Skocz do zawartości

Call Of Duty: Ghosts


Janush

Rekomendowane odpowiedzi

Opublikowano (edytowane)

 

Znane jako współproducent Call of Duty: Modern Warfare 3 Sledgehammer Games intensywnie poszukuje nowych pracowników. Studio najprawdopodobniej dłubie właśnie nad kolejną odsłoną serii Call of Duty, którą Activision zapowiedziało na ten rok. W serwisie LinkedIn znaleźć można oferty pracy w Sledgehammer, w tym etaty dla projektanta multi, artysty koncepcyjnego i starszego animatora. Część notek zachęcających do powalczenia o pozycję w zespole wspomina o tym, że aktualnie deweloper na blacie ma "next-genowe Call of Duty". Niedoszli twórcy CoD-a w TPP (projekt skasowano) rozglądają się za świeżą krwią już od 2012 roku, kiedy to w ofertach pracy jako chwytliwego hasła używano dążenia do hiperrealizmu w kolejnej grze. Tym razem grzecznie prosimy o nowy, wyciskający z PlayStation 4 i Xboksa One siódme poty silnik i nieco więcej innowacji w rozgrywce niż dorzucenie strącającego śmigłowce psiaka.

 

Info z ppe.pl (jak można pisać poza tym cholernym cytatem ! :O )

Edytowane przez terror
  • 1 miesiąc temu...
  • 2 tygodnie później...
Gość Zaqair
Opublikowano

 


New ways to spiffy up your online persona are coming to Infinity Ward’s Call of Duty: Ghosts and Treyarch’s Call of Duty: Black Ops 2.

As predicted in yesterday’s leak outlining upcoming Call of Duty: Ghosts’ micro-DLCs, Onslaught DLC trial, and free demo, the game is getting a set of brand new soldier skins and personalization packs this March 4 themed around even more iconic Ghosts and Modern Warfare characters. Check out the details below provided by Activision community manager, One of Swords.

 

 


Special Character – Rorke

“Gabriel Rorke led the Ghosts…before becoming their biggest threat.” \\ $1.99

 

 

codghosts_microitems_rorke.jpg

 

 

 


Special Character – Zakhaev  “Modern Warfare antagonist Irman Zakhaev returns…with both arms.” \\ $1.99

 

 

codghosts_microitems_zakhaev.jpg

 

 

 


Special Character – Hazmat

“I would call bullets hazardous materials, but be warned: the Hazmat Suit won’t actually stop them.” \\ $1.99

 

 

codghosts_microitems_hazmat.jpg

 

 

 


Legend Pack – Makarov

“Revenge is like a ghost.” – Vladimir Makarov \\ 3.99

 

 

codghosts_microitems_makarov-1.jpg

 

 

http://mp1st.com/2014/02/27/new-personalization-packs-coming-call-duty-ghosts-black-ops-2/#.Uw-0t_RdXWM

 

 

I podobno demo multi 21 marca+trial dlc+obnizka ceny.

 


Call of Duty: Ghosts is getting a free demo, an Onslaught DLC trial, and new personalization packs, according to newly discovered info.

 

A PasteBin document shared with IGN indicates that a free Call of Duty: Ghosts Onslaught trial will commence this weekend, giving players access to the DLC’s four new maps; Fog, Containment, Bay View, and Ignition for a limited time. It will also include access to the Maverick Assault Rifle, the Maverick A2 Sniper Rifle, and Extinction Episode 1: Nightfall. Interestingly the document also makes mention of something called “The Ripper”, which players will allegedly have access to upon purchasing Call of Duty: Ghosts Season Pass.

 

In addition, the document mentions a Call of Duty: Ghosts multiplayer demo that will become available on March 21, during which the digital download version of the game will go on sale at an unspecified price. The demo will give players access to two game modes; Team Deathmatch and Domination on three multiplayer maps; Strike Zone, Warhawk, and Prison Break.

http://mp1st.com/2014/02/26/leaked-call-duty-ghosts-document-details-free-demo-onslaught-trial-weekend-new-personalization-packs/?utm_content=featured#.UxDTf4VqwpU

Gość Zaqair
Opublikowano

 


Activision and Infinity Ward are making some of Call of Duty: Ghosts multiplayer free on Xbox Live this weekend. This demo-style experience will include a limited number of maps and modes.

Three maps will be available to those parti(pipi)ting in the demo: Strikezone, Warhawk, and Prison Break. Three competitive game types will be available, including team deathmatch, search and rescue, and domination. Additionally, Extinction mode will give players a taste of cooperative play.

Demo players will be in their own pool (sorry, veterans, no fresh meat for you), and progress won’t carry over to the full version. Still, if you want to see what this year’s Call of Duty feels like (especially on new-generation hardware), this weekend is a perfect opportunity.

