Skocz do zawartości

The Last Guardian


czarek250885

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Słynny trailer z PS3 był renderem, bo gra chodziła wtedy od dwóch do kilkunastu klatek, próbowali to wcisnąć na Ps3 - nie dali rady, odłożyli w niebyt - to jasne, że mamy technikalia rodem z poprzedniej generacji, tak samo jak ICO, które miało rodowód PSXa, a wyszło na PS2 - tylko SoTC był poprawny (powiedzmy).

Przecież ich gry nie mają nigdy bardzo dużego budżetu i armii ludzi - to produkty pasji, i jedne z (bardzo) nielicznych ocierających się o sztukę.
Oczywiście jak ktoś chce, to może narzekać na grafikę i nie kupić pozycji - jego sprawa, ja nie wyobrażam sobie ominąć tej pozycji.

  • Plusik 1
Opublikowano

Kogo obchodzi grafika w takiej grze? Przecież to i tak nie wygląda najgorzej. Gimby i tzw. "graficzne dziwki" się odbiją? Ojoj, jak mi przykro... Nope. Ja liczę na emocjonalną, piękną historię doprawioną typowo japońskim artyzmem i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że właśnie to dostanę.  :fsg:

Opublikowano

No zobaczymy, jak wyjdzie gra czy to AI ptaszora jest tak doskonale, że było powodem przesunięcia.

 

ai i framerate. nawet pierwsze materiały prezentujące gameplay miało go wpierw nagrane a następnie puszczone w płynniejszej jakości

Opublikowano

Mi tam grafika lata, to co jest teraz wystarcza. No ale Shadow robil na premiere ogromne wrazenie, na mnie przynajmniej. 

Kosztem 15 klatek. Ale sam przyznaje, że SotC graficznie i artystycznie powalał i powala - no ja nie wierzę żeby na kimś ta gra teraz i nawet za 10 lat nie robiła/będzie robiła wrażenia. Szkoda, ze wersja HD nie bangla w 60 fpsach.

Opublikowano

 

bardzo sie zaskocze jak gierka sie nie skonczy tak jak kazdy z nas podejrzewa :P

 

Trico okaże się 17 kolosem, tak będzie.

 

fajny motyw, ale zostaje sam ending

 

jedyne opcje jakie przychodzą mi do głowy to:

- jego śmierć przez poświęcenie dla gówniaka

- płacz pożegnanie przy wydostaniu się protagonisty 

 

miło gdyby udało się uniknąć sztampy, bo endingi poprzedników zrobiły to dobrze

 

a teraz hajpujące obrazki:

 

175495798.jpg

 

1989206563.jpg

 

1148432461.jpg

Opublikowano

Obejrzałem ten materiał od IGN i dla mnie graficznie sie to dobrze prezentuje. Zwierzak swietnie animowany, rzuce im na premiere moje pieniadze, zeby za 10 lat zagrac w kolejny unikalny tytuł.

Opublikowano

Dla tej gry wielu kupiło Ps3? No nie sądzę - szczególnie patrząc na sprzedaż ich gier. Zawsze bawiło mnie to stwierdzenie. Gra pierwotnie miała wyjść w 2011, prace konceptualne zaczęły się oczywiście już po SotC - Ueda pierwotnie myślał o szybszym developingu niż przy poprzednich tytułach, ale jak widać Ps3 zweryfikowało jego plany.

Dla narzekających na grafikę: Jego gry - jak sam twierdzi - stawiają na jak najlepsze oddanie pracy artystów pracujących przy produkcji (w tym i siebie). To jest pierwsza zasada jaka przyświeca zespołowi. Już nie mówiąc o prozaicznych sprawach: "dobra" grafika = duży budżet (assety same się nie zrobią - np. ND do U4 zatrudniło 10 teamów - oczywiście głównie Azja - redukcja kosztów przede wszystkim).

Opublikowano

Graficznie wygląda spoko - jak będzie 1080p i 60 fps to nie będzie się do czego przyczepić. Czuć ten charakterystyczny styl ekipy i to jest fajne. Całość sprawia wrażenie takiego... "rękodzieła" z braku lepszego określenia. Takie Uncharted 4 może i piękne, ale czuć, że to maszynowa robota, a tutaj wrażenia są ciut bardziej "artystyczne" i to jest fajne.

 

Oby tylko gameplay dawał radę, bo o doznania duchowe się nie martwię. "Biere na premiere", obojętnie kiedy miałaby ona się odbyć :)

Opublikowano

Dla tej gry wielu kupiło Ps3? No nie sądzę - szczególnie patrząc na sprzedaż ich gier. Zawsze bawiło mnie to stwierdzenie. Gra pierwotnie miała wyjść w 2011, prace konceptualne zaczęły się oczywiście już po SotC - Ueda pierwotnie myślał o szybszym developingu niż przy poprzednich tytułach, ale jak widać Ps3 zweryfikowało jego plany.

 

Dla narzekających na grafikę: Jego gry - jak sam twierdzi - stawiają na jak najlepsze oddanie pracy artystów pracujących przy produkcji (w tym i siebie). To jest pierwsza zasada jaka przyświeca zespołowi. Już nie mówiąc o prozaicznych sprawach: "dobra" grafika = duży budżet (assety same się nie zrobią - np. ND do U4 zatrudniło 10 teamów - oczywiście głównie Azja - redukcja kosztów przede wszystkim).

Nie no prawda to. Przynajmniej w moim wypadku. Ja PS3 kupiłem właśnie ze względu na tą grę. Pierwszy teaser - powalający. Jeszcze było FF Versus XIII, no i niestety całą generację musiałem przeczekać na te gry. :(
Opublikowano

Kurcze, w końcu coś się ruszyło w temacie. Zapomniałem już, że na to czekałem jednak w tym przypadku nie będzie tak jak z The Division, na które czekanie znudziło mi się i zdyskwalifikowało jako potencjalny zakup.

Nie martwię się w ogóle o efekt końcowy bo przykładem poprzedników wiem, że jakość będzie się wylewać z ekranu tv. I szczerze, teraz Ueda nie musi się nawet spieszyć jeśli chodzi o mnie. To będzie ta jedna jedyna gierka w roku, którą zakupię day one...chyba, że wyjdzie przed premierą PS 4,5 to wtedy nie będę się wygłupiał. 

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...