Daffy 10 582 Opublikowano 27 grudnia 2014 Opublikowano 27 grudnia 2014 mi np sposob naliczania punktow Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 27 grudnia 2014 Opublikowano 27 grudnia 2014 (edytowane) a co wam dokładnie w driftach nie pasuje?Zagraj w GRID to zrozumiesz co mam na myśli i jak powinno wyglądać naliczanie punktów. Edytowane 27 grudnia 2014 przez eX4cT_PL Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 27 grudnia 2014 Opublikowano 27 grudnia 2014 Haha! Venom Hot Lap 2 1:19:890 kaman! I love this game Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 jest 5 tematów DriveClub - czy można liczyć na zrobienie oddzielnego pod-działu i wrzucenie tam ich? 4 Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 28 grudnia 2014 Opublikowano 28 grudnia 2014 Popieram, wysłałem twój post jako raport ale pozytywny, myślę że w tej formie najszybciej dojdzie do Administracji. Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 29 grudnia 2014 Opublikowano 29 grudnia 2014 Panowie, wybaczcie że ostudzę wasze zapędy ale raczej nie będziemy robić osobnego sub'a dla jednego tytułu. Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 29 grudnia 2014 Opublikowano 29 grudnia 2014 tez uwazam ze dopiero przy ewentualnej kontynujacji mozna pomyslec o subforum Cytuj
darkos 4 317 Opublikowano 29 grudnia 2014 Opublikowano 29 grudnia 2014 Jeden tytuł a ma już pięć Tematów. Wchodzę do Subforum o Gran Turismo a tam zaledwie dwa na krzyż. Może porównujesz do Forzy bo tam rzeczywiście trochę tego jest więcej. Gran Turismo raptem są dwa o Piątce i Szóstce. No ale niech będzie i tak. Postaramy się nie zakładać więcej nowych. Cytuj
Kosmos 2 712 Opublikowano 29 grudnia 2014 Opublikowano 29 grudnia 2014 Kupiłem dc w steelbooku za 169 zł, stan idealny. Chyba dobra opcja prawda? Cytuj
Colin 1 974 Opublikowano 29 grudnia 2014 Opublikowano 29 grudnia 2014 Ussr jakie dwa tematy na krzyż? Chyba że skupiasz się tylko na aktywnych. Ogółem jest od zarąbania. GT to seria i ma 2 ale strony tematów. Będzie kontynuacja, rozrośnie się to pomyślimy. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 30 grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 grudnia 2014 Przerasta mnie ta gra W Tour wyścigi autami hyper to dla mnie hardkor. Szkoda, że AI jest też tak z(pipi)ane w tej grze. Wyprzedzam, jadę pierwszy by za chwilę podczas hamowania przed zakrętem - przeciwnicy na mnie powpadali. Bo przecież oni nie umieją wyminąć, tylko taranują. Beznadziejne to trochę Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Przerasta mnie ta gra W Tour wyścigi autami hyper to dla mnie hardkor. Szkoda, że AI jest też tak z(pipi)ane w tej grze. Wyprzedzam, jadę pierwszy by za chwilę podczas hamowania przed zakrętem - przeciwnicy na mnie powpadali. Bo przecież oni nie umieją wyminąć, tylko taranują. Beznadziejne to trochę Widocznie za wcześnie hamujesz, lub nie musisz w danym miejscu hamować, czasem wystarczy noga z gazu. Cytuj
Emtebe 2 554 Opublikowano 30 grudnia 2014 Autor Opublikowano 30 grudnia 2014 Co nie zmienia faktu, że AI nie ogarnia tego i zamiast omijać, to Cię taranuje. No bo jeśli bym hamował jak trzeba, to AI razem ze mną... No ale wtedy ich jazda byłaby po sznurku, czyż nie? Cytuj
REZOK 1 020 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Ej, ale oni symulują grę multiplayerową, w której grasz z randomami-chamami Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Przecież w każdej grze SI jest głupie jak but i to chyba normalne (swoją drogą ciekawe kiedy nastąpi jakiś przełom w tym aspekcie). Szczególnie to widać w grach wyścigowych. Jedyna gra, w którą grałem i którą można pochwalić w tym aspekcie to SI przeciwników w Batmanie (chyba najlepiej w Arkham City). Cytuj
