Opublikowano 8 maja 201311 l Tak przegladam sobie temat na NeoGafie i natknalem sie na to: WTF ? Czemu tego wczesniej nie widzialem O_o Sciema ? Project CARS wmontowane czy co ? Edytowane 8 maja 201311 l przez Ins
Opublikowano 8 maja 201311 l Czesci ujec nie kojarze w ogole. Zapewne jest to spowodowane zrywaniem streama podczas konferencji ;P Tak czy inaczej fajny montaz
Opublikowano 9 maja 201311 l Wszystko wyglada fenomenalnie,ciekaw jestem otwartosci swiata,gdzie bedzie dziala sie akcja i jak arcadowy bedzie model jazdg,np. Ten z TDU pierwszego byl wystarczajaco fajny.
Opublikowano 16 maja 201311 l Wygląda za(pipi)iście, cholernie się tym jaram, bo uwielbiam wyścigi wszelkiej maści.
Opublikowano 17 maja 201311 l Jestem ciekaw jak będzie oceniana grafika zaraz po wyjściu next genów. Przecież wszystkie gry będą "oczo(pipi)ne" więc 9-10 gwarantowane.
Opublikowano 17 maja 201311 l Żebyś sie nie zdziwił Takie Watch Dogs wygląda bardzo podobnie na ps3 i ps4.
Opublikowano 17 maja 201311 l Żebyś sie nie zdziwił Takie Watch Dogs wygląda bardzo podobnie na ps3 i ps4. News na PPE wprowadzał w błąd i była to wersja z devkita PS4, a nie z XO.
Opublikowano 17 maja 201311 l News na PPE wprowadzał w błąd i była to wersja z devkita PS4, a nie z XO. Niektórzy nadal nie są tego świadomi lub najzwyczajniej nie chcą przyjąć tego do wiadomości. W momencie premiery wszystko będzie jasne choć jakichś drastycznych różnic bym się jednak nie spodziewał. Co do samego DC to jestem ciekaw co z tego wyjdzie jak na razie prezentuje się dość interesująco. Edytowane 17 maja 201311 l przez Karas
Opublikowano 20 maja 201311 l Jestem ciekaw jak będzie oceniana grafika zaraz po wyjściu next genów. Przecież wszystkie gry będą "oczo(pipi)ne" więc 9-10 gwarantowane. Nie chcę tutaj wprowadzać jakiegoś blaszakowego smęcenia ale jako posiadacz średniej klasy PC muszę poweidzieć że w pokazanych tytułach jak narazie nie ma nic nadzwyczajnego pod względem graficznym (może nie licząc gry Deep Down od Capcom) więc co najwyżej 8-9 bym się spodziewał. Obecne konsole mają 8 lat, wszystko poszło do przodu ale i tak wielkiego przeskoku nie będzie. Za każdą generacją zmniejsza się różnica w grafice. Ja licze bardziej na dobre gry a nie ładnie wyglądające
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Widać moc ps4 eee nie, nie widać po tym screenie No widać, że tej mocy nie ma. Na tym zrzucie to wygląda słabiej niz gt5
Opublikowano 4 czerwca 201311 l szczerze to racja...w 3 sekundy w GT5 na Eigerze zrobie lepszego screena niż ten...i góra będzie tam lepsza i auto bogatsze w detale. Strasznie niefortunnie dobrany screen przez twórców.
Opublikowano 4 czerwca 201311 l Wygląda słabo, bo to zdjęcie z facebooka. Porównaj zdjęcie z facebooka Z tym: http://www.psxextreme.info/topic/102449-driveclub/page-3?do=findComment&comment=2823537
Opublikowano 5 czerwca 201311 l Trochę nowych informacji z magazynu Play: Tries to showcase many PS4 features and strengths Not about smashing others off the road, but not exactly a sim either lighting and reflections off of car are "spectacular" Heavy social integration Emphasis on team helps bring accessibility as opposed to outright competition for top spot Q&A with Matt Southern, Col Rodgers, and technical director Scott Kirkland They talk about their roots as a sim developer with WRC and Eurofighter Typhoon Evolutions first involvement with the PS4 started in 2008 Dualshock 4 started development in 2010 High speed in DS4 gyros allow extremely accurate steering in racing games Photorealism is a huge goal for Drive Club Massive amounts of particles, realistic atmospheric effects, high attention to detail Focus on owning and being a part of a racing team, owning very valuable carst "Powerful low level access" of GPU Material based lighting engine "Flecked" metallic paint. Woven carbon fiber, as opposed to just a texture. "...diverse array of rich environments" Detailed driving surfaces Environment examples: roadside grass, scrub, memorable landmarks, stunning skies, staggering vistas Extensive driver animation Fully dynamic lighting for time of day effects Streaming and spectating is in Regarding DS4 again stiffer trigger springs smaller deadzones Improved rumble Touchpad used for navigating UI easily Evolution Studios compared PD to a 106-piece orchestra while and themselves to a rockband. Dedicated to uniting people in bringing speed on "roads in the real world." When asked about Forza and other MS franchises, they repond "If we aren't first or best, we aren't happy." Sights of inspiration come from movies like Senna and Drive http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=576877 Ciekawe jak im wyjdą efekty atmosferyczne (i cząsteczkowe). W Motorstorm Apocalypse robili takie coś: Edytowane 5 czerwca 201311 l przez SzczurekPB
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Przynajmniej tu twórcy nie pieprzą głupot że otoczenie nie ma znaczenia bo gracz i tak nie ma czasu podziwiać widoki tak mówię o twórcach GT5 . Ja (pipi)e to jest piękne Edytowane 6 czerwca 201311 l przez marekjw2523
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Render. http://abload.de/img/av7xp4.gif Edytowane 6 czerwca 201311 l przez YETI
Opublikowano 6 czerwca 201311 l Nie działa w galerii więc wklejam linki. http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub1.jpg~original http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub2.jpg~original http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub3.jpg~original http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub4.jpg~original http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub5.jpg~original http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub6.jpg~original http://i5.photobucket.com/albums/y180/nchoudhury/DriveClub/driveclub7.jpg~original Edytowane 6 czerwca 201311 l przez Stunik
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.