Skocz do zawartości

The Last Guardian


czarek250885

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

 Przyglądam się zachowaniom stwora z trailera i swojego kota :) Pierwszorzędne ! I tak się zastanawiam dlaczego nikt jeszcze na to nie wpadł.Nextgeny, oczo(pipi)na grafika w 900p he he, skrypty, otwarty świat czy to już wszystko co można osiągnąć na nextgenach ?  Hmm... I tu z pomocą przychodzi Ueda ;) W tym przypadku nazwać można jego wyzwolicielem.mesjaszem ;). Ten Pan Wyjątek z głową nie od parady próbuje w ten schematyczny sztuczny pusty świat, bezdusznych wydmuszek wyprany z człowieczeństwa polegających na ciągłym zabijaniu tchnąć trochę "życia".Nie wiem na ile jest zaawansowany cały projekt i czego jeszcze można się spodziewać ale wystarczyło 6 minut żeby zauważyć jakie jest wykorzystanie reakcji na zagrożenie, przywołanie, strachu, pokory. Niby nic a jakie naturalne w rzeczy samej :) Spodziewam się większej listy w finalnym wydaniu i tak jak w ICO tak tym razem liczę na większe relacje ( bohater - zwierzak )  przywiązanie, troska, wzajemna pomoc najprościej nazywając współpracą co za tym idzie wywoływać mega emocje.Grafika poza naturalną animacją jest mnie obojętna nie oczekuje wodotrysków , poza AI i świeżych pomysłów. Wiem że Ueda tego nie spartoli, modle się tylko żeby gra w końcu wyszła.

Opublikowano (edytowane)

mam nadzieję że nie będziemy musieli wklejać takich screenów przez kolejne 4 lata  :kaz:

 

1722925598.jpg

 

1346994671.jpg

 

1735680812.jpg

 

odjąć zwierzaka a zostaje nowe ICO bez Yordy do konwojowania. 

Edytowane przez nobodylikeyou
Opublikowano (edytowane)

Fragment prezentowany na konferencji, to gdzieś środek gry. Ueda w jednym wywiadzie wspomniał, że na początku gry zwierzak nie będzie chciał nas słuchać, będzie nieufny, dopiero z biegiem czasu wieź między dwójką bohaterów będzie się pogłębiać i scalać. Pytanie który z nich zginie na końcu ;)

 

Jeszcze dwie ciekawe sprawy, ten wiatrak, który chłopiec niszczy pchając go w przepaść, z jakiegoś powody nasz duży przyjaciel się ich boi, więc zapewne będzie dużo lokacji z tymi wiatrakami.

 

Druga ciekawostka, zauważyliście jaki kolor mają rogi stwora? Dokładnie taki sam kolor miały czułe punkty na ciałach kolosów. :)

Edytowane przez YETI
Opublikowano

Ściągnąłem demo na gamersyde i jestem dalej zachwycony. A przy tym zdziwiony.

 

Zdziwiony, że gracze i sama prasa nie rozpisują się szerzej nad samym zwierzakiem. To z jaką gracją się porusza i jak reaguje na nasze poczynania, to małe mistrzostwo świata. Serio polecam obejrzeć demo, ale tym razem skupiając się tylko na Trico, tym jak się porusza i obraca głową. 

 

I zachwyca mnie, że w ciągu 3 minut zawrzeli tak dużo fajnych patentów gameplayowych. Ale ludzie tego nie widzą bo oczy zasłania im rzekomo słaba grafika. No ciekawe. Wg mnie grafika jest piękna. Trochę surowa, ale dzięki temu prawdziwa. 

 

Ciekawe czy zachowali sterowanie wspinania się z SoTC, he he. 

  • Plusik 3
Opublikowano

czy tylko ja spociłem się na widok info zawartego w traillerze że za dokończenie produkcji odpowiada nie Team ICO, a randomowe studio GenDesign? po tym info przyszło spore odetchnięcie:

 

Shuhei Yoshida - prezes Sony Computer Entertainment wytłumaczył podczas wywiadu z Gamespotem i Kinda Funny Games, kulisy wszystkich zawirowań związanych z produkcją wielce wyczekiwanego The Last Guardian

 

Oczywiście, pierwsze pytanie jakie padło, dotyczyło Team ICO. Prezentacji gry towarzyszyło również ogłoszenie, że zajmuje się nią ekipa zwana genDESIGN, co mogło być nieco mylące dla fanów produkcji. Yoshida uspokaja, że nowy zespół składa się tak naprawdę w dużej mierze z pracowników Team ICO, a odejście Fumito Uedy raczej określiłby jako "przeorganizowanie relacji".

