YETI 11 045 Opublikowano 12 sierpnia 2014 Opublikowano 12 sierpnia 2014 (edytowane) Edytowane 12 sierpnia 2014 przez YETI Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 szkoda tylko tych drunych 3 sekund do resetu jak minimalnie zjedzie sie z trasy photo mode miazga - jak kamera sie oddalila ukazujac kilometry widocznosci, a potem przeszla przez chmury by pokazac za nimi slonce szczeka poleciala na podloge, ps4 ma moc 1 Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Co do wsparcia kierownic Logitecha to zapomnijcie i szybko sprzedawajcie je. Na twiterze potwierdzili że nigdy nie będzie takiego wsparcia bo podobno nie ma zamontowanego chipa którego PS4 wymaga , [*] DriveClub jest prawie takie samo, jak Gran Turismo - można przy 200km/h walnąć w ścianę, odbić się od niej i kontynuować wyścig, nawet nie zwalniając. Suuuper. Ciekawe, czy zegary w kabinie są ruchome? Nie ma jak przyczepić się do gry arcade, że jest arcade. 2 Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 (edytowane) trzy nieoficjalne gameplaye z Gamescom, jest lepiej niż dobrze! http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_gc_showfloor_gameplay_2-32738_en.html http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_gc_showfloor_gameplay_1-32737_en.html http://www.gamersyde.com/hqstream_driveclub_gc_gameplay_showfloor_3_bad_player_-32749_en.html Edytowane 13 sierpnia 2014 przez Fanek Cytuj
Elninio 141 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Jak dobrze ze będzie DEMO ;>, jeśli gra mi się spodoba kupuje, zwłaszcza że premiera ma miejsce blisko moich urodzin Lubie Arcade i lubiłem kiedyś NFS-HP2 z którym spędziłem kilka lat grania. Z chęcią bym widział opcje ghost - przenikające się auta i walka o jak najlepszy czas tak jak to było w NFS:HP2. Cytuj
tomci23 55 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Ja pogram w wersje z + na jesien bedzie sie u mnie krecił tylko project cars Cytuj
Lukas_AT 1 209 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Opublikowano 13 sierpnia 2014 Tak ładnego otoczenia nie miała jeszcze żadna gra wyścigowa. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Warto zobaczyć, zmiana pory dnia. http://www.gamersyde.com/news_gc_last_one_for_driveclub-15734_en.html Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 14 sierpnia 2014 Opublikowano 14 sierpnia 2014 niemiecki PS streamuje DC, można troche zobaczyć gre, ale strasznie słaba jakość streama http://www.twitch.tv/playstationde Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 15 sierpnia 2014 Opublikowano 15 sierpnia 2014 (edytowane) 40min ze streamu, niestety słaba jakość http://www.twitch.tv/playstationde/b/558118897 https://www.youtube.com/watch?v=L427Tt7Dk6Q ciut lepsza z twitcha coraz bardziej jaram sie tym tytułem Edytowane 15 sierpnia 2014 przez Fanek Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 15 sierpnia 2014 Opublikowano 15 sierpnia 2014 (edytowane) Wczoraj ten stream oglądałem poprzez PS4, otoczenie w tej grze robi duże wrażenie. Oddanie prędkości idealne, jest mega szybko. Edytowane 15 sierpnia 2014 przez YETI Cytuj
Fanek 669 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Opublikowano 16 sierpnia 2014 jeszcze jeden cykl dnia nocy/ średnia jakość Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Opublikowano 16 sierpnia 2014 Co do wsparcia kierownic Logitecha to zapomnijcie i szybko sprzedawajcie je. Na twiterze potwierdzili że nigdy nie będzie takiego wsparcia bo podobno nie ma zamontowanego chipa którego PS4 wymaga , [*] DriveClub jest prawie takie samo, jak Gran Turismo - można przy 200km/h walnąć w ścianę, odbić się od niej i kontynuować wyścig, nawet nie zwalniając. Suuuper. Ciekawe, czy zegary w kabinie są ruchome? Nie ma jak przyczepić się do gry arcade, że jest arcade. Zawsze zastanawia mnie takie pitolenie bez sensu. Ja gier wyjściowych nie lubię za bardzo, ale mam ziomeczka ktory startował z powodzeniem w turniejach GranTurismo w Niemczech i zadałem mu pytanie czy to bicie w bandy i brak realizmu zachowania aut w takiej sytuacji mu nie przeszkadza. Odpowiedział: "Waldek, nie mam pojęcia bo jeszcze nigdy nie uderzylem w bandę" Tak o tego typu duperelach wypowiadają sie ludzie grający pr0 na lanowych turniejach, tymczasem śmieszni arcadowcy online mają problem bo uderzenia w bandę mało realne. Co mam o tym myślec? 2 Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Fajne menusy i troche gameplayu 1 Cytuj
