Skocz do zawartości

Lords of the Fallen


Gość Szprota

Rekomendowane odpowiedzi

Gość Szprota
Opublikowano

Lords of the Fallen to RPG od CI Games, nad którym pracuje m.in. Tomasz Gop, były twórca Wiedźmina. O jego nowej grze wciąż nie wiemy zbyt wiele i póki co wystarczyć musi nam to, co zebraliśmy przy okazji pierwszej zapowiedzi tej produkcji. Na szczęście Marek Tymiński w rozmowie z gram.pl zapewnia, że już wkrótce pojawią się nowe informacje związane z tym erpegiem.

 

Na razie musi zadowolić nas informacja o tym, że gra ukaże się w 2014 roku. Dziś dowiedzieliśmy się jeszcze, że Lords of the Fallen trafi na peceta oraz konsole nowej generacji. Marek Tymiński mówi:

 

Choć premiera odbędzie się dopiero w przyszłym roku już dziś gra wygląda bardzo dobrze. Zarówno pod kątem rozgrywki jak i wizualnie. Esencją tej produkcji będzie system walki, a tytuł trafi na konsole nowej generacji oraz PC.

 

Co ciekawe, wcześniej autorzy zapowiadali, że gra wyjdzie jeszcze na Xboksie 360 i PlayStation 3. Widocznie projekt mógł rozwinąć skrzydła wyłącznie na nowych sprzętach i stąd premiera w 2014, a nie 2013 roku.

 

A my do listy polskich gier na next-genach możemy dopisać kolejny tytuł: Wiedźmin 3, Cyberpunk 2077, Lords of the Fallen. Same RPG...

 

http://gamezilla.komputerswiat.pl/newsy/2013/10/lords-of-the-fallen-to-kolejna-polska-gra-na-konsole-nowej-generacji

Opublikowano

Mi się marzy slasher w klimatach nordyckich. System walki można zaczerpnąć z GoW ale dać większą swobodę graczowi tak w eksploracji jak i w rozwoju bohatera.

Opublikowano

jeśli to ma być slasher to musi miec dobry system walki, nie takie drewno jak dungeon siege 3, dla mnie najbliższy ideału jest system walki z dragons dogma

  • 2 miesiące temu...
  • 3 tygodnie później...
Opublikowano

Nowy artwork:

 

uid_13eebd59e74.900.0.jpg

 

oraz główny bohater:

 

1370620531-hero-head-render.jpg

 

 

Who is Harkyn?

CI Games studio has revealed the first information about the protagonist in their upcoming action-RPG title Lords of the Fallen . In less than a week, during the Electronic Entertainment Expo 2013, Lords of the Fallen will be revealed to the world for first time in a live gameplay demo showcasing the advanced combat mechanics and a first glimpse into the story of the main character – Harkyn.

Who is Harkyn? The answer to this question will be discovered by each individual player as they step into the boots of the main character. Presented with the opportunity to develop Harkyn according to their play style, gamers will be able to customize their character using dozens of abilities across three diverse and unique skill trees. Players will uncover and learn new secrets and abilities that will further shift the tide of battle in their favor. Hated and marked by society, Harkyn is the only one capable of ending the long battle of the Fallen God believers and those that have abandoned him long time ago.

“Harkyn is not your ordinary hero. Our team is committed to creating a distinct character and a gameplay experience unique to every player, as well as a deep, secretive history that players will be rewarded for upon discovering. We’re excited to show Lords of the Fallen , our main character, Harkyn, and the advanced combat mechanics for the first time at E3 next week,” said Tomasz Gop, Executive Producer Lords of the Fallen at CI Games.

Lords of the Fallen is a hardcore action-RPG featuring advanced combat systems and robust class skill trees. Set in a richly created fantasy world where the Gods have failed mankind, players will take on the role of a human named Harkyn who sets out on a quest to stand against an apparently unstoppable supernatural force. Players travel across a world that is deeply divided by those that follow, and others that resist, the Fallen God. Along their journey they will be faced with a series of decisions that will alter both the world and their character, thus dramatically impacting the storyline.

