Skocz do zawartości

Featured Replies

  • Odpowiedzi 1,3 tys.
  • Wyświetleń 163,9 tys.
  • Dodano
  • Ostatniej odpowiedzi

Top użytkownicy w tym temacie

Najpopularniejszy posty

  • Ty też wyszedłeś praktycznie z okolic dupy i masz prawo bytu, więc może to nie takie złe źródło?

  • Fanek ikona wspolczesnego gracza.

  • Czym tak ludzie sie jaraja ? Gra wyglada bardzo przecietnie, na poczatku myslalem ze to jest jakas indyk. No jak was jara bieganie jakims dzieciakiem i stworem czy huk wie czym, jak dadza w przyszlos

Opublikowano

Podobno redaktorzy są zawiedzeni demem z tgs. Ale to pewnie przez archaizmy rodem z PS2. Za to fani raczej będą zadowoleni.

Opublikowano

No to wyglada jak Ico na dobra sprawe, tam sterowanie tez bylo toporne. 

Opublikowano

Mnie demo tylko utwierdzilo, ze to bedzie wspaniala pozycja. Boze jaki klimat zakrapiany starym dobrym gameplayem z poprzedniczek. Biore

Opublikowano

Jednak miałem rację, że gra może być słaba i w ogóle, co redaktorzy opisali własne wrażenia. No nic, trzeba czekać do tego grudnia, czy doszlifują grę... Tak czy siak wątpię w jej sukces :/

Opublikowano

Oni po tym calym przeciaganiu od lat w koncu chca i zapewne musza to wydac. Cisnienie pewnie duze od Sony jest, zeby miec w teorii mocny, a napewno glosny tytul w ofercie na Q4 na wylacznosc. Ale spoko, patche wszystko zalataja kiedys tam :|

Edytowane przez Mac89PL

Opublikowano

Jednak miałem rację, że gra może być słaba i w ogóle, co redaktorzy opisali własne wrażenia. No nic, trzeba czekać do tego grudnia, czy doszlifują grę... Tak czy siak wątpię w jej sukces :/

W jaki sukces, ktoś w ogóle spodziewał się, że to się sprzeda? Ja mam wrażenie, że oni po prostu dla własnego honoru chcą to wydać i zamknąć po premierze studio.

 

Nie zmienia to faktu, że gra zapowiada się super. Szkoda tylko, że grudzień, a w tedy mam stanowczo za dużo wydatków.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Moldar jakie studio? Tam nie ma żadnego studia za tą grą.

Opublikowano

Czytam sobie, że redaktorzyny narzekają na sekcje platformowe.   :reggie:  Jeżeli ta gra jest tak archaiczna w podstawowych mechanikach na jaką wygląda to jakoś to mnie nie dziwi.Teraz wszyscy wolą platformowe samograje.

 

Gorzej niż w ICO czy SoTC na pewno nie będzie, więc jestem spokojny.  

 

Opublikowano

Moldar jakie studio? Tam nie ma żadnego studia za tą grą.

Był, jest, nie ma, co za różnica, po premierze nic nie zostanie.

 

UP. Też wolę jak każdy skok trzeba wymierzyć, ale popatrz na filmy, to wygląda jakby oni mieli mega duży problem z kontrolą postaci na ekranie.

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

Można stawiać, że sterowanie i ciężkość postaci jest bardzo zbliżona do ICO, więc nic dziwnego, że polygon na to narzeka, skoro oni nie wiedzą do czego służą przyciski na PS4, a w Dooma grali tak, jakby trzymali pierwszy raz pada w rękach.

 

IGN zaś narzeka, że Trico nas nie słucha. Jakby wiedzieli, że właśnie takie są założenia Uedy, że na początku gry Trico jest nieufny, to może oszczędziliby sobie takich tekstów.

Edytowane przez YETI

Opublikowano

Trochę beka z typów narzekających na to, że Trico się ich nie słucha. Przecież to nie bug, tylko celowy zabieg - jeden z kluczowych elementów, na podstawie których będziemy budować naszą relację ze stworem. Już Ueda dawał nam do zrozumienia w wywiadach, że Trico nie będzie kochanym, nieskażonym wadami stworzonkiem, które każdy bezgranicznie będzie wielbić od pierwszej sekundy, a sam nasz "związek" z nim będzie bardziej skomplikowany.

