balon 5 372 Opublikowano 4 maja 2017 Opublikowano 4 maja 2017 Kurde ja też nie miałem żadnych problemów ze sterowaniem, ba nawet o tym nie pomyślałem ogrywając gierkę (jedynie kamera czasami zgupiała). Cytuj
Gość DonSterydo Opublikowano 4 maja 2017 Opublikowano 4 maja 2017 Kamera wariuje gdy wspinając się po nogach Trico zamiast na plecy chcesz wejść tam gdzie nogi nie postawił jeszcze żaden mały Afgańczyk ;) Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 4 maja 2017 Opublikowano 4 maja 2017 (edytowane) Ja nie wiem, co Wy macie z tym sterowaniem, ale wystarczy nie robić nic na pałę, a mały praktycznie nie popełnia błędów. Po prostu należy czasem odczekać, by kamera się odpowiednio ustawiła, czasem ręcznie skorygować jej pozycję, by mieć pewność, że oddany skok skończy się lądowaniem tam, gdzie chcemy. Można mieć klapki nostalgii na oczach, ale SotC ma zrąbane sterowanie, niedawno testowałem. Zresztą jako całość również oceniam wyżej TLG - nieporównywalnie większy ładunek emocjonalny i wrażenie. Zdecydowanie nie zgadzam się z ostatnim zdaniem, SotC to jest gra wyprzedzajaca swoje czasy, to jakie ta gra potrafi generować emocje podczas walk z kolosami(szczególnie latającymi) jest nie do przecenienia, az ciężko uwierzyć, ze udało im się osiagnac cos takiego bez skryptow. W takim God of War(mimo, ze bardzo lubie), mialbys milion QTE i z góry wyreżyserowane scenki, tutaj wszystko odbywa w czasie rzeczywistym z paskiem staminy, który generuje stres, ze się mozesz spier.olic ze skrzydla pterodaktyla. Edytowane 4 maja 2017 przez SlimShady 2 Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 4 maja 2017 Opublikowano 4 maja 2017 Nie zrozumiałeś... Pisząc o "ładunku emocjonalnym", miałem na myśli wzruszenia, których dostarczyły mi obydwie gry, a nie o spinaniu pośladów i nerwowym zagryzaniu warg podczas starć z kolosami - wiadomo, że te były świetne. Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 5 maja 2017 Opublikowano 5 maja 2017 (edytowane) No i TLG pękło , zdecyodawnie jest to top 3 exów na ps4 zaraz za Uncharted 4 i Bloodborn . Bałem się oklepanych schematów ale gra była dość ciekawa i zdecydowanie bardziej "artystyczna" niż jakakolwiek gra jaką miałem okazje ograć na ps4 . Jedyne minusy gry to jak dla mnie warstwa techniczna , nie chodzi mi tu o grafike czy spadki płynności ale strasznie toporne sterowanie i kamera nie raz powodowały wyłączenie konsoli z nerwów. Pod każdym innym względem się nie zawiodłem i napewno jestem w stanie polecić ją każdemu jako odetchnięcie od typowych gier AAA jakie zalewają rynek. Jest to zupełnie inne doświadczenie gdzie gameplay chowa się za walorami gry. Bałem się do końca że końcówka będzie bardzo przewidywalna i Trico się poświęci dla bohatera , miło się zaskoczyłem zakończeniem . No i zdecydowanie jeśli chodzi o gry spod rąk Fumito Ueda jest to najbardziej emocjonalna gra i stawiam ją dużo wyżej niż ICO czy też SOTC ale pod względem rozgrywki SOTC to było arcydzieło. Edytowane 5 maja 2017 przez SpacierShark123 2 Cytuj
Szymek 1 056 Opublikowano 5 maja 2017 Opublikowano 5 maja 2017 no i gram..dziwie sie tym wszystkim ktorzy narzekaja na Trico i wszytsko co z nim zwiazane, absolutnie nie mam zadnych z nim problemow a grajac w gierke gadam do niego jak do sowjego psiaka, pierwszy raz tak mam :) serio nie wiem jak mozna sie zaciac jak niektorzy tutaj co musieli resetowac konsole albo TRico nie chcial wykonywac polecen. Przeciez on sam po 30 sekundach kieruje glowe w danym kierunku gdzie nalezy isc a jak nie to cos zawyje a jak wskoczymy na niego to wiekrzosc przeszkod pokonuje sam. Jedyny dla mnie problem to kamera chociaz czytajac opinie spodziewalem sie gorszej tragedii... Gierka na pewno nie dla kazdego przez specyficzny klimat narracje i sam gameplay ktory sprowadza sie do rozwiazywania prostych elementow platformowych, sam gram pierwszy raz w gierke tego Pana a mam nadzieje ze nie ostatnia. mam dwa pytanka...co dokladnie daje kombinacja L1+O oraz L1+X ??doszedlem do miejsca w ktorym Tico pierwszy raz wzbil sie w powietrze po czym przyyebal w wieze...duzo jeszcze przygody przed mna?? Cytuj
Kabson 5 Opublikowano 14 maja 2017 Opublikowano 14 maja 2017 Resetować grę będziesz dopiero przy trofkach ;) Ta związana z podpowiedziami jest tak zbugowana, że mogą się nie pojawiać. Wiem bo platynkę dawno zrobiłem. Wysłane z mojego Lenovo PB2-690M przy użyciu Tapatalka Cytuj
OsciBosci 22 Opublikowano 25 maja 2017 Opublikowano 25 maja 2017 Czy po patch'ach (o ile takie wyszły) gra trzyma już stałe 30 klatek na Slimie? Cytuj
