Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

na dzien dobry zwracaj uwage na flagi przy zakretach - zielone to lekkie zakrety(czesto do pokonania na full gazie) zolte srednie, a czerwone ostre, przy eventach gdzie masz do wyboru fury zerknij na leaderbordy by zobaczyc na jakich furach wykrecane byly najlepsze czasy 

Opublikowano (edytowane)

tor_jazdy.jpg

 

 

 

  • -wchodzenia w zakręty od zewnętrznej, dojeżdżania do szczytu zakrętu, a następnie ponownego powrotu do zewnętrznej zakrętu;
  • -wykorzystywania każdego dostępnego centymetra toru;
  • -pokonywania serii zakrętów tak, aby mięć jak najwyższą prędkość na wyjściu z ostatniego zakrętu w serii, co w praktyce oznacza, że w pierwszy zakręt w serii lepiej wjechać raczej wolniej, niż raczej szybciej;
  • -prostowania zakrętów w maksymalnym stopniu - czasami istnieje możliwość pokonania szykany lub następujących po sobie zakrętów przejeżdżając po prostu przez ich środek niemalże w linii prostej.
  • -unikania poślizgu - jeśli wydaje ci się, że jedziesz idealnym torem jazdy, a gokart mimo wszystko uślizguje się spróbuj pokonać zakręt trochę szerzej - łagodniejszym łukiem; lepiej nadrobić nieco drogi, ale wyjechać z zakrętu z większą prędkością.
Edytowane przez REZOK
  • Plusik 2
Opublikowano

Może jeśli mam dać jedną radę to od razu teraz zmień ustawienia skrzyni biegów z Automat na Manual i ucz się grać na manualu. Zaczynając grę w ten sposób będziesz osiągał lepsze wyniki.

 

Lepiej zacząć od razu niż wyrobić sobie leniwy odruch jazdy na automacie a potem cierpieć w trakcie tej zmiany. Jazda na manualnej skrzyni daje więcej ogólnej radochy. 

Opublikowano

<p>

 

tor_jazdy.jpg

 

 

 

  • -wchodzenia w zakręty od zewnętrznej, dojeżdżania do szczytu zakrętu, a następnie ponownego powrotu do zewnętrznej zakrętu;
  • -wykorzystywania każdego dostępnego centymetra toru;
  • -pokonywania serii zakrętów tak, aby mięć jak najwyższą prędkość na wyjściu z ostatniego zakrętu w serii, co w praktyce oznacza, że w pierwszy zakręt w serii lepiej wjechać raczej wolniej, niż raczej szybciej;
  • -prostowania zakrętów w maksymalnym stopniu - czasami istnieje możliwość pokonania szykany lub następujących po sobie zakrętów przejeżdżając po prostu przez ich środek niemalże w linii prostej.
  • -unikania poślizgu - jeśli wydaje ci się, że jedziesz idealnym torem jazdy, a gokart mimo wszystko uślizguje się spróbuj pokonać zakręt trochę szerzej - łagodniejszym łukiem; lepiej nadrobić nieco drogi, ale wyjechać z zakrętu z większą prędkością.
Owszem do DriveCluba tez to pasuje, ale to bardziej do Gran Turismo czy Forzy 5 sie tyczy, w DriveClubie często pół sekundowe wciśnięcie ręcznego przy 220km/h pozwala sie złożyć w zakręt lepiej niz najperfekcyjbiej wykonane wejście książkowe w zakręt.

Może jeśli mam dać jedną radę to od razu teraz zmień ustawienia skrzyni biegów z Automat na Manual i ucz się grać na manualu. Zaczynając grę w ten sposób będziesz osiągał lepsze wyniki.

 

Lepiej zacząć od razu niż wyrobić sobie leniwy odruch jazdy na automacie a potem cierpieć w trakcie tej zmiany. Jazda na manualnej skrzyni daje więcej ogólnej radochy.

