Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Jeden tytuł a ma już pięć Tematów. Wchodzę do Subforum o Gran Turismo a tam zaledwie dwa na krzyż. Może porównujesz do Forzy bo tam rzeczywiście trochę tego jest więcej. Gran Turismo raptem są dwa o Piątce i Szóstce. No ale niech będzie i tak. Postaramy się nie zakładać więcej nowych. 

Opublikowano

Ussr jakie dwa tematy na krzyż? Chyba że skupiasz się tylko na aktywnych. Ogółem jest od zarąbania. GT to seria i ma 2 ale strony tematów. Będzie kontynuacja, rozrośnie się to pomyślimy.

Opublikowano

Przerasta mnie ta gra :D W Tour wyścigi autami hyper to dla mnie hardkor. Szkoda, że AI jest też tak z(pipi)ane w tej grze. Wyprzedzam, jadę pierwszy by za chwilę podczas hamowania przed zakrętem - przeciwnicy na mnie powpadali. Bo przecież oni nie umieją wyminąć, tylko taranują. Beznadziejne to trochę :/

Opublikowano

Przerasta mnie ta gra :D W Tour wyścigi autami hyper to dla mnie hardkor. Szkoda, że AI jest też tak z(pipi)ane w tej grze. Wyprzedzam, jadę pierwszy by za chwilę podczas hamowania przed zakrętem - przeciwnicy na mnie powpadali. Bo przecież oni nie umieją wyminąć, tylko taranują. Beznadziejne to trochę :/

Widocznie za wcześnie hamujesz, lub nie musisz w danym miejscu hamować, czasem wystarczy noga z gazu.
Opublikowano

Co nie zmienia faktu, że AI nie ogarnia tego i zamiast omijać, to Cię taranuje. No bo jeśli bym hamował jak trzeba, to AI razem ze mną... No ale wtedy ich jazda byłaby po sznurku, czyż nie? :)

Opublikowano

Przecież w każdej grze SI jest głupie jak but i to chyba normalne (swoją drogą ciekawe kiedy nastąpi jakiś przełom w tym aspekcie). Szczególnie to widać w grach wyścigowych. Jedyna gra, w którą grałem i którą można pochwalić w tym aspekcie to SI przeciwników w Batmanie (chyba najlepiej w Arkham City).

Opublikowano (edytowane)

Co nie zmienia faktu, że AI nie ogarnia tego i zamiast omijać, to Cię taranuje. No bo jeśli bym hamował jak trzeba, to AI razem ze mną... No ale wtedy ich jazda byłaby po sznurku, czyż nie? :)

chodź pojeździmy w realu - ja swoją bmw, a Ty swoją Zondą ( :P ). Wyobraź sobie, że ciśniemy po 200km/h (hehe moja beta i 200 hiehie), jedziesz mi na ogonie i przed nami pojawia się zakręt. Ja panikuję i zaczynam nagle hamować, znacznie wcześniej niż robiłem to na poprzednim okrążeniu. Jak myślisz jakbyś zareagował jadąc kilkanaście centymetrów za mną z prędkością 200km/h? :)

Edytowane przez Kalinho_PL
Opublikowano (edytowane)

Cały single player to jeden wielki rubberbanding. I w życiu nie będziesz miał 10s nad drugim AI. 5-6s to jest max. Polecam sprawdzić sobie jak jeździ AI. Będą dwa warianty:

a) Jeżeli na trasie zaliczymy kilka dzwonów to i tak dogonimy większość przeciwników, bo zwalniają oni aby gracz mógł ich dogonić.

b) Jeżeli gramy perfect to i tak zawsze 1-2 przeciwników będzie tuż za nami i wystarczy jeden błąd i gość przed metą wystrzeli jak z procy i do końca wyścigu go nie dogonimy.

Widać to też w czasach. Jeżeli raz przejedziemy wyścig z czasem, powiedzmy, 2 minuty to AI będzie miało 1.55 albo coś koło tego. Jeżeli przejedziemy ten sam wyścig z czasem 2.20 to AI będzie miało 2.15. Jest to tak ewidentne, że aż kłuje w oczy.

Edytowane przez Kymel
Opublikowano

ma byc wooyek - pisali na twitterze ze pracuja nad tym

kymel tez ma racje co do tego - nie jest tak perfidnie jak w motorstormie ale jest z grubsza tak jak piszesz choc nie do konca sie zgadzam co do tego, ze obojetnie jak sie super nie jedzie to przeciwnikow sie nie zgubi - tu akurat mialem kilka wyscigow w kampanii ze super duza przewaga wygrywalem

Opublikowano (edytowane)

Cały single player to jeden wielki rubberbanding. I w życiu nie będziesz miał 10s nad drugim AI. 5-6s to jest max. Polecam sprawdzić sobie jak jeździ AI. Będą dwa warianty:

a) Jeżeli na trasie zaliczymy kilka dzwonów to i tak dogonimy większość przeciwników, bo zwalniają oni aby gracz mógł ich dogonić.

b) Jeżeli gramy perfect to i tak zawsze 1-2 przeciwników będzie tuż za nami i wystarczy jeden błąd i gość przed metą wystrzeli jak z procy i do końca wyścigu go nie dogonimy.

Widać to też w czasach. Jeżeli raz przejedziemy wyścig z czasem, powiedzmy, 2 minuty to AI będzie miało 1.55 albo coś koło tego. Jeżeli przejedziemy ten sam wyścig z czasem 2.20 to AI będzie miało 2.15. Jest to tak ewidentne, że aż kłuje w oczy.

10887139_1520594331546579_13481751723822

 

1888886_1520599658212713_436345709609630

Edytowane przez eX4cT_PL
  • Plusik 3

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...