Kalinho_PL 334 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 (edytowane) Co nie zmienia faktu, że AI nie ogarnia tego i zamiast omijać, to Cię taranuje. No bo jeśli bym hamował jak trzeba, to AI razem ze mną... No ale wtedy ich jazda byłaby po sznurku, czyż nie? chodź pojeździmy w realu - ja swoją bmw, a Ty swoją Zondą ( ). Wyobraź sobie, że ciśniemy po 200km/h (hehe moja beta i 200 hiehie), jedziesz mi na ogonie i przed nami pojawia się zakręt. Ja panikuję i zaczynam nagle hamować, znacznie wcześniej niż robiłem to na poprzednim okrążeniu. Jak myślisz jakbyś zareagował jadąc kilkanaście centymetrów za mną z prędkością 200km/h? Edytowane 30 grudnia 2014 przez Kalinho_PL Cytuj
GoltaR 42 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 SI nie było złe w F1 2013, ładnie hamowało, siedziało na ogonie, dla mnie było ok. Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Przecież w Driveclubie jest tak ewidoczny rubberbanding, że aż odechciewa się grać w singlu. Nieważne jak jedziesz to AI zawsze będzie tuż za tobą. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 Przecież w Driveclubie jest tak ewidoczny rubberbanding, że aż odechciewa się grać w singlu. Nieważne jak jedziesz to AI zawsze będzie tuż za tobą.5-10s przewagi to tez rubberbanding? Cytuj
Kymel 786 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 (edytowane) Cały single player to jeden wielki rubberbanding. I w życiu nie będziesz miał 10s nad drugim AI. 5-6s to jest max. Polecam sprawdzić sobie jak jeździ AI. Będą dwa warianty: a) Jeżeli na trasie zaliczymy kilka dzwonów to i tak dogonimy większość przeciwników, bo zwalniają oni aby gracz mógł ich dogonić. b) Jeżeli gramy perfect to i tak zawsze 1-2 przeciwników będzie tuż za nami i wystarczy jeden błąd i gość przed metą wystrzeli jak z procy i do końca wyścigu go nie dogonimy. Widać to też w czasach. Jeżeli raz przejedziemy wyścig z czasem, powiedzmy, 2 minuty to AI będzie miało 1.55 albo coś koło tego. Jeżeli przejedziemy ten sam wyścig z czasem 2.20 to AI będzie miało 2.15. Jest to tak ewidentne, że aż kłuje w oczy. Edytowane 30 grudnia 2014 przez Kymel Cytuj
Wooyek 1 130 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 A nie wrzucał tu ktoś jakiego info, że pracują nad patchem który ma poprawić AI? Cytuj
Daffy 10 582 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 ma byc wooyek - pisali na twitterze ze pracuja nad tym kymel tez ma racje co do tego - nie jest tak perfidnie jak w motorstormie ale jest z grubsza tak jak piszesz choc nie do konca sie zgadzam co do tego, ze obojetnie jak sie super nie jedzie to przeciwnikow sie nie zgubi - tu akurat mialem kilka wyscigow w kampanii ze super duza przewaga wygrywalem Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 30 grudnia 2014 Opublikowano 30 grudnia 2014 (edytowane) Cały single player to jeden wielki rubberbanding. I w życiu nie będziesz miał 10s nad drugim AI. 5-6s to jest max. Polecam sprawdzić sobie jak jeździ AI. Będą dwa warianty: a) Jeżeli na trasie zaliczymy kilka dzwonów to i tak dogonimy większość przeciwników, bo zwalniają oni aby gracz mógł ich dogonić. b) Jeżeli gramy perfect to i tak zawsze 1-2 przeciwników będzie tuż za nami i wystarczy jeden błąd i gość przed metą wystrzeli jak z procy i do końca wyścigu go nie dogonimy. Widać to też w czasach. Jeżeli raz przejedziemy wyścig z czasem, powiedzmy, 2 minuty to AI będzie miało 1.55 albo coś koło tego. Jeżeli przejedziemy ten sam wyścig z czasem 2.20 to AI będzie miało 2.15. Jest to tak ewidentne, że aż kłuje w oczy. Edytowane 30 grudnia 2014 przez eX4cT_PL 3 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.