basbot11 177 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 tez nie rozumiem tego pitolenia, bo DC nie ma byc symulatorem, tylko pseudo sim/arcade racerem. Cytuj
McDrive 3 114 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Co do wsparcia kierownic Logitecha to zapomnijcie i szybko sprzedawajcie je. Na twiterze potwierdzili że nigdy nie będzie takiego wsparcia bo podobno nie ma zamontowanego chipa którego PS4 wymaga ,[*] DriveClub jest prawie takie samo, jak Gran Turismo - można przy 200km/h walnąć w ścianę, odbić się od niej i kontynuować wyścig, nawet nie zwalniając. Suuuper. Ciekawe, czy zegary w kabinie są ruchome? Nie ma jak przyczepić się do gry arcade, że jest arcade.Zawsze zastanawia mnie takie pitolenie bez sensu. Ja gier wyjściowych nie lubię za bardzo, ale mam ziomeczka ktory startował z powodzeniem w turniejach GranTurismo w Niemczech i zadałem mu pytanie czy to bicie w bandy i brak realizmu zachowania aut w takiej sytuacji mu nie przeszkadza.Odpowiedział: "Waldek, nie mam pojęcia bo jeszcze nigdy nie uderzylem w bandę" Tak o tego typu duperelach wypowiadają sie ludzie grający pr0 na lanowych turniejach, tymczasem śmieszni arcadowcy online mają problem bo uderzenia w bandę mało realne. Co mam o tym myślec? Jakby miały być realne to po pojedynczym uderzeniu już byśmy nie jechali dalej przy tych prędkościach Efekt mógłby być fajny, ale nie chcę na razie Dark Soulsa w wersji samochodowej. Cytuj
Magik 1 125 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Odpowiedział: "Waldek, nie mam pojęcia bo jeszcze nigdy nie uderzylem w bandę" Czyli skłamał Cytuj
waldusthecyc 4 767 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) Odpowiedział: "Waldek, nie mam pojęcia bo jeszcze nigdy nie uderzylem w bandę" Czyli skłamał Chodziło bardziej o skrót myślowy, ze to jak auta zachowują sie po mocnym uderzeniu mu kompletnie zwisa, bo oni tam sie na pamięć uczą ile mm od krawędzi ma wejść w dany zakręt aby zyskać te 0.005 sekundy nad rywalem. Tymczasem u nas na forum ta kwestia urasta do rangi najważniejszej kwestii w gierce wyścigowej. (pipi).ac gameplay, je.bać warunki i grafikę - PO CZOŁÓWCE Z BANDĄ JADĘ DALEJ CO ZA BEKA (nieważne ze nie ma juz szans na dobre miejsce). Edytowane 17 sierpnia 2014 przez waldusthecyc 2 Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Mnie to zwisa, nie po to gram, aby odbijać się od band i od gry, która nie jest symulacją, nie będę wymagać realizmu. Cytuj
Colin 1 976 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Fajne menusy i troche gameplayu 7:15 - qwa jakie spalanie. wybaczcie ale nie mogłem się oprzeć Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Mnie to zwisa, nie po to gram, aby odbijać się od band i od gry, która nie jest symulacją, nie będę wymagać realizmu. Ale jazda po burakach w FH2 to już mega wielki problem hehe Cytuj
Moldar 2 274 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 (edytowane) Widać kto bierze co na poważnie z CW... Bluber, niby dystans, ale jednak boli. Mam gdzieś oba te aspekty, gry są bardzo różne i z chęcią zagram w obie. Edytowane 17 sierpnia 2014 przez Moldar 5 Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 17 sierpnia 2014 Opublikowano 17 sierpnia 2014 Widać kto bierze co na poważnie z CW... Bluber, niby dystans, ale jednak boli. Mam gdzieś oba te aspekty, gry są bardzo różne i z chęcią zagram w obie. zapomniałem o tonie emotek ))))))))))))))))) :) Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.