CoATI 1 051 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 są uszkodzenia samochodów x] a z tym "renderem " to nie wiem, ale... Cytuj
UberAdi 2 306 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 no sorry ale to nie mógł by być render Bez przesady aż tak to ta gra nie wygląda. Przeczuwam 30 fpsów. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 6 czerwca 2013 Opublikowano 6 czerwca 2013 Gif z Koenigseggiem wygląda świetnie (i tęczowy refeks na lampie RS5) jednak poza tym całość wygląda na jednak mocno niedopracowaną (niedokończoną). Oświetlenie w wielu miejscach jest "płaskie".. jakby zbyt sterylne i nienaturalne (w innych z kolei wręcz przeciwnie). Cienie nie za specjalne....Tekstury otoczenia to raczej obecna generacja... Pod koniec widać też wyraźnie jak dosyć blisko przed kamerą dorysowuje się trawa na poboczu. Ciekawy jestem jak będzie się prezentować wersja finalna (bo już teraz momentamiw ygląda to rewelacyjnie..). Cytuj
Gość Zaqair Opublikowano 7 czerwca 2013 Opublikowano 7 czerwca 2013 Z twittera: *ANNOUNCEMENT* DRIVECLUB WILL be playable at E3 next week for the first time ever! #DCatE3 #E3BoothArt http://t.co/yufodlrbEl Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 10 czerwca 2013 Opublikowano 10 czerwca 2013 OPM: Are you aiming for 60 frames per second? Alex Perkins: Increased visual fidelity does cost, there's no argument about it. We are aiming for 60. If I had my way, I'd rather have more stuff going on at a prettier level and lower framerate. OPM: Tell us, how badly can we damage the cars? AP: We've gone to the same level of detail as we have with all of the materials, and everything's layered up sensibly so you can scratch and dent and crush. The carbon fibre fractures and cracks, and the metal will buckle and peel, and reveal the layers of paint and, finally, the metal. http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?p=62332789#post62332789 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Kiedy jakiegoś gameplaya można się spodziewać? Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 11 czerwca 2013 Opublikowano 11 czerwca 2013 Gdy w trakcie wczorajszej konferencji Sony z ust pracownika firmy padła informacja na temat tego jak wyglądać będzie PlayStation Plus na PS4, mało kto uwierzył, że na starcie otrzymamy pełną wersję gry DriveClub. Jedną z ważniejszych informacji jest ta, że nie będzie to zwykła, dostępna w sklepach edycja, a specjalna - przygotowana pod PlayStation Plus. Jakiś haczyk musiał być, prawda? Teraz wiemy już jak będzie wyglądała ta "specjalna" edycja gry. Jeśli chodzi o mechanikę i zawartość w kwestii trybów gry i mnogości opcji, to tutaj nic nie zostanie nam zabrane. Po prostu w "darmowej" wersji gry otrzymamy mniej samochodów i mniej tras będzie dostępna. Tryb kariery, wyścigi w sieci, wszystkie społecznościowe elementy gry będę dostępne od razu. Evolution Studios nie chciało zdradzić czy otrzymamy możliwość dokupienia pakietu, który odblokowałby kompletną grę, ale podejrzewać możemy, że tak właśnie się stanie. Idealnie nie jest, ale lepiej mieć grę przy zakupie konsoli niż jej nie mieć, prawda? http://www.ps3site.pl/wiemy-jak-bedzie-wygladac-zawartosc-driveclub-w-playstation-plus/156567 Cytuj
nero2082 823 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) kawałek gameplaya http://www.youtube.com/watch?v=ej0VL8rOyrw i jeszcze jeden http://gamersyde.com/news_e3_driveclub_60_fps_gameplay-14201_en.html Edytowane 12 czerwca 2013 przez black mamba Cytuj
Daffy 10 628 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 szczerze....jak na najmocniejszego next gena to wygląda to słabo. F5 je driveclub wykonaniem na śniadanie. Cała nadzieja w tym, że to będzie fajna arcadówka - Evolution po Mostorstormach minus Apocalypsa ma u mnie kredyt zaufania Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Kurcze fajnie to wyglada,czuc nowa generacje, zdecydowanie lepszy fajniejszy model jazdy niz w prezentowanym The Crew Cytuj
