Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

te dzisiejsze gameplaye powalają, graficznie jest jednak bardzo dobrze

 

bandipur_maser2.png

fireworks.png

bandipur.png

Edytowane przez Fanek
Opublikowano (edytowane)

Ja jestem innego zdania, grę widziałem na żywo, wygląda ładnie ale nie powala, co prawda nie widziałem deszczu a jedynie te fragmenty którymi wszyscy się tu podniecają. Jest dobrze i tyle, osobiście od obu konsola oczekuje czegoś więcej.

Edytowane przez Soul
Opublikowano

 

Niemiecki producent samochodów ogłosił dziś, że w związku ze współpracą niemieckiej firmy z Sony Computer Entertainment, odbędzie się seria wydarzeń i konkursów, aby celebrować premierę Driveclub (PS4) na PlayStation 4 oraz debiut Mercedesa AMG GT. Maszynka ta będzie dostępna wyłącznie w grze Evolution Studios.

Konkurs będzie polegał na stworzeniu klubu i rywalizację z innymi poprzez Facebooka, Google+ i Twittera. Wymagał będzie ukończenia z jak najlepszym wynikiem serii wyzwań związanych z markami Mecedes-Benz oraz PlayStation.

Aby wygrać, członkowie klubu będą musieli połączyć siły, aby zwyciężyć w jak największej liczbie wspomnianych zadań, jednocześnie kreując najdłuższą możliwą linię ogólnoświatowych połączeń. (za pomocą mediów socjalnych). Każdy członek klubu, który wygra rywalizację, otrzyma PlayStation 4 wraz z kopią gry Driveclub (PS4)

Dodatkowo, zainteresowani będą mogli wypróbować grę na specjalnych stanowiskach, w wybranych salonach Mercedesa oraz organizowanych przez firmę imprezach oraz targach zewnętrznych.

Z informacji prasowej wynika też, ze Driveclub będzie zawierał także inne modele Mercedesa takie jak:  A 45 AMG, CLA 45 AMG, C 63 AMG Coupe Black Series, SL 65 AMG i SLS AMG Coupe Black Series

Na koniec dostaliśmy 4 piękne zdjęcia, pokazujące wyścigowego Mercedesa w akcji.

http://www.pssite.com/news-36093-konkurs_mercedesa_i_sony_z_okazji_premiery_driveclub.html

Opublikowano (edytowane)

Hands-On

 

http://www.eurogamer.net/articles/digitalfoundry-2014-hands-on-with-driveclub

 

It's a classic trade-off; one in favour of visual integrity over performance, putting the PS4's horsepower to use in different ways. Systems for depth-of-field, the lighting model and reflections have all been upgraded, alongside the eventual arrival of a weather system (coming after launch). But a drive through an overcast Scotland track in a Mercedes SLS screams aloud the team's proudest achievement.

"It's the whole dynamic nature of the game. Nothing's baked, nothing's faked. We run everything real-time, and some of the demonstrations I've done you can speed the time-of-day to up to 500 times and see all the clouds roll by," Perkins continues. "We've got a fully volumetric cloud system. You play the same track 20 times in a row and you'll get a different sunset every time. It all feeds back, and because of the atmospherics and the draw distances it's all mixed in - from the cars to the roads to the mountains to the skies."

 

 

 

From a direct digital feed of Sony's live Gamescom demo, it's a convincing, constant 30fps for the Scotland and Norway stages. And thankfully there are no frame-pacing issues to speak of, nor tearing during the PS4-driven gameplay. Save for the introduction of tearing during a debug 'orbital' mode towards the demo's end, it's a perfectly locked experience during regular gameplay.

 

To achieve DriveClub's consistency in lighting, reflections and effects across the world, a materials-based system is in place across all cars and tracks. Every surface is built to reflect light according to real-life values;

"We developed our own system for actually capturing surface data. You find that around the cars and throughout the world as well," Perkins explains. "And then, of course, we've got highly detailed information on the manufacturers. Wherever we can we've used the data actually used to build the cars. So CAD data in particular, [it's as] as good as the engineers have."

 

 

 

"We'll be adding things like screen-space effects to actually get all the water droplets on the screen. We'll get the wind-screen wipers working [too], that'll have a full simulation pass so that you get proper droplets," Perkins explains, using his own, private debug build to demonstrate. "It's all modelled. Because of the atmospherics system, everything has to be modelled. It all sits in and writes at the same level. It's one of those things that's really subtle and helps tie it all in."

 

 

 

The game's 1080p resolution is put to effective use too, producing one of the cleanest grades of image quality on PS4. And yet Evolution isn't content to leave it there, backing this full HD setup with an excess of techniques to tackle aliasing from every angle. Asked what anti-aliasing is fit for purpose in this case, DriveClub takes a no-compromise approach.

"It's a mixture. There's a pixel-based system that we're using, there's a temporal-based system, there's FXAA and there's actually a material-based system as well. We've only got four systems in place and we've got another for the key points that we don't quite hit. We obsess about the small details, so we're getting another one to go on top of that, to get on top of the very final image quality issues."

Asked if all these added passes for anti-aliasing add to the game's overall controller latency, Perkins quells the concern: "Everything needs to be immediate and direct for the player. We do everything as quickly as we can, because we want to get that across at 30 frames a second."

 

Edytowane przez eX4cT_PL
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

widze, że masz chyba to samo co ja jakiś czas temu, chodzisz w kółko i oglądasz stare gameplaye :)

mi troche przeszło teraz, ogrywam już z miesiąc NFS Rivals, katuje platyne, czasami już mnie wq niektóre wyścigi

skończe to i chyba zrobie sobie troche przerwy od ścigałek

 

lista pierwszych 35 aut

 

cwyhDnO.jpg

Edytowane przez Fanek
Opublikowano

Mam nadzieję, że nie uświadczymy żadnych american muscle i innych zapychaczy w dormie pickupów czy vanów. Takie wehikuły nadają się co najwyżej do gier, w których auta się kolekcjonuje a nie jeździ nimi. Szkoda japończyków, ale skoro mają się pojawić w dlc, to nie będę szlochał długo.

Opublikowano

Tutaj szutrów nie będzie, więc 206 to raczej ciekawostka dla paru graczy w takiej grze. A propos tego, co napisałeś - życzyłbym sobie i Wam wszystkim, aby Evolution wróciło do szutrów po zakończeniu developingu DC.

Opublikowano

Spodziewam się, że po DC wrócą do Motorstorm. Niestety licencji wrc nie mają, więc z Dirtem raczej przepychać się nie będą. A swoją niszę Motorstormem wypełnią idealnie. Chyba, że Sony zapędzi ich do kolejnego Wipeouta.

Opublikowano (edytowane)

Evolution zaprezentowało kalendarz dodatków do Driveclub, a w nim między innymi 9 darmowych samochodów i 11 darmowych tras:

 

NGwvDZA.jpg

 

http://blog.eu.playstation.com/2014/09/10/driveclub-season-pass-free-dlc-plan-detailed/

 

To już trzecia gra od Sony, która daje mapy za darmo. Mam nadzieję, że trend się utrzyma ;)

Edytowane przez SzczurekPB
  • Plusik 3
Opublikowano

Pewnie będą robić na przemian u nas za oknem deszcze to dadzą słoneczną a w wakacje deszcz i śnieg dlc.

Opublikowano

jak dobrze rozumiem za niektóre dodatki trzeba będzie dodatkowo płacić?

czy beda one do pobrania dla osób, które opłacają ps+ ?

a te za free całkowicie za free

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...