Skocz do zawartości

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Mi się akurat trasy podobają, wolę tego typu trasy niż miasta. Graficznie najsłabiej wyglądają cienie, które są w dosyć niskiej rozdzielczości (nawet jak na current-geny).

Opublikowano

A po co pokazywać coś co widzieliśmy kilka razy? Lepiej zostawić miejsce na konferencji dla nowych gier. DriveClub niech zostanie na showfloorze.

Tak, a poźniej będziesz dalej czytał flame jaki czyta się obecnie na forach, będziesz oglądał filmiki nagrywane mikrofalówkami a ludzie na ich podstawie będą liczyli w jakiej rozdzielczości i w ilu fps-ach gra chodzi.

Gra pochodzi z pod skrzydeł Sony,jako jedyna nie licząc NFtasiemca jest o tematyce motoryzacyjnej, jest to gra next-genowa więc i sensowną prezentację powinna mieć pokazując innowacje a może i rewolucje w tej dziedzinie.

Osobiście wolę Gameplaye podczas prezentacji niż zapowiedzenie czegoś czego nie wiadomo kiedy się spodziewać i czego po tym oczekiwać.

Opublikowano

 

 

Jak zapewne wiecie, DriveClub, czyli nowa gra Evolution Studios, która zmierza na PlayStation 4, działa obecnie w 30 klatkach na sekundę. Twórcy starają się jednak osiągnąć dwa razy lepszy wynik i obecnie debatują nad tym, co będzie lepsze dla graczy.

Dyrektor artystyczny DriveClub, Alex Perkins, udzielił ciekawego wywiadu brytyjskiemu Official PlayStation Magazine. Jak powiedział, jego ekipa zastanawia się nad tym, czy lepsze dla graczy będzie jeszcze większe dopracowanie grafiki, czy też zwiększenie ilości klatek animacji:

Ulepszenie jakości oprawy graficznej kosztuje, co do tego nie ma wątpliwości.
PlayStation 4
jest w stanie dokonać obu rzeczy, jednak my celujemy w dynamiczne środowisko, przez co będziecie mogli się ścigać o dowolnej porze dnia, w każdym miejscu na ziemi, a gra będzie obliczać warunki atmosferyczne niezależenie od tego, czy znajdziecie się nad brzegiem morza, czy w górach.

Celujemy więc w sześćdziesiąt klatek na sekundę, jednak zawsze istnieje szansa na to, że nie osiągniemy tego celu. Jeśli jednak miałbym to zrobić po swojemu, wolałbym, żeby środowisko było jeszcze bardziej żywe i jeszcze ładniejsze, przy zachowaniu trzydziestu FPS.

Perkins twierdzi, że jest bardzo zadowolony z tego, jak obecnie działa DriveClub - jak sam jednak mówi, twórcy wciąż mają na celowniku 60 FPS.

A co Wy wolicie? Jeszcze wyższą jakość oprawy graficznej, czy lepszy framerate?

 

http://www.ps3site.pl/driveclub-w-60-klatkach-na-sekunde-to-sie-jeszcze-okaze/161077

Gość _Milan_
Opublikowano

Żenujące,  z jednej  strony twierdzą zawsze że moc playstation jest cały czas odkrywana i jest wręcz niezmierzalna, z drugiej juz znajdują pewne granice, po prostu smieszne.

Tytuł startowy a oni sie pytają czy ma byc ładniej czy płynniej, czyli sugerują że więcej niż oni  z konsoli nie wycisną, a z a rok pojawi sie gierka która bedzie ładniejsza w  60 i całe to pier,dolenie bedzie  o kant du,py rozbic, bo prawda jest taka że nie maja pewnie czasu, nie umieją tego zrobic, konsola jest zbyt słaba.

  • Plusik 2
Opublikowano

Model jazdy w DriveClub to dzieło najbardziej utalentowanych twórców gier wyścigowych

 

DriveClub-B1.jpg

Evolution Studios bardzo poważnie podchodzi do DriveClub - nic dziwnego, wszak jeden z tytułów startowych PlayStation 4 może stanowić podstawę dla zupełnie nowej, prężnie działającej marki. Dlatego też studio zebrało najbardziej utalentowanych twórców gier wyścigowych, by należycie dopracować choćby model jazdy.

Jak mówi Paul Rustchynsky:

 

Jeśli chodzi o
DriveClub
- gdyż jest to nowe doświadczenie wyścigowe - chcieliśmy mieć pewność, że zebraliśmy najbardziej utalentowanych ludzi z branży, by pracowali nad tą produkcją.

Mamy zatem osoby, które pracowały nad
GRID 2
, pracowników
Polyphony
(
Gran Turismo
), byłych twórców
Project Gotham Racing
i
Motorstorma
- jednych z największych, wyścigowych marek.

Chcieliśmy się upewnić, że wykorzystamy całe nasze doświadczenie i dostarczymy najlepszy model jazdy, jak tylko możliwe.

 

Osoby, które miały okazję sprawdzić grywalną wersję kodu twierdzą, że w DriveClub w istocie jeździ się fantastycznie. Nie pozostaje nic innego, jak czekać na moment, w którym sami będziemy mogli położyć spragnione wrażeń łapska na tej produkcji.

http://www.ps3site.pl/model-jazdy-w-driveclub-to-dzielo-najbardziej-utalentowanych-tworcow-gier-wyscigowych/161240

Opublikowano

 

A po co pokazywać coś co widzieliśmy kilka razy? Lepiej zostawić miejsce na konferencji dla nowych gier. DriveClub niech zostanie na showfloorze.

Tak, a poźniej będziesz dalej czytał flame jaki czyta się obecnie na forach, będziesz oglądał filmiki nagrywane mikrofalówkami a ludzie na ich podstawie będą liczyli w jakiej rozdzielczości i w ilu fps-ach gra chodzi.

Gra pochodzi z pod skrzydeł Sony,jako jedyna nie licząc NFtasiemca jest o tematyce motoryzacyjnej, jest to gra next-genowa więc i sensowną prezentację powinna mieć pokazując innowacje a może i rewolucje w tej dziedzinie.

Osobiście wolę Gameplaye podczas prezentacji niż zapowiedzenie czegoś czego nie wiadomo kiedy się spodziewać i czego po tym oczekiwać.

 

No ale przecież nie muszą tego pokazywać na konferencji w dobie internetu. Wystarczy, że wypuszczą oficjalny direct feed targowy i ludzie sobie pooglądają/ściągną na kompa. Szkoda czasu marnować trzeci raz na ten tytuł, podobnie jak na Killzone'a.
  • 3 tygodnie później...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...