Opublikowano 11 września 201410 l Grę ostajemy z pewnym pakietem za Free, po jakimś czasie dojdzie season pass (nie znam ceny być może 100zł, strzelam na ślepo), jego wykupienie zagwarantuje dostęp do wszystkich DLC. Kilka będzie płatnych chyba 3 a dwa będą darmowe. Nie trzeba wykupywać season passa, wystarczy wybrać dodatek i go kupić, ale season pass dodatkowo obniża cenę każdego dodatku więc jeśli ktoś planuje zakup wszystkich to oczywiście lepiej kupić season pass za te 100zł niż płacić za każdy DLC oddzielnie po 50 zł i przepłacić na całości. Z tych aut w podstawce to wystarczy mi McLaren MP4 - 12C oraz Apollo i mogę śmigać.
Opublikowano 11 września 201410 l Grę ostajemy z pewnym pakietem za Free, po jakimś czasie dojdzie season pass (nie znam ceny być może 100zł, strzelam na ślepo), jego wykupienie zagwarantuje dostęp do wszystkich DLC. Kilka będzie płatnych chyba 3 a dwa będą darmowe. Nie trzeba wykupywać season passa, wystarczy wybrać dodatek i go kupić, ale season pass dodatkowo obniża cenę każdego dodatku więc jeśli ktoś planuje zakup wszystkich to oczywiście lepiej kupić season pass za te 100zł niż płacić za każdy DLC oddzielnie po 50 zł i przepłacić na całości. Z tych aut w podstawce to wystarczy mi McLaren MP4 - 12C oraz Apollo i mogę śmigać. Pytanie tylko czy season pass będzie działał z plusową wersją czy tylko z pełną płatną edycją gry.
Opublikowano 11 września 201410 l Pytanie tylko czy season pass będzie działał z plusową wersją czy tylko z pełną płatną edycją gry. Season Pass jest do pełnej wersji. A jeśli chodzi o darmowe dodatki do edycji PS+, to ta dostanie tylko trasy które są w Indiach. No i oczywiście patch z deszczem. Edytowane 11 września 201410 l przez SzczurekPB
Opublikowano 11 września 201410 l Z tym season passem to fajna sprawa bo nie jest musowe, jak ktoś nie chce tych rzeczy to nie kupuję. Ważne że nie zrobili podziału na lokalizację.
Opublikowano 11 września 201410 l Troszke inaczej piszesz o Destiny, niech ci przypomne: (pipi) TO WIĘKSZEJ ILOŚCI WSZYSTKIEGO POWINNO BYĆ JUŻ NA STARCIE. Po ograniu ALFY, BETY tylko takie miałem zarzuty do tego tytułu ale jak widać większości Wam to nie przeszkadza, osobiście sądzę że ta gra skończy jak Titanfall hype przez tydzień a później zostaną tylko najbardziej zagorzali gracze, przecież już niektórzy wypatrują Rajdów czyli co na tym będziecie jechać aż do grudnia aż wam wcisną DLC ? W DC fajnie bo jak nie chce to nie kupie, super cool uber elo elo. W destiny juz niefajnie, bo zle DLC, bo hajp, bo tytanowy janusz.
Opublikowano 11 września 201410 l Ale tam jest inna sytuacja przecież tam masz tyle lokalizacji co kot napłakał do tego skoro ty nie wykupisz dlc będziesz ograniczony grając ze znajomymi. W DC nie ma tego problemu bo lokalizację są dla wszystkich więc nie wiem co tu porównywać.
