Oldboy 984 Opublikowano 20 czerwca 2015 Opublikowano 20 czerwca 2015 Przyglądam się zachowaniom stwora z trailera i swojego kota Pierwszorzędne ! I tak się zastanawiam dlaczego nikt jeszcze na to nie wpadł.Nextgeny, oczo(pipi)na grafika w 900p he he, skrypty, otwarty świat czy to już wszystko co można osiągnąć na nextgenach ? Hmm... I tu z pomocą przychodzi Ueda W tym przypadku nazwać można jego wyzwolicielem.mesjaszem . Ten Pan Wyjątek z głową nie od parady próbuje w ten schematyczny sztuczny pusty świat, bezdusznych wydmuszek wyprany z człowieczeństwa polegających na ciągłym zabijaniu tchnąć trochę "życia".Nie wiem na ile jest zaawansowany cały projekt i czego jeszcze można się spodziewać ale wystarczyło 6 minut żeby zauważyć jakie jest wykorzystanie reakcji na zagrożenie, przywołanie, strachu, pokory. Niby nic a jakie naturalne w rzeczy samej Spodziewam się większej listy w finalnym wydaniu i tak jak w ICO tak tym razem liczę na większe relacje ( bohater - zwierzak ) przywiązanie, troska, wzajemna pomoc najprościej nazywając współpracą co za tym idzie wywoływać mega emocje.Grafika poza naturalną animacją jest mnie obojętna nie oczekuje wodotrysków , poza AI i świeżych pomysłów. Wiem że Ueda tego nie spartoli, modle się tylko żeby gra w końcu wyszła. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 21 czerwca 2015 Opublikowano 21 czerwca 2015 (edytowane) mam nadzieję że nie będziemy musieli wklejać takich screenów przez kolejne 4 lata odjąć zwierzaka a zostaje nowe ICO bez Yordy do konwojowania. Edytowane 21 czerwca 2015 przez nobodylikeyou Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 21 czerwca 2015 Opublikowano 21 czerwca 2015 (edytowane) Fragment prezentowany na konferencji, to gdzieś środek gry. Ueda w jednym wywiadzie wspomniał, że na początku gry zwierzak nie będzie chciał nas słuchać, będzie nieufny, dopiero z biegiem czasu wieź między dwójką bohaterów będzie się pogłębiać i scalać. Pytanie który z nich zginie na końcu Jeszcze dwie ciekawe sprawy, ten wiatrak, który chłopiec niszczy pchając go w przepaść, z jakiegoś powody nasz duży przyjaciel się ich boi, więc zapewne będzie dużo lokacji z tymi wiatrakami. Druga ciekawostka, zauważyliście jaki kolor mają rogi stwora? Dokładnie taki sam kolor miały czułe punkty na ciałach kolosów. Edytowane 21 czerwca 2015 przez YETI Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 21 czerwca 2015 Opublikowano 21 czerwca 2015 No i owe rogi są prawdopodobnie odpiłowane, to co widzimy to pozostałości przecież (ktoś/coś ewidentnie zniszczył je). Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 czerwca 2015 Opublikowano 23 czerwca 2015 Ściągnąłem demo na gamersyde i jestem dalej zachwycony. A przy tym zdziwiony. Zdziwiony, że gracze i sama prasa nie rozpisują się szerzej nad samym zwierzakiem. To z jaką gracją się porusza i jak reaguje na nasze poczynania, to małe mistrzostwo świata. Serio polecam obejrzeć demo, ale tym razem skupiając się tylko na Trico, tym jak się porusza i obraca głową. I zachwyca mnie, że w ciągu 3 minut zawrzeli tak dużo fajnych patentów gameplayowych. Ale ludzie tego nie widzą bo oczy zasłania im rzekomo słaba grafika. No ciekawe. Wg mnie grafika jest piękna. Trochę surowa, ale dzięki temu prawdziwa. Ciekawe czy zachowali sterowanie wspinania się z SoTC, he he. 3 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 czy tylko ja spociłem się na widok info zawartego w traillerze że za dokończenie produkcji odpowiada nie Team ICO, a randomowe studio GenDesign? po tym info przyszło spore odetchnięcie: Shuhei Yoshida - prezes Sony Computer Entertainment wytłumaczył podczas wywiadu z Gamespotem i Kinda Funny Games, kulisy wszystkich zawirowań związanych z produkcją wielce wyczekiwanego The Last Guardian. Oczywiście, pierwsze pytanie jakie padło, dotyczyło Team ICO. Prezentacji gry towarzyszyło również ogłoszenie, że zajmuje się nią ekipa zwana genDESIGN, co mogło być nieco mylące dla fanów produkcji. Yoshida uspokaja, że nowy zespół składa się tak naprawdę w dużej mierze z pracowników Team ICO, a odejście Fumito Uedy raczej określiłby jako "przeorganizowanie relacji". "Teraz, gdy Ueada ma sporą reputację w branży, potrzebował więcej wolności. Możliwe, że chciał pracować także nad innymi konceptami, dlatego wybrał niezależność, ale nadal pracuje nad The Last Guardian. To jego główny projekt. Ueda nie został zwolniony." Przy produkcji gry pracuje również wewnętrzne studio Sony - Japan Studio... Aktualny szef genDESING był natomiast głównym programistą podczas prac nad Shadow of the Colossus. Jeśli chodzi o opóźnienie w produkcji i przenosiny gry na nową generację konsol, było to związane z problemami technicznymi. "Projekt był wielokrotnie przebudowywany technicznie. W 2012 roku postanowiliśmy przenieść go na PS4 i niestety ze względu na optymalizację pod PS3, musieliśmy po prostu wyrzucić sporą część kodu do śmieci. To