Jakim 1 797 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Zaczekaj na direct gameplay nie nagrywany kamerką. Może i jakość nie była najgorsza ale nie było źle i jeśli miałbym ją porównywaać to pewnie poziom forzy to to jest. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Zaczekaj na direct gameplay nie nagrywany kamerką. Może i jakość nie była najgorsza ale nie było źle i jeśli miałbym ją porównywaać to pewnie poziom forzy to to jest. Oswietlenie bynajmniej lepsze w DC niz w Forzie,a i przejazd McLarenem na E3 nie powalal iloscia detali w srodku samochodu,do tego zmienne pory dnia i warunki atmosferyczne. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Forza 5 zdaje się wyglądać lepiej, to fakt.. ale trzeba wziąć poprawkę na kilka różnic między tymi grami: - DC ma w pełni dynamiczne oświetlenie, w FM5 real-timeowe cienie rzucają tylko samochody, reszta jest wypalona - w DC ponoć mają być zmienne warunki pogodowe (tego nie jestem pewien akurat.. ale gdzieś ktoś z Evo chyba wspominał o dynamicznych warunkach atmosferycznych), w FM5 na pewno ich nie będzie - FM5 to wyścigi na zamkniętych torach, DC ma z tego, co wiem otwarty świat - JEDNAK trzeba wziąć poprawkę na to, że FM5 na 100% będzie śmigać w 60fps, w przypadku DC to nie jest jeszcze pewne... a nawet jest dosyć mało prawdopodobne, bo demo na E3 chodzi w 30fps Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 Należy dodać, że Evo ma w zwyczaju grafikę poprawiać na końcu developingu. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 12 czerwca 2013 Opublikowano 12 czerwca 2013 (edytowane) Należy dodać, że Evo ma w zwyczaju grafikę poprawiać na końcu developingu. Nie gadaj? To zupełnie jak każdy inny developer na rynku Porównywanie open world racera do wyścigów na zamkniętych trasach jest trochę głupie. Ale warto pamiętać, że Forza Horizon na X360 powaliła graficznie nawet po premierze nawet Forza 4. Także porównać to będzie można, ale z Forza Horizon 2. Edytowane 12 czerwca 2013 przez DonSterydo Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 14 czerwca 2013 Opublikowano 14 czerwca 2013 jakieś gameplaye w dobrej jakosci? Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 15 czerwca 2013 Opublikowano 15 czerwca 2013 Poszukaj na gamersyde - tak wszystko w HD wrzucają. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Czy DriveClub na PS4 zobaczymy w 60 klatkach na sekundę? O DriveClub dowiedzieliśmy się wraz z pokazaniem nowej konsoli Sony, PlayStation 4. Będzie to tytuł startowy na tę konsolę. Większa ilość materiałów i informacji na temat produkcji ukazała się w trakcie targów E3. Dziś portal thesixthaxis wyciagnął ciekawe informacje od Cola Rodgersa, jednego z twórców gry. Gra w trakcie E3 chodziła w 30 FPS, jednakże celem studia jest stałe 60 klatek: Oczywiście, gra jest wciąż w produkcji. Celujemy w stałe 60 klatek na sekundę, lecz w tym momencie nie chcę składać żadnych obietnic. Płynne 1080p? Tak... powinno to wyglądać w KAŻDEJ produkcji na konsole nowej generacji. Miejmy nadzieję, że twórcy z Evolution podołają zadaniu i jak mówił Rodgers, tak też się stanie. http://www.ps3site.pl/czy-driveclub-na-ps4-zobaczymy-w-60-klatkach-na-sekunde/157682 Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Sratu tatu pitu pitu. DF położyła łapy na grach odpalanych na PS4 podczas E3 i pisali, że DC często ma spadki do 20 FPS. Cytuj
noxious33 71 Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 To tak samo jak z Dead Rising 3. Jest jeszcze czasu do premiery, a i buildy nie koniecznie musiały być najnowsze, więc w obu przypadkach jeszcze się dużo może zmienić. Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 19 czerwca 2013 Opublikowano 19 czerwca 2013 Zgadza się, tylko mówienie o 60 FPS podczas gdy w obecnym stanie gra nie trzyma nawet stałych 30 FPS jest dość niepoważne. Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 21 czerwca 2013 Opublikowano 21 czerwca 2013 (edytowane) Nie wiem na ile godna zaufania moze byc ta strona.. bo wydaje mi się, że wcześniej o niej nie słyszałem (a przynajmniej sobie nie przypomoinam) ale kolo twierdzi, że grał w jakieś demko DC z trybem time trial, które chodziło w 60fps. [...] With the choice between the two super cars, a McLaren MP4 and a Hennessey, both cars were created in elegant detail. Running at 60 frames per second, the rendering of the course was flawless. The demo was strictly just the car and the track, as no A.I. was present. [...] http://www.examiner.com/article/driveclub-shows-off-impressive-visuals-and-tight-controls-at-e3 Tutaj jest też relacja "rekordzisty" w demie z E3; http://m.neogaf.com/showpost.php?p=65137601 Ponoć gra w dużej mierze przypomina PGRa. Edytowane 21 czerwca 2013 przez Emet Cytuj
kubson 3 189 Opublikowano 21 czerwca 2013 Opublikowano 21 czerwca 2013 Chciałbym żeby DC było w 60fps ale coś czuje że zobaczymy 30fps i będzie to dość dziwne zwłaszcza ze forza będzie smigac w 60fps i wygląda dużo lepiej na ponoć słabszej konsoli wiec pewnie niesmak pozostanie, chociaż z ocena należy wstrzymać się do premiery Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.