Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

dzis 3 nowe trasy :) czekam niecierpliwie tym bardziej, ze evo z tego co sie orientuje nawet nie dal ich zajawki w postaci chociazby jednej foty

Opublikowano

bo dodanie nowych tras i aut, ktore pewnie i tak juz byly od jakiegos czasu gotowe(a najpewniej projektowano je rownolegle do podstawowej zawartosci gry) jest latwiejsze niz naprawienie czegos co nawet swego czasu ich dyrektor pisal ze nie maja pojecia czemu nie dziala

Opublikowano

 

Evolution Studios po wcześniejszych zapowiedział wypuściło łatkę do Driveclub (PS4) oznaczoną wersją 1.07. Co nowego poza trybem Photo doszło do gry?

Dosyć sporo, poniżej lista nowości i zmian.

  • Dodano tryb Photo By go aktywować w trakcie gry wciśnij prawą część touch pada.
  • Dodano 3 nowe trasy włącznie z wersją odwróconą: Yedapalli w Indiach, Los Pelambres w Chile i Wester Ross w Szkocji.
  • Dodano wsparcie dla darmowego DLC w postaci pojazdów Renault DeZir DRIVECLUB™ Edition i BMW M5, 2013
  • Dodano wsparcie dla darmowego DLC Ignition Expansion Pack, które zawiera co następujące; 5 samochodów: W Motors Lykan Hypersport, Caterham SP/ 300.R, KTM X-Bow R, BMW M4, Renault Twin'Run Concept. Oprócz tego 11 eventów i 5 trofeów.
  • DLC The Photo-Finish Tour Pack dodaje 11 eventów i 5 trofeów
  • Zmiany w karnach za ścinanie zakrętów i kolizji.
  • Poprawki w funkcjonalności ogłoszeń serwera.
  • Dodano opcję ręcznego reetu samochodu na tor (lewa strona touch pada).
  • Dodano opcję podejrzenia tego, co odblokowaliśmy w klubie.
  • Integracja graczy i klubowych kart w opcjach menu.
  • Dodano opcję ukrycia wyników gracza po wyścigu.
  • Dodano listę najnowszych klubów w adresatach wyzwań.
  • Dodano opcjęwyszukiwania nazwy klubu w trakcie wysyłania wyzwań.
  • Mnóstwo poprawek błędów, wydajności i użytkowania gry.

 

http://www.pssite.com/news-37825-tryb_photo_w_driveclub_juz_dostepny__jakie_nowosci_w_latce_.html

Opublikowano
  • Dodano listę najnowszych klubów w adresatach wyzwań.
  • Dodano opcjęwyszukiwania nazwy klubu w trakcie wysyłania wyzwań.

ale wyzwania dalej nie działają? sprawdzi ktoś, o 18 dopiero w domu bede

Opublikowano

gaf juz pisze ze sie nie da :P :P

 

przy okazji standardowo w trybach foto czy to gran turismo, forza czy teraz driveclub - gotowa fota ma podbite AA i ogolna jakosc (góra z share, dol obroniony po photo mode)

 

driveclubnormalcaaynnouwj.png

driveclubphoto2caaynrwu93.png

Opublikowano

nowe trasy bez szalu, zakladka wyzwan dalej nie dziala, za to super szybko wczytuje wszystkie rankingi i rzuca na tor zadania do pobicia dosc regularnie, photo mode super choc bajeru ze nie mozna tak wysoko do gory podniesc kamery nie wybacze

Opublikowano

Dostłem DriveClub do konsoli i szczerze to nie spodziewałem się, że mi się to spodoba bo w wyścigi za bardzo nie grywam. Poprzednia generacja pod tym względem mnie zawiodła cholernie i tylko w Wipeouta HD pograłem dłużej (jeszcze Burnouta miło wspominam a resztę ogrywałem dosłownie chwile). Ograłem kilka wyścigów, zdobyłem 9 level i strasznie mi się to podoba :) Dawno nie grałem w wyścigi w których zwykła jazda sprawia mi taką przyjemność. Czuję się jak w czasach gdzie odpalałem pierwsze Gran Turismo na PSX'a cieszą mordę, że wszystkie samochody wyglądają tak realistycznie :P 

 

Fajnie, że trasy to nie ciągle te same prawdziwe tory tylko coś co jest tak za(pipi)iste, że aż mnie trzęsie że to nie prawdziwe i nigdy nie przejadę się tymi ulicami. Wożę dupę zeby tylko patrzeć na milion drzew i ciesze się, że samochody się tak super prowadzi. Online mam w (pipi)e (w każdej grze) ale skoro to taka niby ważna część tej gry to może sprawdzę jak serwery wstaną :) Miałem DC potraktować jak marny bonus do konsoli a zapowiada się, że troche godzin na torach spędzę :)

  • Plusik 1
Opublikowano

pojezdziliśmy z 1h multi i ciężko powiedzieć o drastycznej poprawie, może czasami szybciej szykuje, sama rozgrywka już sprawniej chodzi, ale po 3 czy 4 wyścigach nastąpił drop

kary za kolizje w multi dalej zdaje sie nie działają

Opublikowano

w multi zdecyowanie ciezej zrobic baczka jak ktos w nas uderzy - teraz nasze auto jakby przyspawane do jezdni jest przy kolizji z przeciwnikiem i dalej jedzie twardo przed siebie :P

Opublikowano

w multi zdecyowanie ciezej zrobic baczka jak ktos w nas uderzy - teraz nasze auto jakby przyspawane do jezdni jest przy kolizji z przeciwnikiem i dalej jedzie twardo przed siebie :P

Tego się najbardziej obawiałem.

Ciężko było to fakt, ale tak zazwyczaj się kończą tego typu manewry na torze i trzeba było jeździć ostrożnie, wyprzedzać na łatwiejszych odcinkach. Nie wiem czy to co zrobili teraz to taka dobra decyzja, sam nie mam możliwości sprawdzenia, ale z powyższego opisu to na myśl przychodzi mi seria GT i jazda z AI, które w żaden sposób nie daje się zepchnąć ze swoich szyn...jeśli tak teraz wygląda multi w DC, to Evo, proszę, nie słuchajcie więcej graczy :D

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...