Hendrix 2 731 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Słynny trailer z PS3 był renderem, bo gra chodziła wtedy od dwóch do kilkunastu klatek, próbowali to wcisnąć na Ps3 - nie dali rady, odłożyli w niebyt - to jasne, że mamy technikalia rodem z poprzedniej generacji, tak samo jak ICO, które miało rodowód PSXa, a wyszło na PS2 - tylko SoTC był poprawny (powiedzmy).Przecież ich gry nie mają nigdy bardzo dużego budżetu i armii ludzi - to produkty pasji, i jedne z (bardzo) nielicznych ocierających się o sztukę.Oczywiście jak ktoś chce, to może narzekać na grafikę i nie kupić pozycji - jego sprawa, ja nie wyobrażam sobie ominąć tej pozycji. 1 Cytuj
Frantik 2 574 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Kogo obchodzi grafika w takiej grze? Przecież to i tak nie wygląda najgorzej. Gimby i tzw. "graficzne dziwki" się odbiją? Ojoj, jak mi przykro... Nope. Ja liczę na emocjonalną, piękną historię doprawioną typowo japońskim artyzmem i wszystkie znaki na niebie i ziemi wskazują, że właśnie to dostanę. Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Mi tam grafika lata, to co jest teraz wystarcza. No ale Shadow robil na premiere ogromne wrazenie, na mnie przynajmniej. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 No zobaczymy, jak wyjdzie gra czy to AI ptaszora jest tak doskonale, że było powodem przesunięcia. ai i framerate. nawet pierwsze materiały prezentujące gameplay miało go wpierw nagrane a następnie puszczone w płynniejszej jakości Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Mi tam grafika lata, to co jest teraz wystarcza. No ale Shadow robil na premiere ogromne wrazenie, na mnie przynajmniej. Kosztem 15 klatek. Ale sam przyznaje, że SotC graficznie i artystycznie powalał i powala - no ja nie wierzę żeby na kimś ta gra teraz i nawet za 10 lat nie robiła/będzie robiła wrażenia. Szkoda, ze wersja HD nie bangla w 60 fpsach. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 No jak miałaby wyjść na PS3 i mieć spadki klatek do niegrywalnych 15 to faktycznie lepiej. Choć z drugiej strony podejrzewam, że Naughty Dog lekkim choojem by temu podołało (tym, co sobie wyznaczyło sobie za cel Team Ico) Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 remaster w rock solid 30 fps nadal robi, więc jak to robiło nawet z dropami w 2005-2006 pamięta każdy kto wtedy ogrywał Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 Nie pamietam tych spadkow, nawet jesli wtedy mi jakos przeszkadzaly, to widocznie za(pipi)istosc gry je przycmila. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 No gra w sumie nie potrzebowała nawet stałych 30 klatek, żeby w sposób bardziej lub mniej zaangażować odbiorcę. Gra była powolna, walki z kolosami też specjalnie szybkie nie były. Cytuj
Ludwes 1 690 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 bardzo sie zaskocze jak gierka sie nie skonczy tak jak kazdy z nas podejrzewa Trico okaże się 17 kolosem, tak będzie. Cytuj
nobody 3 504 Opublikowano 27 maja 2016 Opublikowano 27 maja 2016 bardzo sie zaskocze jak gierka sie nie skonczy tak jak kazdy z nas podejrzewa Trico okaże się 17 kolosem, tak będzie. fajny motyw, ale zostaje sam ending jedyne opcje jakie przychodzą mi do głowy to: - jego śmierć przez poświęcenie dla gówniaka - płacz pożegnanie przy wydostaniu się protagonisty miło gdyby udało się uniknąć sztampy, bo endingi poprzedników zrobiły to dobrze a teraz hajpujące obrazki: Cytuj
Shen 9 695 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 Obejrzałem ten materiał od IGN i dla mnie graficznie sie to dobrze prezentuje. Zwierzak swietnie animowany, rzuce im na premiere moje pieniadze, zeby za 10 lat zagrac w kolejny unikalny tytuł. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 Grafa może jakoś nie miażdży ale nic dziwnego, bo Strażnik powstaje już tyle lat, że i tak nieźle wygląda. Cytuj
