Incognitos 2 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Ale fart! znalazlem sejwa w chmurze, stracilem tylko ze 3 misje, a wszystko mam w ekwipunku itp. WOW Inna sprawa, gra za(pipi)ista ale za takie niespodzianki dziekuje bardzo Cytuj
okoolarnik 20 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Masz jakieś podejrzenia w jakich okolicznościach ten bug wyskoczył? ponoć tak się dzieje jak podczas grania on-line coś się skaszani. Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 (edytowane) Skończyłem dzisiaj. Taka typowa gra Ubisoftu. Jakbym miał wystawić ocenę to byłoby to 7. Jest kilka fajnych patentów jak np. hakowanie miasta lub rozwój postaci, ale jest też mnóstwo rzeczy, które doprowadzić mogą do szału. - Katastrofalny model jazdy. Jakbym prowadził karton po taśmie produkcyjnej. Jak można tak zepsuć jeden z najważniejszych elementów w sandboxie? - Chowanie się za osłonami, które często powodowało, że postać tak jakby przyklejała się do elementów otoczenia i nie chciała się od nich odczepić. - Debilne AI przeciwników oraz aimbot po tym jak zauważą postać gracza. - Upierdliwi gliniarze w ich pancernych wozach. Jak już zaczną pchać gracza na jakąś przeszkodzę to nie ma przebacz. - Nie można strzelać w czasie jazdy autem. Dziwnym trafem przeciwnicy mogą. Naprawdę Ubi? - Błędy w fizyce a nawet chyba jej brak. Postacie i obiekty bardzo często zachowują się nienormalnie. - Bugi i glitche. Raz w trakcie pewnej misji miałem taką sytuację. Trzeba było ubić dwóch gości i zabrać im kody. No to aby ułatwić sobie zadanie wyczyściłem cały obszar z wrogów, włącznie z helikopterem, ubiłem gościa i zabrałem mu kody. Ten drugi wsiadł do auta i zaczął odjeżdżać. Złapałem jakieś auto i zasuwam za nim. Oczywiście pancerne auta wrogów zepchnęły mnie na ścianę przez co zaklinowało mi się auto. Gość uciekł a ja musiałem powtarzać ostatni fragment misji. Nie wiem w jaki sposób ta gra robi autosave, ale jest on niedorzeczny. Po wczytaniu gry miałem do ubicia tylko jednego gościa z kodami, ale w ramach bonusu wszyscy pozostali wrogowie odrodzili się a gra umieściła mnie w takim miejscu, że powtarzałem ten fragment chyba z 10 razy zanim go przeszedłem. W jednej recenzji ta gra została dobrze określona. Ona nie została stworzona tylko wyprodukowana. I to widać niestety. Edytowane 4 czerwca 2014 przez Kymel 3 Cytuj
Gość suteq Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Kurde, wymieniłeś praktycznie wszystkie źle zrobione rzeczy w W_D. Sam bym tego lepiej nie ujął. Cytuj
walek 96 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Kymel swietnie wypunktowal wady gry. Ubisoft swoim chamskim marketingowym Bliztkrieg chcial nam wcisnac te (pipi), jako za(pipi)isty "next-gen'owy" sandbox. Ja pie^&;e. tej grze tak wiele brakuje. Jutro sprzedaje szpila, a kase trzymam na GTA V na PS4. Nie dajcie sie zwiesc, jesli po demie sprzed 2 lat oczekujacie jakiegos mocarnego tytulu, to wstrzymajcie sie z zakupem. Nie warto wydawac 250 zeta. Lepiej to przepiac albo wydac na dupy. Cytuj
ezils 23 Opublikowano 4 czerwca 2014 Opublikowano 4 czerwca 2014 Porownujac gre do 2012 r to rozni sie jedynie grafika. Cytuj
Gość suteq Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Nie mogłem przejść tej misji, o której pisałem wyżej. Teraz sobie odpaliłem grę, zmieniłem poziom na easy i....totalnie inna gra. Pojazd pojawił się totalnie w innym miejscu, od razu go unieszkodliwiłem, policja zaczęła mnie szukać po dłuuuuższej chwili. Totalnie inna gra. Czemu jest AŻ taka przepaść między tymi dwoma(niskimi) poziomami trudności? Skończyłem misję i wróciłem do Normala, tutaj mimo powtarzania paru etapów wiem, że jest to jakieś wyzwanie i troszkę więcej trzeba się wysilić(aczkolwiek bez przesady, to dalej pozostaje normal). Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Mam nadzieję, że jeśli WD ma się stać jakąś tam serią (marką?) czy tasiemcem to idąc tokiem Assassin's Creed, pierwsza część będzie zdecydowanie najsłabsza Cytuj
