Skocz do zawartości

inFamous: Second Son


aux

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 

Ej przepraszam, ale strasznie PIeP.RZYcie! Jak komuś się coś wydaje to niech nie pisze bzdur, że jak było w poprzedniej części to mu się "wydaje" że teraz też.

 

Zarówno ja jak i estel, staramy się dowiedzieć konkretnie jak to jest z tymi mocami.

 

Z gameplay'ów widać, że ZMIENIA on moce nie w locie(np. za pomocą krzyżaka) tylko pobierając je ze źródła - neony, dym. RACJA panie Maciomaniak?

 

Pytanie otwarte pozostaje z "amunicją" do mocy. Zauważyłem oglądając materiały, że nie ma czegoś takeigo jak pasek naładowania mocą który pokazuje twoją "amunicję" danego żywiołu. Coś tam się świeci ale to się nie zmniejsza ani nie powiększa. Wychodzi na to, iż nie ma czegoś takiego jak "amunicja", wyczerpanie mocy. RACJA?? Tylko ustawiony jest delay na teleportacje, rakiety, uderzenia. MAM RACJĘ PANIE MACIOMANIAK??

 

I nie piszcie głupot że wam coś się wydaje bo było w poprzedniej części albo że można zmieniać moce w locie bo na ŻADNYM materiale tego nie było widać!!!! 

Chyba trochę Ciebie poniosło...gdzie są te osoby które "pieprzą"? Napisałem co było w poprzednich częściach i co podejrzewam, nie jest to tożsame z - na pewno tak jest w grze bo tak było w poprzednich częściach. Nie rozumiem w ogóle tej spiny w Twoim poście.

 

odpowiedz jest prosta: są konkretne pytania, a głupie odpowiedzi. Sprawa rozwiązana. Poza tym nie miałem tylko ciebie na myśli, więc sie nie bulwersuj.

 

A może by tak wrócić do tematu głównego?

 

Ej przepraszam, ale strasznie PIeP.RZYcie! Jak komuś się coś wydaje to niech nie pisze bzdur, że jak było w poprzedniej części to mu się "wydaje" że teraz też.

 

Zarówno ja jak i estel, staramy się dowiedzieć konkretnie jak to jest z tymi mocami.

 

Z gameplay'ów widać, że ZMIENIA on moce nie w locie(np. za pomocą krzyżaka) tylko pobierając je ze źródła - neony, dym. RACJA panie Maciomaniak?

 

Pytanie otwarte pozostaje z "amunicją" do mocy. Zauważyłem oglądając materiały, że nie ma czegoś takeigo jak pasek naładowania mocą który pokazuje twoją "amunicję" danego żywiołu. Coś tam się świeci ale to się nie zmniejsza ani nie powiększa. Wychodzi na to, iż nie ma czegoś takiego jak "amunicja", wyczerpanie mocy. RACJA?? Tylko ustawiony jest delay na teleportacje, rakiety, uderzenia. MAM RACJĘ PANIE MACIOMANIAK??

 

I nie piszcie głupot że wam coś się wydaje bo było w poprzedniej części albo że można zmieniać moce w locie bo na ŻADNYM materiale tego nie było widać!!!! 

 

No przecież pisałem, że moce może zmieniać tylko pobierając je ze źródła, a nie w locie, więc o co chodzi? :o

 

no właśnie, to samo napisałem, to nie wiem dlaczego inni piszą głupoty. A jak jest z tą amunicją, bo twoja wcześneijsza odpowiedz na to moje pytanie pozostawia wiele niewiadomych...

Opublikowano

Tutaj jest krótki gameplay z pokazu. Jakość nie powala, no i grał jakiś przychlast który nie ogarniał sterowania, ale to był jeden ze zwycięzców konkursu.

 

Jak tak patrze na ten filmik to jedyna rzecz która mi się nie podoba to ten jakby miecz z mocy...jakoś mi to totalnie nie pasuje do klimatu, ale tak jak piszę to pewnie tylko ja, bo nawet na tym słabej jakości filmiku widać że gra jest absolutnie śliczna i płynna do bólu.

Opublikowano (edytowane)

Nagrywałem to telefonem, ale jakość i tak jest okropna. Mam jeszcze jeden, jak jakiś gość próbuje dostać się na szczyt tej wieży, ale słabo mu to wychodzi. Też mogę wrzucić ;)

 

Tutaj mam jedno zdjęcie, gdzie chciałem uchwycić jak fantastycznie wyglądają reflektory pojazdów + my obok, podczas wykorzystywania mocy. Średnio to widać, ale zdjęcie i tak wrzucę.