 

"Teraz, gdy Ueada ma sporą reputację w branży, potrzebował więcej wolności. Możliwe, że chciał pracować także nad innymi konceptami, dlatego wybrał niezależność, ale nadal pracuje nad The Last Guardian. To jego główny projekt. Ueda nie został zwolniony."

 

Przy produkcji gry pracuje również wewnętrzne studio Sony - Japan Studio... Aktualny szef genDESING był natomiast głównym programistą podczas prac nad Shadow of the Colossus.

 

Jeśli chodzi o opóźnienie w produkcji i przenosiny gry na nową generację konsol, było to związane z problemami technicznymi.

 

"Projekt był wielokrotnie przebudowywany technicznie. W 2012 roku postanowiliśmy przenieść go na PS4 i niestety ze względu na optymalizację pod PS3, musieliśmy po prostu wyrzucić sporą część kodu do śmieci. To była ciężka decyzja, ale gra nie osiągała na PS3 takiej wydajności, jakiej sobie życzyliśmy. Wiedzieliśmy, że możemy albo przenieść grę na PS4, albo dokończyć ją na PS3 nie realizując w pełni naszej wizji."

 

Redaktorzy zapytali również o to, czy kiedykolwiek myślano nad skasowaniem gry.

 

"Wierzyłem w ten koncept. Ueada wraz z zespołem, zawsze chcieli go zrealizować. Przede wszystkim jednak, do dalszej pracy popychało nas wsparcie ludzi. Dziennikarze pytali nas o tę grę każdego roku. Wiedzieliśmy, że ona intryguje wielu graczy i stąd czujemy odpowiedzialność, aby ją ukończyć."

 

The Last Guardian ogłoszono oficjalnie dopiero na tegorocznych targach, ponieważ Sony czekało, aż będą pewni przynajmniej przybliżonej daty premiery...

 

http://www.ppe.pl/news-36874-do_dalszej_pracy_popychalo_nas_wsparcie_ludzi___sony_tlumaczy_obsuwe_the_last_guardian.html

jeśli nie wyrobią się do końca 2016, to Yoshida powinien zrobić publiczne seppuku, zwłaszcza że osobiście stawił się na scenie po samej prezentacji. 

  • 1 miesiąc temu...
Gość Kasias
Opublikowano

Niech no się tylko coś stanie temu ptakowi...

 

Zabiję.

 

Oczywiście, że Trico w finale zginie. M.in. dlatego gra stanie się legendarna, być może najlepszy wyciskacz łez ever.

Opublikowano

jezu jak mnie wk.urwia to poleganie na statusie ambitności/ wyciskacza łez przez pryzmat śmierci jednego z głównych bohaterów. końcówka przygody Wandera i Argo rozegrała to po mistrzowsku, przenosząc ciężar zupełnie gdzie indziej. 

  • 1 miesiąc temu...
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Jak dla mnie powinni sobie już dać spokój z tą gierką, serio. Masa graczy kupiła PS3 dla tej gry i do dziś nikt w nią nie zagrał. Sony mogłoby się nie ośmieszać już kolejnymi obietnicami.

 

Ostatni Strażnik nawet jeśli wyjdzie to nie okaże się jakimś mesjaszem - mowy nie ma. 

  • Minusik 1
Opublikowano

Nie insajderów tylko wątpię, żeby taka gra jeszcze była kogoś w stanie zaskoczyć. Technicznie będzie przestarzała, koncepcyjnie - w sumie to nie wiem ale mnie na pewno nie zmusi do skakania z okna z radości.

Opublikowano

Ona nigdy nie miała niszczyć graficznie. Zarówno ICO jak i SoTC nie niszczyły graficznie podczas swych premier. 

 

Gameplay na E3 utwierdził mnie w przekonaniu, że to będzie wyjątkowa gra z mechaniką i pomysłami, które dzisiejsi developerzy baliby się zaimplementować.

 

Day one.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...