The demo weekend will be live for Xbox One and Xbox 360 from 10 am PST on Friday, March 7, through Monday, March 10. You can read our review of Call of Duty: Ghosts for more on this year's installment.

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2014/03/03/call-of-duty-multiplayer-goes-free-this-weekend-on-xbox-live.aspx

  • 2 tygodnie później...
Opublikowano (edytowane)

Sorry ale nie moglem sie oprzec pokusie... koles zrobil, jak to sam nazywa bardzo rzeczownikowa recenzja Ghosta( chociaz w moim mniemaniu calej serii) bardziej dosadnie sie juz nie da wiec jesli ktos ma te dwie minuty...

Ps. Ostrzegam, ze recenzja naszpikowana jest spoilerami od poczatku do konca

Edytowane przez okens
  • 1 miesiąc temu...
Opublikowano

Yeti tutaj się mylisz. Oni pokazywali ich nowy silnik graficzny, który jeszcze nie został zastosowany w ghoście. To jest właśnie ten silnik, który ma zostać użyty w codzie 2014 na ps4 i xone only (inne studio robi konwersje na ps3/x360),

Opublikowano

Pod tym pierwszym zdjęciem z ghosta, to przynajmniej napisali "Not Actual Gameplay"Ale idąc tym tropem, to można dać każde lepsze zdjęcie żołnierza i też walnąć taki napis, żeby potem jak się "gawędź" pulta, to żeby takie iw czy inne acti się mogło wykpić.

Opublikowano (edytowane)

Sledghammer powiedziało, że screen pochodzi z gry. Ja się nie napalam, czekam na e3 i gameplay, bo pewnie znów wyjdzie tak jak zawsze, ehhh....

 

A ja nie biję leżącego więc jeśli gra pójdzie bardziej w stronę BF (jak również grafika) to przyjrzę się temu tytułowi. Na razie dla mnie jest to tylko majaczenie Acti zresztą jak co roku.

Edytowane przez marekjw2523
  • 2 tygodnie później...
Opublikowano

Ja mam takie pytanie - co chwilę gdzieś czytam, że Duchy w wersji na PS4 są zepsute i wersja na PS3/X360 np. lepsza. Mógłby mi ktoś jasno przedstawić o co chodzi? Wydawało mi się, że poza grafiką różnic nie ma, ale najwyraźniej się myliłem.

Opublikowano

Nie wspomnę o grafice :) aż przypomniały mi się stare bardzo stare czasy ;) ale mam pytanie.

 

Widzę przeciwnika który biegnie na mnie z nożem (odległość 15 m) strzelam do niego i nic dobija mnie kosą a ja go nawet chyba nie ranię o co chodzi ? Aha ma jakąś zieloną poświatę czy jak to cholerstwo się nazywa.

Opublikowano

Ja mam takie pytanie - co chwilę gdzieś czytam, że Duchy w wersji na PS4 są zepsute i wersja na PS3/X360 np. lepsza. Mógłby mi ktoś jasno przedstawić o co chodzi? Wydawało mi się, że poza grafiką różnic nie ma, ale najwyraźniej się myliłem.

 

Nie mam porównania z innymi wersjami ale grałem dużo w cod w styczniu i lutym. CoD Ghost na ps4 to bardzo dobry port. Grafika i tak taka se ale grywalność przednia. Multi 0 lagów ani razu nie uświadczyłem. BF4 też próbowałem ogrywać na ps4 ale nie trafiłem na żaden mecz bez lagów na przełomie grudnia i stycznia. CoD Ghost > BF4 jeżeli chodzi o kod sieciowy i singla. Grafika to Bf4 i to wyprzedza o 4 długości Ghosta.

Opublikowano

Nie chce obrazac graczy Cod'a, ale wy jestscie jak Putinowska zaraza, ktora niszczy gatunek multi FPS. Scignalem sobie Ghosta'a (Ps4), nie oczekiwalem niczego rewolucyjnego, ale piedr%0lniecie w postaci archaicznej grafiki oraz mechanikia, ktora nie zmienila sie od 10 lat, poraza w niewiarygodny sposob! Piec minut wystarczylo, aby sie o tym przekonac. Twoja multipalyer'owa postac, to zlepek paru tekstur, ktore poruszja, jak za czasow Counter Strike'a. Fizyka kompletnie nie istnieje, animacja to epoka lodowcowa. "Feeling" ze strzelania broni, to powrot do czasow piewrwszego "Wolfenstein'a"... Ja pie"&le, jak wy mozecie to grac, gimbusy!

Przyczyniacie sie w walny sposob, do regresji tego gatunku. Niewyobrazacie sobie, jak strasznie hejtoiwalem Battlefield'a 4, ale zagralem w CoD'a, i bardzo przepraszam za zlocl, jaka wylewalem na ekipe z DICE. 

