Skocz do zawartości

Newsy, newsiki PC


django

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

"The port is based off the Wii™ release, Phantom Brave: We Meet Again and also includes all additional content found in the PSP™ version, Phantom Brave: The Hermuda Triangle."

Wypas, że NIS coraz poważniej podchodzi dowydawania gier na PC.

Opublikowano

Ostatnio tak było z dead Island remejkiem. A np. chmielarz swojego ethana reduxa, rozdał za free dla tych co mieli starą część. Kolejny rak w branży? Jeszcze raz to samo, tylko na wyższym silniku?:/

Opublikowano

No straszne. Jak developerzy śmią wracać do swych gier lata po premierze, ulepszając je, poprawiając, upiększając, i jeszcze oferując za znacznie niższą cenę posiadaczom oryginału.

Opublikowano (edytowane)

No straszne. Jak developerzy śmią wracać do swych gier lata po premierze, ulepszając je, poprawiając, upiększając, i jeszcze oferując za znacznie niższą cenę posiadaczom oryginału.

A mnie ciekawi jak bardzo to ulepszają i poprawiają. Jak to tylko trochę lepsza grafika i wszystkie DLC w zestawie, ew. do tego poprawienie kilku bugów, to trochę słabo.

 

Ale za 3€ brać można :)

Edytowane przez tomzacz
Opublikowano (edytowane)

A mnie ciekawi jak bardzo to ulepszają i poprawiają. Jak to tylko trochę lepsza grafika i wszystkie DLC w zestawie, ew. do tego poprawienie kilku bugów, to trochę słabo.

Wystarczy przeczytać...

New Features

 

Brand New Cyber-Katana Weapon: A powerful new weapon which provides an effective close range combat option

Brand New Enemy Type: Various variants of a threatening new Cyborg Zombie now lie in wait for unsuspecting players

New Quick Dash Move: Provides players with a new movement option in battle to help avoid incoming attacks and enemies

Enhanced Visuals: The game has been updated to the newest version of the RoadHog engine and includes improved lightning and effects

Improved Performance: Enjoy faster Load times, a new Quicksave feature and full joypad support

Rebalanced Gameplay: The game now includes improved difficulty levels and better pacing

Different Enemy Placement: Enemies are introduced differently throughout the game, and provide a new challenge for even the most seasoned Hard Reset veteran

Edytowane przez Suavek
Opublikowano (edytowane)

O, takie zmiany rozumiem.

 

A wiadomo co z Dead Island? Też coś dadzą ciekawego?

 

Inna sprawa, że tamto było bardziej tak ogólnie

Edytowane przez tomzacz
Opublikowano
 
PC version planned for release two days after handheld versions.

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2016/05/ZTD-PC-June-30-Planned.jpg

ZTD-PC-June-30-Planned.jpg

The PC version of Zero Time Dilemma, the third entry in the Zero Escape series, is currently planned for release via Steam on June 30—two days after the PS Vita and 3DS release on June 28.

Aksys Games confirmed to Gematsu that June 30 is the preliminary date given to them by Spike Chunsoft, who will be handling the PC release.

The company also said that it will localize the pre-order-exclusive booklet included with the game in Japan, but that it will be sold separately.

Thanks, @TurnaboutAdam.

 

Read more at http://gematsu.com/2016/05/zero-time-dilemma-pc-launches-june-30#24yoUFl57gGoOzIu.99

 

Fajnie,ciekawe czy poprzednie części również zawitają na platformie grubasa.

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors zmierza na Steam'a:

 

Spike Chunsoft teases 999 Steam release
posted on 06.10.16 at 03:55 AM EDT by Sal Romano (@salromano)
"It looks like a STEAMship."

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2016/06/999-Steam-Teaser-Spike-Chunsoft.jpg

999-Steam-Teaser-Spike-Chunsoft.jpg

Spike Chunsoft is teasing the release of DS adventure game 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors for PC via Steam.

On Twitter, the company tweeted a short video of the ship on which 999 is set with the text, “A familiar ship heads into port.” It is the same scene that opens the DS game, but at a wider resolution.

In response to this tweet, 999 director Kotaro Uchikoshi tweeted, “It looks like a STEAMship.”

Based on these tweets, it is clear Spike Chunsoft is teasing a Steam port. The company did something similar before announcing the PC version of Danganronpa.

 

Read more at http://gematsu.com/2016/06/spike-chunsoft-teasing-999-steam-release#BcObj8swkzwMKE0Y.99

Jeszcze troszkę i co lepsze visual novelki z 3DS/Vita będą na Steamie.

