Gość kufir Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Kary za wyjechanie poza tor znowu straszne male, teraz wszyscy bede skracac zakrety po szutrze i piachu. Czy gra znowu stal sie latwiejsza po tej late ? Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 (edytowane) macie wrażenie, że grafika dostała lekkiego boosta? czy sobie ubzdurałem w dużym deszczu zauważyłem, że konsola głośniej pracuje, wiec chyba coś zmienili sam model jazdy chyba coś zmienili też, te auto na aktualnym wyzwaniu prowadzi mi sie dziś jakoś lepiej, nie rzuca nim tak po drodze to tak po 15min testów kolory wydają sie bardziej żywe Edytowane 16 marca 2015 przez Fanek Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Ja po uruchomieniu gry tez zwróciłem na to uwagę, jakby wiecej szczegółów, wiecej kontrastów. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Ponoć dodali jakiś efekt gorącego powietrza. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Grafika jest identyczna jesli nie ladniejsza. Garace powietrze wystepuje np. w Indiach o 14 gdy nie ma opadow i jest sucho. Wyglada fajnie ale bez zachwytow. Gra w moim odczuciu znowu stala sie latwiejsza, dla wiekszosc niestety pewnie beardziej przez to grywalna... Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 jezu jaki efekt placebo grafy na bank nie ruszali, czemu niby latwiejsza? kary za zderzenia z banda wrocily przeciez, jakiejkolwiek roznicy w prowadzeniu tez nie odczuwam Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Jest łatwiej i to sporo, z poboczami zrobili to co wczesniej z bandami, gra znowu wybacza więcej błędów. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 czyli co - bandy przywrocili ale znowu mozna latwiej i beztrosko scinac? Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Czy nikt u nich nie testuje tej gry ? Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 testuja za kazdym razem, to jest szukanie balansu pomiedzy rozgrywka stricte dla wymiataczy, a taka co by maksymalnie jarala przy okazji januszy Cytuj
wet_willy 2 166 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 I nich nie maja od tego mudzinow ktorzy robia to za darmo Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Bandy nadal zwalniaja za malo, do tego pobocze przez pierwsa sekunde nie zwalnie WCALE! Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 bandy nie zwalniaja jak dawniej ale znowu zwalniaja co jest dobrym posunieciem, az tak sie nie traci ale traci przy czystym przejezdzie rywala z poboczem jest teraz tak jak piszesz, przez chwilowe najechanie nic sie nie dzieje, dopiero po chwili ostro hamuje, to jest te stopniowe hamowanie o ktorym pisali w notce przed patchem, niestety te chwilowe nie tracenie predkosci choc w pewnym sensie realne to niestety moze stwarzac sytuacje ze w pewnych momentach i odcinkach tras moze byc nagmiennie wykorzystywane Cytuj
Gość kufir Opublikowano 16 marca 2015 Opublikowano 16 marca 2015 Robia gre celowo coraz latwiejsza aby gralo jak najwiecej ludzi i juz prawie mamy Need For Speeda. Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 Zrobiło się bardziej "rajdowo" nawet mi sie to podoba bo jeżdząc z kierownicy miałem często niedokładności z braku dobrej widoczności a teraz nie jest to tak karane. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 Widok z kierownicy jest super ale malo widac drogi niestety. Dlatego w moim odczuciu jedyny sluszny widok na ktorym nie traci sie smaczkow graficznych w postaci kropel deszczu na szybkie to kamera "zza szyby" Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 No FPS jest śliczny ale mało widoczny. Najprzyjemniej w tym trybie grało się w dwie części Shifta. Mogliby nieco to zmienić. Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 czysty szot z replaya co będzie w DC2 strach się bać. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 mi ostatnio przegladajac rozne fora lekko stanal na tej focie - poziom detali gdzie nawet tyl przewroconego znaku odbija otoczenie i metalowa rurke to abstrakcja 4 Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 Nie ma co narzekać na widok z kierownicy, zacisnąć poślady i jeżdzić. W lutym zająłem 7 miejsce w wyzwaniach i wszystkie przejazdy z kierownicy, a co do kropli deszczu to chyba najlepszy efekt daje jak są zamiatane przez wycieraczki a nie spływają spokojnie po całym ekranie Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 (edytowane) Ja bym je usunal z kamery tpp albo dal opcje. Chce/nie chce. Edytowane 17 marca 2015 przez KoBik Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 srednio im wyszly te powtorki, do serii gt jeszcze daleka droga, przede wszystkim w wiekszosci tras fatalnie i calkowicie nie widowiskowo dobrano kamere z widoku z trasy, az sie prosilo o lepsze ujecia, podobnie jak bardziej dynamiczny montaz calosci - widac ze replaye wyszly dzieki community po premierze, a nie jak z deszczem nad ktorym tak dlugo pracowali jeszcze przed premiera 1 Cytuj
II KoBik II 2 635 Opublikowano 17 marca 2015 Opublikowano 17 marca 2015 Tez sie zawiodlem. Na trailerach mialy wiecej dynamiki, filtrow itd. Cytuj
Gość kufir Opublikowano 18 marca 2015 Opublikowano 18 marca 2015 Powtórki nie są złe, od takie miłe urozmaicenie. Natomiast ciągle ta gra staje sie latwiejsza. Jeszcze jeden patch góra dwa i bedziemy mieli Need For Speeda, a moze nawet pokusza się o auto pilota... Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 18 marca 2015 Opublikowano 18 marca 2015 Nie przesadzajmy, jak by była taka prosta to nie było by takich różnic w forumowych wyzwaniach. 2 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.