Opublikowano 11 września 201410 l a interesował sie ktoś dokładniej na czym będzie polegała liga i sezony? z dynamiczną pogodą mają dodać do końca 2014, potwierdzają to w jakimś wywiadzie z początku września, czyli nic sie nie zmieniło w tej kwestii Edytowane 11 września 201410 l przez Fanek
Opublikowano 11 września 201410 l Na pewno nie będziemy ścigać się po burakach to pewne. Przypomina mi się pomysł z pierwszego DLC do Shift 1, tam były wyścigi ligowe, dwie drużyny stawały na przeciwko siebie, po 2 lub 4 graczy w każdej i podzieleni byliśmy na niebieskich i czerwonych. Punkty dostawała cała drużyna za zdobycie większej ilości punktów na mecie. Fajna rzecz, jeśli się jechało 1 to kumpel jeśli jechał drugi to starał się blokować trzeciego z przeciwnej drużyny, tak aby zabezpieczyć punkty. Fajne taktyczne zagrywki były i świetne wyścigi. Mam nadzieje że pomyślą o czymś takim. Albo można by stworzyć zespół i ścigać się tak samo zespołowo.
Opublikowano 11 września 201410 l Autor Nie wiem czy było takie info, ale wygląda na to, że standy z PS4 w marketach mają demo Driveclub. Dzisiaj pograłem w Saturnie, w Złotych tarasach. W demie są trzy trasy i do każdej przypisany jest jeden samochód. Co więcej? Mi dupy jakoś nie urwało... W sensie oprawa nie urwała. Ale wiecie jak to wujowo są skonfigurowane TV w marketach. Po premierze za to chętnie pogram u siebie na kanapie.
Opublikowano 12 września 201410 l Pytanie jak stary jest ten build zresztą lepiej powiedz czy grze bliżej do NFS czy może idzie odrobinkę w stronę GT. No i jak gra się na padzie
Opublikowano 12 września 201410 l Na pewno nie będziemy ścigać się po burakach to pewne. Przypomina mi się pomysł z pierwszego DLC do Shift 1, tam były wyścigi ligowe, dwie drużyny stawały na przeciwko siebie, po 2 lub 4 graczy w każdej i podzieleni byliśmy na niebieskich i czerwonych. Punkty dostawała cała drużyna za zdobycie większej ilości punktów na mecie. Fajna rzecz, jeśli się jechało 1 to kumpel jeśli jechał drugi to starał się blokować trzeciego z przeciwnej drużyny, tak aby zabezpieczyć punkty. Fajne taktyczne zagrywki były i świetne wyścigi. Mam nadzieje że pomyślą o czymś takim. Albo można by stworzyć zespół i ścigać się tak samo zespołowo. Czyli jak w żużlu, byłoby fajnie.
Opublikowano 12 września 201410 l Autor Pytanie jak stary jest ten build zresztą lepiej powiedz czy grze bliżej do NFS czy może idzie odrobinkę w stronę GT. No i jak gra się na padzie Jak ktoś grał przede mną, to myślałem pod względem oprawy, ze to NFS Rivals jest... Model jazdy jak dla mnie stawia na symulację a nie arcade. Nie wiem czy były wyłączone wspomagacze, ale ciężko było mi opanować auto na zakrętach. Zachowywalo sie naturalnie, czuć było ciężar auta. Zakrętów nie pokonywalo się driftem na pełnym gazie jak w NFS
Opublikowano 12 września 201410 l Emtebe czyli wdg Ciebie jest dobrze? o oprawe graficzną już sie nie martwie po ostatnich gameplay z bety
Opublikowano 12 września 201410 l Autor Tak, jest dobrze. To będzie piękna końcówka roku dla fanów ścigałek. Forza Horizon 2, Driveclub, Project Cars, The Crew. Pięknie.
Opublikowano 12 września 201410 l ładowanie trasy 10sec, ale to już mówili wcześniej w jakimś wywiadzie, anyway nice! a 17gb to mało jak na gre na PS4, jutro sprawdze ile zajmuje NFS Rivals
Opublikowano 13 września 201410 l Watch Dogs i Destiny to coś około 20-22GB, a są to znacznie bardziej obszerniejsze gry z dużymi światami. Więc 17GB na wyścigi to nie wiem czy tak mało.
Opublikowano 13 września 201410 l przecież ilość zajmowanego miejsca przez grę nie jest wyznacznikiem jej wielkości. Wszystko się sprowadza do kompresji
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.