Pajda 2 282 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Ciekawe czy takie odbicia w szybie bedzie miala Forza Przeciez na gameplay z pragi widac odbicia w szybie Cytuj
Karas 433 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 (edytowane) Widok w lusterku wstecznym wydaje mi się bardziej szczegółowy właśnie w DC niż w FM5. Co do odbić w szybie obie mają tyle że jak na razie tak jak przy lusterku wstecznym wydaje mi się że wypada to lepiej w DC. No i kudosy dla Evolution że zaimplementowali takie smaczki a się nimi nie przechwalają jak T10 Edytowane 23 sierpnia 2013 przez Karas Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Spoko, zaraz wskoczy Mazzeo i napisze, że Forza to "symulacja" i tam co innego się liczy, a nie jakieś niepotrzebne tam odbicia w szybach, których przecież nie można podziwiać przy takiej prędkości Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Moze sie myle, poprawcie mnie ale w Forzie jedynie widac ze jest szyba, sa jakies refleksy. Nie odbija w niej sie dashboard Cytuj
Karas 433 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Moze sie myle, poprawcie mnie ale w Forzie jedynie widac ze jest szyba, sa jakies refleksy. Nie odbija w niej sie dashboard Masz racje (może to jeszcze dopracują ?) ale nie przeszkadza to Turn 10 w wychwalaniu tego elementu Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 23 sierpnia 2013 Opublikowano 23 sierpnia 2013 W FM5 też odbijają się wnętrza w szybie. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 (edytowane) Jak zwykle się mylisz eX4ct, taki myk FM miało już na E3, klapeczki na oczach robią swoje. Wygląda fajnie ale to dalej 30 fpsów.... Edytowane 24 sierpnia 2013 przez Soul 1 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 (edytowane) Jak zwykle się mylisz eX4ct, taki myk FM miało już na E3, klapeczki na oczach robią swoje. Wygląda fajnie ale to dalej 30 fpsów.... Ukończ szkołę, później ze mną rozmawiaj bo czytać to Ty nie potrafisz. Ale jeśli tak jest zapodaj prosze gameplay-a jakiegoś, zobacze jak to w Forzie wygląda, bo w Driveclubie fenomenalnie o to Ci chodzi? Edytowane 24 sierpnia 2013 przez eX4cT_PL Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Jak zwykle się mylisz eX4ct, taki myk FM miało już na E3, klapeczki na oczach robią swoje. Wygląda fajnie ale to dalej 30 fpsów.... Właściwie to DC miało to też wcześniej. Widać to już na screenach wypuszczonych przed E3.. tylko, że wtedy nikt nie zwrócił na to uwagi. Ogólnie "sprawa" stała się zauważalna po tym jak T10 zaczęło się tym chwalić 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 (edytowane) Zobaczcie co się dzieje z barierką Q: Looks great! Just stick to the 30fps, add some AA and fix those pop-ins. A: This is footage of the game at alpha. It will look better and smoother by November Edytowane 24 sierpnia 2013 przez eX4cT_PL Cytuj
Karas 433 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Opublikowano 24 sierpnia 2013 Zobaczcie co się dzieje z barierką Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 25 sierpnia 2013 Opublikowano 25 sierpnia 2013 Nie wyglada najgorzej jak na tytul startowy Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 25 sierpnia 2013 Opublikowano 25 sierpnia 2013 Właśnie o takie smaczki chodzi bo przecież co w takich tytułach można jeszcze dodać, no może jeszcze ślady hamowania Cytuj
Gość Soul Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 (edytowane) @FIgaro bezradny ? wolne żarty, zupełnie inne oświetlenie to po pierwsze, po drugie w obu grach ten efekt jest więc po co te gify co chcesz nimi udowodnić, że na boskim ps4 i akurat na tym gifie odbicie wygląda lepiej-klasyk. Szkoda, że to bardziej Cię interesuje niż 60 fps i te nie ludzie ruchy kierownicą które doskonale widać na tym gifie. Z barierką fajny myk tego oczekuje od next gena! Edytowane 26 sierpnia 2013 przez Soul 1 2 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Soul, to smutne ale Forza nie ma odbic dashboardu w szybie. Nie wychodz wiec z fanbojstwem do nikogo skoro sam tego nie widzisz i sam zachowujesz sie jak jakis xbot sypiac na prawo i lewi glupie podteksty dotyczace PS4, DriveClub moze dodatkowo pochwalic sie oswietleniem ktorego rowniez Forza nie ma, wiec takie przepychanki nie maja zadnego sensu. 1 Cytuj
