Skocz do zawartości

The Last Guardian


czarek250885

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

Grafika to ostatnia rzecz na jaką bym zwracał uwagę przy grach tego deva. Klimat i uczucie brania udziału w wyjątkowo magicznej przygodzie to jest to,co zawsze lubiłem w ich grach.

Naprawdę miło widzieć,że projekt nie został skasowany i chcą go doprowadzić do końca.Zwłaszcza widząc obecną branżę,co w niej dominuje i ma szanse na sprzedaż.

Edytowane przez Paliodor
  • Plusik 2
Opublikowano

Omal się nie rozpłakałem, wiedziałem, wiedziałem, że ta gra żyję, a Yoshida nie rzuca słów na wiatr, mówiąc że prace ciągle trwają. Teraz można się śmiać tym wszystkim niedowiarkom w twarz. Klimat bijący z tego gameplayu jest świetny, czuć magie ICO i SOTC, no i Ueda wśród publiczność, cała sale bije brawa, ludzie wstają... Last Guardian żyje. Tak bomba i to na początek konferencji.

 

1361.gif

Opublikowano

nie ukrywam - wzruszyłem się :) Świetnie, że gra powstaje i będę mógł w nią zagrać. W zasadzie, w tej chwili obchodzmi mnie juz tylko, kiedy dokładnie premiera i gdzie moge kupic gierkę.

 

No nic ide robić platyne w SOTC :)

 

btw. ta okładka wklejona wyżej, to raczej nie jest oficjalna grafika - na press site sony nie ma jeszcze coverów, tylko pliki z logo (teraz sprawdziłem) 

Opublikowano

jak dla mnie to sprawa wyglada tak:

- zrobili gre na ps3, nie sprawdzila sie.

- zaorali

- dlugo, dlugo nic, nikt przy tym nie grzebal przez lata.

- sony potrzebuje taniego pyerdolniecia na e3 2015

- ctrl c ctrl v, chuy ze gra sie nie nadawala do niczego juz na ps3 - LEGANDA ZROBI SWOJE :banderas:

na pokazie leci samograj z beznadziejnym gameplayem (chyba daje sie najlepsze kaski na takie pokazy...?)

- wychodzi last guardian po zawirowaniach podobnych do tych ktore spotkaly driveclub

 

metacritics 7/10, fani sony w ekstazie.

 

pozdrawiam

  • Plusik 1
Opublikowano

W 2011 był pokaz za zamknietymi drzwiami - wtedy tez pokazywali tech demo, które miało byc w kolekcji HD. Eurogamer przyrównywał gierkę do filmów ghibli a animację okreslali mianem "lifelike". gre potem faktycznie zaorali, ale czytałem też, ze największy problem był z obsługą AI zwierzaka przez PS3 - po prostu konsola nie wyrabiała (mało ramu i te sprawy).  Dlatego przepisali TLG na PS4. 

Opublikowano

Animacja tego dziaciaka, goty, to bieganie po chodach, banan od razu pojawia się na twarzy. Ogólnie dwójka tak różnych bohaterów pod względem fizycznym daje ogromny popis dla developerów. Ciekawe co wymyśli Ueda, jestem pewien, że nie zabraknie jednego... magi.

Opublikowano

Magia bije z tej gry nieziemska! Głupio mi że straciłem wiarę w TLG. Znów czuję się jak 2009, gdy pokazali pamiętny trailer, a potem czytałem zapowiedź w Psx Extreme. Cóż, czasem trzeba poczekać. Jestem bardzo szczęśliwy, dla takich magicznych gierek przesiadłem się na konsole. Wieczorem odpalę sobie ICO na PS2. Straszna mnie naszła ochota po obejrzeniu nowego trailera. To jest coś pięknego, art style urywa tyłek, a klimat wylewa się z monitora. Tylko konsole, tylko PS4!

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Czym tak ludzie sie jaraja ? Gra wyglada bardzo przecietnie, na poczatku myslalem ze to jest jakas indyk. No jak was jara bieganie jakims dzieciakiem i stworem czy huk wie czym, jak dadza w przyszlosci w plusie to chetnie zobacze bo pieniedzy nie dostana za taki marny projekt.

 

Zalosne ze ludzie minusuja za kogos opinie.

 

Tak jak pisalem gra jest dla mnie martwa, na dodatek grafika jak za czasow pierwszych gier na ps3.

Edytowane przez Mroku333
  • Plusik 3
  • Minusik 12
Opublikowano

Zapowiada się pięknie. Średnia grafa w ogóle mnie nie boli, a daje nadzieje, że faktycznie pakują dużo mocy w AI - a to będzie kluczowe w kreowaniu magii tej gry.

Będzie kolejne perełka, jestem tego pewien.

  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Czym tak ludzie sie jaraja ? Gra wyglada bardzo przecietnie, na poczatku myslalem ze to jest jakas indyk. No jak was jara bieganie jakims dzieciakiem i stworem czy huk wie czym, jak dadza w przyszlosci w plusie to chetnie zobacze bo pieniedzy nie dostana za taki marny projekt.

 

Zalosne ze ludzie minusuja za kogos opinie.