gamerTHC 185 Opublikowano 5 czerwca 2014 Opublikowano 5 czerwca 2014 Tez Wam muli odszyfrowanie online na PS4? FPS to max 15 Cytuj
Incognitos 2 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 Okoolarnik - tak kojarzę, właśnie przy grze online mi sie wysypała. Cytuj
shy4 53 Opublikowano 6 czerwca 2014 Opublikowano 6 czerwca 2014 ja zadnych problemow nie mialem, zadnych bugsuf ani sypania w online...wszystko smigalo i smiga cacy, no i platynka wlasnie wpadla:) bardzo dobra gra i czepianie sie na sile i porownywanie jest tu nie na miejscu jak dla mnie solidne 8/10 i nadal czuje niedosyt i mam nadzieje ze tak jak wkladka w grze wiesci dodatek do singla z T-Bone'em bedzie stand alone bo ja opycham swoja sztuke.... 1 Cytuj
Suavek 4 676 Opublikowano 11 czerwca 2014 Opublikowano 11 czerwca 2014 "Recenzja" Zero Punctuation - http://www.escapistmagazine.com/videos/view/zero-punctuation/9351-WATCH-DOGS Cytuj
Accoun 252 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 (edytowane) Pamiętacie jak wyglądała gra przed downgrade'm? Okazało się, że to wszystko nadal siedzi w plikach gry i co wiecej NA PC DA SIĘ JE URUCHOMIĆ. Nawet lepiej chodzi. Included in this mod(not all features are available yet):-Changes to the default fog values-Enabled bokeh DOF for the main cameras-Stuttering Improvements-E3 2012 Bloom-Performance Improvements-Enabled Headlight Shadows-LoD Changes-Reflection changes-Added 3 new cameras to the game(closer, normal, further)-Rain changes(High quality rain drops, properly reacting to light, etc)-LensFlares(WIP)-Lighting changes(TESTING AND WIP)-Civilians density changesAnd many more things.. SOON. Gratulacje, Ubi. Więcej info/screeny w tym temacie: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=838538 Edytowane 16 czerwca 2014 przez Accoun Cytuj
Karas 433 Opublikowano 16 czerwca 2014 Opublikowano 16 czerwca 2014 Wcześniej już było o tym mówione , tyle że według ubi ta "wersja" kodu był zbyt niestabilna. Cytuj
milekp 78 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Może mi ktoś wyjaśnić od czego zależy punktacja w wyścigach online? Wygrywam, jestem w pierwszej trójce dostaję kilkadziesiąt, może ponad 100 punktów. Inni dostają nawet 300-400 punktów. Nieraz, jako pierwszy mam mniej punktów od drugiego i trzeciego miejsca. Albo mam 3 miejsce na 8 uczestników i tylko ja i ostatni mamy ujemne punkty. Na czym nabija się punkty albo inaczej - na czym się traci bo nie kumam ni w ząb. Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Chyba zależy od tego, na jakim poziomie online są przeciwnicy. Im mają niższy tym mniej zarobisz, a więcej stracisz w przypadku przegranej. Widać to dobrze, jak włączysz hakowanie online i po znalezieniu przeciwnika, zanim go zatwierdzisz, masz podgląd ile zarobisz jak wygrasz, a ile będziesz w plecy, jeśli Cię załatwi. W tym trybie najwięcej pkt można zrobić, chociaż nie grałem w ten drużynowy. Hakowanie online dla mnie było b. funowe, trochę przypomina mi multi z AC. Więcej kombinowania, a mniej strzelania, w sumie wcale w tym trybie Wyścigi mają b.fajnie zaprojektowane trasy, ale wykonanie całości jest b.słabe. Framerate przy dużej liczbie osób, kolizje itp. A szkoda. Najsłabszy element gry to te wyścigi. Reszta jest ok. Ukończyłem grę i nie wiele brakło do platyny, a nie napotkałem bugów i bawiłem się świetnie 1 Cytuj
