Rayos 3 199 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 w minish capie nie zagralo to, ze byla krotka i w sumie nie bylo wiele do roboty Cytuj
Gość ragus Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 Długość gry =! jakość, co pięknie widać na przykładzie TP i SS. Wolę 10h intensywnej i skupionej rozgrywki, niż zbieranie nutek, walczenie 3 razy z tymi samymi bossami i inne chodzenie wilkiem. No ale to temat na inną rozmowę. Bierze ktoś na premierę? Bo ja jeszcze nie wiem. Z jednej strony 3DWorld, a z drugiej ALTTP2 . Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 Ja bym chcial, w sumie nawet mam pieniadze na wersje z skrzyneczka ale... zobacze, jak nie kupie vity to moze taki sobie prezent zrobie Cytuj
aux 3 810 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 Vitę będziesz kupował? Ty, fan dobrych konsol i gier, eeeee... Czy biorę na premierę? Oczywiście że tak! Nawet 2 egzemplarze. Jeden z Ultimy żeby mieć od razu i grać oraz limitkę z Game do kolekcji. Podoba mi się to co pokazali do tej pory i póki co nie mam żadnych zastrzeżeń. Co do długości/jakości to wolę długie Zeldy z backtrackingiem niż krótkie i intensywne. Uwielbiam przebywać w świecie gry. Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 Na Vite jest w sumie pare gier juz do ogrania , moze mi ktos na urodziny ufunduje te zelde limitke? Cytuj
Harbuz 954 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 Co do Minish Cap- gra nie była krótka i było całkiem sporo do roboty. Świetne było to, że świat był wielopoziomowy i świat Picori i zwykły przeplatały się, dzięki czemu ukryto wiele ciekawych sekretów. Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 8 listopada 2013 Opublikowano 8 listopada 2013 Byla jedna z krotszych zeld A co do roboty, to praktycznie oprocz fuse stoneow i mirror shielda nie bylo nic ale gra byla genialna, musze kupic po tym jak wuejk/brat mi ja "zagineli"... to co, skladacie sie dla mnie na TLoZ LbW kolekcjonerke? Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 277 za te kolekcjonerke, to za duzo Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 A ja mam pewne obawy co do tej Zeldy jeśli będzie to powtórka z rozrywki jak PH czy ST to nie wiem czy kupie kolejna kieszonkowa edycje tej serii. Jak na razie wszystkie gry z serii po Twilight Princess to albo crapy ( dwie wymienione wcześniej) albo tylko bdb gry ale z słabym art. designem Skyward Sword. Po serii której odsłona była przez ponad 10 lat najlepszą grą na świecie oczekuje się więcej ale zobaczymy. Recki mogą sobie wsadzić nad PH się rozpływali kiedy ja trzymałem się za głowę odpuszczając po 2-3 dungeonie. Cytuj
Figaro 8 302 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Skyward Sword ma słaby art design? To się boję Twej opinii o wyglądzie ALBW. Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 (edytowane) Słaby przypomnij sobie choćby tego bossa ośmiornicę jak go zobaczyłem to parsknąłem. O tej Zeldzie wypowiem się jak ja zobaczę na razie jestem wobec niej obojętny. Edytowane 9 listopada 2013 przez Xord Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Nienawidzę tej gry, najchętniej spaliłbym każdego, kto maczał w niej palce, ale czepiać się designu? No nie wiem, całą grę na tą ośmiornicę nie patrzyłeś. SS ma wiele grzechów, ale na pewno nie ten. A co do tej gry, to raczej nie masz co się martwić o poziom chu.jni znany z odsłon DS'owych, bo: a)dotykowe sterowanie nie wymusza tym razem uproszczeń b)w każdym materiale prasowym podkreślana jest zmniejszona liniowość, trzymanie za rękę itd. No chyba, że odsłon z DSa nie lubisz za coś innego, ale więcej grzechów nie pamiętam, jeżeli chodzi o PH i tą drugą. Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 SS dla mnie ma słaby design przeciwników do lokacji nic nie ma pustynia swietna Sand Ship mi się nawet podobał po za jego bossem do Faron Woods chętnie bym wracał a side questy ma najlepsze od lat. A co do 3DS to zobaczę po premierze otwartość świata brzmi ciekawie ale zobaczymy co tam wymyślili ludzie w N. PS. Tam będzie się sterowało ekranem dotykowym? Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Nie bedzie, chyba, na filmach zawsze bylo sterowanie klawiszami, na ekranie jedynie byla mapa i itemy, podobnie jak w okarynie 3d Cytuj
