Opublikowano 29 czerwca 20186 l 5 minut temu, Masamune napisał: Trochę to na wyrost, bo z GT czy Forza może rywalizować swoją hardcore-fizyką. W zwykłej postaci ten model jazdy nie jest jakiś mega realistyczny, a wręcz obfiruje w uślizgi rodem z rasowych arcade-racerów. Specjalnie nieco poszperalem w necie, bo zaden ze mnie maniak wyscigow i wychodzi konsensus, ze jest to cos ala TDU+Grid. Nawet wyjadaczom ciezko zaklasyfikowac model jazdu DC, co dodaje nieco pikanterii do dyskusji o grze. 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Weź przestań. Zwykłe arcade, tyle że zwalniasz przed zakrętami. Żaden symulacyjny skill nie jest tam wymagany (nie mówiąc o tym, że fizyka kartonu mocno). Nie. Czuc roznice miedzy pojazdami, jest manual. Wiemy Paolo ze nie lubisz DC ale nie przesadzaj. Edytowane 29 czerwca 20186 l przez aphromo
Opublikowano 29 czerwca 20186 l 1 minutę temu, aphromo napisał: Nie. Czuc roznice miedzy pojazdami, jest manual. Wiemy Paolo ze nie lubisz DC ale nie przesadzaj. W Forzy jest manual i czuję kiedy jeżdżę muscle carem, a kiedy sportowym przecinakiem. Totalnie na wyrost ten Twój argument.
Opublikowano 29 czerwca 20186 l Teraz, Paolo de Vesir napisał: W Forzy jest manual i czuję kiedy jeżdżę muscle carem, a kiedy sportowym przecinakiem. Totalnie na wyrost ten Twój argument. Też się absolutnie nie zgadzam. W Driveclub jest WYRAŹNA różnica w prowadzeniu poszczególnych samochodów. A najbardziej jest to zauważalne podczas grania z kokpitu. Różnica jest na tyle duża między autami że nie można tutaj mówić o typowym arcade.
Opublikowano 29 czerwca 20186 l Nie przeczę temu, że auta prowadzi się inaczej, ale czuję to dosłownie w każdym racerze. Ostatnią grą stricte arcade (jaką pamiętam) gdzie wszystkim jeździ się niemal tak samo był Ridge Racer na N64. Edytowane 29 czerwca 20186 l przez Paolo de Vesir
Opublikowano 29 czerwca 20186 l 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: W Forzy jest manual i czuję kiedy jeżdżę muscle carem, a kiedy sportowym przecinakiem. Totalnie na wyrost ten Twój argument. Swietnie, ale ja nie o Forzy akurat Ta gre wymienilem tylko jak - powiedzmy - najblizszego konkurenta DC, temat o roznicach miedzy nimi jest duzy ale chyba nie tutaj. 4 minuty temu, kufir napisał: W Driveclub jest WYRAŹNA różnica w prowadzeniu poszczególnych samochodów. Rowniez wplyw warunkow pogodowych swego czasu byl duza zaleta DC, teraz to sie zatarlo. 4 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Ostatnią grą stricte arcade (jaką pamiętam) gdzie wszystkim jeździ się niemal tak samo był Ridge Racer na N64. Skoro tak, to w jakim celu poprzedni cytat ? Nie przeczysz sam sobie teraz ?
Opublikowano 29 czerwca 20186 l 3 minuty temu, aphromo napisał: Rowniez wplyw warunkow pogodowych swego czasu byl duza zaleta DC, teraz to sie zatarlo. Ostatnie poprawki które zaktualizowały grę w moim odczuciu były skupione na ułatwieniu grania. I niestety już ich nie cofnięto, więc wg. mnie Driveclub z przed ostatnich łatek był najlepszą formą tej gry. Ale to już niestety historia.
Opublikowano 29 czerwca 20186 l 9 minut temu, aphromo napisał: Skoro tak, to w jakim celu poprzedni cytat ? Nie przeczysz sam sobie teraz ? Po prostu mam bekę, że praktycznie w każdej grze czuć jest różnicę między autami różnych kategorii, a próbujesz forsować jakoby był to jakiś ekskluzywny ficzer niedostępny dla konkurencji. Jeszcze to porównanie, że DC to może konkurować modelem z GTS/FMotorsport co jest już szczytową formą mitologizacji exów od Sony.