  • Plusik 1
Opublikowano

999 super gierka. Miałem przejść jeszcze raz na NDS, żeby zabrać się za Virtue's Last Reward, ale w takim razie poczekam na wersję pecetową. No i sterowanie myszą na pewno będzie lepsze, niż klepanie po ekranie stylusem.

 

Ciekawe, jak mocno gra się będzie różnić, od strony zarówno grafiki, jak i treści.

  • 3 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

http://store.steampowered.com/app/450220/?l=polish

 

Swego czasu pisałem o Overload - Duchowym następcy Descent. Dopiero wczoraj ogarnąłem, że prototyp demo wypuścili i muszę powiedzieć, że jak na prototyp chodzący na unity 5 gra wygląda i gra się wybornie. Polecam obadać zdecydowanie czuć Descenta, ponoć na padzie od x'a też jest spoko.

Edytowane przez Dr.Czekolada
Opublikowano

Wysypało się zapowiedzi j-gierek na Steama.

Tokyo Twilight Ghost Hunters: Daybreak Special Gigs World Tour

Aksys Games will release Tokyo Twilight Ghost Hunters: Daybreak Special Gigs World Tour, an extended edition of Tokyo Twilight Ghost Hunters, physically for PlayStation 4, and digitally for PS Vita and PC via Steam in North America, the publisher announced during its Anime Expo 2016 panel.
Read more at http://gematsu.com/2016/07/tokyo-twilight-ghost-hunters-daybreak-special-gigs-world-tour-coming-north-america#GbizVr3GekYVXtqR.99
Tokyo Twilight Ghost Hunters: Daybreak Special Gigs World Tour coming to North America
posted on 07.03.16 at 04:49 PM EDT by Sal Romano (@salromano)
 
Daybreak-Special-Gigs-West-Ann.jpg

 

 


 

Tokyo Xanadu

 

image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2016/07/Tokyo-Xanadu-Coming-NA-Aksys.jpg

Tokyo-Xanadu-Coming-NA-Aksys.jpg

Aksys Games will bring Tokyo Xanadu to North America for PS Vita (physically and digitally) and PC via Steam in the first half of 2017, the publisher announced during its Anime Expo 2016 panel.

The publisher said it currently does not have any plans for Tokyo Xanadu eX+, the enhanced PlayStation 4 version of the game currently upcoming in Japan.

Thanks, @RPGSite (2, 3, 4).


Read more at http://gematsu.com/2016/07/tokyo-xanadu-coming-north-america-ps-vita-pc-2017#YdHv73S7yGrRvZlF.99

 

Virtue's Last Revard

 

 

999: Nine Hours Nine Persons Nine Doors won’t be the only Zero Escape title to release across new platforms. Virtue’s Last Reward is also being ported to new platforms, Aksys Games announced during its Anime Expo 2016 panel.

Just like with 999, platforms for the port was not announced.

Aksys Games also shared images of the 999 port. And here’s a direct comparison


Read more at http://gematsu.com/2016/07/virtues-last-reward-coming-platforms#XJi9ZG0jTSTRx5ho.99

 

Opublikowano

Dobrze, że Virtue's Last Reward trafi na PC, bo na Vicie chyba tego nie skończę. Sterowanie jest horrendalne.

Ukończyłem całość na Vicie i nie uświadczylem żadnej niedogodności. Możesz rozjaśnić co się nie spodobało? Tak z ciekawości pytam. :)
Opublikowano

Grałeś klepiąc po ekranie handhelda? Bo ja grałem na Vita TV i sterowanie kursorem analogami było okrutnie anemiczne, nieprecyzyjne i powolne.

Opublikowano

Grałeś klepiąc po ekranie handhelda? Bo ja grałem na Vita TV i sterowanie kursorem analogami było okrutnie anemiczne, nieprecyzyjne i powolne.

Tak, grałem i miziałem po ekranie.

 

Sam sobie jesteś winny w takim razie :dunno: no chyba, że nie masz Vity tylko PSV tv.

Opublikowano

Nie mam Vity, tylko TV. A wina leży po stronie developera, który zwyczajnie spartolił robotę. Nie wierzę, żeby ustawienie czułości i precyzji kursora było jakąś wielką filozofią. Domyślne sterowanie było tak horrendalne, że czasem wolałem przydusić gałkę, by uruchomić kursor fabryczny konsoli, "udający" mazanie po ekranie, niż męczenie się z kursorem w grze.

 

Zakładam, że na jedynej słusznej platformie do grania nie odwalą jakiegoś mouse acceleration, ani nic podobnego i będzie się grało wygodnie.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...