Skocz do zawartości

The Legend of Zelda: A Link Between Worlds (dawne A Link to the Past 2)


Gość ragus

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano

Długość gry =! jakość, co pięknie widać na przykładzie TP i SS. Wolę 10h intensywnej i skupionej rozgrywki, niż zbieranie nutek, walczenie 3 razy z tymi samymi bossami i inne chodzenie wilkiem.

 

No ale to temat na inną rozmowę. Bierze ktoś na premierę? Bo ja jeszcze nie wiem. Z jednej strony 3DWorld, a z drugiej ALTTP2 :/.

Opublikowano

Vitę będziesz kupował? Ty, fan dobrych konsol i gier, eeeee... :)

 

Czy biorę na premierę? Oczywiście że tak! Nawet 2 egzemplarze. Jeden z Ultimy żeby mieć od razu i grać oraz limitkę z Game do kolekcji. Podoba mi się to co pokazali do tej pory i póki co nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do długości/jakości to wolę długie Zeldy z backtrackingiem niż krótkie i intensywne. Uwielbiam przebywać w świecie gry.

Opublikowano

Co do Minish Cap- gra nie była krótka i było całkiem sporo do roboty. Świetne  było to, że świat był wielopoziomowy i świat  Picori i zwykły przeplatały się, dzięki czemu ukryto wiele ciekawych sekretów.

Opublikowano

Byla jedna z krotszych zeld ;) A co do roboty, to praktycznie oprocz fuse stoneow i mirror shielda nie bylo nic :( ale gra byla genialna, musze kupic po tym jak wuejk/brat mi ja "zagineli"... to co, skladacie sie dla mnie na TLoZ LbW kolekcjonerke? ^^

Opublikowano

A ja mam pewne obawy co do tej Zeldy jeśli będzie to powtórka z rozrywki jak PH czy ST to nie wiem czy kupie kolejna kieszonkowa edycje tej serii. Jak na razie wszystkie gry z serii po Twilight Princess to albo crapy ( dwie wymienione wcześniej) albo tylko bdb gry ale z słabym art. designem Skyward Sword. Po serii której odsłona była przez ponad 10 lat najlepszą grą na świecie oczekuje się więcej ale zobaczymy. Recki mogą sobie wsadzić nad PH się rozpływali kiedy ja trzymałem się za głowę odpuszczając po 2-3 dungeonie.

Opublikowano (edytowane)

Słaby przypomnij sobie choćby tego bossa ośmiornicę jak go  zobaczyłem to parsknąłem. O tej Zeldzie wypowiem się jak ja zobaczę na razie jestem wobec niej obojętny.

Edytowane przez Xord
Opublikowano

Nienawidzę tej gry, najchętniej spaliłbym każdego, kto maczał w niej palce, ale czepiać się designu? No nie wiem, całą grę na tą ośmiornicę nie patrzyłeś. SS ma wiele grzechów, ale na pewno nie ten.

 

A co do tej gry, to raczej nie masz co się martwić o poziom chu.jni znany z odsłon DS'owych, bo:

 

a)dotykowe sterowanie nie wymusza tym razem uproszczeń

b)w każdym materiale prasowym podkreślana jest zmniejszona liniowość, trzymanie za rękę itd.

 

No chyba, że odsłon z DSa nie lubisz za coś innego, ale więcej grzechów nie pamiętam, jeżeli chodzi o PH i tą drugą.

Opublikowano

SS dla mnie ma słaby design przeciwników do lokacji nic nie ma pustynia swietna Sand Ship mi się nawet podobał po za jego bossem do Faron Woods chętnie bym wracał a side questy ma najlepsze od lat. A co do 3DS to zobaczę po premierze otwartość świata brzmi ciekawie ale zobaczymy co tam wymyślili ludzie w N.

PS. Tam będzie się sterowało ekranem dotykowym?

Opublikowano (edytowane)

Dokładnie tyle co Link's Awakening.

 

Bombowo.

 

chociaż nie, tutaj wychodzi na to, że w 18 godzin wymaksowano grę. trochę mało, faktycznie

Edytowane przez ragus
Opublikowano (edytowane)

Jeżeli normalnie przejście zamknie się w 15 godzinach pełnych zaje.bistych dungeonów, to będę zadowolony. Dwuwymiarowe Zeldy (tak wiem, ta jest w 3d, ale wiecie o co chodzi) nigdy nie wychodziły po za 20 godzin.

Edytowane przez ragus
Opublikowano

Game Informer, 10/10

 

 

  • Surprised at Nintendo's willingness to shake up Zelda formulas
  • Loved the item rental/purchase system; makes it genuinely scary when you're about to die
  • Heart piece puzzles are still clever despite having access to all the items whenever you want
  • No more map items to grab in dungeons, layout is shown right away; doesn't dumb down the experience
  • Seemed to really love the turning-Link-into-a-drawing mechanic; says it forces you to look at the entire game from a different point of view instead of just solving puzzles and moving on
  • "As if some of the best dungeons in Zelda history weren't enough, they typically end with some of the best bosses Link has ever encountered"
  • Some bosses return from LttP, most are brand new
  • Completely free to do dungeons in whatever order, no number system or NPCs that tell you where to go next
  • Freeing to wander the map and explore at your leisure
  • World map laid out in same manner as LttP, but not copy-paste job; lots of tweaks to aid traversal and exploration
  • "I wouldn't change anything about this game"

 

Cholera jasna.

Opublikowano

To będzie moja pierwsza Zelda, której premiery będę świadomy, więc jaram się niesamowicie;). Złapałem bakcyla na "zeldomanię" i nie odpuszczę żadnej grze z tej serii teraz. Preordera nie mam ale idę po pracy do sklepu "Game" i kupuję w dniu premiery. Teraz powoli kończę "A link to the past" by się przygotować.

  • Plusik 1
Opublikowano

Dokładnie. Hajs płynąłby do nich strumieniami. Albo chociaż żeby do tej kolekcjonerki dali. Czasem ciężko zrozumieć nasze kochane Nintendo :)

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...