 

Ps. Dajesz mi stary 1000 zl, aby grac codziennie po 4 godziny w Cod'a, a uwierz mi, napluje ci w twarz za ta bezczelonosc. 

Opublikowano

Nom, battlefield 4 zmiótł ghosta. Multi, to naprawdę niezły badziew. Swego czasu naprawdę bardzo dużo grałem w MW i MW2, ale cieszę się, że w tym roku nie dałem się wy(pipi)ać przez IW i Acti, Z drugiej strony, też poleciałem za owczym pędem i kupiłem z BF4 z premium jak naprawili serwery, ale kurde, te dwie gry to jednak niebo a ziemia.

Opublikowano (edytowane)

Nie chce obrazac graczy Cod'a, ale wy jestscie jak Putinowska zaraza, ktora niszczy gatunek multi FPS. Scignalem sobie Ghosta'a (Ps4), nie oczekiwalem niczego rewolucyjnego, ale piedr%0lniecie w postaci archaicznej grafiki oraz mechanikia, ktora nie zmienila sie od 10 lat, poraza w niewiarygodny sposob! Piec minut wystarczylo, aby sie o tym przekonac. Twoja multipalyer'owa postac, to zlepek paru tekstur, ktore poruszja, jak za czasow Counter Strike'a. Fizyka kompletnie nie istnieje, animacja to epoka lodowcowa. "Feeling" ze strzelania broni, to powrot do czasow piewrwszego "Wolfenstein'a"... Ja pie"&le, jak wy mozecie to grac, gimbusy!

Przyczyniacie sie w walny sposob, do regresji tego gatunku. Niewyobrazacie sobie, jak strasznie hejtoiwalem Battlefield'a 4, ale zagralem w CoD'a, i bardzo przepraszam za zlocl, jaka wylewalem na ekipe z DICE. 

 

Ps. Dajesz mi stary 1000 zl, aby grac codziennie po 4 godziny w Cod'a, a uwierz mi, napluje ci w twarz za ta bezczelonosc. 

Również nie chciałbym Cię obrażać, ale dla mnie porównywanie CoDa z BFem, to jak porównywanie Need for Speeda do Gran Turismo. Completely pointless. Prostota i archaiczność CoDa to właśnie jedna z rzeczy, które mam wrażenie tak trzyma ludzi przy tej serii. Jak co roku nowa Fifka wychodzi to nie ma zalewu hejtu w internetach... (dla mnie też każda Fifa jest taka sama)

 

Ja się tam przy Ghostach bawiłem świetnie zaraz po launchu, ale odkąd zaczęli "patchować" nie ma już tego funu. Snajperki są kompletnie bezużyteczne, bo dzieci płakały na forach, że giną od jednego strzału. No kur, nawet asysta teraz zalicza się do streaka. IW za bardzo pod publiczkę działa, sprzedajne ku*wy...

Edytowane przez Stinkmeaner
  • Plusik 1
Opublikowano (edytowane)

Dla Ciebie kazda FIFA jest taka sama, bo w nia nie grasz. Nie trzeba być pro by odczuc od razu roznice w gameplay'u miedzy poszczegolnymi wersjami, w końcu co roku ta pilka się rozwijala - od swobody wyprowadzania akcji, po drybling 360 (bo przeciez nie powiesz mi, ze nie widzisz roznicy miedzy poruszaniem sie zawodnika w 8 kierunkach, a obecnej kontroli). Może graficznie laik nie zobaczy wielkich zmian, ale jak usiądziesz do pada, zobaczysz animacje i sposób poruszania się zawodnikow po murawie, to przynajmniej wiesz ze EA nad swoim produktem pracuje.

 

Tutaj niestety - na odwrot - od lat praktycznie to samo. Po nextgenowym BF'ie nie potrafie wrocic do Ghosta - już nawet nie chodzi o grafe, ale sam feeling, odgłosy pukawek - plastik i tandeta. Do tego jeszcze te dropy, które do niedawna były nie do pomyślenia, zwłaszcza w COD.

Watpie tez by nowa odslona zachwycila czymkolwiek - ide o zakład, ze nie zrobili nowego silnika, w singlu pewnie znowu będzie jeden korytarzyk, w którym zobaczymy 10 skryptow z dzwiekiem bez glebi, basu, plastikowe pukawki by na końcu otworzyć 101 drzwi w slo-mo.

Edytowane przez easye
  • Plusik 1

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.
Uwaga: Twój wpis zanim będzie widoczny, będzie wymagał zatwierdzenia moderatora.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

  • Ostatnio przeglądający   0 użytkowników

    • Brak zarejestrowanych użytkowników przeglądających tę stronę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...