Opublikowano
Na razie za wcześnie na oceny, ale po pierwszej prezentacji nowa gra CI Games wygląda bardzo obiecująco. Odium „klona Dark Souls” pewnie będzie wisieć nad Lords of the Fallen, jednak nie zamykałbym gry w tej szufladce. Widać, że twórcy wiedzą, czego chcą. Sami są graczami, swoje już przeszli i mają świadomość, co im się podobało w ich ulubionych tytułach. Wyciągają to, przerabiają, poprawiają, dodają coś od siebie i składają w nową rzecz. Nie starają się, by była dla każdego, chcą by była dla nich i im podobnych. Mam nadzieję, że Lords of the Fallen będzie właśnie taką sprawnie działającą całością - ale przekonam się o tym za rok.

 

http://polygamia.pl/Polygamia/1,107163,14087153,E3__Lords_of_the_Fallen___tu_sie_umiera__tu_sie_kombinuje.html?bo=1

 

Czyli tak jak się spodziewałem, Dark Souls w wersji bardziej zachodniej.

  • 2 miesiące temu...
Opublikowano

Wygląda na to że gierka mało kogo interesuje a zapowiada porządny kawałek kodu :)

gamescom ’13: Lords of the Fallen - wrażenia z pokazu

 

 

Polskie Dark Souls”. Określenie to padło z ust kilku dziennikarzy, z którymi miałem okazję rozmawiać po pokazie Lords of the Fallen. Nie rozumiem tylko dlaczego część z nich mówiła tak, jakby to była zła rzecz. CI Games szykuje niezłą niespodziankę, a porównania do najlepszych wydają się być jak najbardziej na miejscu.

 

Demo rozpoczęło się od zameldowania dwójki bohaterów (w tym głównego – Harkyna) w bliżej niezidentyfikowanym kolosalnym zamczysku, którego dotychczasowi bywalcy leżeli rozsmarowani po wszystkich ścianach. Jak wytłumaczyli twórcy, sporą część historii przyjdzie nam poznać z samej eksploracji, gdzie właśnie tego typu opuszczone miejsca bitew czy zdemolowane lokacje będą nam ujawniać swoją mroczną przeszłość. Oczywiście nie jest to symulator inspektora BHP, tak więc długo nie trzeba było czekać na zmaterializowanie się jakiegoś przerośniętego bydlaka, pragnącego przerobić herosów na świeżą warstwę tapety. Tu też ujawnioną jedną z ważniejszy dla mnie informacji – prawie każde starcie wyciśnie z nas strużki nerwowego potu, zamiast dawać pastwić się nad krzykliwym mięsem armatnim.

 

Czyli wzorem perełki From Software także tutaj taktyczna szermierka będzie esencją walki. Zademonstrował to już pierwszy twardziel, który wymusił na graczu podchody, błyskawiczne unikanie razów i szukania tej jednej luki żeby zrobić mu z głowy puzzle przy użyciu młota bojowego. Sytuacja powtarzała się z każdym napotkanym zabijaką – niezależnie od typu broni czy używanych zdolności, gra ani razu nie sprawiła wrażenia tępego symulatora drwala w amoku. Co więcej, te „bojowe szachy” nabrały rumieńców gdy tylko pojawił się jeden z czekających na nas bossów.

 

O tak, przerośnięci i potężni szefowie niejednokrotnie napsują nam krwi w Lords of the Fallen. Będziemy musieli zdrowo nakombinować się żeby odkryć odpowiednią metodę na skarcenie drani, przy czym każdy z nich ma mieć trzy stadia, aktywujące się wraz ze stopniowym ukatrupianiem bydlaka. Przykładowo na pokazie ujrzeliśmy ciężko uzbrojonego demona z mieczem i tarczą, którego początkowo nie dało się nawet zadrapać bez ostrożnego lawirowania pod jego atakami. Ostatecznie dziad na resztce życiowych oparów został pozbawiony większości zbroi i osłony, przez co jak oszalały zaczął gonić bohatera wywijając na wszystkie strony ognistym mieczem. Bossowie mają pojawiać się we wszystkich rozmiarach i poziomach krwiożerczej psychopatii, zatem ciężko będzie mówić o monotonii.