Wredny 9 707 Opublikowano 25 maja 2017 Opublikowano 25 maja 2017 Ale nie róbmy z tego Just Cause 3 - The Last Guardian ma bardzo sporadyczne spadki animacji, które nijak nie utrudniają rozgrywki, bo to nie jest akcyjniak, a większość chrupnięć odbywa się albo podczas powolnego zwiedzania, albo podczas cut-scenek. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 26 maja 2017 Opublikowano 26 maja 2017 Mnie osobiście najbardziej bolały spadki przy efektownych scenach w stylu Uncharted, ale podczas zwykłej eksploracji jest znośnie. Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 1 czerwca 2017 Opublikowano 1 czerwca 2017 (edytowane) Utknąłem. Trico nie chce wejść do środka, ani zjeść beczki. Podobno jest głodny :/ Wiem ze bramę można otworzyć, ale przeszkadza wagonik. Ciężko mi powiedzieć, gdzie jestem, ale zaraz jakoś za momentem z kiedy Trico zaczął naśladować moje ruchy, czyli mogę mu wskazywać drogę Edytowane 1 czerwca 2017 przez grzybiarz Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 Polecam poszukanie jakiegoś Walkthrough na YT i znalezienie tego momentu . Ta gra ma lokacje na tyle podobne do siebie że mimo iż kończyłem grę miesiąc temu kompletnie nie pamiętam tego miejsca. Cytuj
balon 5 372 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 Grzybi musisz powtórzyć kilka razy hedną z tych kombinacji ruchu (niepamiętam już który) i Trico pociągnie za mechanizm i brama się otworzy. Cytuj
MBeniek 3 260 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 Z tego co pamiętam to też się przy tym momencie zaciąłem. I o ile mnie pamięć nie myli to trzeba było tarczą wskazać tą rozwaloną bramę na górze, żeby ją Trico promieniem z ogona rozwalił, a następnie wspinając się po łańcuchu się tam dostać. Chyba... Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 (...)Ta gra ma lokacje na tyle podobne do siebie że mimo iż kończyłem grę miesiąc temu kompletnie nie pamiętam tego miejsca.No właśnie, ciągle tylko te kamienne lochy i trochę terenów zielonych. Mogli wprowadzić jeszcze jakieś pustynie, śnieżne krainy, bo tak trochę robi się nudno od patrzenia. Dzięki za rady, wieczorem zobaczę. Cytuj
YETI 11 045 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 Nie jestem pewien, ale wydaje mi się, że musisz przejść przez te drzwi i pchnąć te wózki do przodu. Cytuj
sajmon34 181 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 (edytowane) Przejsc obok wozkow. Jest szpara. Chociaz moge sie mylic bo lokacje troche podobne. Edytowane 2 czerwca 2017 przez sajmon34 Cytuj
grzybiarz 10 314 Opublikowano 2 czerwca 2017 Opublikowano 2 czerwca 2017 Byłem za tymi wózkami, zebrałem tam beczkę-jedzenie. Jutro pokombinuję, bo dzisiaj nie mam jak. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Ktoś kto wypuscił tę grę przez QA powinnień stracić prace. Na amatorze ta gra chodzi wiecznie w około ~25fpsach a jak wszedłem do tego 'lasu' to myślałem, że oczy sobie będę musiał wydlubać. Chyba zostawie przejście na prosiaka. Cytuj
SlimShady 3 438 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 To niestety prawda . To jak ta gra dziala pod wgledem techniczym na PS4 to maly skandal. Przygotuj się, ze każdy efektowny skrypt bedzie sprawial, ze gra zwolni. Oczywiście da się przymknąć na to oko, ale ja wiem, ze jeśli powroce do tego tytułu to tylko na PS5(jak bedzie wstecznie kompatybilny). Cytuj
SpacierShark123 1 510 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Gre ukończyłem na prosiaku i wydaje mi się że był moment może dwa gdzie też klatki leciały trochę w dół . Tyle że kompletnie nie przeszkadzało mi to w odbiorze gry , SOTC chodził gorzej a dawało rade przyjemnie ogrywać. Cytuj
Gość _Be_ Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 To niestety prawda . To jak ta gra dziala pod wgledem techniczym na PS4 to maly skandal. Przygotuj się, ze każdy efektowny skrypt bedzie sprawial, ze gra zwolni. Oczywiście da się przymknąć na to oko, ale ja wiem, ze jeśli powroce do tego tytułu to tylko na PS5(jak bedzie wstecznie kompatybilny). Tam skrypty to jeszcze bym przeżył, chodzi o to, że przy eksploracji jest koło 20-29 klatek nonstop i to się cały czas waha, bardzo nie przyjemnie wpływa na doznania. Gre ukończyłem na prosiaku i wydaje mi się że był moment może dwa gdzie też klatki leciały trochę w dół . Tyle że kompletnie nie przeszkadzało mi to w odbiorze gry , SOTC chodził gorzej a dawało rade przyjemnie ogrywać. Na prosiaku w 1080p z tego co widze jest 30 fpsów u mnie na amatorze jest bieda. Ta gra na ps3 to chyba chodzilaby w 5fpsach. Cytuj
MaiorZero 1 400 Opublikowano 16 czerwca 2017 Opublikowano 16 czerwca 2017 Na PRO i tak to nie jest stałe 30 FPS. Cytuj
Pix 971 Opublikowano 17 czerwca 2017 Opublikowano 17 czerwca 2017 Ogrywam właśnie ten magiczny tytuł, ale chciałbym, żeby ktoś mi coś brutalnie zaspoilerował. Czy Trico na koniec umiera? Wolałbym się przygotować na ewentualne męskie łzy podczas creditsów. 2 Cytuj
Wojtq 809 Opublikowano 17 czerwca 2017 Opublikowano 17 czerwca 2017 Graj, a nie zadawaj głupich pytań! Zakończenie jest przepiękne, tyle Ci powiem. 1 Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.