez inne tytuly. Wiadomo ze ubi nas mimo wszystko wydymalo, pokazali na poczatku cos innego ale chyba wole byc tak wydymanym niz honorowo zachowac nadal nienaruszone dupsko i nieuzywana konsole :potter: WD sie idealnie wstrzelilo w 'bezgierny' okres ps4 wprowadzajac cos nowego i warto sprawdzic. No ile mozna strzelac do tych (pipi)a czerwonych oczu w killzone albo ziewac przy infamousie? To juz wszystko bylo a wd to NOWA gierka. Jak cos tam mi jeszcze wpadnie w oko to napisze.

Opublikowano

No gra jest naprawdę fajna, kila fajnych nowych patentów, ładna i płynna grafa, miasto też pikne.

 

Najgorsze dwie rzeczy to model jazdy. Ogólnie jestem mało wymagający w tym aspekcie, nawet ten ze Śpiących psiaków był dla mnie ok ale tu to DRAMAT. Drugi minus to sztywny i jakiś taki bezpłciowy główny bohater. Jakoś z czasem się on rozkręca ?

Opublikowano

Ale spokojnie. Przeciez wiadomo ze sleeping dogs jesli chodzi o model jazdy to jest najgorsza gra swiata. W Watch dogs mimo ze chvjowo to i tak jest lepiej pod tym wzgledem niz w SD. Szczegolnie jesli chodzi o motocykle.

Opublikowano

Nie wiem, nie jeżdzę motorami w gierkach, chyba że muszę. Co do modelu jazdy to nie oceniam obiektywńie bo się na tym nie znam ale subiektywnie ten ze SD>>>>>>>WD

Opublikowano

Co wy sie tak uparliscie z tym modelem jazdy ze Sleeping Dogs? Jednym z najgorszych modeli zastosowanym w historii sandboxow. Karton i drewno w jednym… To widze, ze ten z Watch Dogsow zapowiada sie na prawdziwa uczte pod tym wzgledem.

Gość ragus
Opublikowano

Nie no, model jazdy w SD < WD. Już nie przesadzajmy.

Opublikowano

Bawia mnie te wszystkie osoby placzace z powodu gry - bo nie wyglada jak na jakimstam trailerze, albo nie jest taka jak chcieli. Jak w McDonalds dostajecie Cheeseburgera to tez mowicie ze nie wyglada jak ten na obrazku ? Pewnie wszystkie inne produkty tez dostajecie dokladnie takie jak z reklamy.

 

Niby jeden z drugim to wielcy pro-gracze, a daja sie nabrac bullshotami i pozniej placza bo gra ma postrzepione krawedzie, a na obrazku przeciez ich nie bylo.
Przeciez nie od dzisiaj gry promuje sie sciemnionymi trailerami i bullshotami, ktore prezentuja sie lepiej niz finalny produkt, ale wiele osob zachowuje sie jakby dopiero wyszli z jakiegos bunkra i nie wiedzieli jak jest

 

Watch Dogs zostalo w branzy bardzo dobrze ocenione i wychodzi na to, ze to bardzo dobra gra, a to, ze nie jest tym czym ktos myslal, ze bedzie to juz inna sprawa - moze wypadaloby nastepnym razem zejsc na ziemie i troszke obnizyc oczekiwania, stlumic fantazje i az tak sie nie hajpowac.

 

Przy kazdej wiekszej premierze jest wielki placz bo ktos myslal, ze bedzie tak, a nie inaczej - nie podoba sie to nie graj, nikt nie zmusza.

  • Minusik 2
Gość _Be_
Opublikowano

Nie grałes, nie oceniaj. Nie podoba się to zrób lepsze cwaniaczku.

Opublikowano

Dodam od siebie, gra jest na mocne 8 póki co po 1 akcie - grałem cały dzień wczoraj z małymi przerwami, nie dopadało znużenie. Fabuła wiadomo, dupencji nie urywa jakieś tam tło dla sensu kolejnych misji.

 

Elementy hackingu, splinter cellowe misje, wiele możliwości przejścia dostarczają chyba największego funu. Niektóre misje można przejść nawet nie wchodząc na teren wroga, "działamy" z zzewnątrz. Inna z kolei pozwoliła na wyeliminowanie połowy wrógów również nie brudząc sobie nawet rąk. Jest dobrze i solidnie, momentami bardzo efektownie i efektywnie.

