Opublikowano 12 stycznia 201411 l Z materiału, który stworzono na potrzeby wizualizacji, wyjąć można informacje o tym, że w grze pojawić może się Lamborghini Aventador: Ferrari serii 599: A także opcja odtwarzania naszych powtórek, co w połączeniu ze zrzutem pokazującym prototyp menu społecznościowego w grze daje nadzieję na proste udostępnianie naszych przejazdów innym graczom. http://vimeo.com/83485220 http://www.pssite.com/news-30400-wielkie_marki_samochodow_pojawia_sie_w_driveclub_.html Edytowane 12 stycznia 201411 l przez Square filmik na forum wrzuć następnym razem
Opublikowano 12 stycznia 201411 l W dniu 12.01.2014 o 18:02, lennox napisał(a): Panowie, czy wiadomo już czy DFGT z PS3 będą biegać na PS4 ? To zależy czy developer gry doda obsługę kierownic. Na ich stronie powinna być lista współpracujących kontrolerów.
Opublikowano 12 stycznia 201411 l Była by straszna kicha gdyby DFGT nie biegały na PS4. Koło + stojak trochę kosztowały .... nie wyobrażam sobie kupować nowego sprzętu.
Opublikowano 13 stycznia 201411 l W dniu 12.01.2014 o 18:17, ussr napisał(a): W dniu 12.01.2014 o 18:02, lennox napisał(a): Panowie, czy wiadomo już czy DFGT z PS3 będą biegać na PS4 ? To zależy czy developer gry doda obsługę kierownic. Na ich stronie powinna być lista współpracujących kontrolerów. Moim zdaniem na tą chwile to zależy od Sony - kiedy wreszcie PS4 będzie obsługiwać cokolwiek. Ta kiera jest zbyt popularna aby producenci z niej nie korzystali.
Opublikowano 13 stycznia 201411 l Ktoś z Evo (chyba Rushy na GAFie) pisał, że obsługa kierownic to kwestia sterowników. Nie wiedzą czy Logitech dostarczy dla Sony sterowniki do ich kierownic. Chodzi tu ogólnie o sterowniaki dla PS4, nie dla konkretnej gry. Jeśli Logitech nie da ciała to gra ma obsłużyć wszsytko, co będzie się dało. Tak sytuacja wyglądała kilka miesięcy temu. Nie wiem jak jest obecnie... Ktoś musiałby ich o to zapytać (na gafie lub twitterze). Edytowane 13 stycznia 201411 l przez Emet
Opublikowano 13 stycznia 201411 l Myślę, że do czasu premiery spokojnie się z tym wyrobią. Gra aspiruje do miana tytułu, który powinien nadawać się pod kierę.
Opublikowano 13 stycznia 201411 l Też mam ogromną nadzieje wykorzystać moją G27, specjalnie pod nią mam już w planach nowy racig rig, tym razem z rur PVC i do tego nowy fotelik prosto z VW Polo. Sam fakt że dostane za darmo pierwszego pełnoprawnego racera na PS4 sprawia że prawie nie mogę spać po nocach.
Opublikowano 13 stycznia 201411 l W dniu 13.01.2014 o 18:13, ussr napisał(a): Sam fakt że dostane za darmo pierwszego pełnoprawnego racera na PS4 sprawia że prawie nie mogę spać po nocach. Pamiętaj, że to będzie tylko część pełnej gry (mniej aut i tras)
Opublikowano 14 stycznia 201411 l A wiadomo ile będzie kosztować update do pełnej wersji? Tyle co nowa gra czy powiedzmy 49 zł?
Opublikowano 14 stycznia 201411 l Czemu od paru tygodni w ogóle nie wypuszczają materiałów tylko jakieś gify ;( chce zobaczyć jakiś paru minutowy wyścig w końcu.
Opublikowano 14 stycznia 201411 l tez jestem ciekaw, dlaczego nie moga wrzucic chocby 1 wyscigu od poczatku do konca. (oby sie nie okazalo ze gra jest az tak salba, bo po rewelacyjnym Rivals mam jeszcze wieksza ochote na DC) Edytowane 14 stycznia 201411 l przez easye
Opublikowano 14 stycznia 201411 l Ja podobnie, nie mogę się doczekać DC, szczególnie zabawy przez sieć i uczestniczenia w tych rozgrywkach klubowych.
Opublikowano 14 stycznia 201411 l Jak ogólnie nie przepadam za wyścigami ( gram jedynie w GT i Forze) tak ten tytuł kupię żeby sprać wam futro po sieci...
Opublikowano 15 stycznia 201411 l Ja po becie w ktora gralem jestem bardzo dobrej mysli, chce tylko juz polozyc lapy na produkt koncowy.
