Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Było też gdzieś info, że będzie można sobie "dopakować" wersję z Plusa do edycji pudełkowej. Ponoć po jakiejś promocyjnej cenie.

Tak, będzie taka możliwość.

 

 

Wczoraj informowaliśmy Was o dacie premiery gry Driveclub (PS4), a dzisiaj przedstawiamy Wam świeże informacje wprost od nowego reżysera gry - Paula Rustchynskiego. Paul na blogu PlayStation odpowiedział na kilka nurtujących nas pytań - rozdzielczość gry, płynność animacji, wparcie dla kierownic, dlaczego gra została opóźniona i kilka innych. Zapnijcie pasy - ruszamy!

Najważniejszą informacją dla wielu będzie bez wątpienia oprawa graficzna, która nie ukrywajmy - liczy się bardzo. Paul potwierdził, że Driveclub (PS4) działać będzie w natywnym 1080p i 30 klatkach na sekundę. Dlaczego tak, a nie 60 FPS? Ponieważ Evolution chce dostarczyć nam jak najlepszy obraz przy solidnych i niezmiennych 30 klatkach na sekundę bez jakichkolwiek przycięć. Jakość grafiki ma nam udowodnić kilka materiałów wideo bezpośrednio z gry, które zostaną nam pokazane w najbliższych kilkunastu dniach.

13885724320_74068e7e26_b.jpg

Dlaczego grę opóźniono? Przebudowany musiał zostać cały aspekt społecznościowy, czyli trzon gry. Centralnym punktem jest Dynamiczne Menu, wokół którego dziać ma się cała gra. Obojętnie czy podłączymy się do niego przez PS4, tablet lub smartfona - mamy otrzymywać wszystkie informacje o grających znajomych. Niestety we wczesnych wersjach system ten sprawiał problemy i postanowiono, że trzeba go przebudować i dopracować tak, by nie było z nim żadnych problemów. Niezależnie gdzie, kiedy i na czym z niego korzystamy.

Korzystając z dodatkowych kilku miesięcy prac, bardzo mocno pracowano nad odgłosami pojazdów, które mają być niesamowicie realne. Paul określił to co jest teraz w grze jako "wyższą formę sztuki". Bardzo dużo czasu spędzono nad modelem jazdy (i to jest świetna wiadomość), który także mocno poprawiono. Kolejną zmianą jest zmniejszenie ilości ludzi w klubie z 12 do 6, by zwiększyć ich ilość i rywalizację między nimi. Także rosnący poziom trudności w kampanii został dopracowany by usunąć ewentualne skoki trudności.

i46ypapq.jpg

Jeśli chodzi o samochody, to w najbliższych tygodniach poznamy pełną ich listę, ale będzie znacznie więcej bryk za których kołkami zasiądziemy. I tak, mają ociekać w detale i zawstydzić nawet Gran Turismo. Paul ujawnił także fakt, że Evolution współpracuje z Logitechem i Thrustmasterem by wesprzeć ich najlepsze kierownice.

Bonus? Po premierze pojawi się mnóstwo różnorakich paczek DLC. Będą te płatne, ale także i dużo darmowych by wynagrodzić cierpliwość społeczności. No i jest szansa na wydanie ścieżki dźwiękowej w PS Store. To tak na marginesie jeśli ktoś zachwyca się Hybridem.

http://www.pssite.com/news-32764-gigantyczna_dawka_informacji_o_driveclub___darmowe_dlc__wsparcie_dla_kierownic_itp_.html

Edytowane przez YETI
Odnośnik do komentarza

 

Współpraca z Logitechem? Przecież ten zaniechał produkcji kierownic.

Ale wciaz kupisz nowke DFGT, wiec jaki problem zrobic stery za jakas kase?

 

 

Jak kiery logitecha będą obsługiwane przez PS4 i działać będa w Driveclub czy GT7 to będzie to deal breaker dla mnie.

 

edit: i w project cars

Edytowane przez MaZZeo
Odnośnik do komentarza

Współpraca z Logitechem? Przecież ten zaniechał produkcji kierownic.

i co z tego że zaniechał, to kierownica którą posiada bardzo duża ilość graczy, jeśli next geny nie będą jej wspierać, to będzie to żenujące posunięcie. Stworzenie sterowników, przez samo sony czy M$ to 15 minut roboty, dla ogarniętego programisty, nie musi tego dostarczać logitech. Konsole wydawane w 2014 roku kosztujące 2 tyś zł. powinny mieć wsparcie dla wszelakich tego typu urządzeń, nawet się o tym nie powinno dyskutować.

Odnośnik do komentarza

W przypadku MS to nie ma szans bo X360 nie obsługiwał tych najpopularniejszych kierownic Logitecha, liczę na PS4.