Opublikowano 29 czerwca 20186 l 1 minutę temu, kufir napisał: Ostatnie poprawki które zaktualizowały grę w moim odczuciu były skupione na ułatwieniu grania. I niestety już ich nie cofnięto, więc wg. mnie Driveclub z przed ostatnich łatek był najlepszą formą tej gry. Ale to już niestety historia. Powiedzialbym inaczej, powinni nieco wiecej dac opcji do wyboru jesli chodzi o model jazdy, ale takie "powinni" to pewnie bede mowil dopoki nie znudzi mi sie granie przy kazdej grze. Dla mnie model jazdy+styl graficzny to ideal, bo jedyne wyscigi w ktore gralem mocno wczesniej to GRID i Forza ktora mnie szybko odrzucila i nigdy nie zlapalem takiego bakcyla na wyscigi jak swego czasu grajac z kolegami, tyle. Wiem, ze odbior gdy jest subiektywny wiec Masamune moze sobie pisac co chce, mnie to nie rusza. Dla mnie synonimem nudy jest wlasnie The Crew czy inne Rfactor. 1 minutę temu, Paolo de Vesir napisał: Po prostu mam bekę, że praktycznie w każdej grze czuć jest różnicę między autami różnych kategorii, a próbujesz forsować jakoby był to jakiś ekskluzywny ficzer niedostępny dla konkurencji. Nigdzie tak nie napisalem. Nie mam ochoty na krotochwile, Paolo. 2 minuty temu, Paolo de Vesir napisał: Jeszcze to porównanie, że DC to może konkurować modelem z GTS/FMotorsport co jest już szczytową formą mitologizacji exów od Sony. Chodzilo raczej o to, ze to sa zamkniete korytarzowe wyscigi w starym stylu jak DC. W szczegoly sie nie wdaje.
Opublikowano 29 czerwca 20186 l pierwszy grid modelem jazdy bardzo mi sie kojarzy z driveclub - oba uwielbialem, forza horizon mimo swojego ogromu w defaultowych ustawieniach nie oferuje tej agresywnosci w prowadzeniu, a grzebiac w ulatwiaczach znowu zbyt bardzo idzie w kierunku sim racingu
Opublikowano 29 czerwca 20186 l 13 minut temu, Paolo de Vesir napisał: Jeszcze to porównanie, że DC to może konkurować modelem z GTS/FMotorsport Cytuje drugi raz, bo cos mi nie gralo w tym, otoz DC nie konkuruje modelem jazdy z ww, ma inny model i inne zalozenia gameplayu. Dlatego ni to sim, ni arcade. 8 minut temu, Ficuś napisał: grzebiac w ulatwiaczach znowu zbyt bardzo idzie w kierunku sim racingu No wlasnie DC, GTS, czy Forza, to jest takie pomiedzy Rfactor gdzie dluzej sie siedzi w liczbach niz jezdzi,a nie wiem OutRun gdzie gaz do dechy i tyle, i kazda robi to na swoj sposob. Wybor " najlepszej" jest subiektywny.
Opublikowano 10 lipca 20186 l Kilka lat temu wymieniałem samemu przycisk R2 (uszkodzony był plastik pod przyciskiem, odłamał się po prostu). Wymieniłem i było wszystko OK a przynajmniej tak mi się wydawało. Wczoraj zagrałem nowym padem i ... okazało się że startuje szybciej i szybciej przyspieszam w starym Padzie nie jechałem tak szybko ze względu na jak widac ciagle nie sprawy do końca przycisk R2. Dobrze ze sie zorientowałem bo od razu czasy mam lepsze :)
Opublikowano 17 lipca 20186 l Czy jesli kupie edycje specjalna to bede mial na plycie deszcz i jakies tory ktore okazaly sie pozniej czy ws,ystko bedzie do pobrania? Jestem tez ciekawy jaka wersje wydadza teraz w tej edycji playstation classic czy jak ja tam zwa ? Edytowane 17 lipca 20186 l przez okens
Opublikowano 21 lipca 20186 l W PlayStation Hits jest normalna wersja, bez Season Passa. Co do gry, to warunki pogodowe były w patchu dostępne dla wszystkich, eventy zaś w dlc. Ogólnie to eventy są jako dlc, a cała reszta w patchach. Oczywiście fury związane z eventami również dlc.Mega brakuje mi takiej gry. Co prawda jeszcze motorów nie ukończyłem, ale to już nie to samo co piękne fury i ta fizyka jazdy. Mam nadzieję, że kiedyś jeszcze powstanie godny następca...