 

Graficznie bardzo nierówno, to co jest największym kupskiem to oświetlenie w dzień w przedmieściach, terenach zielonych itp. Noc, woda, efekty pogodowe, refleksy świetlne w oknach budynków, system generowania randomowych wnętrz w budynkach czy wykonanie graficzne centrum + gra świateł jak na moim filmiku naprawdę są dobre momenty. Kolejna edycja robiona już pod next geny to będzie już poziom minimum Division.

 

Misje poboczne i zbieractwo - tu również trzyma poziom, jak ktoś pisał, chce się włamywać do mieszkań aby obejrzeć śmieszne scenki, są konwoje, są napady i pościgi, napadanie na bazy gangów - nie ma nudy.. Na modłę GTA5 dodali jakieś narkotykowe minimisje - tutaj jest imo słabo.

 

Hejtowany model jazdy - polecam odpalić widok ze środka auta, najlepszy klimat jazdy (nie model) w sandboxowym mieście. Każde autko ma inne wnętrze a zblurowany efekt dodaje fajnego klimatu - polecam jakieś dachowanie czy może dzwon gdy unosi się nam maska. Fajnie to wygląda. 

Opublikowano (edytowane)

Dodam od siebie, gra jest na mocne 8 póki co po 1 akcie - grałem cały dzień wczoraj z małymi przerwami, nie dopadało znużenie. Fabuła wiadomo, dupencji nie urywa jakieś tam tło dla sensu kolejnych misji.

 

Elementy hackingu, splinter cellowe misje, wiele możliwości przejścia dostarczają chyba największego funu. Niektóre misje można przejść nawet nie wchodząc na teren wroga, "działamy" z zzewnątrz. Inna z kolei pozwoliła na wyeliminowanie połowy wrógów również nie brudząc sobie nawet rąk. Jest dobrze i solidnie, momentami bardzo efektownie i efektywnie.

 

Graficznie bardzo nierówno, to co jest największym kupskiem to oświetlenie w dzień w przedmieściach, terenach zielonych itp. Noc, woda, efekty pogodowe, refleksy świetlne w oknach budynków, system generowania randomowych wnętrz w budynkach czy wykonanie graficzne centrum + gra świateł jak na moim filmiku naprawdę są dobre momenty. Kolejna edycja robiona już pod next geny to będzie już poziom minimum Division.

 

Misje poboczne i zbieractwo - tu również trzyma poziom, jak ktoś pisał, chce się włamywać do mieszkań aby obejrzeć śmieszne scenki, są konwoje, są napady i pościgi, napadanie na bazy gangów - nie ma nudy.. Na modłę GTA5 dodali jakieś narkotykowe minimisje - tutaj jest imo słabo.

 

Hejtowany model jazdy - polecam odpalić widok ze środka auta, najlepszy klimat jazdy (nie model) w sandboxowym mieście. Każde autko ma inne wnętrze a zblurowany efekt dodaje fajnego klimatu - polecam jakieś dachowanie czy może dzwon gdy unosi się nam maska. Fajnie to wygląda. 

 

 

Co do jazdy od środka to dobrze, że przypomniałeś.

 

Co do poziomu Division to widzicie, już zaczyna się nakręcanie hajpu a potem rozczarowania. A jaki to jest poziom Division ? Przecież Division też pewno nie będzie tak wyglądać jak pokazali...

Edytowane przez balon
  • Plusik 2
Opublikowano

Pograłem wczoraj trochę, ogólnie jest dobrze. Co do największej kontrowersji, czyli grafiki, to jeśli bezpośrednio porówna się z tym demem z E3 no to różnica jest ewidentna. Nie oznacza to jednak że gra jest brzydka, moim zdaniem jest ładna i robi dobre wrażenie nawet i w dzień. Na plus też należy zaliczyć stałe 30 klatek. Przyjemnie się gra. Co do modelu jazdy to po komentarzach tutaj to spodziewałem się koszmaru, a moim zdaniem jest ok. Nie jest to NFS ale po kilkunastu minutach można już wyczuć o co chodzi. No ale z drugiej strony daleko mi było od hejtowania modelu z SD. Strzelanie natomiast moim zdaniem jest lepsze niż w GTAV. Najbardziej podoba mi się jednak patent ze Stealth Driving. Ta pierwsza misja z tym prawie jak żywcem wyjęta z filmu "Drive" bardzo fajne. Hackowanie też spoko, fajnie można łączyć ze strzelaniem i jazdą. Ogólnie jak na razie moje wrażenia są pozytywne. Nie jest to rewolucja ale jest to solidna gra open world z unikalnymi mechanikami.

Opublikowano

Co do poziomu Division to widzicie, już zaczyna się nakręcanie hajpu a potem rozczarowania. A jaki to jest poziom Division ? Przecież Division też pewno nie będzie tak wyglądać jak pokazali...