Nie przejmuje się specjalnie ich opiniami i ogólnym niedorobieniem gry. Kto grał np. w Deadly Premonition ten dobrze wie, jak genialna może być upośledzona i archaiczna pod każdym względem gra.

Opublikowano

Czasem mam inne wrażenie, typu :

 

"ueda, mamy problem, pies często stoi w miejscu, blokuje się, boimy się, że przez to gra zbierze słabe oceny, a czasu już nie ma.

 

-spokojnie, w wywiadach powiem, że to celowy zabieg, że zwierzę nie słucha się gracza, a i zawsze przez to czekanie gra będzie dłuższa o 2 godziny"

Edytowane przez Moldar

Opublikowano

No ale z czasem ma sie do chlopaka niby przywiazac i go bardziej sluchac, zobaczymy.

Opublikowano

Bądź co bądź nad sterowaniem mogliby popracować. Dla mnie największe wady ICO i SOTC to właśnie sterowanie, które czasami potrafiło irytować.

Opublikowano

jestem wielkim fanem sotc ale ico nigdy nie mialem gleboko w serduszku, tutaj widze takie ico na sterydach...

Opublikowano

Trochę beka z typów narzekających na to, że Trico się ich nie słucha. Przecież to nie bug, tylko celowy zabieg - jeden z kluczowych elementów, na podstawie których będziemy budować naszą relację ze stworem. Już Ueda dawał nam do zrozumienia w wywiadach, że Trico nie będzie kochanym, nieskażonym wadami stworzonkiem, które każdy bezgranicznie będzie wielbić od pierwszej sekundy, a sam nasz "związek" z nim będzie bardziej skomplikowany.

No i to jest bardzo fajny zabieg, ALE jeżeli już Trico zdobędzie nasze zaufanie, a i tak sie nie będzie słuchał to znaczy, że to już nie celowy zabieg a zwykła olewka developera. 

Opublikowano

Trochę beka z typów narzekających na to, że Trico się ich nie słucha. Przecież to nie bug, tylko celowy zabieg - jeden z kluczowych elementów, na podstawie których będziemy budować naszą relację ze stworem. Już Ueda dawał nam do zrozumienia w wywiadach, że Trico nie będzie kochanym, nieskażonym wadami stworzonkiem, które każdy bezgranicznie będzie wielbić od pierwszej sekundy, a sam nasz "związek" z nim będzie bardziej skomplikowany.

 

Nie przejmuje się specjalnie ich opiniami i ogólnym niedorobieniem gry. Kto grał np. w Deadly Premonition ten dobrze wie, jak genialna może być upośledzona i archaiczna pod każdym względem gra.

 

Dokladnie! O tym samym pisalem w CW. Przeciez sednem tej gry jest relacja pomiedzy bohaterem a dzikim stworzeniem ktore kieruje sie swoimi instynktami, wybiera wlasne sciezki ale zaczyna sie udomawiac. Zaczyna laczyc ich cos wiecej...

I tak samo jak pisalem o sterowaniu. Jak dla mnie jest co celowy zabieg w ICO sterowalo sie tak samo i wszyscy pokochalismy ta gre.

Jestem przekonany, ze TLG bedzie perelka tej konsoli tak samo jak poprzedniczki na PS2. Bedzie wypelnione po brzegi tym pustelniczym, zagadkowym klimatem i ta magia ktora nie pozwalala mi odejsc od telewizora.

I do tego dochodza te drobniutkie smaczki( ktore nie urywaja du.py ale mnie mega ciesza) wpostaci Tricko ktory gubi swoje upierzenie, ktoremu w ciemnych pomieszczeniach zaczynaja swiecic oczy( jak to jest pieknie zrobione), ktory ma swoje zwierzece odruchy( to jak bawi sie wiszacym lancuchem, obwa(pipi)e nieznane mu rzeczy, sposob w jaki wpada w panikie gdy rusztowanie zaczyna sie walic).

