Daffy 10 564 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 To prawda, ale najwazniejsza osoba czyli Game Director PGRa jest chyba Game Directorem DriveCluba(mogę się mylić) Rustchynsky nigdy nie byl w Bizzare, od lat siedzi w Evo, do Evo poszedl Lead Designer z Bizzare Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 (edytowane) I ten gość z Bizarre chyba nie miał zbyt dużego udziału przy tworzeniu gry, bo w creditsach jest dopiero w rubryce "podziękowania" Edytowane 31 października 2014 przez SzczurekPB Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Serio wierzycie w to, że problemem jest kod sieciowy a nie serwery SONY? Wystarczy spojrzeć na ogólne działanie PSNa i OSa PS4, przecież w tej konsoli samo wysłanie i odebranie wiadomości sprawia problemy, a PSN co chwilę leży. Prawda jest taka że japończycy nie zrobili absolutnie nic ze swoją infrastrukturą sieciową od czasów PS3...a nie sory zrobili, teraz za granie on-line trzeba płacić . Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 dziwnym trafem na ps4 gry z o wiele wiele wieksza baza graczy typu destiny, battlefield, diablo itp dziala po sieci i psn tez w tym czasie hula, nie bronie sony bo powinni wreszcie ogarnac te ciagle konserwacje i errory ale akurat serio tutaj to wina tylko i wylacznie kodu sieciowego tej gry Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 dokładnie, gdyby chodziło o to, że serwery nie wyrabiają dostawili by x-ilość, przecież DC miał być flagowym racerem PS4 Cytuj
Xymek 62 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 dziwnym trafem na ps4 gry z o wiele wiele wieksza baza graczy typu destiny, battlefield, diablo itp dziala po sieci i psn tez w tym czasie hula, nie bronie sony bo powinni wreszcie ogarnac te ciagle konserwacje i errory ale akurat serio tutaj to wina tylko i wylacznie kodu sieciowego tej gry Odpowiedź jest bardzo prosta, Destiny, Diablo i Battlefield nie korzystają z infrastruktury serwerowej SONY tylko mają swoje własne dedykowane serwery. 1 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 (edytowane) dziwnym trafem na ps4 gry z o wiele wiele wieksza baza graczy typu destiny, battlefield, diablo itp dziala po sieci i psn tez w tym czasie hula, nie bronie sony bo powinni wreszcie ogarnac te ciagle konserwacje i errory ale akurat serio tutaj to wina tylko i wylacznie kodu sieciowego tej gry ale destiny nie chodzi na serwerach sony przecież edit. xymek już wyjaśnił Edytowane 31 października 2014 przez _Be_ Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 no to np shadow fall, juz poszlo 3mln sztuk, obstawiam w ciemno, ze byly okresy ze zamieszanie na serwerach w multi bylo wieksze niz w DC Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Ta gra jest naprawdę świetna i ma OGROMNY potencjał. Model jazdy jest zarąbisty (jak tylko w miarę nauczymy się grać). Grafika wypala gałki i mimo, że trzeba skupić się na trasie i nie oglądać zbytnio widoków, to kątem oka widzimy te piękne detale w tle... Tytuł stworzony przede wszystkim pod multi i zdobywanie tych gwiazdek w singlu to tylko przygotowanie do prawdziwej jazdy. Niestety w tym momencie serce gry jest w pełni niesprawne i nie dziwię się HIVowi i jego ocenie w nowym PE. E tam nie znacie sie, chlopaki w CW piszą co innego a gry na oczy nie widzieli. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 no to np shadow fall, juz poszlo 3mln sztuk, obstawiam w ciemno, ze byly okresy ze zamieszanie na serwerach w multi bylo wieksze niz w DC Niby racja, ale jednak opcjonalne multi a połączony singiel z multi w DriveClubie to być może za dużo dla sony i evolution, zresztą co tu dużo gadać, gra rok temu wróciła do drawing board więc robili jak najszybciej i być może coś zje.bali srogo w kodzie, że teraz cieżko im się wyplątać z tego a sony już pewnie troche naciskało i puscili to co mieli. Przykra sprawa, zwłaszcza, że gra sama w sobie jest dobra tak jak mówicie. Cytuj