 

03dwdcztd9lj.jpg

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano

Wyedytowałem posta, czytaj raz jeszcze ;)

 

a czy przypadkiem nie jest tak że te dwa ptaki które ze sobą walczą pokazują karme? Nie widzę żadnego innego w lewym górnym rogu. Za to kompletnie nie wiem co pokazuje ten pasek w lewym dolnym rogu. niby oczywiste że mogłaby być to moc neonu ale on nie maleje tylko się podświetla lub gaśnie.(?)

Opublikowano (edytowane)

Właśnie z tym paskiem na dole też nie do końca wiem, o co chodzi. Nie było to wyjaśnione. Pasek podświetlał się, kiedy mogliśmy wykorzystać jakąś szczególną moc neonu (np. wykonać szybkie przemieszczenie), a gasł kiedy ją zużyliśmy (by po chwili podświetlić sie ponownie). Ale właśnie, był cały czas tej samej długości.

 

Co do symbolu - tak, to jest karma, ale chodzi mi o to, że ten symbol sugeruje kiedy możemy wykorzystać atak specjalny, czyli np to, co widać w pierwszych ujęciach tego trailera. Wtedy się podświetla i ładuje się poprzez nasze czyny.

 

 

No i jest też nowy, europejski zwiastun, który wczoraj pokazywano. Nic specjalnego w sumie, ale zawsze ;)

 

 

Tutaj bardzo dobrze widać wiele różnych rzeczy, polecam zobaczyć ten materiał :)

 

Edytowane przez Maciomaniak
Opublikowano (edytowane)

To też są rurki:

 

g.jpg

 

Wyglądają pedalsko? Normalne spodnie.

 

225px-Delsin_Rowe.png

 

Delsin chodzi w podobnych. Gdyby wyglądał tak:

 

 

black-and-white-boy-carnival-hair-hipste

 

 

To wtedy byłaby porażka. I ten gość ma na sobie rurki ;) i nóżki cienkie jak patyki.

Edytowane przez Square
używaj spoilera :P
  • Plusik 2
Opublikowano

Ja jako fan poprzednich odslon nie mam zadnych watpliwosci co do zakupu kolejnej czesci Infamous i nie musze sobie psuc doznan z gry ogladajac jakies streamy z gry. Tutaj swietny kawalek (szczegolnie poczatek ;) ) promujacy pierwsza czesc Infamous'a(moga byc spoilery)

Nie kupuje gier ze wzgledu na grafe, ale skok jakosciowy po tych pieciu latach jest...zauwazalny ;)

Opublikowano

To też są rurki:

 

g.jpg

 

Wyglądają pedalsko? Normalne spodnie.

 

225px-Delsin_Rowe.png

 

Delsin chodzi w podobnych. Gdyby wyglądał tak:

 

 

black-and-white-boy-carnival-hair-hipste

 

 

To wtedy byłaby porażka. I ten gość ma na sobie rurki ;) i nóżki cienkie jak patyki.

Zgodzę sie z Tobą w 100%. NIe wiem, kto tutaj pisze na tym forum, ale odnoszę wrażenie, że najchętniej widzielibyście każdego bohatera w dresie. To są normalne spodnie i tyle. Żadne rurki!!

Opublikowano

Wyjasnili sie wczoraj na streamie, ze ten pasek na dole po lewej to jest amunicja, a uzywanie bardziej zawaansowanych mocy niz strzelanie ten pasek uszczupla. Na obecnych gameplayach ludzie graja po prostu z nieskonczona energia i niesmiertelnoscia. Poza tym w Neonie mamy tez osobny licznik rakiet, ktore uzupelnia sie rowniez zasysajac moc z otoczenia.

 

Nie ma przelaczania sie miedzy mocami, zeby zmienic moc trzeba ja znalezc i zassac. Ma to niby uproscic sterowanie.

 

Jednym z powerupow do zdobycia jest nielimitowany czasowo dash w neonie. Dashe nie traca energii.

 

Jezeli gramy jako dobry za kazde rozbrojenie (subdue) przeciwnika dostajemy punkcik. Jak uzbieramy 7 to mozemy odpalic atak karmiczny. Jak jestesmy zli mechanika zmienia sie na zrobienie 7 osobowego kill streaka.

 

Miasto wydaje sie ogromne ;)

Opublikowano (edytowane)

Wyjasnili sie wczoraj na streamie, ze ten pasek na dole po lewej to jest amunicja, a uzywanie bardziej zawaansowanych mocy niz strzelanie ten pasek uszczupla. Na obecnych gameplayach ludzie graja po prostu z nieskonczona energia i niesmiertelnoscia. Poza tym w Neonie mamy tez osobny licznik rakiet, ktore uzupelnia sie rowniez zasysajac moc z otoczenia.