 

 

Dawałem parę postów wcześniej filmik. Dla mnie to jest taki poziom, oświetlenie plus refleksy na szybach, kozacko to wygląda, bliższe fotorealizmowi momentami. Są miejsca w większości gdzie wieje plastikiem, ale tu naprawdę kręciłem się w ciasnych uliczkach podziwiając te efekty. Nie będą obciążeni pastgenami, bedzie git. (wiem, że Division zaliczy downgrade ale to początek nowej generacji - dajmy najlepsze momenty graficzne z WD i może być już tylko lepiej jak porzucą pastgeny)

Opublikowano

Do wszystkiego da się przyzwyczaić. Też rozpieszczony modelem z GTA IV hejtowałem na początku ten aspekt w GTA V i jak się okazało niepotrzebnie bo mimo większej naleciałości arcade ma swój charakterek i mimo wszystko obecnie stawiam go troszkę o stopień niżej od czwóreczki, a jest to już osiągnięcie. 

WD się rozkręca. Po tym całym hejtingu w Internecie oczekiwałem niewiadomo jakiego gówienka, a dostałem bardzo dobrą szpilę z żyjącym miastem w które można się wczuć. Kręci mnie długi płaszcz, trzymanie pistolsa za plerami w stylowym przykucnięciu, stylówa z czapką i maską na twarzy, hacking w centrum miasta, możliwość włączenia muzyki w czasie chodu, bronie które mają całkiem niezłe odgłosy, cienie które szaleją gdy namierza nas policyjny helikopter, roślinność która reaguje na powiewy wiatru, skryptowane akcje w stylu babek zaczepiających "ciacho" które im z resztą odpowiada, rozpoznawanie naszego złego bohatera na ulicy przez nieznajomych, akcje z gaszeniem całych dzielnic, chowanie się w wozie przed szukającym nas patrolem, całkiem dobra ilość pomieszczeń do których można wejść goniąc złego, beki z telefonów i rozmów ludzi, o SMSach nie pisząc. Świetna szpila, bardzo mi się podoba. Trochę mało nextgenowa grafika zalatuje poprzednią generacją, ale cóż zrobić. Rok temu jeszcze gra była w stanie dewelopingu, a świat nie widział jak wygląda to całe PS4. Gry w całości tworzone na tą konsolę robią się w tej chwili i trochę jeszcze potrwaczytni zanim wylądują w domowych czytnikach. 

Opublikowano (edytowane)

Powiem wam, że standardowo przed odpaleniem fabuły zmieniłem poziom trud. oczko wyżej, na przedostatni i asystę cel. na możliwe minimum. Trochę się zdziwiłem jak szybko wrogowie namierzają przy nieuważnym skradaniu, a jeszcze bardziej zdziwiłem się jak szybko mnie zastrzelili. Jestem b.zadowolony bo pod tym względem bliżej W_D do SC niż AC. Ucieczki przed policją też dają radę. O wiele lepiej wykonany element niż w GTA jakimkolwiek. Kontrola nad postacią, lekki parkour i mechanika strzelania również. Nie rozumiem aż takiej krytyki modelu jazdy. Jak na taką grę jest poprawny IMO. Przede wszystkim czuć wagę aut. Fajnie działa ręczny. Czuć też różnice miedzy autami np. jak ruszyłem odpowiednikiem Mustanga to czuć overpower na tylnej osi :) Motorami też świetnie się śmiga i są bdb do ucieczek, o ile nie walniemy czołówy, albo do nas nie strzelają z bliska :P Kartony to miał SD. Ale nie zachwycam się, po prostu jeżdżenie nie psuje mi zabawy. Poczucie prędkości i jazda na tylnym kole z użyciem koncentracji - miodzio. Ładny ten biały strój :) Jeszcze raz pochwalę optymalizację kodu. Grafika rzeczywiście nierówna. Od dobrej do bdb dla mnie. W każdym elemencie i również jako całość gra jest tytułem AAA, prawdziwym blockbusterem. Jeśli ktoś zrezygnował z zakupu przez falę hejtu na necie (a lubi sandboxy), to ma czego żałować wg mnie. Feeling bardziej jak w nowoczesnej, rozbudowanej Mafii, niż GTA - to dla mnie zdecydowanie na +. Nie miałem okazji sprawdzić multi, ale nie sądzę żeby był szał :P Tak jak pisałem kiedyś, że nastawiam się na tytuł na 8, to póki co Ubi spełniło moje oczekiwania. Ostateczną ocenę wystawię jak skończę W_D.

Edytowane przez KIELiCH

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...