Opublikowano 17 sierpnia 201410 l Fajne menusy i troche gameplayu 7:15 - qwa jakie spalanie. wybaczcie ale nie mogłem się oprzeć Na pokazie deva wyglądało to mniej arkejdowo.Tutaj widać, że jednak bez hamulców też da radę jechać, jak w FH2. I rzeczywiście buraczane pola wypadają lepiej niż murki wzdłuż każdej drogi...
Opublikowano 19 sierpnia 201410 l 3 krótkie gameplaye w 1080p http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_gameplay_clip_1-32788_en.html http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_gameplay_clip_2-32789_en.html http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_gameplay_clip_3-32790_en.html
Opublikowano 20 sierpnia 201410 l Steelbox dla zamówień przedpremierowych. This official #DRIVECLUB SteelBook is coming to EU/AUS/NZ. Unique artwork, inside & out. For pre-order only --> https://twitter.com/DRIVECLUB?original_referer=http%3A%2F%2Fwww.pssite.com%2Fnews-35652-driveclub_jednak_otrzyma_limitowany_steelbook_.html&tw_i=501659576094433280&tw_p=tweetembed Edytowane 20 sierpnia 201410 l przez YETI
Opublikowano 26 sierpnia 201410 l Jak się okazuje, dynamiczna pogoda, a co za tym idzie - niepowtarzalne warunki na niebie, nie będą skryptowane. Dlatego szansa na rozegranie 2-3 wyścigów, które zachwycą nas dokładnie takimi samymi warunkami nie będą możliwe. Całość jest obliczana na bieżąco, dlatego przechodząc te same poziomy paręnaście razy, nikt nie da nam gwarancji, że wyścigi będą wyglądały podobnie, a warunki oświetleniowe nie zmienią się. Jedyną opcją, by przejechać się z takimi samymi warunkami pogodowymi jest zapisanie naszego przejazdu jako wyzwanie i wysłanie znajomym lub udostępnienie go publicznie dla reszty graczy. Kiedy ktoś przyjmie wyzwanie, nasz samochód będzie jednym z uczestników wyścigu [coś a la Ghost Replay], a nasz konkurent zobaczy dokładnie te same warunki na trasie, które mieliśmy my - dotyczy to również unikalnej struktury nieba, która również jest generowana na bieżąco i raczej wątpliwym jest, by powtarzała się za często. Każdy z naszych wyścigów będzie zapisywany w historii, więc obojętnie który wybierzemy, będziemy mogli z niego uczynić wyzwanie. Odnośnie akcesoriów i kontrolerów, Driveclub (PS4) będzie posiadał dosyć potężne wibracje symulujące te przekładane na kierownicę podczas wyścigu, ale jeśli będziemy chcieli, będziemy mogli zmodyfikować ich siłę i częstotliwość występowania w opcjach gry. Również kierownice, które mają dostawkę w postaci osobnej gałki skrzyni biegów mogą nie być wspierane, bowiem większość samochodów występujących w grze to supersamochody, których liczba biegów wykracza poza wybieralne za pomocą gałki, którą poruszamy się w płaszczyźnie przypominającą literę H. Dlatego najrozsądniejszym wyborem będzie zakup kierownicy, która posiada manetki lub jazda z automatyczną skrzynią biegów. http://www.pssite.com/news-35811-driveclub_obiecuje_niepowtarzalne_efekty_pogodowe_i_kusi_wyzwaniami.html
Opublikowano 28 sierpnia 201410 l Zagrajcie w DRIVECLUB przed premierą! Za stery najpotężniejszych samochodów zasiądziecie już w najbliższą sobotę, podczas Dnia AMG w Stacji Mercedes w Warszawie. Fani czterech kółek nie będą zawiedzeni - wśród przewidzianych atrakcji odbędzie się przedpremierowy pokaz S 63 AMG Coupe! https://www.facebook.com/PlayStationPolska/photos/a.214096465324519.52993.205010466233119/731502540250573/?type=1 Niech ktoś idzie i sprawdzi czy jest na co czekać Edytowane 28 sierpnia 201410 l przez Moldar
Opublikowano 28 sierpnia 201410 l Pierwsi gracze już testują bete DriveClub! Pierwsi gracze już sprawdzają betę DriveClub. Jak się do niej dostać? Niestety program wstępnego testowania nowych wyścigów jest póki co niejasny - jeśli wierzyć sygnałom od graczy (m.in. z forum NeoGaf) SCE po prostu losowo wysyła zaproszenia właścicielom PlayStation 4, którzy wyrażali wcześniej zainteresowanie DriveClub.Jeden z graczy opublikował zrzut ekranu, który przedstawia pobieranie "CUPCAKE" - taką nazwę kodową ma mieć próbna wersja kodu DriveClub. http://m.ppe.pl/news-30609-pierwsi_gracze_juz_testuja_bete_driveclub_.html ktoś słyszał coś o becie?