 

Tak jak pisalem gra jest dla mnie martwa, na dodatek grafika jak za czasow pierwszych gier na ps3.

serio nie wiem co tu jest nieprawda i czego go minusujecie. Przecież gada do 100 proc. prawdy

 

z tym co prezentowali to mogłoby isc na xboxie

 

ofkoz xboxie jedynce

Edytowane przez gekon
  • Minusik 1
Opublikowano (edytowane)

serio myślisz że wywalili by w błoto kasę i pracę ponad 7 letniego developingu, robionego pod ps3, by wpakować blisko drugie tyle w napisanie go od nowa na ps4? 

jeszcze w przypadku gry, którą i tak nie wiadomo czy im się zwróci za te wszystkie lata zawirowań, bo zwyczajnie nie jest blockbusterem dla mas? 

doprawdy niektórzy z was zachowują się jakby wydawcy mieli zachowywać się niczym św. mikołaj. mało kto wierzył że ta inwestycja w ogóle dojdzie do skutku. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Dyskutować o grafice w produkcji Tema Ico. Nie wiem, czy to prowokacja, czy może nieznajomość ICO lub SOTC. Fakt, gra nie rzuca na kolana pod względem technicznym, ale to nie znaczy, że tak samo będzie w dzień premiery. Zresztą, w tej grze nie chodzi o piksele i shadery, a o szczyptę magii dzięki, której ten tytuł będzie się wyróżniał z pośród setki innych.

 

Na dobranoc.

 

Jedne z piękniejszych chwil związanych z grami.

Edytowane przez YETI
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Ja nie lubię Japońskich klimatów, grafika jest dla mnie priorytetem i nigdy nie grałem w żadną grę tego studia bo byłem zatwardzialym pecetowcem.

Oczywiście słyszałem o The last Guardian, wiedziałem, że to gra widmo ale 0 hype. I wiecie co wam powiem? Tam klimat wylewa się z ekranu TONAMI! Zostałem zamaskowany tym.co ujrzałem i nie mogę się doczekać nocy gdy założę na uszy słuchawki i chwyce pada i wsiakne. Ta gra coś w sobie ma :)

Edytowane przez TrueGrand
  • Plusik 2
Opublikowano

Via Kotaku:
http://kotaku.com/what-happened-to-t...ian-1711835457

 

 

Yoshida said that when the game was announced in 2009 for PS3, they thought they were making good progress.

“But in 2011 the progress became super slow. There were lots of technical issues. The game was not performing at speed. The video we showed, the trailer on PS3, was specced up. The game was running at a much lower frame rate. Some features were still missing.

“So it was clear that the team had to make a compromise in terms of features and number of characters so while they were taking time, the engineering team ported the code on the SPU [processors of the PS3] to improve the performance, but it was taking lots of time.

“But, in the meantime PS4 arrived, the development environment was available. So in 2012 it became apparent we should move it to PS4 to achieve the visual [ideal.]”

Gra jest od 2012 w developingu na Ps4, więc już sporo czasu.

Opublikowano

nie ma jeszcze covera - to co wklejacie co 2 strony, to tylko art z neogafa. 

 

 

 

Via Kotaku:
http://kotaku.com/what-happened-to-t...ian-1711835457

 

 

Yoshida said that when the game was announced in 2009 for PS3, they thought they were making good progress.

“But in 2011 the progress became super slow. There were lots of technical issues. The game was not performing at speed. The video we showed, the trailer on PS3, was specced up. The game was running at a much lower frame rate. Some features were still missing.

“So it was clear that the team had to make a compromise in terms of features and number of characters so while they were taking time, the engineering team ported the code on the SPU [processors of the PS3] to improve the performance, but it was taking lots of time.

“But, in the meantime PS4 arrived, the development environment was available. So in 2012 it became apparent we should move it to PS4 to achieve the visual [ideal.]”

Gra jest od 2012 w developingu na Ps4, więc już sporo czasu.

 

 

Czyli tak jak w przypadku ICO, które z PSXa przeskoczyło na PS2 - bo, nie dawali rady, a potem pojawiły sie devkity ps2. 

Opublikowano (edytowane)

No dokładnie, tylko tym razem długo próbowali ratować sytuację z wersją na Ps3, z ICO nie było takich problemów, nie mieli tylu zobowiązań wobec fanów i presji z góry. Jednego jestem pewien, praca nad tym projektem musiała być bardzo stresująca dla Uedy i reszty zaangażowanych. Nie dziwię się decyzji o odejściu. Praca jako freelancer jest lepsza dla zdrowia (a on i tak odpowiada za stronę kreatywną). Zresztą mimo rozstania z firmą, jest w dobrych relacjach z nimi.

Daje wykłady, pomaga z inicjatywą Sony dla niezależnych twórców z JP i kilka innych rzeczy. Btw. Ueda powinien zrobić kiedyś animowany film dla Sony, albo innego producenta, jego wrażliwość i umiejętność budowania bohaterów skromnymi środkami wyrazu idealnie przekłada się na medium filmu animowanego (i nie nie chodzi mi o "anime", tylko projekty bliżej Persepolis, czy ostatniego filmu Ghibli, który był wśród nominowanych na tegorocznych Oscarach)

Edytowane przez Hendrix

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...