YETI 10 988 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Ja mam nadzieję, ze Evolution jakoś to przetrwa i dostaną jeszcze szansę, bo jeżeli chodzi o gameplay, to ich gry są bardzo dobre. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 jeśli do grudnia nie ogarną aby na 100% wszystko działało ludzie nie wybaczą Cytuj
Moldar 2 249 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Niedługo będzie miesiąc, to i tak wystarczająco długo. Cóż, to może być ostatnia gra od evolution. Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Od ostatniego patcha online działa u mniej jeszcze gorzej prawie grać nie mogę, rozłącza mnie co 2 min i łączy ponownie Cytuj
danielpes5 3 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Połam płytę -postawię Ci browara Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Zniszcz grę za 200 zł, postawię Ci browara za 5 zł. Propozycja na miarę Ojca Chrzestnego Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 no to np shadow fall, juz poszlo 3mln sztuk, obstawiam w ciemno, ze byly okresy ze zamieszanie na serwerach w multi bylo wieksze niz w DC Niby racja, ale jednak opcjonalne multi a połączony singiel z multi w DriveClubie to być może za dużo dla sony i evolution, zresztą co tu dużo gadać, gra rok temu wróciła do drawing board więc robili jak najszybciej i być może coś zje.bali srogo w kodzie, że teraz cieżko im się wyplątać z tego a sony już pewnie troche naciskało i puscili to co mieli. Przykra sprawa, zwłaszcza, że gra sama w sobie jest dobra tak jak mówicie. sens jest spory w tym co piszesz ale zauwaz ze ten je.bany online w DC dziala jak chce i kiedy chce, jakby to byly serwery to bylyby dni i godziny (np wtorki 5 rano itp) gdzie dzialaloby to lepiej, a tu kompetnie nie ma reguly teoria, ze rok temu zaczeli robic ta gre od prawie zera od nowa jest bardzo realna, szczegolnie patrzac na to multi i niewyrobienie sie z taka zawartoscia w cale nie duzej grze, a poprzednie gry tego studia takich cyrkow w ogole nie mialy Cytuj
danielpes5 3 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Zniszcz grę za 200 zł, postawię Ci browara za 5 zł. Propozycja na miarę Ojca Chrzestnego Lepszy rydz niż nic więc... ? Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 właśnie pobiera mi patch 169mb, na początku nie chciało aż musiałem wymusić kilka razy zaraz stestuje czy coś poprawił Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 kolejny po wczorajszym? Cytuj
Marcin_wawa 449 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 Chyba kolejny. Ja mam co jakieś 5-10 wyścigów brak połączenia ale po chwili znowu wszystko działa. Jest poprawa wreszcie jakaś. Przez to nie mogę się oderwać od gry, bo online wciąga jak bagno. Cytuj
Fanek 668 Opublikowano 31 października 2014 Opublikowano 31 października 2014 tak wczoraj i dziś kolejny, w party graliśmy teraz z Marcinem z Hussarya, dwa wyścigi ok a na trzecim drop jest raczej po staremu, może minimalnie szybciej wyszukuje w lobby Cytuj
Masamune 152 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Wyścigi już po wyborze aut zaczynają się znacznie szybciej niż wczoraj przed patchem. Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 Włączyłem PS4 Ściągnęło patcha (znowu!) Wszedłem do online Rozegrałem jeden wyścig, bez większych problemów. Idzie ku lepszemu, szkoda że w żółwim tempie. Ale idzie. Cytuj
Daffy 10 564 Opublikowano 1 listopada 2014 Opublikowano 1 listopada 2014 to nawet nie jest zolwie tempo, dopuki nie wlacza wyzwan to dla mnie te patche to dreptanie w miejscu Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.