Daffy 10 630 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 W sumie skopiuje post Zwyrodnialca z działu 3DS Tak, ta wersja dosyć mocno będzie się różnić od tej z dużych konsol. Releasing on 3DS and Vita the same day as the home console version, Blackgate is a completely separate experience that takes place after the events of Arkham Origins.Armature Studio is developing the 2.5-D Metroid-style exploration action game. Industry followers will recognize Armature Studio as the company founded by several of the leads from the Metroid Prime trilogy. Pierwsze screeny. Jeszcze info - Warner Bros. wanted to have a 2.5D-style Arkham game in the style of Metroidvania- The company chose Armature because the studio was familiar with that style of game- Takes place after the end of Origins- Set on the isolated island at the Blackgate Penitentiary- Prison uprising has occurred- Intro level in Gotham- Batman goes to Blackgate in order to put a stop to the riot- 2D animatics with full voices tell the story- Batman moves through a side-scrolling game world- He’ll pick up near gear and take on enemies along the way- Interconnected passages and prison secrets- Not focused on leveling up abilities like the console games- Instead, it stays true to the subgenre’s formula- All of Batman’s improvements came through gear pick-ups and upgrades- Team wanted to give players more of a sense of collection- Mostly set along a 2D plane- Takes full advantage of the visual three-dimensionality of the environments- Explore, fight, and interact with the foreground abnd background- Can grapple up to gargoyles on a background balcony while a crowd of armed inmates pass by- Enemies will go after Batman from all angles- Go to the foreground or background to tackle a designed foe- Combat similar to the console Batman games- Button taps to attack, counter, and use gear are in place- Freeflow combat system- Built from the ground up- Batarang: stun enemies or hit distant objects- Line launcher: cross wide gaps- Explosive gel variation: shoot from a launcher onto spots around the screen- This lets you get involved with entertaining takedowns such as dropping a chandelier on enemies from above- More gadgets will also be in the game- Has a version of the predator mode- Game has a few more layers of feedback- Ex: can see the sightlines of enemies- This lets you know if enemies can see you or not- Same kind of vantage points, floor grates, silent takedowns, glide kicks, weapon use, and breakable walls as in the console games- Game is split into various sections- Each can be accessed once you figure out a way inside- No save rooms- Modern checkpoint system- Can manually save whenever you desire- Can defeat the bosses in any ordder if you find out where you want to go- “We don’t want you to break the game, but if you can exploit it in a certain way that we haven’t thought of, that’s awesome. So it’s conceivable the players will have abilities that don’t necessarily jibe that great with the boss. We’ve taken some cues from other games where if you have a particular item against a boss, you’ll just rip them a new one, but we don’t tell you what that item is”- Will have detective mode- Tap a button and the screen fades into a digitized overlay with detailed info- Green enemies: enemies haven’t seen you- Red enemies: enemies are onto your location- Move a reticle around the screen to focus Batman’s attention- Can use this to uncover secrets- Uncover clues and analyze dangerous situations in detective mode http://nintendoeverything.com/118291/batman-arkham-origins-blackgate-first-details-and-screenshots/?pid=41397 Cytuj
saptis 620 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Wlasnie takich gier 2.5D powinno byc wiecej na handheldach - idealnie nadaja sie na takie konsole, Batman zapowiada sie ciekawie ! Cytuj
pawelgr5 1 508 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Jak im wyjdzie to biore w pudełku jakoś blisko premiery. Brakuje mi takich gierek (mimo, że mam na Vite cholernie dużo softu do ogrania). Mam nadzieję, że będzie sporo do zrobienia (a już na pewno więcej niż w ostatniej prawie udanej Castlevani na 3DS - porównuje bo coś tam wspominają, że to również ma być Metroidvania style). Przydałoby się też jakieś demo przed premierą. Czekam z niecierpliwością na E3 bo pewnie tam będzie coś więcej na temat tej gierki. Cytuj
Dr.Czekolada 4 494 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Opublikowano 10 kwietnia 2013 W sumie strzał w dziesiątke - jak byłem mały zagrywałem się w starego dobrego Batmana na Pegaza. Większość gier 2D z gackiem w roli głównej to były crapy przeokropne, także dobry ruch. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 10 kwietnia 2013 Autor Opublikowano 10 kwietnia 2013 Developer Armature Studio nic nikomu nie mówi bo jak na razie odpowiadali jedynie za port MGS HD Collection na Vitę ale tą firmę założyło 3 kolesi, którzy byli jednymi z głównych szych w Retro Studio i maczali palce we wszystkich Metroidach na na NGC. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 12 czerwca 2013 Autor Opublikowano 12 czerwca 2013 Kolesie z Retro Studio pracujący przy tym Batmanie chyba się spiszą...wrażenie prasy są świetne, do tego poniżej gameplay...będzie dobry przenośny Nietoperz Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 16 czerwca 2013 Opublikowano 16 czerwca 2013 Dłuższa wersja dema. Fajnie to wygląda. Kocica podobno będzie tylko i wyłącznie w wersji na handheldy. Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 16 czerwca 2013 Autor Opublikowano 16 czerwca 2013 (edytowane) a na co to ma wyjść jeszcze? z tego co widziałem to tylko 3ds i vita więc oba to handheldy a wygląda super, na pewno kupię ale raczej nie na premierę Edytowane 16 czerwca 2013 przez Ficuś Cytuj
