Emet 1 100 Opublikowano 16 lipca 2013 Opublikowano 16 lipca 2013 Mi się akurat trasy podobają, wolę tego typu trasy niż miasta. Graficznie najsłabiej wyglądają cienie, które są w dosyć niskiej rozdzielczości (nawet jak na current-geny). Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 18 lipca 2013 Opublikowano 18 lipca 2013 Potwierdzono iż na gamescomie zobaczymy nowy build. Słodko. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 18 lipca 2013 Opublikowano 18 lipca 2013 Super, to pewnie teraz nie bedzie sie Sony tego dziela ktore na E3 bylo ukonczone w 35% wstydzilo i z odp owiednia otoczka zapowie i pokaze ten tytul podczas konfy Sony na GC Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 18 lipca 2013 Opublikowano 18 lipca 2013 A po co pokazywać coś co widzieliśmy kilka razy? Lepiej zostawić miejsce na konferencji dla nowych gier. DriveClub niech zostanie na showfloorze. Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 18 lipca 2013 Opublikowano 18 lipca 2013 A po co pokazywać coś co widzieliśmy kilka razy? Lepiej zostawić miejsce na konferencji dla nowych gier. DriveClub niech zostanie na showfloorze. Tak, a poźniej będziesz dalej czytał flame jaki czyta się obecnie na forach, będziesz oglądał filmiki nagrywane mikrofalówkami a ludzie na ich podstawie będą liczyli w jakiej rozdzielczości i w ilu fps-ach gra chodzi. Gra pochodzi z pod skrzydeł Sony,jako jedyna nie licząc NFtasiemca jest o tematyce motoryzacyjnej, jest to gra next-genowa więc i sensowną prezentację powinna mieć pokazując innowacje a może i rewolucje w tej dziedzinie. Osobiście wolę Gameplaye podczas prezentacji niż zapowiedzenie czegoś czego nie wiadomo kiedy się spodziewać i czego po tym oczekiwać. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 19 lipca 2013 Opublikowano 19 lipca 2013 Jak zapewne wiecie, DriveClub, czyli nowa gra Evolution Studios, która zmierza na PlayStation 4, działa obecnie w 30 klatkach na sekundę. Twórcy starają się jednak osiągnąć dwa razy lepszy wynik i obecnie debatują nad tym, co będzie lepsze dla graczy. Dyrektor artystyczny DriveClub, Alex Perkins, udzielił ciekawego wywiadu brytyjskiemu Official PlayStation Magazine. Jak powiedział, jego ekipa zastanawia się nad tym, czy lepsze dla graczy będzie jeszcze większe dopracowanie grafiki, czy też zwiększenie ilości klatek animacji: Ulepszenie jakości oprawy graficznej kosztuje, co do tego nie ma wątpliwości. PlayStation 4 jest w stanie dokonać obu rzeczy, jednak my celujemy w dynamiczne środowisko, przez co będziecie mogli się ścigać o dowolnej porze dnia, w każdym miejscu na ziemi, a gra będzie obliczać warunki atmosferyczne niezależenie od tego, czy znajdziecie się nad brzegiem morza, czy w górach. Celujemy więc w sześćdziesiąt klatek na sekundę, jednak zawsze istnieje szansa na to, że nie osiągniemy tego celu. Jeśli jednak miałbym to zrobić po swojemu, wolałbym, żeby środowisko było jeszcze bardziej żywe i jeszcze ładniejsze, przy zachowaniu trzydziestu FPS. Perkins twierdzi, że jest bardzo zadowolony z tego, jak obecnie działa DriveClub - jak sam jednak mówi, twórcy wciąż mają na celowniku 60 FPS. A co Wy wolicie? Jeszcze wyższą jakość oprawy graficznej, czy lepszy framerate? http://www.ps3site.pl/driveclub-w-60-klatkach-na-sekunde-to-sie-jeszcze-okaze/161077 Cytuj
Gość _Milan_ Opublikowano 20 lipca 2013 Opublikowano 20 lipca 2013 Żenujące, z jednej strony twierdzą zawsze że moc playstation jest cały czas odkrywana i jest wręcz niezmierzalna, z drugiej juz znajdują pewne granice, po prostu smieszne. Tytuł startowy a oni sie pytają czy ma byc ładniej czy płynniej, czyli sugerują że więcej niż oni z konsoli nie wycisną, a z a rok pojawi sie gierka która bedzie ładniejsza w 60 i całe to pier,dolenie bedzie o kant du,py rozbic, bo prawda jest taka że nie maja pewnie czasu, nie umieją tego zrobic, konsola jest zbyt słaba. 2 Cytuj