Opublikowano 30 sierpnia 201410 l troche screenów z bety: tutaj całość http://imgur.com/a/LpwlC niektóre wyglądają tak sobie, ale są cykane przez testerów podoba mi sie system uszkodzeń, nie jest jednorodny, mamy pojęczyny, otarcia, wgniecenia gameplay w 720p, fajnie wyglądają tu przemieszczające sie przez trase odłamki http://www.dailymotion.com/video/x24uzxk_videogames http://www.gamersyde.com/game_videos_2662_en.html wszystkie gameplayue w jednym miejscu Edytowane 30 sierpnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 30 sierpnia 201410 l co do dynamicznej pogody to będzie w DLC do końca roku czy coś sie zmieniło?
Opublikowano 30 sierpnia 201410 l A mozna gdzies przeczytac jakies opinie na temat bety, czy poki co jest embargo? Jestem mocno ciekawy, co ludzie sadza o gameplay'u...
Opublikowano 30 sierpnia 201410 l co do dynamicznej pogody to będzie w DLC do końca roku czy coś sie zmieniło?Będzie w patchu, nie podali daty premiery.
Opublikowano 30 sierpnia 201410 l z tego co doczytałem beta ma wyłączony AA, to co widzieliśmy na Gamescon i E3 był on widoczki z bety, a może to real life Edytowane 30 sierpnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 31 sierpnia 201410 l od 3 minuty hmm też wam coś nie pasuje z tym gameplayem? Edytowane 31 sierpnia 201410 l przez Fanek
Opublikowano 31 sierpnia 201410 l Że zaliczył wywrotkę, restart, wszystkie możliwe pobocza i wygrał bez problemu?
Opublikowano 31 sierpnia 201410 l Fanek to nie są screeny, nie wiem czy to wiesz czy nie bo nie wynika to z Twojego postu.
Opublikowano 31 sierpnia 201410 l Śliczny ten driveclub, ale najważniejsza rzecz, czyli model jazdy, na filmikach wygląda na mega kartonowy. Do tego te respawny po wyjeżdżaniu poza trasę, ciekawe jak to wyjdzie wszystko w praniu. Jak na razie wielka niewiadoma.
Opublikowano 31 sierpnia 201410 l Fanek to nie są screeny, nie wiem czy to wiesz czy nie bo nie wynika to z Twojego postu. why so serious to real world wiem temu gameplayowi z bety sporo brakuje do tego co widzieliśmy wcześniej na materiałach, to mnie troche martwi, chyba że jest to wczesna wersja bety lub jak napisał mi Magik, takie są uroki gier ze zmienną porą dnia/pogody, jest znacznie mniej refleksów, odblasków, ale patrząc z drugiej strony bez deszczu czy wody nie mają sie od czego odbijać może wyolbrzymiam, na gafie przeczytałem też, że beta ma wyłączony AA
Opublikowano 31 sierpnia 201410 l Beta nie ma za zadanie powalać grafiką, uważam że to dość wczesny build, a to studio ma to do siebie że wersje demonstracyjne różniły się znacząco od finalnego produktu Sam gameplay jest bardziej niż zadowalający, wydaje się że będzie bardziej wymagający niż PGR, czy Horizon 2
Opublikowano 1 września 201410 l Krótkie wrażenia z bety znalezione na gafie: - Image quality and AA is not an issue. This is playing the beta on a 50" Panasonic Plasma that has been calibrated (though I have sharpness up to 15). Aliasing is definitely visable, but it's not distracting and is barely noticeable while racing.- Gameplay really is fantastic. I've played a lot of racing games. From Burnout, PGR, Need For Speed series, Motorstorm, Gran Turismo, Forza (though not the Horizon series) and more. The car handling feels semi realistic, so a mix or realism and PGR style arcade, though I think it leans more towards realism.- Plenty of content/events/challenges. I'm not going into details on these, you'll have to wait until release.- Graphically it is the best racing game I've played (haven't played PC racing games). At first I didn't think it looked that great, but then you keep racing and it just hits you. It's stunning, and just feels so rich. The environments just feel like they've had so much attention and it really brings the races to life. I haven't really experienced this before, it's just very dense. Motion blur is really well implemented, it doesn't feel distracting at all.- Sound quality is obviously amazing.- There is no rubber banding. Though the AI does remind me of Motorstorm in how aggressive the other drivers can be. No mercy here. I filmiki: https://www.youtube.com/watch?v=M7IRVOCJB2k https://www.youtube.com/watch?v=F5N4oqkUhjA https://www.youtube.com/watch?v=VH9N_6t1o9c https://www.youtube.com/watch?v=q2jMzWAIZSg Gify Edytowane 1 września 201410 l przez SzczurekPB
Opublikowano 1 września 201410 l Beta wygląda FATALNIE, WTF ??? Model jazdy jakby z Ridge Racer na PS3. Może tylko dla mnie gify wyglądają o niebo lepiej od filmików z tej bety.
Opublikowano 1 września 201410 l Fatalna to jest jakość filmików na youtube, a nie wygląd bety. Tutaj są do ściągnięcia w dobrej jakości: https://mega.co.nz/#!zx8x3TxR!t_0padg35VE-dK8tBrlqs8_htpR98eEpSZpFAB7rIes
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.