Nie sluchajcie sie cassualowej, amerykanskiej ciemnoty z tych debilnych serwisow. Gra, moze nie bedzie urywac tylka graficznie ale bedzie niesamowita.

Opublikowano

Co do kolekcjonerki to możliwość jej zamówienia widziałem tylko w Ultimie i Euro. Była gdzieś jeszcze? Wątpię aby w MM i Saturnie się nie pojawiła.

Opublikowano

 

Trochę beka z typów narzekających na to, że Trico się ich nie słucha. Przecież to nie bug, tylko celowy zabieg - jeden z kluczowych elementów, na podstawie których będziemy budować naszą relację ze stworem. Już Ueda dawał nam do zrozumienia w wywiadach, że Trico nie będzie kochanym, nieskażonym wadami stworzonkiem, które każdy bezgranicznie będzie wielbić od pierwszej sekundy, a sam nasz "związek" z nim będzie bardziej skomplikowany.

 

Nie przejmuje się specjalnie ich opiniami i ogólnym niedorobieniem gry. Kto grał np. w Deadly Premonition ten dobrze wie, jak genialna może być upośledzona i archaiczna pod każdym względem gra.

 

Dokladnie! O tym samym pisalem w CW. Przeciez sednem tej gry jest relacja pomiedzy bohaterem a dzikim stworzeniem ktore kieruje sie swoimi instynktami, wybiera wlasne sciezki ale zaczyna sie udomawiac. Zaczyna laczyc ich cos wiecej...

I tak samo jak pisalem o sterowaniu. Jak dla mnie jest co celowy zabieg w ICO sterowalo sie tak samo i wszyscy pokochalismy ta gre.

Jestem przekonany, ze TLG bedzie perelka tej konsoli tak samo jak poprzedniczki na PS2. Bedzie wypelnione po brzegi tym pustelniczym, zagadkowym klimatem i ta magia ktora nie pozwalala mi odejsc od telewizora.

I do tego dochodza te drobniutkie smaczki( ktore nie urywaja du.py ale mnie mega ciesza) wpostaci Tricko ktory gubi swoje upierzenie, ktoremu w ciemnych pomieszczeniach zaczynaja swiecic oczy( jak to jest pieknie zrobione), ktory ma swoje zwierzece odruchy( to jak bawi sie wiszacym lancuchem, obwa(pipi)e nieznane mu rzeczy, sposob w jaki wpada w panikie gdy rusztowanie zaczyna sie walic).

Nie sluchajcie sie cassualowej, amerykanskiej ciemnoty z tych debilnych serwisow. Gra, moze nie bedzie urywac tylka graficznie ale bedzie niesamowita.

 

Klimat jest. Ale liczę na sporą obecność widowiskowych, dobrze zaprojektowanych potyczek z bossami, jak w SoTC. Na razie grze bliżej do Ico, z tego co pokazali, to elementy platformowe to 100% dema.

Opublikowano

Co do kolekcjonerki to możliwość jej zamówienia widziałem tylko w Ultimie i Euro. Była gdzieś jeszcze? Wątpię aby w MM i Saturnie się nie pojawiła.

Empik.

Opublikowano

Taki powrót do czasów PS2 to w sumie fajna sprawa. Dzisiejsi recenzenci to z reguły gracze leniwi i zapomnieli już trochę starą japońską szkołę gier ze złotej ery PS2. W sumie wystarczy sobie popatrzeć jak eksperci z Polygona grali w Dooma. 

Opublikowano

Taki powrót do czasów PS2 to w sumie fajna sprawa. Dzisiejsi recenzenci to z reguły gracze leniwi i zapomnieli już trochę starą japońską szkołę gier ze złotej ery PS2. W sumie wystarczy sobie popatrzeć jak eksperci z Polygona grali w Dooma.

I dlatego juz teraz wiadomo, ze gra podzieli recenzentow.

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

Ostatnio przeglądający 0

  • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.