milekp 78 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 (edytowane) Chyba zależy od tego, na jakim poziomie online są przeciwnicy. Im mają niższy tym mniej zarobisz, a więcej stracisz w przypadku przegranej. chyba faktycznie masz rację, zapomniałem o analogii z punktowaniem hakowania. Ja hakowania za bardzo nie lubię - wiele zależy od obszaru w którym się dzieje, do którego cię rzuci - jak nie masz w polu działania kilku poziomów do ukrycia (chodzi o piętra, piwnice) to znalezienie hakera jest przeważnie banalnie proste, chociażby z tego względu, że za długo trwa i jest czas obskoczyć wszystko i wszystkich. Wolę wyścigi lub śledzenie. A tak w ogóle celuję w platynę w tej grze, choć najbardziej boję się picia wódki Siadłem do tego ze dwa razy i ledwo do 4 poziomu dojechałem... Edytowane 17 czerwca 2014 przez milekp Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Wcześniej już było o tym mówione , tyle że według ubi ta "wersja" kodu był zbyt niestabilna. Jasne przecież w którymś wywiadzie mówili że będą się starać by wersje z nextgenów za bardzo nie odstawały od PC i oto efekt . Cytuj
KIELiCH 81 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 @ milep : ja odpuściłem to picie i szukanie 3 piosenek, bo zacząłbym nienawidzić tej gry za takie akcje. Z 3 pijakami doszedłem do 5-6 poziomu i koniec. Nie będę tracił życia na takie irytujące patenty. Ale jak ktoś to zrobi - respekt W hakowaniu najprościej przykleić się do samochodu i obchodzić go po narożnikach Akcja, gdzie koleś stoi po drugiej stronie auta na wyciągnięcie ręki i wysadza wszystkie inne auta dookoła (bo wie, że za któymś możesz być) oprócz tego przy którym jesteście obaj - jest bezcenna Cytuj
milekp 78 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 @ milep : ja odpuściłem to picie i szukanie 3 piosenek, bo zacząłbym nienawidzić tej gry za takie akcje. Z 3 pijakami doszedłem do 5-6 poziomu i koniec. Nie będę tracił życia na takie irytujące patenty. Ale jak ktoś to zrobi - respekt W hakowaniu najprościej przykleić się do samochodu i obchodzić go po narożnikach ja też grami się nie zamęczam i jak mi za którymś razem się nie uda, to odpuszczam. A patent z hakowaniem - extra, trzeba wypróbować... Cytuj
rave 8 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Wczoraj pograłem sobie w końcu nieco dłużej i dopadło mnie serio uczucie deja vu... Hakowanie wież i odblokowywanie zadań pobocznych..wiadomo szablon Ubi..ale Poker ( Far Cry), kryjówki( FC), Trzy kulki..Mortal Kombat Łapanie złodzieja ( Kurier AC) jakoś wchodzą na banię...niby nowe uniwersum ale widać, że hmmmm reżyser ten sam Nie wiem, cholerka dobrze to czy źle pogram więcej godzin to sobie wyrobię jakiś pełniejszy obraz...ale nie da się ukryć że co za dużo to i świnia nie zeżre..gdzieś tam Ubi dochodzi chyba do granicy wyżyłowania pewnego schematu... Nic to, póki nie ma Tpp Science Fiction od Ubi w którym francuski Shepard wskakuje na przekaźnik masy i się synchronizuje odblokowywując nowe obszary z subquestami będę żył Cytuj
balon 5 340 Opublikowano 17 czerwca 2014 Opublikowano 17 czerwca 2014 Olej poboczne i graj w wątek główny. Ja tak zrobiłem i bawię się świetnie. Główne misje różnorodne, fabuła dobra, wciągająca intryga oraz wysoki poziom trudności, czasami trzeba się trochę pomęczyć nie jak w AC czy GTA. Cytuj
NewNickPL 50 Opublikowano 22 czerwca 2014 Opublikowano 22 czerwca 2014 Mimo wszystko gra się fajnie, grafika nie kuje w oczy, framerate nawet stabilny, ale najfajniejsze hakowanie innych graczy 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.