 

Jak widzę że do PS4 i XONE są specjalnie dedykowane kiery za 1000-2000zł to mnie lekko mówiąc ch.uj strzela. A o kierze obsługującej zarówno oba sprzęty to zapomnij.

Odnośnik do komentarza

 

Jak kiery logitecha będą obsługiwane przez PS4 i działać będa w Driveclub czy GT7 to będzie to deal breaker dla mnie.

 

edit: i w project cars

 

Masz mocnego PCta więc w CARSy możesz grać na czymkolwiek co podłączysz. No i będą mody/wsparcie community.

 

TYLKO PC

 

 

Ale ze wsparciem kierownic dla konsoli MS to niezły żart. Kierownica za ponad 1000zł do semi arcadowych gier to komedia.

Edytowane przez UberAdi
Odnośnik do komentarza

We wrześniu wyjdzie F1 2014, jest szansa na GT7: Prologue w tym roku, w listopadzie ma mieć premierę pCARS, do tego kilka innych fajnych ścigałek na PS3 jak GRID 3 - nie będę na tyle szalony, żeby inwestować kasę jeszcze w tego arkejda z ładną grafą i niczym więcej co mogłoby mnie zainteresować. 

 

 

Jakby wyszło teraz to chętnie bym kupił, w październiku mogą mnie cmoknąć.

Odnośnik do komentarza

We wrześniu wyjdzie F1 2014, jest szansa na GT7: Prologue w tym roku, w listopadzie ma mieć premierę pCARS, do tego kilka innych fajnych ścigałek na PS3 jak GRID 3 - nie będę na tyle szalony, żeby inwestować kasę jeszcze w tego arkejda z ładną grafą i niczym więcej co mogłoby mnie zainteresować. 

 

Jakby wyszło teraz to chętnie bym kupił, w październiku mogą mnie cmoknąć.

Uwielbiam takie teksty, przecież te pseudo symulacje są takie za(pipi)iste, kto by kupował grę arcade.

 

Czyli co, platyny nie da rady wbić w wersji PS+ jak to wcześniej ogłaszano?

Odnośnik do komentarza

Rushy na gafie napisał, że nic się nie zmieniło i platyna dalej jest do zdobycia. Ale czuję, że do tego będzie trzeba dokupić auta i trasy :P

 

PS. Ponoć upgrade z edycji PS+ na pełną będzie kosztować 50€, więc niezbyt szalona oferta.

 

Po(pipi)ało ich przecież bardziej opłaca się kupić płytę bo zawsze ją mogę sprzedać:) 

Odnośnik do komentarza

Evolution podało nowe informacje o zawartości pełnej wersji i edycji PS+:

 

 

 

 

Last week we announced the release date for PS4′s first socially connected racing game – DRIVECLUB. The response we’ve seen to the trailer has been seriously overwhelming and it’s time for some more news.

 

Welcome to the first of three DRIVECLUB updates this week. DRIVECLUB PlayStation Plus Edition has been a hot topic since its announce, so today’s video (the first of three) should answer most of your questions about the actual content included in this edition compared to the Blu-ray version.

 

One of the recurring questions we keep seeing is about the scale of the PlayStation Plus Edition. The simple answer is that with an active PlayStation Plus subscription, you can download DRIVECLUB PlayStation Plus Edition which comes with one location (India), 11 tracks, 10 cars and access to all game modes.

 

But why did we choose to offer this particular selection of the game to PlayStation Plus subscribers for free?

 

DRIVECLUB is inherently next gen.

 

It’s about accessibility for all and building a community of gamers who love online play.


DRIVECLUB PlayStation Plus Edition is designed to be a quick and easy way for gamers all over the world to join the DRIVECLUB community. You can take part in all the game modes, set, send and compete in challenges, and race online against others in the DRIVECLUB community.

 

We think you’ll have a lot of fun playing DRIVECLUB and it’s available from 8th October in Europe, digitally via PlayStation Store and on Blu-ray at your local retailer. If you’re an active PlayStation Plus subscriber and have been playing the PlayStation Plus Edition, but decide you want the full DRIVECLUB experience, you can purchase a one-time upgrade for €49.99/$49.99/£42.99. This will give you access to all five locations, 55 tracks, 50 cars and all 50 tour events, as long as your PlayStation Plus subscription remains active.

 

If you’re not an active PlayStation Plus member, you can still get DRIVECLUB via the PlayStation Store or your local retailer on Blu-ray.

 

Stay tuned because there’s more content coming tomorrow with the ‘Clubs’ video, explaining why they’re crucial to making DRIVECLUB distinctly different.

 

Friday’s episode is all about challenges – why we love ‘em, what they give you and importantly, how they’ll make the game infinitely more networked and fun to play in your Club.

 

 

 

http://blog.eu.playstation.com/2014/05/07/whats-included-driveclub-playstation-plus-edition/

Edytowane przez SzczurekPB
Odnośnik do komentarza

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...