 

Skoro o potyczkach mowa, to warto przyjrzeć się samej postaci oraz jej rozwojowi. Gracz na starcie zdecyduje którą z pośród trzech dostępnych klas wybierze dla Harkyna (kleryk, wojownik, łotrzyk). Wybór ten ma mieć kluczowe znaczenie dla stylu całej naszej gry, gdyż poszczególne profesje mają swoje własne zestawy mocy, jak chociażby tworzenie klonów do atakowania tudzież chłonięcia ciosów. Dodatkowo dobór broni jest kompletnie niezależny od tego elementu, zatem pasujące nam umiejętności będziemy mogli łączyć z dowolnym orężem, zgodnie z własnymi preferencjami rzeźniczymi. W kwestii samego ekwipunku ponoć czeka nas nie lada zaskoczenie, gdyż twórcy szykują tu jakiś znakomity system wykuwania sprzętu. Niestety, chwilowo nie byli oni w stanie zdradzić zbyt wielu szczegółów (chcą jeszcze wszystko doszlifować), ale będzie dużo zabawy z nadawaniem broni unikalnych połączeń mocy i efektów, które dodadzą starciom dodatkowego smaku.

 

Co tu więcej można rzec – CI Games póki co zaprezentowało naprawdę solidny i pozytywnie zaskakujący kawałek „strategicznego” wymachiwania kozikiem. Już teraz wygląda to ładnie, a system okładania się po mordach ma mieć dość głębi żeby niejednego maniaka wessać na grube godziny. Rzekomo ma też być przystępniej od „Mrocznych Dusz”, przez co należy rozumieć brak odzierania graczy ze wszystkich punktów, wiary w siebie samego czy też woli do dalszego grania. I wiecie co? Ja też mogę powiedzieć, że powstaje nam tu „Polskie Dark Souls”. Ale mówię to z dumą, bo jest to komplement na który twórcy sobie zasłużyli. Bo w końcu czemu From Software ma mieć monopol na sieczkę-fantasy, w której poślizgnięcie czy niekontrolowane ADHD zamienia nas w świeżo puszkowane mięso?

http://www.cdaction.pl/artykul-34426/gamescom-13-lords-of-the-fallen---wrazenia-z-pokazu.html

  • 5 miesięcy temu...
Gość DonSterydo
Opublikowano

Wygląda świetnie oby tylko z premierą nie wstrzelili się w okolice wyjścia wieśka bo premiera to 2014 co nie ?.

 

Gop powiedział w materiale, że koniec 2014.

Gość mate5
Opublikowano

Jeszcze za wcześnie, że to powiedzieć na pewno, ale możliwe że ta gra będzie dla mnie pierwszym system sellerem ps4.

Gość DonSterydo
Opublikowano

Wygląda fajnie tylko design postaci trochę biedny. 

Opublikowano

Wygląda troszkę jak polski odpowiednik Darksiders z odrobinę mroczniejszym klimatem. Zresztą całkiem fajnym klimatem budowanym m.in. przez niezłą grafikę i to dopiero pre-alpha. Co prawda przeciwnicy padają jak muchy, ale myślę, że to raczej niski, ewentualnie średni poziom trudności w celu płynnego pokazu. Wcześniej było trochę tajemnic związanych z tym tytułem, teraz już mniej więcej wiadomo  w jakim kierunku zmierza. Póki co nie widać w tym nic innowacyjnego, ale to wciąż dobrze zapowiadająca się gra. Martwi jedynie ten czas gry, 15 godzin to i tak jak na dzisiejsze standardy dużo, ale bądźmy szczerzy - krótkawo.

  • 4 miesiące temu...

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...