Dante 453 Opublikowano 17 maja 2016 Opublikowano 17 maja 2016 "The port is based off the Wii™ release, Phantom Brave: We Meet Again and also includes all additional content found in the PSP™ version, Phantom Brave: The Hermuda Triangle." Wypas, że NIS coraz poważniej podchodzi dowydawania gier na PC. Cytuj
Yano 3 697 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 nie wiem czy kogoś zaciekawi taka gra ale mnei zaciekawiła https://www.gog.com/game/the_way polska gra przypominająca starego another world albo flashbacka starodawny styl graficzny, połączenie puzzli i platformówki chętnie bym zagrał premiera PC pare dni temu była 5 Cytuj
pic3k 130 Opublikowano 23 maja 2016 Opublikowano 23 maja 2016 (edytowane) Na pewno zagram,na steamie gra zbiera bardzo dobre recenzje. Edytowane 23 maja 2016 przez pic3k Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 I Am Setsuna zmierza na Steama. Gierka wygląda typowo klasycznie jak na swój gatunek bo i taki był zamysł. Jest już w Japonii od dawna, dostała w Famitsu 32/40. http://store.steampowered.com/app/441830/ 2 Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 Prawie zapomniałem o tym tytule. Dodano do listy życzeń Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 25 maja 2016 Opublikowano 25 maja 2016 Dla fanów Chrono Triggera szukuje się coś pięknego Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Muv-Luv (Muv-Luv Extra, Muv-Luv Unlimited) na steam - http://store.steampowered.com/app/449830 Muv-Luv Alternative będzie osobną pozycją. 1 Cytuj
kubicz 191 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Jezeli macie na Steamie "Hard Reset" albo "Shadow Warrior (2013)", to bedziecie mogli kupic "Hard Reset Redux" za 3€ (zamiast za 19,99€). http://store.steampowered.com/app/407810/ 2 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 Ostatnio tak było z dead Island remejkiem. A np. chmielarz swojego ethana reduxa, rozdał za free dla tych co mieli starą część. Kolejny rak w branży? Jeszcze raz to samo, tylko na wyższym silniku? Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 No straszne. Jak developerzy śmią wracać do swych gier lata po premierze, ulepszając je, poprawiając, upiększając, i jeszcze oferując za znacznie niższą cenę posiadaczom oryginału. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 Jezeli macie na Steamie "Hard Reset" albo "Shadow Warrior (2013)", to bedziecie mogli kupic "Hard Reset Redux" za 3€ (zamiast za 19,99€). http://store.steampowered.com/app/407810/ no to biorę day1! dzięki za info Cytuj
tomzacz 202 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 (edytowane) No straszne. Jak developerzy śmią wracać do swych gier lata po premierze, ulepszając je, poprawiając, upiększając, i jeszcze oferując za znacznie niższą cenę posiadaczom oryginału.A mnie ciekawi jak bardzo to ulepszają i poprawiają. Jak to tylko trochę lepsza grafika i wszystkie DLC w zestawie, ew. do tego poprawienie kilku bugów, to trochę słabo. Ale za 3€ brać można Edytowane 28 maja 2016 przez tomzacz Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 (edytowane) A mnie ciekawi jak bardzo to ulepszają i poprawiają. Jak to tylko trochę lepsza grafika i wszystkie DLC w zestawie, ew. do tego poprawienie kilku bugów, to trochę słabo. Wystarczy przeczytać... New Features Brand New Cyber-Katana Weapon: A powerful new weapon which provides an effective close range combat option Brand New Enemy Type: Various variants of a threatening new Cyborg Zombie now lie in wait for unsuspecting players New Quick Dash Move: Provides players with a new movement option in battle to help avoid incoming attacks and enemies Enhanced Visuals: The game has been updated to the newest version of the RoadHog engine and includes improved lightning and effects Improved Performance: Enjoy faster Load times, a new Quicksave feature and full joypad support Rebalanced Gameplay: The game now includes improved difficulty levels and better pacing Different Enemy Placement: Enemies are introduced differently throughout the game, and provide a new challenge for even the most seasoned Hard Reset veteran Edytowane 28 maja 2016 przez Suavek Cytuj
tomzacz 202 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 (edytowane) O, takie zmiany rozumiem. A wiadomo co z Dead Island? Też coś dadzą ciekawego? Inna sprawa, że tamto było bardziej tak ogólnie Edytowane 28 maja 2016 przez tomzacz Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 29 maja 2016 Opublikowano 29 maja 2016 PC version planned for release two days after handheld versions. image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2016/05/ZTD-PC-June-30-Planned.jpg The PC version of Zero Time Dilemma, the third entry in the Zero Escape series, is currently planned for release via Steam on June 30—two days after the PS Vita and 3DS release on June 28. Aksys Games confirmed to Gematsu that June 30 is the preliminary date given to them by Spike Chunsoft, who will be handling the PC release. The company also said that it will localize the pre-order-exclusive booklet included with the game in Japan, but that it will be sold separately. Thanks, @TurnaboutAdam. Read more at http://gematsu.com/2016/05/zero-time-dilemma-pc-launches-june-30#24yoUFl57gGoOzIu.99 Fajnie,ciekawe czy poprzednie części również zawitają na platformie grubasa. Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 10 czerwca 2016 Opublikowano 10 czerwca 2016 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors zmierza na Steam'a: Spike Chunsoft teases 999 Steam release posted on 06.10.16 at 03:55 AM EDT by Sal Romano (@salromano) Share0 Tweet0 Reddit0 Tumblr0 Share6 "It looks like a STEAMship." image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2016/06/999-Steam-Teaser-Spike-Chunsoft.jpg Spike Chunsoft is teasing the release of DS adventure game 999: Nine Hours, Nine Persons, Nine Doors for PC via Steam. On Twitter, the company tweeted a short video of the ship on which 999 is set with the text, “A familiar ship heads into port.” It is the same scene that opens the DS game, but at a wider resolution. In response to this tweet, 999 director Kotaro Uchikoshi tweeted, “It looks like a STEAMship.” Based on these tweets, it is clear Spike Chunsoft is teasing a Steam port. The company did something similar before announcing the PC version of Danganronpa. Read more at http://gematsu.com/2016/06/spike-chunsoft-teasing-999-steam-release#BcObj8swkzwMKE0Y.99 Jeszcze troszkę i co lepsze visual novelki z 3DS/Vita będą na Steamie. 1 Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 10 czerwca 2016 Opublikowano 10 czerwca 2016 999 super gierka. Miałem przejść jeszcze raz na NDS, żeby zabrać się za Virtue's Last Reward, ale w takim razie poczekam na wersję pecetową. No i sterowanie myszą na pewno będzie lepsze, niż klepanie po ekranie stylusem. Ciekawe, jak mocno gra się będzie różnić, od strony zarówno grafiki, jak i treści. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 27 czerwca 2016 Opublikowano 27 czerwca 2016 (edytowane) http://store.steampowered.com/app/450220/?l=polish Swego czasu pisałem o Overload - Duchowym następcy Descent. Dopiero wczoraj ogarnąłem, że prototyp demo wypuścili i muszę powiedzieć, że jak na prototyp chodzący na unity 5 gra wygląda i gra się wybornie. Polecam obadać zdecydowanie czuć Descenta, ponoć na padzie od x'a też jest spoko. Edytowane 27 czerwca 2016 przez Dr.Czekolada Cytuj
Paliodor 1 817 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Wysypało się zapowiedzi j-gierek na Steama. Tokyo Twilight Ghost Hunters: Daybreak Special Gigs World Tour Aksys Games will release Tokyo Twilight Ghost Hunters: Daybreak Special Gigs World Tour, an extended edition of Tokyo Twilight Ghost Hunters, physically for PlayStation 4, and digitally for PS Vita and PC via Steam in North America, the publisher announced during its Anime Expo 2016 panel.Read more at http://gematsu.com/2016/07/tokyo-twilight-ghost-hunters-daybreak-special-gigs-world-tour-coming-north-america#GbizVr3GekYVXtqR.99 Tokyo Twilight Ghost Hunters: Daybreak Special Gigs World Tour coming to North America posted on 07.03.16 at 04:49 PM EDT by Sal Romano (@salromano) Tokyo Xanadu image: http://gematsu.com/wp-content/uploads/2016/07/Tokyo-Xanadu-Coming-NA-Aksys.jpg Aksys Games will bring Tokyo Xanadu to North America for PS Vita (physically and digitally) and PC via Steam in the first half of 2017, the publisher announced during its Anime Expo 2016 panel. The publisher said it currently does not have any plans for Tokyo Xanadu eX+, the enhanced PlayStation 4 version of the game currently upcoming in Japan. Thanks, @RPGSite (2, 3, 4). Read more at http://gematsu.com/2016/07/tokyo-xanadu-coming-north-america-ps-vita-pc-2017#YdHv73S7yGrRvZlF.99 Virtue's Last Revard 999: Nine Hours Nine Persons Nine Doors won’t be the only Zero Escape title to release across new platforms. Virtue’s Last Reward is also being ported to new platforms, Aksys Games announced during its Anime Expo 2016 panel. Just like with 999, platforms for the port was not announced. Aksys Games also shared images of the 999 port. And here’s a direct comparison Read more at http://gematsu.com/2016/07/virtues-last-reward-coming-platforms#XJi9ZG0jTSTRx5ho.99 Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Dobrze, że Virtue's Last Reward trafi na PC, bo na Vicie chyba tego nie skończę. Sterowanie jest horrendalne. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Dobrze, że Virtue's Last Reward trafi na PC, bo na Vicie chyba tego nie skończę. Sterowanie jest horrendalne.Ukończyłem całość na Vicie i nie uświadczylem żadnej niedogodności. Możesz rozjaśnić co się nie spodobało? Tak z ciekawości pytam. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Grałeś klepiąc po ekranie handhelda? Bo ja grałem na Vita TV i sterowanie kursorem analogami było okrutnie anemiczne, nieprecyzyjne i powolne. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Grałeś klepiąc po ekranie handhelda? Bo ja grałem na Vita TV i sterowanie kursorem analogami było okrutnie anemiczne, nieprecyzyjne i powolne. Tak, grałem i miziałem po ekranie. Sam sobie jesteś winny w takim razie no chyba, że nie masz Vity tylko PSV tv. Cytuj
Suavek 4 814 Opublikowano 4 lipca 2016 Opublikowano 4 lipca 2016 Nie mam Vity, tylko TV. A wina leży po stronie developera, który zwyczajnie spartolił robotę. Nie wierzę, żeby ustawienie czułości i precyzji kursora było jakąś wielką filozofią. Domyślne sterowanie było tak horrendalne, że czasem wolałem przydusić gałkę, by uruchomić kursor fabryczny konsoli, "udający" mazanie po ekranie, niż męczenie się z kursorem w grze. Zakładam, że na jedynej słusznej platformie do grania nie odwalą jakiegoś mouse acceleration, ani nic podobnego i będzie się grało wygodnie. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.