Karas 433 Opublikowano 20 lipca 2013 Opublikowano 20 lipca 2013 Model jazdy w DriveClub to dzieło najbardziej utalentowanych twórców gier wyścigowych Evolution Studios bardzo poważnie podchodzi do DriveClub - nic dziwnego, wszak jeden z tytułów startowych PlayStation 4 może stanowić podstawę dla zupełnie nowej, prężnie działającej marki. Dlatego też studio zebrało najbardziej utalentowanych twórców gier wyścigowych, by należycie dopracować choćby model jazdy. Jak mówi Paul Rustchynsky: Jeśli chodzi o DriveClub - gdyż jest to nowe doświadczenie wyścigowe - chcieliśmy mieć pewność, że zebraliśmy najbardziej utalentowanych ludzi z branży, by pracowali nad tą produkcją. Mamy zatem osoby, które pracowały nad GRID 2, pracowników Polyphony (Gran Turismo), byłych twórców Project Gotham Racing i Motorstorma - jednych z największych, wyścigowych marek. Chcieliśmy się upewnić, że wykorzystamy całe nasze doświadczenie i dostarczymy najlepszy model jazdy, jak tylko możliwe. Osoby, które miały okazję sprawdzić grywalną wersję kodu twierdzą, że w DriveClub w istocie jeździ się fantastycznie. Nie pozostaje nic innego, jak czekać na moment, w którym sami będziemy mogli położyć spragnione wrażeń łapska na tej produkcji. http://www.ps3site.pl/model-jazdy-w-driveclub-to-dzielo-najbardziej-utalentowanych-tworcow-gier-wyscigowych/161240 Cytuj
Musiol 188 Opublikowano 20 lipca 2013 Opublikowano 20 lipca 2013 A po co pokazywać coś co widzieliśmy kilka razy? Lepiej zostawić miejsce na konferencji dla nowych gier. DriveClub niech zostanie na showfloorze.Tak, a poźniej będziesz dalej czytał flame jaki czyta się obecnie na forach, będziesz oglądał filmiki nagrywane mikrofalówkami a ludzie na ich podstawie będą liczyli w jakiej rozdzielczości i w ilu fps-ach gra chodzi. Gra pochodzi z pod skrzydeł Sony,jako jedyna nie licząc NFtasiemca jest o tematyce motoryzacyjnej, jest to gra next-genowa więc i sensowną prezentację powinna mieć pokazując innowacje a może i rewolucje w tej dziedzinie. Osobiście wolę Gameplaye podczas prezentacji niż zapowiedzenie czegoś czego nie wiadomo kiedy się spodziewać i czego po tym oczekiwać. No ale przecież nie muszą tego pokazywać na konferencji w dobie internetu. Wystarczy, że wypuszczą oficjalny direct feed targowy i ludzie sobie pooglądają/ściągną na kompa. Szkoda czasu marnować trzeci raz na ten tytuł, podobnie jak na Killzone'a. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 22 lipca 2013 Opublikowano 22 lipca 2013 (edytowane) Pewnie już były : Edytowane 22 lipca 2013 przez Karas Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 Mam pytanie. DriveClub to gra tylko online? Czy może dostępny będzie jakiś tryb dla samotników, jakaś "kampania"? Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 W DriveClubie będzie otwarty świat czy raczej zamknięte tory? Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 26 lipca 2013 Opublikowano 26 lipca 2013 Nie będzie otwartego świata. Cytuj
Figaro 8 300 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Opublikowano 16 sierpnia 2013 Jakaś gazeta napisała, że gra chodzi w stabilnych 60 fpsach. Ciekawe czy prawda. Cytuj
Karas 433 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Jakaś gazeta napisała, że gra chodzi w stabilnych 60 fpsach. Ciekawe czy prawda. Przekonamy się na GC Cytuj
szejdj 2 804 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 20 fpsów w menu, 20 w lobby i 20 w grze Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Jakaś gazeta napisała, że gra chodzi w stabilnych 60 fpsach. Ciekawe czy prawda.Nie była to prawda: The build that GamesTM played was running at 30fps. https://mobile.twitter.com/Rushy33/status/368515965383757824?p=v Cytuj
eX4cT_PL 1 642 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Opublikowano 17 sierpnia 2013 Na GC mamy zobaczyc nowy build, moze on bedzie w 60fps Cytuj
SG1-ZIELU 870 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Bonus do preordera http://pixelenemy.com/gamescom-2013-driveclub-pre-order-bonuses-announced/ Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Opublikowano 20 sierpnia 2013 Nowe obrazki: http://www.gaming-age.com/2013/08/driveclub-gets-new-screenshots-from-gamescom/ 2 Cytuj
diolek 43 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Fajnie to wyglada. Nie moge sie doczekac:-) Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 (edytowane) No i gameplay (off screen): http://www.gamersyde.com/news_gc_driveclub_gameplay-14464_en.html Edytowane 21 sierpnia 2013 przez SzczurekPB Cytuj
Karas 433 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Opublikowano 21 sierpnia 2013 Wygląda to lepiej niż na e3 , na plus uginająca się trawa niby bzdet a jednak Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.