Hela 1 962 Opublikowano 17 czerwca 2013 Opublikowano 17 czerwca 2013 Na razie tylko na Vitę i 3DSa, ale jak pół roku po premierze pojawi się na PSN/Steam, to bym się nie zdziwił. Cytuj
Gość Opublikowano 18 czerwca 2013 Opublikowano 18 czerwca 2013 Łoo, jak to robi słynne Retro Studios, to warto będzie sprawdzić! Cytuj
Daffy 10 630 Opublikowano 18 czerwca 2013 Autor Opublikowano 18 czerwca 2013 (edytowane) armature studio to tobi ale ono powstało z ludzi, którzy kiedyś pracowali w retro i tworzyli serię metroid prime Edytowane 18 czerwca 2013 przez Ficuś Cytuj
Zwyrodnialec 1 728 Opublikowano 12 września 2013 Opublikowano 12 września 2013 Nowe fragmenty gameplayu. Cytuj
Gość Kasias Opublikowano 18 października 2013 Opublikowano 18 października 2013 Wyciekły trofea. Ksywki bossów w takiej "gierce" zaskakują na plus: http://www.exophase.com/game/batman-arkham-origins-blackgate-ps-vita/trophies/ Mam nadzieję, że z czasem ukaże się to na PSN. Cytuj
Gość yaczes Opublikowano 23 października 2013 Opublikowano 23 października 2013 Bardziej sie na tego nagrzalem niz na stacjonarnego :O Cytuj
blantman 5 780 Opublikowano 23 października 2013 Opublikowano 23 października 2013 ja nie bo za drogo a w tym tygodniu na gry i konsole wydałem już ponad 1 k Mam już pre installed origins na steam więc na razie stacjonarka a to mam nadzieje w plusie będzie za kilka miechów No chyba że mi tutaj wrażeniami zachęcicie Boję się po prostu żeby gra nie była za płytka i krótka. Cytuj
Zeratul 415 Opublikowano 26 października 2013 Opublikowano 26 października 2013 Po rayman legends ktorego cisne do upadlego to nowy batmanik raczej taki wolniutki jest przydaloby mu sie troche polotu i finezji... ale poza tym to poki co zapowiada sie calkiem udane przeniesienie arkham asylum do swiata 2.5D Cytuj
[InSaNe] 2 510 Opublikowano 25 grudnia 2013 Opublikowano 25 grudnia 2013 Czy gra jest rzeczywiście tak kiepska, jak opisuje ją SoQ w nowym PE? Nie wierzę za bardzo Jego ocenom i czasem jakby kostką rzucał, więc chętnie poczytam czyjeś inne opinie. Cytuj
_daras_ 725 Opublikowano 26 grudnia 2013 Opublikowano 26 grudnia 2013 Czy gra jest rzeczywiście tak kiepska, jak opisuje ją SoQ w nowym PE? Nie wierzę za bardzo Jego ocenom i czasem jakby kostką rzucał, więc chętnie poczytam czyjeś inne opinie. No właśnie o to samo chciałem zapytać, bo z 4 jesiennych mega hitów na Vitę zrobiły mi się 3 (Rayman, Tearaway, Dragon's Crown) Cytuj
[InSaNe] 2 510 Opublikowano 8 marca 2014 Opublikowano 8 marca 2014 Ten sam post jest też w "Graczpospolitej", ale tam zjedzie niżej z racji specyfiki tematu, a tutaj się przyda dla potomnych. Jestem wielkim fanem uniwersum Batmana. Arkham Asylum to dla mnie GOTY 2009, Arkham City GOTY 2011. Nie mogłem oczywiście ominąć odsłony na Vitę, także moja krótka opinia o grze. Fabularnie mamy kontynuację Batman Arkham Origins z dużych konsol - po zapuszkowaniu wszystkich złoczyńców, uciekają oni z więzienia Blackgate i opanowują je, przetrzymując zakładników. Każdy boss (Joker, Pingwin, Black Mask, jest też w formie sub bossów Deadshot i Gundy) opanowuje poszczególne sektory więzienia i musimy je odbić, obijając na samym końcu mordę każdego bossa. Filmiki są w formie komiksowej, coś w stylu kreski Wood'a z serii MGS. Na końcu oczywiście czeka nas twist i okazuje się, że nie wszystko toczy się tak, jak się Batmanowi wydaje. Gameplayowo gra jest w stylu serii Metroid, a przedstawiona jest w stylu 2,5D. Chodzimy po więzieniu, odblokowujemy kolejne sektory, szukamy kart, obijamy szeregowych przeciwników itd. Każdy znaleziony gadżet powoduje to, że możemy eksplorować niedostępne części pierdla, szukać ulepszeń do gadżetów Batmana itd. Voice acting robiony przez tych samych ludzi, czyli Roger Craig Smith, Troy Baker, Nolan North itd. Muzyczka typowo "batmanowska". Dla posiadaczy Vity i fanów Batmana to must have. Przeszedłem grę 3 razy (na platynę) i ani razu się nie nudziłem. Właśnie takie gdy powinny powstawać na handheldy - takie "spin-offy" o kompletnie zmienionej mechanice gry, ale w tych samych klimatach, a nie jakieś upośledzone konwersje. Wiadomo, można to zrobić z większym rozmachem, dłuższym gameplayem (wymaksowanie podczas jednego przejścia to ok. 8-9 godzin), ale i tak, moim zdaniem, gierka jest bardzo dobra. Największe wady: gra jest prosta oraz mega nieczytelna, wkurzająca mapa, która sprawia, że dotarcie w niektóre miejsca powoduje taki w(pipi)., że chce się cisnąć konsolą o podłogę. Daję 8/10. Cytuj
balon 5 373 Opublikowano 8 marca 2014 Opublikowano 8 marca 2014 (edytowane) Czy dobrze widzę kozackie spoilery z końca Arkham Origins? Weź to w spoiler zarówno tu jaki i w graczpospolitej. Edytowane 8 marca 2014 przez balon Cytuj
Voytec 2 761 Opublikowano 9 marca 2014 Opublikowano 9 marca 2014 Porobilbys jakies screeny prosto z gry? Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.