Xord 50 Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Na to liczę wole przyciski. Jeszcze trochę i się przekonamy jak ta gra się sprawuje i ile w niej miodu. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 9 listopada 2013 Opublikowano 9 listopada 2013 Nie ma. Trochę nieprecyzyjnie się wypowiedziałem . Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 nowa zelda na 18 h http://mynintendonews.com/2013/11/10/the-legend-of-zelda-a-link-between-worlds-estimated-play-time-revealed/ Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 (edytowane) Dokładnie tyle co Link's Awakening. Bombowo. chociaż nie, tutaj wychodzi na to, że w 18 godzin wymaksowano grę. trochę mało, faktycznie Edytowane 10 listopada 2013 przez ragus Cytuj
aux 3 810 Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 Ja gram powoli, więc pewnie mi wyjdzie dwa razy tyle. Cytuj
Gość ragus Opublikowano 10 listopada 2013 Opublikowano 10 listopada 2013 (edytowane) Jeżeli normalnie przejście zamknie się w 15 godzinach pełnych zaje.bistych dungeonów, to będę zadowolony. Dwuwymiarowe Zeldy (tak wiem, ta jest w 3d, ale wiecie o co chodzi) nigdy nie wychodziły po za 20 godzin. Edytowane 11 listopada 2013 przez ragus Cytuj
Gość ragus Opublikowano 13 listopada 2013 Opublikowano 13 listopada 2013 Game Informer, 10/10 Surprised at Nintendo's willingness to shake up Zelda formulas Loved the item rental/purchase system; makes it genuinely scary when you're about to die Heart piece puzzles are still clever despite having access to all the items whenever you want No more map items to grab in dungeons, layout is shown right away; doesn't dumb down the experience Seemed to really love the turning-Link-into-a-drawing mechanic; says it forces you to look at the entire game from a different point of view instead of just solving puzzles and moving on "As if some of the best dungeons in Zelda history weren't enough, they typically end with some of the best bosses Link has ever encountered" Some bosses return from LttP, most are brand new Completely free to do dungeons in whatever order, no number system or NPCs that tell you where to go next Freeing to wander the map and explore at your leisure World map laid out in same manner as LttP, but not copy-paste job; lots of tweaks to aid traversal and exploration "I wouldn't change anything about this game" Cholera jasna. Cytuj
Rayos 3 199 Opublikowano 13 listopada 2013 Opublikowano 13 listopada 2013 przelamalem sie, preorder kolekcjonerki na Game zlozony Cytuj
Ceglash 16 Opublikowano 13 listopada 2013 Opublikowano 13 listopada 2013 To będzie moja pierwsza Zelda, której premiery będę świadomy, więc jaram się niesamowicie;). Złapałem bakcyla na "zeldomanię" i nie odpuszczę żadnej grze z tej serii teraz. Preordera nie mam ale idę po pracy do sklepu "Game" i kupuję w dniu premiery. Teraz powoli kończę "A link to the past" by się przygotować. 1 Cytuj
Shen 9 706 Opublikowano 13 listopada 2013 Opublikowano 13 listopada 2013 Dziwne ze nie daja link to the past do eshopu Cytuj
aux 3 810 Opublikowano 13 listopada 2013 Opublikowano 13 listopada 2013 Dokładnie. Hajs płynąłby do nich strumieniami. Albo chociaż żeby do tej kolekcjonerki dali. Czasem ciężko zrozumieć nasze kochane Nintendo Cytuj
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.