Sibian 154 Opublikowano 11 marca 2013 Opublikowano 11 marca 2013 (edytowane) http://www.darkwoodgame.com/ http://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=uQOPb9p3HTQ Nie wiem czy wspominane było tutaj o tej pozycji. Trójka ludzi z Polski ( studio Acid Wizard ) tworzy coś interesującego, osobny temat jak najbardziej wskazany. Co wiemy : - Gra ma być trudna ( prawdziwy survival a nie jakieś pierdoły ), a śmierć nieodwracalna. - Duży otwarty świat z losowo generowanymi zdarzeniami. - W dzień zbieramy materiały, surowce w pobliskim lesie by w nocy dzięki ich pomocy bronić się we własnym domostwie - Tworzenie pułapek, barykad, utrzymywanie oświetlenia domu ( paliwo do generatora ). - Zmienny stan psychiczny bohatera. - System rozwoju różnorakich umiejętności. - Zakres widzenia bohatera ( poza nim nie widzimy zagrożeń tylko puste obszary ) Edytowane 11 marca 2013 przez Sebastian Ś. Cytuj
django 549 Opublikowano 11 marca 2013 Opublikowano 11 marca 2013 Prezentuje sie niezle (ladnie animacje), ale mocno smiedzi Project Zomboid. Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 marca 2013 Autor Opublikowano 11 marca 2013 Ogólnie mam takie obawy ,że wyjdzie z tego zbyt monotonny schemat, dobry na systemy przenośne a nie PC-ta. W dzień, bieganie zbieractwo drewna i innych bajerów ( w stylu "Don't Starve", oczywiście w bardziej dorosłym wydaniu ) a w nocy "puzzlowate" ustawianie pułapek i barykad, łatanie "dziur" i trochę rąbanki. I tak schemat powtórz 1000 razy. Klimat na filmiku jest ale by gra się wybiła potrzebna jest mocna fabuła ( jakby tu ją w tłoczyć w takim schemacie zbieranie + obrona ? ), bardziej konkretne, daleko idące działania ( wielotygodniowe próby np. naprawy samochodu by uciec z lasu ). Na filmiku widzę również, że generator prądu rozmawia z bohaterem. Zapewne to już jakieś problemy psychiczne się ujawniają : ) Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 11 marca 2013 Opublikowano 11 marca 2013 Jak pociągną ten temat to może wyjść coś naprawde ambitnego - w końcu kto już nie RZYGA tematem zombie ? Ten rysunek wykonany przez chłopaka skojarzył mi się troche z Blair Witch Part 1: Rustin Parr <jak i masą filmów troche ambitniejszych niż kolejna horda zombie> gdzie również był motyw niespokojnych rysunków wykonanych przez dziecko. Prawdziwy horror zaczyna się wtedy, kiedy mierzymy się z czymś, co jest nam nieznane, tajemnicze, niebezpośrednie. Problemy psychiczne postaci, nastrój i budowanie napięcia mogą tu być kluczowe <między innymi dlatego stawiam wyżej SCP od takiego przereklamowanego moim zdaniem Slendermana> Cytuj
Sibian 154 Opublikowano 11 marca 2013 Autor Opublikowano 11 marca 2013 Co mi się podoba w tym krótkim trailerze : - kapitalna , niepokojąca muzyka - odgłosy otoczenia ( dyszenie , stukoty, "piknięcia" przy wyborze różnorakich opcji - ciekawy, trochę zabawny ale niepokojący "dialog" z generatorem prądu - "oldskullowy" ale bardzo realistyczny system pola widzenia ( gwałtowne obracania na różne strony w widoku "z góry" by dostrzec zagrożenie ) - poziom paniki zaczął wzrastać gdy zgasło światło - pasek staminy - ilościowe podejście do przedmiotów ( zapewne szybko się zużywają ) - barykadowanie okien i drzwi - mrok, "ziarno" Co bym chciał zobaczyć w finalnej wersji : - za dnia eksplorowanie nie tylko lasu ale i jakichś starych budowli - ciekawa, głęboko fabuła poznawana pośrednio poprzez, notatki, wizje, sny, różnorakie ślady w eksplorowanych budowlach - różnorakie, długofalowe nie wymuszone żadnym lipnym dziennikiem zadania - jak najmniej czysto "strzelanki" a więcej już mi się nie chce pisać, czekam na dalsze informacje i filmiki. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.