Tu sie nie zgodzę, gra jest na tyle skillowa i szybka ze dla początkującego ustawienie manuala bedzie powodowało frustracje widząc 20s strat do pierwszego miejsca obecnych tu magików.
Opublikowano

Wbiłem 15 level i już na tym etapie śmiało mogę powiedzieć, że to moim zdaniem wyścigi co najmniej tak samo dobre jak gt4 czy pgr 4. Myślę, że już około 10 godzin nabite w tour i kilka wyścigów online. Mimo tych długich godzin w tourze dopiero ukończyłem rookie, bo chciałem wbić wszystkie gwiazdki na 100%. Gameplay i model jazdy bardzo mi pasuje. Najlepsze jest to, że gra nie wybacza błędów i wymaga perfekcji aby pobijać najlepsze czasy (cholera, nie wiem jak Wy to robicie, wydaje mi się, że osiągnąłem dobry czas, patrzę na leaderboards i co najmniej brakuje mi do Was jakieś 8 sekund), przez to tytuł jest niesamowicie "replayable". I na takie wyścigi właśnie czekałem. Jest pięknie. A przede mną jeszcze multiplayer, mam nadzieję, że jakiś fajny klubik i wyzwania.

 

Norwegia w deszczu i szczęka opada.

Opublikowano (edytowane)

Może jeśli mam dać jedną radę to od razu teraz zmień ustawienia skrzyni biegów z Automat na Manual i ucz się grać na manualu. Zaczynając grę w ten sposób będziesz osiągał lepsze wyniki.

 

Lepiej zacząć od razu niż wyrobić sobie leniwy odruch jazdy na automacie a potem cierpieć w trakcie tej zmiany. Jazda na manualnej skrzyni daje więcej ogólnej radochy.

Pytanie do wymiataczy. Jeździcie na manualu? W drifcie to rozumiem i sam jeżdżę by na wyższych obrotach wóz utrzymywać. W normalnych wyścigach jakoś poprawy czasów nie zauważam a zbijanie biegów ręcznie przy manualu powoduje że skrzynia czasami wariuje i tak się jeździć nie da. Edytowane przez Łebi
Opublikowano (edytowane)

Z początku śmigałem na automacie, od niedawna zacząłem szuflować biegami na manualu. Strasznie ciężko jest się przestawić ale fajnie jak się jedzie za własnym duszkiem najlepszego czasu to widać od razu gdzie na manualnej skrzyni zyskuje się przewagę zwłaszcza na podjazdach. Tak samo łatwiej jest przeciągnąć poślizg tam gdzie automat się dławi. Tak na moje oko jestem w stanie poprawić swój czas o jakieś 3 do 5 sekund teraz. Nawet czasami nie trzeba używać hamulca wystarczy puścić gaz i zrzucić bieg. Przejazd przez zakręt jest wówczas płynniejszy. No sam start jest zdecydowanie lepszy. Ducha zostawiam już na starcie. Szkoda że tak późno zacząłem uczyć się manualnej skrzyni. 

Edytowane przez ussr
Opublikowano

Teraz już przeciągam, ale wrzucam bieg zanim ten osiągnie maksymalne obroty, czyli zanim zacznie wyć bo auto musi mieć nie przerwany rozpęd. Jeśli jadąc na 4 biegu auto zacznie wyć to znaczy że już się nie rozpędza na tym biegu i pora zmienić na 5. Dlatego trzeba wyczuć ten moment aby nie przerywać rozpędu auta poprzez przerwę pomiędzy 4 a 5 biegiem.

 

Tak bym to najlepiej opisał. 

Opublikowano

choc nie ukrywam ze z powodu tego ze zdecydowanie najbardziej oddaje uczucie pedu przy szybszych furach trudniej o dobry czas niz na kamerze zza samochodu

Opublikowano (edytowane)

choc nie ukrywam ze z powodu tego ze zdecydowanie najbardziej oddaje uczucie pedu przy szybszych furach trudniej o dobry czas niz na kamerze zza samochodu

to prawda, to nie płakajcie później że macie tyle sekund strat do liderów  :sorcerer:

Edytowane przez eX4cT_PL
Opublikowano

Mi ciężko jest wyczuć furę jak kamera jest ustawiona na widok samochodu. Jakiś inny model jazdy się robi

kwestia wprawy, ja w samochodówki na widoku z za samochodu gram jesli gra ma 30fps, przy 60fpsach tylko kokpit.

DriveClub natomiast ma najlepsze "czucie" samochodu na widoku z za samochodu z jakim mialem styczność w moim życiu.

Opublikowano

Chciałem obczaić manualną zmianę biegów, ale jak zobaczyłem, że nie można ustawić biegów na lewej gałce (góra-wyższy bieg, dół-niższy) to dałem sobie siana.

Gram na automacie i z wyników jestem zadowolony :)

Manual miałby sens na kierze, na padzie w moim przypadku za dużo klawiszologi na same ręce.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...