Opublikowano 8 sierpnia 20186 l Takie pytanie, kupiłem DC, ale nie mam nadal season passa. Czy mogę najpierw ograć "podstawkę" czy lepiej od razu mieć DLC z SP bo one wnoszą coś więcej do gry?
Opublikowano 8 sierpnia 20186 l 4 minuty temu, zagul napisał: Takie pytanie, kupiłem DC, ale nie mam nadal season passa. Czy mogę najpierw ograć "podstawkę" czy lepiej od razu mieć DLC z SP bo one wnoszą coś więcej do gry? Ograj podstawkę i kup potem sobie SP. Wnoszą więcej do gry dlc bo w głównej kampanii bez dodatków nie masz w ogole wyscigów z warunkami atmosferycznymi (chyba, że sobie sciągniesz darmowego Startline) z tym, że DLC będą jako oddzielne kampanie w menu widoczne.
Opublikowano 8 sierpnia 20186 l Tak jak napisał Bluber, możesz spokojnie ograć podstawową kampanię, a potem zakupić SP. Sprostuje tylko, że bez dodatków nie ma zmiennych warunków pogodowych w kampanii, są jedynie dostępne w pojedynczych eventach czy też wyzwaniach. Po zakupie SP zwróć uwagę, że dodatkowe kampanie są w menu w odwrotnej kolejności, więc najlepiej odgrywać od prawej strony, bo te są najstarsze. Kampania z deszczem zaczyna się od Elements jakby co.
Opublikowano 8 sierpnia 20186 l 9 minut temu, Square napisał: Sprostuje tylko, że bez dodatków nie ma zmiennych warunków pogodowych w kampanii, są jedynie dostępne w pojedynczych eventach czy też wyzwaniach. No przecież ja to napisałem, że w kampanii nie masz warunków atmosferycznych
Opublikowano 8 sierpnia 20186 l Ojezu, dobrze, że podstawki nie kupiłem dla samego deszczu, a kusiło kusiło.
Opublikowano 8 sierpnia 20186 l Prędzej czy później i tak ogrywałbyś pojedyncze eventy, czy robił wyzwania, a tam wszystko jest.
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l Ktoś przygarnie kolegę do klubu? Dopiero zacząłem grać jakoś tydzień temu choć pudełeczko z grą (dealbreaker bo 30 ziko) leżało kilka miechów na półce. Powiem tak. Nigdy szczególnym fanem wyścigów nie byłem, jakoś mnie nie porywały. Z Drajwklab mam podobnie. Ot włącze sobie pare sesji pogram i Playstation Off. Gra ma swoje momenty ale niczym szczególnym (oprócz deszczu) się nie wyróżnia. Edytowane 13 sierpnia 20186 l przez Mani
Opublikowano 13 sierpnia 20186 l Chyba jest jakieś miejsce w klubie, do którego należę, ale głowy nie dam. Tylko nie wiem czy mogę zaprosić jako zwykły...członek klubu. Wieczorem sprawdzę.
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l Kupiłem driveclub i widzę że online umarł totalnie, a szkoda. Ktoś coś wie o jakiś ligach, gdzie można się zapisać i jeździć?
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l Jak grałem kilka tygodni temu to online działało w najlepsze. O wyzwaniach nie wspominając. Jakby co to chętnie się pościgam, albo online albo możesz wysłać jakieś wyzwania.
Opublikowano 23 sierpnia 20186 l Wchodzę w multiplayer i widzę same wyścigi, w których nikogo nie ma -.-
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.