nero2082 791 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 "nie dla każdego" swoją drogą ale eurogamer wspomina o fpsach w okolicach 10 :< i problemach z kamerą...Team Ico to kaprawy dev w tym temacie i się odbiło w ocenach za stan techniczny ich dzieła Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 czyli Ueda wciąż w formie? cudownie Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Fajnie, czyli jest dokładnie to na co czekałem. Klimat, muzyka i piękna przygoda. Cytuj
musoil 47 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 "nie dla każdego" swoją drogą ale eurogamer wspomina o fpsach w okolicach 10 :< i problemach z kamerą...Team Ico to kaprawy dev w tym temacie i się odbiło w ocenach za stan techniczny ich dzieła Co ta fraza w reckach ma oznaczać w ogóle. Jest bezsensowna, i nadużywana. Żadna gra nie jest dla każdego, nawet taka fifa czy cod, bo do mnie i wielu ludzi nie trafiają. A im lepszy tytuł tym zazwyczaj celuje w węższe grono odbiorców. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 (edytowane) @GodotRaczej podejście do gier w ogóle. Jeśli oczekujesz od gry dopracowania w kwestii technikaliów, sterowania, systemów rządzących grą to możesz tego nie dostać. Już nie mówiąc o tym co przyświecało Uedzie od początku projektowania TLG - czyli stworzenia postaci, która nie będzie słuchała gracza i będzie jednocześnie irytować oraz sprawiać, że będziesz się przejmować nią - z recenzji autorów, których lubię/szanuję wychodzi, że ta sztuka się udała.Tak jak pisałem, od początku było wiadomo, że gra będzie bardzo różnie przyjmowana - nie pasuje do dzisiejszych czasów, albo inaczej ujmę to: komunikuje się z graczem w sposób, do którego raczej nie jest przyzwyczajony. Edytowane 5 grudnia 2016 przez Hendrix 3 Cytuj
Ma_niek 860 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 (edytowane) Z recenzji Polygami : Kunszt projektantów poziomów widać też po tempie, w jakim się je pokonuje. Krawędzie których można się złapać nie są tu pomalowane na czerwono jak w Mirror’s Edge. W przeciwieństwie do Dying Ligt nikt nie upaćkał też białą farbą ścian, po których można gdzieś wskoczyć. Poza tym The Last Guardian nie ma trybu detektywa ani żadnego skanera przeczesującego środowisko. We właściwe każdym miejscu wystarczy się rozejrzeć i chwilę zastanowić, żeby ruszyć dalej. Nie mamy wrażenia sprintu przez lokacje, mało jest też jednak miejsc, gdzie naprawdę można się zaciąć Cos pieknego, powrot do czasow gdzie gry nie traktowali graczy jak debili. I podsumowanie recki z Gamezilli Edytowane 5 grudnia 2016 przez Ma_niek 5 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 To jest jedna z tych gier, które będzie się wspominać przez lata. Nie wierze, że doczekaliśmy się tej premiery. Cytuj
ireniqs 3 025 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Taki prezencik na Mikołaja... :banderi: Chyba nic lepszego się nie znajdzie. W sumie dobry czas na premierę i chyba celowo zamierzony. Chociaż niektórzy faktycznie mogą mieć problemy z przełknięciem gry rodem z PS2 w 2016 roku. Oby sprzedaż mimo to się udała i żeby Ueda znowu coś fajnego stworzył. Trzymam kciuki za ten projekt bardziej niż za którykolwiek inny. 1 Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 i podobne uwagi na eurogamer.pl Pokonywanie problemów jest zróżnicowane i wymaga myślenia. Gra praktycznie w ogóle nie prowadzi nas za rękę. Magiczna strzałka czy świecąca kropka nie podświetlają ścieżki prowadzącej do celu. The Last Guardian wymaga pozbycia się wielu przyzwyczajeń ze współczesnych gier, oferujących mnóstwo ułatwień. To miła, odświeżająca odmiana. Musimy być spostrzegawczy i uważnie się rozglądać. Znalezienie sposobu odblokowania dalszej drogi niezmiennie sprawia wielką satysfakcję, można tak bezlitośnie w 2016? wciąż można, jak najbardziej ciekawe czy recenzje z dropami fps objął "day one patch" 1 Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Generalnie po sporym napływie recenzji, nadal się trzyma wyżej niż obstawiałem. Doczytałem resztę autorów, których lubię i wiem, że dla mnie będzie to pewnie jedno z najlepszych doświadczeń w tym roku (a raczej następnym, bo grę ogram jak wrócę ze świąt).No, ale ja jestem w gronie osób, które ICO i SoTC uważają za arcydzieła, przekraczające własne medium, więc niczego innego się nie spodziewałem. Oby następne gry Fumito nie były obarczone naklejką AAA (do której nie pasuje i tyle, zresztą pracuje z mniejszym budżetem i tak). Przejście ze struktury korporacyjnej we freelancing na pewno w tym pomoże, chociaż obstawiam dalszą współpracę z Sony, tylko na zasadach podobnych do thatgamecompany i innych podobnych ekip. Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Z recki Gamezilli, która dała 9/10. minusy: - Świrująca kamera i animacje - Wyraźnie przestarzałe tekstury i sporadyczne spadki w płynności plusy: - Fenomenalny design poziomów! - Spójny, logiczny i przekonujący świat - System relacji z Trico - Stale oferuje coś nowego! - Dobre tempo i zróżnicowanie rozgrywki - Świetny balans napotykanych wyzwań - Ścieżka dźwiękowa - Wciąga i nie chce puścić ani na chwilę! Cytuj
aux 3 784 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Czułem że nas gierka nie zawiedzie, recenzje mówią jasno że dostaliśmy to na co czekaliśmy. Recka z GameZilli najbardziej mi się podoba. Cytuj
c0ŕ 4 834 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Podobno zagadki są cholernie wymagające Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Czyli minusy głównie za technikalia. Biere zaraz po skończeniu Finala. Cytuj
Shen 9 636 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Nigdy przez 10 lat nie wątpiłem w ten tytuł, pozostaje tylko czekać na kolekcjonerke 1 Cytuj
Starh 3 170 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 "Playing The Last guardian on a standard PS4 easily gives the worst performance of all three options" Cytuj
milan 7 022 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 niemozliwe, ale jak to czyli dwie złe konsole z rzędu kupiłem pod tą grę 1 Cytuj
Copper 2 657 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Pogram sobie na mojej 20th anniversary jak za czasów psx, feelsy Cytuj
musoil 47 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 To dopiero początek. W 2017 i dalej optymalizacja na zwykłe ps4 będzie coraz bardziej zlewana, i standardem będzie 20-25 fps, stabilne 30 to będzie exclusive dla pro. Cytuj
Faka 3 994 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Mam takie pytanie, czy w ogóle patch jest udostępniony czy będzie tylko w dniu premiery skoro technikalia tej gry są na słabym poziomie? Miał być jakiś patch poprawiający wszystko? Cytuj
hav7n 5 936 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 "Playing The Last guardian on a standard PS4 easily gives the worst performance of all three options" Takie zdanie w świecie konsol XD. Cytuj
Dobos 83 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 Mogli dać tryb 720p i stałe 30 klatek Cytuj
nero2082 791 Opublikowano 5 grudnia 2016 Opublikowano 5 grudnia 2016 teraz jest przynajmniej odpowiedź dlaczego tak się z tym siłowali na PS3 technicznie są przegrywami, oby nadrobili magią :* Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.