 

Nie ma przelaczania sie miedzy mocami, zeby zmienic moc trzeba ja znalezc i zassac. Ma to niby uproscic sterowanie.

 

Jednym z powerupow do zdobycia jest nielimitowany czasowo dash w neonie. Dashe nie traca energii.

 

Jezeli gramy jako dobry za kazde rozbrojenie (subdue) przeciwnika dostajemy punkcik. Jak uzbieramy 7 to mozemy odpalic atak karmiczny. Jak jestesmy zli mechanika zmienia sie na zrobienie 7 osobowego kill streaka.

 

Miasto wydaje sie ogromne ;)

Bardzo ładnie to podsumowałeś, w sumie to chciałem napisać że wszystko już wyjaśnili tymi stremami, ale mnie uprzedziłeś.

 

Zastanawiam się tylko czy przypadkiem Heavy Attack pod r1(rakiety) we wszystkich mocach nie jest zupełniany poprzez te ikonki rakiet nad paskiem, tylko po prostu nie były one odblokowane w dymie?? Bo w sumie obejrzawszy 2 streamy ani razu nie poszła rakieta dymna...

Edytowane przez QTF
Opublikowano

Mi sie wydaje ze na ignie byla ze strzelal rakietami dymnymi i byly one nielimitowane. Mowie o tym co wyglada jak bardziej naladowany strzal.

 

Zauwazylem tez, ze w neonie grajac dobrym mamy ta precyzje, a jako zly headshotowe eksplozje przenosza sie na innych przeciwnikow. Bylo to widac w sekcji w tunelu jak gosciu zasadzil jednego headshota, a wszyscy przeciwnicy sie rozplyneli.

 

Ogolnie po tym co widzialem to zapowiada sie, ze pierwsze przejscie zrobie jako dobry. Precyzyjne uderzenia pozwola na troszke wolniejsze tempo gry, a wiec tez wieksza degustacje tytulem. W drugim przejsciu juz jako zly bede siac rozpierduche ;)

Opublikowano (edytowane)

hmm, odnośnie rakiet dymnych, to na trailerach było je widać parę razy, natomiast na żadnym gameplayu nie. One dosłownie wygledają jak rakiety(podobnie jak w 2 części - kręcą się dookoła i ciągnie się za nimi smuga). Ten ładowany to był swoisty shotgun(wiele małych pocisków dymnych)..

Ciekawi mnie zasięg przenoszenia się wybuchu na innych, bo miałem wrażenie że jest bardzo duży...

 

A włąśnie, wiadomo coś o edycji kolekcjonerskiej w naszym pięknym kraju? Tą z czapką i kiczowatym pokrowcem na grę?

 

http://img.game.co.uk/images/content/SpecialEditions/inFAMOUSCollectorsEdition.jpg

Edytowane przez QTF
Opublikowano

Na inFamous złożono więcej preorderów niż na TLoU (dotyczy chyba tylko UK)

http://www.mcvuk.com/news/read/infamous-second-son-pre-orders-higher-than-last-of-us/0129226

 

 

Sony has revealed that  Infamous: Second Son has more pre-orders than last year’s blockbuster The Last of Us had at the same point prior to launch.

The upcoming super hero title is Sony’s first big PlayStation 4 game of 2014, and the publisher is putting a lot of money behind promoting the game. Second Son will see a multi-million pound TV and video on demand campaign, as well as a month-long cinema push.

“We have high expectations for Infamous: Second Son and are excited by the level of pre-orders which are exceeding that of The Last of Us at this point in the run up to its launch,” said SCE UK product manager Josh Walker.

“We can already see it benefitting from the goodwill and of buzz surrounding the PlayStation 4 and expect Second Son to be the biggest game in the Infamous series to date.”

Opublikowano

Gadalem dzisiaj z gosciem z saturna i mowi ze spodziewaja sie bundli ps4/infamous w okolicach premiery. Cenowo powinno byc 2k bez zlotowki.

 

Zobaczymy. Ja bym takieho bundla z checia przygarnal no ale pozostaje czekac

Opublikowano

nic dziwnego, przecież to druga gra która pokaże pazur na PS4, podoba mi się jak to wszystko wygląda, mam nadzieje że nie znudzi mi się tak samo szybko jak cześć 2

Opublikowano

Kurde aż nie mogę uwierzyć jak bardzo Second Son miażdźy tak niegdyś wyczekiwanego Watch Dogs...Wyglądają jak gry które dzielą conajmniej 2 ligi...

 

 

Wysłane z mojego iPad przez Tapatalk

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...