Opublikowano 16 stycznia 201411 l Dość świeża informacja. DriveClub nie ukaże się na premierę konsoli w JP. Zmieniono datę na TBA. Nie wiem jeszcze tylko czy dotyczy to tylko rynku japońskiejgo czy globalnego, ale stawiam na ten 2 przypadek. Powoli zaczyna się robić z tego komedia. Ciekawe o ile teraz przesunęli. Rodzi się też pytanie - sorry przyszli i potencjalni fani DC. Czy ta gra jest tak naprawdę potrzebna Sony i PS4? Po co było robić konkurencję Polyphony i serii GT? Miało to zmobilizować Kaza do osiągnięcia szczytu szczytów? Czy te gry mają inne założenie? No chyba nie. Obie pretendują do miana symulatorów. Diametralna różnica jest taka, że GT to tak naprawdę tryb kariery single, a tu miało to być multi pełną gębą. Tak pobieżnie analizując. Czy nie lepiej było wydać GT6 na starcie generacji zamiast ciągnąć to na PS3? No chyba lepiej. Evolution mogło robić kolejną odsłonę Motorstorm albo jeszcze coś innego, ale wyścigi podobne w założeniach do GT? Ja bym tego nie sfinansował na pewno.
Opublikowano 16 stycznia 201411 l dodaj jeszcze ze gierka miała odrazu wylądowac w ps+ w okrojonej wersji, więc kosmicznej sprzedaży myśle by nie było
Opublikowano 16 stycznia 201411 l Im więcej gier do wyboru tym lepiej, nie każdy lubi Gran Turismo, ja na przykład nie cierpię tej serii, a na DriveClub byłem nieźle nakręcony. Jakby wypuścili GT to nawet nie rozważyłbym zakupu
Opublikowano 16 stycznia 201411 l Ludki z Evo ponoć od dawna chciały zrobić tego typu ścigałkę i teraz mają w końcu na to okazję. To nie ma być sim, tylko coś między GT/FM, a np NFS. Po za tym GT6 w obecnej formie (standardy i połowa tras jedną nogą w czasach PS2) wydane na PS4 byłoby pośmiewiskiem (+ tradycja 2 części GT na generację). Jestem przekonany, że jak skończą DC, to część teamu będzie robić aktualizacje i DLC do niego, a reszta zajmie się next-genowym MotorStormem.
Opublikowano 16 stycznia 201411 l W dniu 16.01.2014 o 08:24, marcinwks napisał(a): Dość świeża informacja. DriveClub nie ukaże się na premierę konsoli w JP. Zmieniono datę na TBA. Nie wiem jeszcze tylko czy dotyczy to tylko rynku japońskiejgo czy globalnego, ale stawiam na ten 2 przypadek. Powoli zaczyna się robić z tego komedia. Ciekawe o ile teraz przesunęli. Rodzi się też pytanie - sorry przyszli i potencjalni fani DC. Czy ta gra jest tak naprawdę potrzebna Sony i PS4? Po co było robić konkurencję Polyphony i serii GT? Miało to zmobilizować Kaza do osiągnięcia szczytu szczytów? Czy te gry mają inne założenie? No chyba nie. Obie pretendują do miana symulatorów. Diametralna różnica jest taka, że GT to tak naprawdę tryb kariery single, a tu miało to być multi pełną gębą. Tak pobieżnie analizując. Czy nie lepiej było wydać GT6 na starcie generacji zamiast ciągnąć to na PS3? No chyba lepiej. Evolution mogło robić kolejną odsłonę Motorstorm albo jeszcze coś innego, ale wyścigi podobne w założeniach do GT? Ja bym tego nie sfinansował na pewno. Moment,moment....gdzie twórcy wspominali,że gra aspiruje do symulatora ?Możesz rzucićlinkiem?
Opublikowano 16 stycznia 201411 l Czy gra jest potrzebna ? co za pytanie przecież nie będę grał w NFS na PS4. Uje i tyle, pewnie wypuszczą grę w drugim kwartale jak zacznie się wysyp świetnych tytułów na PS4 i wtedy będzie dylemat.
Opublikowano 16 stycznia 201411 l No i dobrze, poczekaja dluzej i zamiast kupic DC ludzie kupia GT7 i pCARS a producenci DC zbankrutuja hahahaha
Opublikowano 16 stycznia 201411 l NFS jest przeza(pipi)isty, a DC od początku zapowiadany jest jako Arcade Racer, wiec nie wiem skad te porównanie do GT. Troche mnie tez bawi osiąganie szczytow przez Polyphony Patrzac na ich prace GT7 będą tworzyć 6 lat, do tego czekam by na kolejnej generacji wsadzili samochody i trasay z PS2... Kaz osiągnie wtedy naprawdę szczyt szczytow !
Opublikowano 16 stycznia 201411 l Drive club miał sens tylko podczas premiery, gdy miała być sprzedawana razem z konsolą. Ale dziś ta gra już nie ma sensu skoro ją przekładają po raz kolejny. Lepiej skierować swoje oczy w strone project Cars Nie dość że jest to ulepszona wersja Shift 2 to jeszcze w mega podrasowanej grafice i poprawionym engine.
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.