Gość Soul Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 FM 5 ma ten efekt wiem to ja wie to nawet Emet ---> W FM5 też odbijają się wnętrza w szybie. Sorry, że nie jestem zboczony na głowę i nie sypnę Ci z rękawa gifem jak to w FM5 też takie rzeczy się dzieją, poszukaj sobie filmiku. Więc co w tym smutnego??? nie wiem, Forza nie ma oświetlenia ciekawy fakt czego jeszcze Forza nie ma ? Cytuj
Emet 1 100 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 eX4cT w obydwu grach dashboard odbija się szybie! Bardziej należy tutaj porównać to, że Forza chodzi w 60fps a DriveClub w 30fps (niby celują w 60fps.. ale na 99% jestem pewien, że skończy się na 30). Z kolei Forza ma oświetlenie i cieniowanie rodem z roku 2000, a w DC wszsytko jest real-time (któryś z devów mówi, że jest tam nawet real-time Global Illumination.. ale w to nie wierzę, raczej używa takiego określenia na ogóle oświetlenie w real-time). Cytuj
Figaro 8 301 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 (edytowane) @FIgaro bezradny ? wolne żarty, zupełnie inne oświetlenie to po pierwsze, po drugie w obu grach ten efekt jest więc po co te gify co chcesz nimi udowodnić, że na boskim ps4 i akurat na tym gifie odbicie wygląda lepiej-klasyk. Szkoda, że to bardziej Cię interesuje niż 60 fps i te nie ludzie ruchy kierownicą które doskonale widać na tym gifie. Z barierką fajny myk tego oczekuje od next gena! DC wygląda bardziej realistycznie moim zdaniem. W tym porównaniu Forza wygląda jak Wind Waker A tak poważnie to nic nie chciałem udowodnić, oprócz tego, że Forza wcale nie jest taka piękniejsza od DC jak to xboty wieszczyły od czasu E3. Powiem więcej, ktoś już wytknął Forzie downgrade od czasu eventu w L.A (chyba coś z cieniami). No i baked lighting. Cóż. Ale obie gry są piękne i nieważne czy będziesz posiadał PS4 czy XB1, i tak dostaniesz świetną wyścigówkę Też mam nadzieję na 60fpsów. Burnout Paradise dał z tym radę, to oby i oni dali Edytowane 26 sierpnia 2013 przez Figaro Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 eX4cT w obydwu grach dashboard odbija się szybie! Bardziej należy tutaj porównać to, że Forza chodzi w 60fps a DriveClub w 30fps (niby celują w 60fps.. ale na 99% jestem pewien, że skończy się na 30). Z kolei Forza ma oświetlenie i cieniowanie rodem z roku 2000, a w DC wszsytko jest real-time (któryś z devów mówi, że jest tam nawet real-time Global Illumination.. ale w to nie wierzę, raczej używa takiego określenia na ogóle oświetlenie w real-time). Mozesz mi pokazac jakis gameplay albo screen w ktorym widac jak odbija sie ten dashboard?Co do FPS, mysle ze nie bedzie 60fps w DC Co do Real-Time Illumination, na forum neogafa wypowiada sie ktos kto robi ta gre i potwierdzil tego "ficzera" jak mnie pamiec nie myli. Cytuj
Gość Soul Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 (edytowane) Coś za coś. Pokazać ? szukaj sobie jak tak Ci na tym zależy. Edytowane 26 sierpnia 2013 przez Soul 1 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Coś za coś. Pokazać ? szukaj sobie jak tak Ci na tym zależy. Widocznie jest to tak fantastycznie zrobione że nie zobaczyłem tego tak jak w DC Cytuj
Karas 433 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Opublikowano 26 sierpnia 2013 Jest to zrobione ale nie aż tak a przynajmniej nie jest to tak widoczne jak w DC co nie przeszkadza T10 w chwaleniu się tym Cytuj
Gość Soul Opublikowano 27 sierpnia 2013 Opublikowano 27 sierpnia 2013 (edytowane) Rozumiem nie ważne, że jest ważne, że u mnie wygląda to lepiej ....... 60fps>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>30fps tak dla przypomnienia. + Dodał MODERATOR Tak dla przypomnienia - ten temat to nie Console Wars - więc daruj sobie takie posty. Zapraszam do tematu FM5, nowy filmik czeka na obejrzenie.... Edytowane 1 września 2013 przez Soul 1 Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 6 września 2013 Opublikowano 6 września 2013 Every fir tree on every mountain is rendered in staggering detail. Every shadow cast is real. This isn't faked or baked or painted on. This is DRIVECLUB on PS4. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.