Skocz do zawartości

Featured Replies

Opublikowano

Tak przegladam sobie temat na NeoGafie i natknalem sie na to:

 

 

WTF ? Czemu tego wczesniej nie widzialem O_o Sciema ? Project CARS wmontowane czy co ?

Edytowane przez Ins

  • Odpowiedzi 6,5 tys.
  • Wyświetleń 616,1 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Screeny z nowych tras        

  • SzczurekPB
    SzczurekPB

    Jutro update z nową trasą       Trasa za free, dodatek "No limits" 3.59€ (około 15 zł).

  • DIVECLUB NIESTETY ROZCZAROWANIE i to duże. Kupiłem zeszłym tygodniu XONE z Forza 5 i poczułem co to są dobre wyścigi. Zaczynając od modelu jazdy, to twórcy nie wiedzieli czy ma to być bardziej Arcade

Opublikowano

Czesci ujec  nie kojarze w ogole. Zapewne jest to spowodowane zrywaniem streama podczas konferencji ;P Tak czy inaczej fajny montaz :)

Opublikowano

Wszystko wyglada fenomenalnie,ciekaw jestem otwartosci swiata,gdzie bedzie dziala sie akcja i jak arcadowy bedzie model jazdg,np. Ten z TDU pierwszego byl wystarczajaco fajny.

Opublikowano

Nowe fotki :

driveclub2.jpgdriveclub1.jpgdriveclub3.jpgdriveclub4.jpgGame-Record-Large-Image.jpg

 

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Jestem ciekaw jak będzie oceniana grafika zaraz po wyjściu next genów. Przecież wszystkie gry będą "oczo(pipi)ne" więc 9-10 gwarantowane.

Opublikowano

Żebyś sie nie zdziwił :P

 

Takie Watch Dogs wygląda bardzo podobnie na ps3 i ps4.

Opublikowano

Żebyś sie nie zdziwił :P

 

Takie Watch Dogs wygląda bardzo podobnie na ps3 i ps4.

News na PPE wprowadzał w błąd i była to wersja z devkita PS4, a nie z XO.

Opublikowano

News na PPE wprowadzał w błąd i była to wersja z devkita PS4, a nie z XO.

Niektórzy nadal nie są tego świadomi lub najzwyczajniej nie chcą przyjąć tego do wiadomości. W momencie premiery wszystko będzie jasne choć jakichś drastycznych różnic bym się jednak nie spodziewał. Co do samego DC to jestem ciekaw co z tego wyjdzie jak na razie prezentuje się dość interesująco.

Edytowane przez Karas

Opublikowano

Jestem ciekaw jak będzie oceniana grafika zaraz po wyjściu next genów. Przecież wszystkie gry będą "oczo(pipi)ne" więc 9-10 gwarantowane.

Nie chcę tutaj wprowadzać jakiegoś blaszakowego smęcenia ale jako posiadacz średniej klasy PC muszę poweidzieć że w pokazanych tytułach jak narazie nie ma nic nadzwyczajnego pod względem graficznym (może nie licząc gry Deep Down od Capcom) więc co najwyżej 8-9 bym się spodziewał.

Obecne konsole mają 8 lat, wszystko poszło do przodu ale i tak wielkiego przeskoku nie będzie. Za każdą generacją zmniejsza się różnica w grafice.

 

Ja licze bardziej na dobre gry a nie ładnie wyglądające :)

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

ja tam nic specjalnego nie widze na tym rozmazanym skanie.

Opublikowano

z tyłu standard jedzie

Opublikowano

Widać moc ps4

eee nie, nie widać po tym screenie :P

Opublikowano

szczerze to racja...w 3 sekundy w GT5 na Eigerze zrobie lepszego screena niż ten...i góra będzie tam lepsza i auto bogatsze w detale. Strasznie niefortunnie dobrany screen przez twórców.

Opublikowano

Trochę nowych informacji z magazynu Play:

 

 


  • Tries to showcase many PS4 features and strengths
  • Not about smashing others off the road, but not exactly a sim either
  • lighting and reflections off of car are "spectacular"
  • Heavy social integration
  • Emphasis on team helps bring accessibility as opposed to outright competition for top spot

Q&A with Matt Southern, Col Rodgers, and technical director Scott Kirkland

  • They talk about their roots as a sim developer with WRC and Eurofighter Typhoon
  • Evolutions first involvement with the PS4 started in 2008
  • Dualshock 4 started development in 2010
  • High speed in DS4 gyros allow extremely accurate steering in racing games
  • Photorealism is a huge goal for Drive Club
  • Massive amounts of particles, realistic atmospheric effects, high attention to detail
  • Focus on owning and being a part of a racing team, owning very valuable carst
  • "Powerful low level access" of GPU
  • Material based lighting engine
  • "Flecked" metallic paint.
  • Woven carbon fiber, as opposed to just a texture.
  • "...diverse array of rich environments"
  • Detailed driving surfaces
  • Environment examples: roadside grass, scrub, memorable landmarks, stunning skies, staggering vistas
  • Extensive driver animation
  • Fully dynamic lighting for time of day effects
  • Streaming and spectating is in
  • Regarding DS4 again stiffer trigger springs smaller deadzones
  • Improved rumble
  • Touchpad used for navigating UI easily
  • Evolution Studios compared PD to a 106-piece orchestra while and themselves to a rockband. Dedicated to uniting people in bringing speed on "roads in the real world."
  • When asked about Forza and other MS franchises, they repond "If we aren't first or best, we aren't happy."
  • Sights of inspiration come from movies like Senna and Drive

 

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576877

 

Ciekawe jak im wyjdą efekty atmosferyczne (i cząsteczkowe). W Motorstorm Apocalypse robili takie coś:

 

iX1w8Gxut5fau.gif

Edytowane przez SzczurekPB

Opublikowano

Przynajmniej tu twórcy nie pieprzą głupot że otoczenie nie ma znaczenia bo gracz i tak nie ma czasu podziwiać widoki :) tak mówię o twórcach GT5 :).

 

 

Ja (pipi)e to jest piękne :)

 

asjagj.gif

Edytowane przez marekjw2523

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.