była ciężka decyzja, ale gra nie osiągała na PS3 takiej wydajności, jakiej sobie życzyliśmy. Wiedzieliśmy, że możemy albo przenieść grę na PS4, albo dokończyć ją na PS3 nie realizując w pełni naszej wizji." Redaktorzy zapytali również o to, czy kiedykolwiek myślano nad skasowaniem gry. "Wierzyłem w ten koncept. Ueada wraz z zespołem, zawsze chcieli go zrealizować. Przede wszystkim jednak, do dalszej pracy popychało nas wsparcie ludzi. Dziennikarze pytali nas o tę grę każdego roku. Wiedzieliśmy, że ona intryguje wielu graczy i stąd czujemy odpowiedzialność, aby ją ukończyć." The Last Guardian ogłoszono oficjalnie dopiero na tegorocznych targach, ponieważ Sony czekało, aż będą pewni przynajmniej przybliżonej daty premiery... http://www.ppe.pl/news-36874-do_dalszej_pracy_popychalo_nas_wsparcie_ludzi___sony_tlumaczy_obsuwe_the_last_guardian.html jeśli nie wyrobią się do końca 2016, to Yoshida powinien zrobić publiczne seppuku, zwłaszcza że osobiście stawił się na scenie po samej prezentacji. Cytuj
CoATI 1 051 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 było wczesniej info na blogu funito, wiec bez niespodzianek. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 25 czerwca 2015 Opublikowano 25 czerwca 2015 Ja byłem spokojny, jak tylko na ekranie pojawiło się nazwisko Ueda, później kilka ciepłych słów od Yoshidy i brawa od całej sali dla mistrza. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 31 lipca 2015 Opublikowano 31 lipca 2015 Nie wiem jak wy chłopaki, ale ja co kilka dni odpalam sobie to demko ściągnięte na dysku i za każdym razem serduszko zabija mi mocniej. Jaka ta gra jest piękna... Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 31 lipca 2015 Opublikowano 31 lipca 2015 Niech no się tylko coś stanie temu ptakowi... Zabiję. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Opublikowano 1 sierpnia 2015 Ciekawostka - gra musiała zostać sportowana z PS3 na PC, dopiero potem na PS4. Specjalnie dla wersji na Czwórkę musieli stworzyć nowy silnik. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Niech no się tylko coś stanie temu ptakowi... Zabiję. Oczywiście, że Trico w finale zginie. M.in. dlatego gra stanie się legendarna, być może najlepszy wyciskacz łez ever. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 2 sierpnia 2015 Opublikowano 2 sierpnia 2015 jezu jak mnie wk.urwia to poleganie na statusie ambitności/ wyciskacza łez przez pryzmat śmierci jednego z głównych bohaterów. końcówka przygody Wandera i Argo rozegrała to po mistrzowsku, przenosząc ciężar zupełnie gdzie indziej. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 11 września 2015 Opublikowano 11 września 2015 TLG potwierdza swoją obecność na konferencji Sony podczas TGS. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 16 września 2015 Opublikowano 16 września 2015 i co było coś na TGS? http://www.pssite.com/news-44388-tworcy_the_last_guardian_przytargali_trico_na_tgs_2015.html Cytuj
rushman 4 Opublikowano 21 października 2015 Opublikowano 21 października 2015 http://www.crossmap.com/news/the-last-guardian-release-date-news-and-update-will-only-be-out-when-its-ready-21852 Kilka informacji na temat terminu wypuszczenia gry... Jak zwykle nic konkretnego. Cytuj
Nemesis 1 273 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Jak dla mnie powinni sobie już dać spokój z tą gierką, serio. Masa graczy kupiła PS3 dla tej gry i do dziś nikt w nią nie zagrał. Sony mogłoby się nie ośmieszać już kolejnymi obietnicami. Ostatni Strażnik nawet jeśli wyjdzie to nie okaże się jakimś mesjaszem - mowy nie ma. 1 Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Ostatni Strażnik nawet jeśli wyjdzie to nie okaże się jakimś mesjaszem - mowy nie ma. Za dużo insajderów na tym forum. Cytuj
Nemesis 1 273 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Nie insajderów tylko wątpię, żeby taka gra jeszcze była kogoś w stanie zaskoczyć. Technicznie będzie przestarzała, koncepcyjnie - w sumie to nie wiem ale mnie na pewno nie zmusi do skakania z okna z radości. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Ona nigdy nie miała niszczyć graficznie. Zarówno ICO jak i SoTC nie niszczyły graficznie podczas swych premier. Gameplay na E3 utwierdził mnie w przekonaniu, że to będzie wyjątkowa gra z mechaniką i pomysłami, które dzisiejsi developerzy baliby się zaimplementować. Day one. Cytuj
SzczurekPB 2 254 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Day one. 2 Cytuj
Nemesis 1 273 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Ja do dziś nie ogarniam spustów nad tym całym Ico. Co takiego jest porywającego w tej grze? To już Rain jest ciekawsze. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 23 października 2015 Opublikowano 23 października 2015 Day one. O ile gra wyjdzie w 2 połowie 2016, a nie wcześniej ICO jest cudowne. Trzeba przejść. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.