Ma_niek 870 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 Grafa akurat jest tu malo wazna ale po obejrzeniu filmików gra wyglada ladnie. Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 Fajnie skoro nie jest ważna to czemu prawie każdy o tym wspomina? Nie oszukujmy się, gra jest już w produkcji prawie dekadę i są pewne obawy co do jakości. Cytuj
Whisker 1 454 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 A to nie miał być launch title na ps3? Cytuj
Nemesis 1 272 Opublikowano 28 maja 2016 Opublikowano 28 maja 2016 No dla tej gry wielu kupiło PS3 a jedynie mogli sobie pograć w Team Ico HD. Cytuj
Hendrix 2 731 Opublikowano 29 maja 2016 Opublikowano 29 maja 2016 Dla tej gry wielu kupiło Ps3? No nie sądzę - szczególnie patrząc na sprzedaż ich gier. Zawsze bawiło mnie to stwierdzenie. Gra pierwotnie miała wyjść w 2011, prace konceptualne zaczęły się oczywiście już po SotC - Ueda pierwotnie myślał o szybszym developingu niż przy poprzednich tytułach, ale jak widać Ps3 zweryfikowało jego plany.Dla narzekających na grafikę: Jego gry - jak sam twierdzi - stawiają na jak najlepsze oddanie pracy artystów pracujących przy produkcji (w tym i siebie). To jest pierwsza zasada jaka przyświeca zespołowi. Już nie mówiąc o prozaicznych sprawach: "dobra" grafika = duży budżet (assety same się nie zrobią - np. ND do U4 zatrudniło 10 teamów - oczywiście głównie Azja - redukcja kosztów przede wszystkim). Cytuj
Wredny 9 708 Opublikowano 29 maja 2016 Opublikowano 29 maja 2016 Graficznie wygląda spoko - jak będzie 1080p i 60 fps to nie będzie się do czego przyczepić. Czuć ten charakterystyczny styl ekipy i to jest fajne. Całość sprawia wrażenie takiego... "rękodzieła" z braku lepszego określenia. Takie Uncharted 4 może i piękne, ale czuć, że to maszynowa robota, a tutaj wrażenia są ciut bardziej "artystyczne" i to jest fajne. Oby tylko gameplay dawał radę, bo o doznania duchowe się nie martwię. "Biere na premiere", obojętnie kiedy miałaby ona się odbyć Cytuj
XM. 11 036 Opublikowano 29 maja 2016 Opublikowano 29 maja 2016 Graficznie wygląda spoko - jak będzie 1080p i 60 fps to nie będzie się do czego przyczepić. Zapomnij. Cytuj
Papaj 465 Opublikowano 29 maja 2016 Opublikowano 29 maja 2016 Ostro ruszyli z materiałami. Obstawiam premierę we wrześniu lub październiku. Cytuj
Masamune 181 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 Dla tej gry wielu kupiło Ps3? No nie sądzę - szczególnie patrząc na sprzedaż ich gier. Zawsze bawiło mnie to stwierdzenie. Gra pierwotnie miała wyjść w 2011, prace konceptualne zaczęły się oczywiście już po SotC - Ueda pierwotnie myślał o szybszym developingu niż przy poprzednich tytułach, ale jak widać Ps3 zweryfikowało jego plany. Dla narzekających na grafikę: Jego gry - jak sam twierdzi - stawiają na jak najlepsze oddanie pracy artystów pracujących przy produkcji (w tym i siebie). To jest pierwsza zasada jaka przyświeca zespołowi. Już nie mówiąc o prozaicznych sprawach: "dobra" grafika = duży budżet (assety same się nie zrobią - np. ND do U4 zatrudniło 10 teamów - oczywiście głównie Azja - redukcja kosztów przede wszystkim). Nie no prawda to. Przynajmniej w moim wypadku. Ja PS3 kupiłem właśnie ze względu na tą grę. Pierwszy teaser - powalający. Jeszcze było FF Versus XIII, no i niestety całą generację musiałem przeczekać na te gry. Cytuj
Yap 2 795 Opublikowano 30 maja 2016 Opublikowano 30 maja 2016 Kurcze, w końcu coś się ruszyło w temacie. Zapomniałem już, że na to czekałem jednak w tym przypadku nie będzie tak jak z The Division, na które czekanie znudziło mi się i zdyskwalifikowało jako potencjalny zakup. Nie martwię się w ogóle o efekt końcowy bo przykładem poprzedników wiem, że jakość będzie się wylewać z ekranu tv. I szczerze, teraz Ueda nie musi się nawet spieszyć jeśli chodzi o mnie. To będzie ta jedna jedyna gierka w roku, którą zakupię day one...chyba, że wyjdzie przed premierą PS 4,5 to wtedy nie będę się wygłupiał. Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.